Pomoč pri izbiri EV
Re: Pomoč pri izbiri EV
Domet je včasih res baubau... Ampak vseeno sem mnenja da je minimalni domet vsaj enak dnevni vožnji.
Kar je manj kot to je res za največje entuziaste.
Seveda če nimaš garantiranega polnjenja nekje vmes tekom dneva, tako da ne vpliva na tvoje aktivnisti. Tako kot ima robert. To je potem čisto druga zgodba.
Kar je manj kot to je res za največje entuziaste.
Seveda če nimaš garantiranega polnjenja nekje vmes tekom dneva, tako da ne vpliva na tvoje aktivnisti. Tako kot ima robert. To je potem čisto druga zgodba.
Re: Pomoč pri izbiri EV
Nimam ravno garantiranega polnenja.
Moja služba je malo bolj freelenserska in ni rečeno, da sem vedno tam in polnim.
Je pa polnilnic toliko, da nimam strahu.
Konec koncev je polno DC polnilnic, za vsak slučaj.
ZANIMIVO. z ICE avtom, ki ga tankam samo 1x na mesec sem zadnje tri mesece večkrat na pumpi kot z EVjem
Moja služba je malo bolj freelenserska in ni rečeno, da sem vedno tam in polnim.
Je pa polnilnic toliko, da nimam strahu.
Konec koncev je polno DC polnilnic, za vsak slučaj.
ZANIMIVO. z ICE avtom, ki ga tankam samo 1x na mesec sem zadnje tri mesece večkrat na pumpi kot z EVjem
Re: Pomoč pri izbiri EV
Če še jaz malce pokomentiram.
Zelo dobro napisano ,da skočiš v vodo pa je.Ja moja Kia Soul ima trenutno 8300 km in 3 mesece.Vsi se ozirajo za njo in me sprašujejo koliko naredim? Jaz pa jim pravim da ni omejitve.Ko se EV-ja navadiš je za večino smrtnikov dovolj.Mislim ,da je realna meja 40 kW baterija vse ostalo je nesmiselno za večino,itak doma ne moreš napolniti.
Robert ti si pa itak faca.Kolk ma že tvoja km?
Zelo dobro napisano ,da skočiš v vodo pa je.Ja moja Kia Soul ima trenutno 8300 km in 3 mesece.Vsi se ozirajo za njo in me sprašujejo koliko naredim? Jaz pa jim pravim da ni omejitve.Ko se EV-ja navadiš je za večino smrtnikov dovolj.Mislim ,da je realna meja 40 kW baterija vse ostalo je nesmiselno za večino,itak doma ne moreš napolniti.
Robert ti si pa itak faca.Kolk ma že tvoja km?
Re: Pomoč pri izbiri EV
S tem se tudi jaz strinjam. V bistvu ne gre za spremembo življenskih navad, ampak za IZBOLJŠANJE ŽIVLJENSKIH NAVAD. Ni pa to za bol lene in take ki od življenja nič ne pričakujejo...robert napisal/-a: Še komentar na stavek: zaradi avta ne bom spreminjal življenskih navad!
Ni ga čez komot, to drži! Je pa EV katerkoli idelana priložnost malo umirit življenje. Z njim sem videl in spoznal toliko novih krajev in ljudi, da si prav želim da tako stanje ostane vsaj še ene 10 let!
Re: Pomoč pri izbiri EV
Tudi sam razmišljam o nakupu EV, pri analizi moji voženj pridem do zaključka, da realno gledano v 90% potrebujem dosega do 150 km. 10% so vožnje okoli 200 ali več km. Ker nas je 5 družini opažam da se nas redko pelje vseh 5 torej 10% voženj. Glede na vse ugotavljam, da bi moral SOUL zadoščat našim potrebam.
V sredo gremo familiarno natlačit se v SOULA da vidim če bo za nas 5. Sem zelo navdušen nad SOULOM, mal me "moti" LEAF2, ampak teke potrebe po dometu nimam, SOULA dobim pa prej
V sredo gremo familiarno natlačit se v SOULA da vidim če bo za nas 5. Sem zelo navdušen nad SOULOM, mal me "moti" LEAF2, ampak teke potrebe po dometu nimam, SOULA dobim pa prej
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2313
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Pomoč pri izbiri EV
nakaza napisal/-a:Tudi sam razmišljam o nakupu EV, pri analizi moji voženj pridem do zaključka, da realno gledano v 90% potrebujem dosega do 150 km. 10% so vožnje okoli 200 ali več km. Ker nas je 5 družini opažam da se nas redko pelje vseh 5 torej 10% voženj. Glede na vse ugotavljam, da bi moral SOUL zadoščat našim potrebam.
