Ko sm na začetku korone omenjal da bom kupu pri 420, so se mi seveda smejali.
To je bilo pre-split... in smejijo se mi še vedno post-split, ko smo na x5.
Isti profil ljudi se je smejal čisto vsako leto, neglede na trenutno ceno.
In se bo smejal naprej čisto vsako leto, pač je nesposobn se naučit nekaj več.
Isti profil ljudi investiranje razume kot - danes kupim, jutri prodam, profitiram 10%, ker sm jack.
Isti profil ljudi je tiho, ko nato izgubi še več kot vse.
Drugi kupujejo, ne prodajajo, in grejo v penzion, ko mesečna plača ne pomeni več nič.
Je še kdo tak tu?
Kot sem že napisal, dolgoročni roadmap je zelo obetaven, ampak v kolikor se bodo na tej poti pokazali kakšni problemi bo še veliko lepih priložnosti za nakup TSLA.
Kolk je ta roadmap obetaven lahko oceniš le če ga primerjaš z roadmapom konkurence.
Ki čez 10 let planira prodajo 70m ICE vozil in 10M EV. Skupno.
Brez detajlov kako hudiča bodo prišli na teh 10M.
Brez detajlov kdo hudiča bo čez 10let še vedno kupu 70M ICE mašin.
Brez detajlov kako hudiča nameravajo sfinancirat svoje poslovanje.
Brez detajlov kako hudiča nameravajo prepolovit ceno svojih EV.
Vse skupaj je le še more - of - the - same.
"Skeptiki" še vendo napovedujejo propad, mogoče le mal bol tiho in manj dobesedno. Vidijo še vedno nič.
Evil or just stupid?
Yes.