Malce več informacij bi bilo potrebnih... Predvidevam, da gre za dnevni domet, tako poleti, kot pozimi? Pri navedenem dometu najbrž ni predvideno, da bi vmes polnil? Verjetno je tudi želja, da pokriješ tudi tistih 10% voženj? Ali so vožnje pretežno na avtocesti ali po lokalnih cestah?
Zelo pametno! Ja, jaz sem bil bolj pogumen ali nespameten in kar narocil novega Leaf-a brez da bi se prej usedel v kakšen EV. Sicer sem pa bil danes prvič v EV vozilu (v službi imajo ZOE za kurirske dejavnosti) in sem bil navdušen nad tišino med počasno vožnjo.nakaza napisal/-a:V sredo gremo familiarno natlačit se v SOULA da vidim če bo za nas 5. Sem zelo navdušen nad SOULOM, mal me "moti" LEAF2, ampak teke potrebe po dometu nimam, SOULA dobim pa prej
Re: Pomoč pri izbiri EV
SOUL sem vozil en krog po Ljubljani, mene je čist navdušil predvsem tišina in tudi navor. Gremo probat kako je če nas je vseh pet v avtucrunchy napisal/-a:nakaza napisal/-a:Tudi sam razmišljam o nakupu EV, pri analizi moji voženj pridem do zaključka, da realno gledano v 90% potrebujem dosega do 150 km. 10% so vožnje okoli 200 ali več km. Ker nas je 5 družini opažam da se nas redko pelje vseh 5 torej 10% voženj. Glede na vse ugotavljam, da bi moral SOUL zadoščat našim potrebam.
Malce več informacij bi bilo potrebnih... Predvidevam, da gre za dnevni domet, tako poleti, kot pozimi? Pri navedenem dometu najbrž ni predvideno, da bi vmes polnil? Verjetno je tudi želja, da pokriješ tudi tistih 10% voženj? Ali so vožnje pretežno na avtocesti ali po lokalnih cestah?
Glede mojih voženj je tako da gre to za dnevni domet. 2X na teden do Ljubljane ali Kopra cca 60 km v eno stran, ostale vožnje po mestu in po lokalnih cestah. Občasno imam daljšo furo do MB, MS, Črnomelj ali pa kak izlet.
Zelo pametno! Ja, jaz sem bil bolj pogumen ali nespameten in kar narocil novega Leaf-a brez da bi se prej usedel v kakšen EV. Sicer sem pa bil danes prvič v EV vozilu (v službi imajo ZOE za kurirske dejavnosti) in sem bil navdušen nad tišino med počasno vožnjo.nakaza napisal/-a:V sredo gremo familiarno natlačit se v SOULA da vidim če bo za nas 5. Sem zelo navdušen nad SOULOM, mal me "moti" LEAF2, ampak teke potrebe po dometu nimam, SOULA dobim pa prej
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Pomoč pri izbiri EV
Za čisti EV bi jaz predlagal vsaj 50% večji domet, kot so dnevne potrebe.
torej za dnevne vožnje 150km bi jaz vzel vsaj takega, ki realno, pozimi, naredi 230km.
torej za dnevne vožnje 150km bi jaz vzel vsaj takega, ki realno, pozimi, naredi 230km.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2313
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Pomoč pri izbiri EV
Verjetno ni veliko takšnih EV na voljo? Novi Leaf bi morda lahko toliko prevozil, kako pa je z ostalimi težko rečem.darjan napisal/-a:torej za dnevne vožnje 150km bi jaz vzel vsaj takega, ki realno, pozimi, naredi 230km.
Po drugi strani pa je Robert (lastnik Soula) prešel na Petrol elektriko v kombinaciji s paketom Entuziast. Tako ga tankanje na hitrih DC polnilnicah sedaj stane 11c na minuto. Morda s tem rešiš težave z dometom?
Re: Pomoč pri izbiri EV
Odvisno spet od posameznika, res je.
Ampak meni na poti v službo, torej na vsakodnevni relaciji, ne bi ustrezalo da bi se moral ustavljat na DC, pa četudi je to za 5min.
Torej za občasne izlete je DC super, vzameš v zakup postanke in planiraš pot, za vsakodnevno pot pa ali imaš toliko energije, da narediš vse brez polnjenja, ali pa lahko recimo v službi polniš.
Lahko se sicer kupi kaj drugega, kar ima realno 150 dometa pa pač za tiste dni, ko gre na knap z energijo, se ustaviš na DC. Če se to zgodi parkrat mesečno tudi ne gre za takšno izgubo časa...
Ampak meni na poti v službo, torej na vsakodnevni relaciji, ne bi ustrezalo da bi se moral ustavljat na DC, pa četudi je to za 5min.
Torej za občasne izlete je DC super, vzameš v zakup postanke in planiraš pot, za vsakodnevno pot pa ali imaš toliko energije, da narediš vse brez polnjenja, ali pa lahko recimo v službi polniš.
Lahko se sicer kupi kaj drugega, kar ima realno 150 dometa pa pač za tiste dni, ko gre na knap z energijo, se ustaviš na DC. Če se to zgodi parkrat mesečno tudi ne gre za takšno izgubo časa...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2313
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Pomoč pri izbiri EV
Tudi jaz se ne bi ustavljal na poti v službo. V mislih sem imel postanek na povratku domov, ko ponavadi nimaš takšnih časovnih omejitev.darjan napisal/-a:Ampak meni na poti v službo, torej na vsakodnevni relaciji, ne bi ustrezalo da bi se moral ustavljat na DC, pa četudi je to za 5min.
Re: Pomoč pri izbiri EV
Heh, meni pa se ravno takrat najbolj mudi
ampak bi se ti dalo vsak dan za 5min ustavljat na DC? meni ne.
ampak bi se ti dalo vsak dan za 5min ustavljat na DC? meni ne.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2313
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Pomoč pri izbiri EV
Jaz sem bolj specifičen primer. Nazaj se mi skoraj nikoli ne mudi. Večkrat na teden pa odhajamo domov v večernih urah, ker čakamo na kakšnega družinskega člana. Takrat bi lahko tankal tudi pred odhodom domov.
Kljub vsemu pa domnevam, da se večini ljudi bolj mudi na poti v službo kot na poti iz službe.
Kljub vsemu pa domnevam, da se večini ljudi bolj mudi na poti v službo kot na poti iz službe.
Re: Pomoč pri izbiri EV
Vse je stvar organizacije in planiranja. Predvsem pa je včasih dobro, da se malo "umirimo" in ne gledamo na sekunde.crunchy napisal/-a:Kljub vsemu pa domnevam, da se večini ljudi bolj mudi na poti v službo kot na poti iz službe.
To je moj pogled na to ali bi se ustavljal za polnjenje ali ne.
Vsekakor pa zdaj po nekaj mesečni uporabi EV vidim, da razmišljanje "domet mora biti večji od dnevnih potreb" ni nujno pravo - vsaj zame ne. Polnilnic (hitrih in ostalih) je dovolj. Ustaviti se za 5 ali več minut in uživati v naravi, kavi, klepetu ali čemu tretjemu. To je to.
Kot sem že večkrat tukaj na forumu zapisal - ljudje smo si različni in tako je tudi prav.
Re: Pomoč pri izbiri EV
Res je, vsak mora razmisliti kako in kaj, žal pri EV treba vzeti več stvari v obzir, kot recimo pri ICE. Ampak že pri ICE sem komplicirat, ker sem želel avto z 70+ rezervoarjem, da sem lahko naredil 1500km brez obiska pumpe.
Meni recimo niti najmanj ne bi ustrezalo ustavljanje, rad pridem čimprej domov iz službe, da sem z družino ali kaj postorim. Če pa je govora o občasnih izletih pa me niti najmanj ne bi motilo stanje 30min na DC, vsakih 200km.
Meni recimo niti najmanj ne bi ustrezalo ustavljanje, rad pridem čimprej domov iz službe, da sem z družino ali kaj postorim. Če pa je govora o občasnih izletih pa me niti najmanj ne bi motilo stanje 30min na DC, vsakih 200km.
Re: Pomoč pri izbiri EV
Hec pri EVjih je, da ima cca 80% lastnikov polnilnico doma in nekaj še na vsakodnevni točki B (služba). Tako, da na koncu večini odpadejo obiski DC polnilnic.
Ta teden imam dve izskušnje daljše vožnje z EVjem.
Ena je bila v sredo s testnim eGolfom na Krk, do tja in nazaj je bilo 430km. Napolnil sem ga zjutraj pri Lidlu, ker sem kupil vodo in malico za sabo, doma imam namreč samo eno polnilno mesto, pa še to je napačno optimizirano za Type1. Potem na poti tja na Ravbarkomandi, v mestu Krk na AC. Ta me je presentila, saj je polnilo skoraj 7,4kW, kar je 1,1kW več od Soula, ki ima polnenje 6,3kW. Verjetno je bilo eno polnenje na Ravbarkomandi odveč, saj sem imel tam toliko opravkov, da se je napolnil na 100%. Za nazaj pa je na Ravbarkomadi ostalo 27% baterije. Do doma bi jo čist skuru. Ampak je pasala pauza in sem nafilal.
In danes ko sem z Soulom imel kar nekaj poti po Sloveniji, na koncu jih bo ravno tako 400km. Do sedaj sem 2x polnil na DC, na Lopati 12minut in na Voklem 12minut. Vmes pa 3x polnenje na AC, eno je bilo ob poslovnem sestanku 1 uro, v pisarni 1 uro in sedaj ko pišem tole med čakanjem na sina na Bledu cca 2 uri. Ker grem še 1x v Ljubljano bom verjetno obiskal še eno DC ob poti, tukaj planiram da bom čakal v avtu to ponavadi ne počnem . Zvečer ga pa verjetno priklopim na šuko, če bo zelo prazna baterija pa na 16A.
Ja fino je bilo imet 35kW bruto, bi vsaj 1x manj polnil, eGolf ima proti Soulu kar precej prednosti, pa tudi kako slabost, te so meni nažalost večje, Golf je precej nižji tako sedež in streha, posledično je zato mnogo bolj aerodinamičen, vendar to naši družini ne paše. Pa meni moteče je, da eGolf ne prikazuje polnosti baterije, ni procentov, razen črtic. GOM pa skače gor in dol kot za šalo. Težko oceniš ali boš prišel. Npr ob polni bateriji v Krku GOM=255km (brez gretja 290km), na vrhu klanca v Rasopasnem (cca15-20km stran) 188km, spodaj pri morju Čižići pa spet optimističnih 230km.
Z obema se da lepo izpeljat 400km v enem dnevu, brez da bi pretirano zapravljal čas. Kar pa včasih prou paše
Ta teden imam dve izskušnje daljše vožnje z EVjem.
Ena je bila v sredo s testnim eGolfom na Krk, do tja in nazaj je bilo 430km. Napolnil sem ga zjutraj pri Lidlu, ker sem kupil vodo in malico za sabo, doma imam namreč samo eno polnilno mesto, pa še to je napačno optimizirano za Type1. Potem na poti tja na Ravbarkomandi, v mestu Krk na AC. Ta me je presentila, saj je polnilo skoraj 7,4kW, kar je 1,1kW več od Soula, ki ima polnenje 6,3kW. Verjetno je bilo eno polnenje na Ravbarkomandi odveč, saj sem imel tam toliko opravkov, da se je napolnil na 100%. Za nazaj pa je na Ravbarkomadi ostalo 27% baterije. Do doma bi jo čist skuru. Ampak je pasala pauza in sem nafilal.
In danes ko sem z Soulom imel kar nekaj poti po Sloveniji, na koncu jih bo ravno tako 400km. Do sedaj sem 2x polnil na DC, na Lopati 12minut in na Voklem 12minut. Vmes pa 3x polnenje na AC, eno je bilo ob poslovnem sestanku 1 uro, v pisarni 1 uro in sedaj ko pišem tole med čakanjem na sina na Bledu cca 2 uri. Ker grem še 1x v Ljubljano bom verjetno obiskal še eno DC ob poti, tukaj planiram da bom čakal v avtu to ponavadi ne počnem . Zvečer ga pa verjetno priklopim na šuko, če bo zelo prazna baterija pa na 16A.
Ja fino je bilo imet 35kW bruto, bi vsaj 1x manj polnil, eGolf ima proti Soulu kar precej prednosti, pa tudi kako slabost, te so meni nažalost večje, Golf je precej nižji tako sedež in streha, posledično je zato mnogo bolj aerodinamičen, vendar to naši družini ne paše. Pa meni moteče je, da eGolf ne prikazuje polnosti baterije, ni procentov, razen črtic. GOM pa skače gor in dol kot za šalo. Težko oceniš ali boš prišel. Npr ob polni bateriji v Krku GOM=255km (brez gretja 290km), na vrhu klanca v Rasopasnem (cca15-20km stran) 188km, spodaj pri morju Čižići pa spet optimističnih 230km.
Z obema se da lepo izpeljat 400km v enem dnevu, brez da bi pretirano zapravljal čas. Kar pa včasih prou paše
Re: Pomoč pri izbiri EV
Mal sami seb lažemo, se prepričujemo kako je fajn 10 min stati, vtikati kable v nalivu .... z ICE pa v resnici nikomur ne bi padlo na pamet, da se ustavi.
Re: Pomoč pri izbiri EV
Mogoče imaš prav.
Jaz imam še enega ICE dizla in ko treba tega natankat ponavadi ta "čast" pade name. In moram povedat, da je dokaj zoprno opravilo, prvo tankam "nekje usput", ki pa navadno to ni tok usput, drugo ročka je vsa popacana, rokavica ne pomaga 100%, in kar je najbolj motoeče, vsaj meni, ko polni iz tanka toliko smrdi, da se sedaj vedno umaknem pred avto in počakam, da se napolni.
Ne vem ali je to psihološko, ampak meni to sedaj RES smrdi. Sem pa ponavadi edini, ki se umaknem in dokaj umiru napolnem.
Ko gledam ostale, je tako hitenje, da skoraj vedno komu kaj pade na tla, ročko držjo v roki in pem šc plačat.
Po dveh letih sem 100% zadovoljen z izbiro tako, da računam zamenjat tudi tega ICE, ki je ob nakupu bil planiran kot prvi avto, ki to nikoli ni bil.
Prihajajo avti z dometom 250+, i3 in eGolf in Ioniq so že blizu, Leaf2 in še kak Hyundai in Kia prihaja. To bo pomenilo, da ali ne bo potrebe po polnenju čez dan ali pa da nikoli ne bomo polnili doma.
Jaz imam še enega ICE dizla in ko treba tega natankat ponavadi ta "čast" pade name. In moram povedat, da je dokaj zoprno opravilo, prvo tankam "nekje usput", ki pa navadno to ni tok usput, drugo ročka je vsa popacana, rokavica ne pomaga 100%, in kar je najbolj motoeče, vsaj meni, ko polni iz tanka toliko smrdi, da se sedaj vedno umaknem pred avto in počakam, da se napolni.
Ne vem ali je to psihološko, ampak meni to sedaj RES smrdi. Sem pa ponavadi edini, ki se umaknem in dokaj umiru napolnem.
Ko gledam ostale, je tako hitenje, da skoraj vedno komu kaj pade na tla, ročko držjo v roki in pem šc plačat.
Po dveh letih sem 100% zadovoljen z izbiro tako, da računam zamenjat tudi tega ICE, ki je ob nakupu bil planiran kot prvi avto, ki to nikoli ni bil.
Prihajajo avti z dometom 250+, i3 in eGolf in Ioniq so že blizu, Leaf2 in še kak Hyundai in Kia prihaja. To bo pomenilo, da ali ne bo potrebe po polnenju čez dan ali pa da nikoli ne bomo polnili doma.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 0 Odgovori
- 3019 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a anja4
-
- 2 Odgovori
- 199 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Apachi
-
- 15 Odgovori
- 2735 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a MIRANRR
-
- 2 Odgovori
- 228 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb
-
- 14 Odgovori
- 1638 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith