DGJ napisal/-a:Po branju nekaj postov tukaj gor s težavami glede izpraznjenosti 12V akumulatorja (ZOE, IONIQ) in po lastni izkušnji, ko sem se igral z OBD (pre)dolgo in se mi je vklopil battery saver + sem začasno opustil misel in priklop na OBD2.
Nekaj mi ni jasno. OBD2 adapter zagotovo nima takšnih procesorskih moči kot pametni telefon, ki ima vklopljen BlueTooth. Baterija običajnega telefona vsebuje nekje okrog 10 Wh energije in zadošča za vsaj 1 dan uporabe (pri izklopljenem ekranu). Porabljena energija OBD2 adapterja bi morala biti precej majhna (manjša od telefona). Energija v 12 V akumulatorju je nekje okrog 600 Wh. Torej se 12 V akumulator ne bi smel izprazniti v roku enega meseca, če upoštevamo porabo samega OBD adapterja.
Vprašanje je seveda ali se zaradi aktivnosti OBD-ja ne vklapljajo kakšni drugi porabniki (releji in podobno), ki so gnani s pomočjo 12 V akumulatorja. Prav zanima me kje je "catch".
@crunchy: pri Ioniq-u, ko avto izklopiš (ali pa se npr. konča polnjenje), je OBD2 mrtev.
Kar sem do sedaj preizkušal, je dobesedno mrtev. Ne odziva se sploh na nobeno komando.
Bo pa potrebno zadevo še bolj v detajle preizkusiti, pravzaprav razmišljam, da bom poskušal dostopati do "avta" še preko kakšnega drugega CAN busa.
Am....
Ima kdo kaka step by step navodila za Torque pro in PID za Ioniqa.
Sem sledil tistemu, ker je jejesoul spisal in mi trenutno nic ne pokaze.
Zaenkrat se nisem dognal kaj sem naredil narobe/premalo.
Jaz imam dobre izkušnje s KONNWEI KW 902, ki bere vse podatke (app ga vidi kot ELM327 v1.5), deluje tako s Torque Pro (KIA Soul EV, Hyundai Ioniq) kot LeafSpy (Nissan Leaf).
Ce morda ves Damijan, da ne brskam po netu — ali kombinacija Torque Pro + Konnwei KW 902 deluje z iPhone ?
Jaz imam dobre izkušnje s KONNWEI KW 902, ki bere vse podatke (app ga vidi kot ELM327 v1.5), deluje tako s Torque Pro (KIA Soul EV, Hyundai Ioniq) kot LeafSpy (Nissan Leaf).
Ce morda ves Damijan, da ne brskam po netu — ali kombinacija Torque Pro + Konnwei KW 902 deluje z iPhone ?
Hitch-Hiker napisal/-a:Zaenkrat se nisem dognal kaj sem naredil narobe/premalo.
Zrihtal.
Nisem bil pozoren, ko sem datoteke vlekel z gita (prek weba) in mi jih je podrekalo (html koda).
Sem ji potegnoil dol prek git-a in je zdaj OK. Zdaj moram samo se stestirat.
Težava (pre)poceni kitajskih ponaredkov je, da ne berejo vseh podatkov (npr. temperaturo in tlak v pnevmatikah), nekateri celo prižigajo lučke z napakami na armaturi (ESP, opozorila ipd.), v skrajnem primeru lahko celo pokvarijo vozilo.
Presenetljivo, samo pri 1.4 podpira 1 ukaz več. Zgleda pa, da je ravno v tem problem. Zdaj sem naročil adapter na isti povezavi kot ti, pa bomo videli, ko pride, kaj bo.
Jaz imam OBDLink LX in dela ok. Ne vem pa kako zbrati kwh za cel mesec, razen da imaš telefon vklopljen ko se polni. Če je to več ur, se bo najbrž prej spraznil telefon.
EVH napisal/-a:Jaz imam OBDLink LX in dela ok. Ne vem pa kako zbrati kwh za cel mesec, razen da imaš telefon vklopljen ko se polni. Če je to več ur, se bo najbrž prej spraznil telefon.
No tudi jaz bi potreboval to opcijo, da bi videl mesečno porabo... Ampak to je najbrž prej odvisno od aplikacije kot od vmesnika?
DGJ napisal/-a:Po branju nekaj postov tukaj gor s težavami glede izpraznjenosti 12V akumulatorja (ZOE, IONIQ) in po lastni izkušnji, ko sem se igral z OBD (pre)dolgo in se mi je vklopil battery saver + sem začasno opustil misel in priklop na OBD2.
Nekaj mi ni jasno. OBD2 adapter zagotovo nima takšnih procesorskih moči kot pametni telefon, ki ima vklopljen BlueTooth. Baterija običajnega telefona vsebuje nekje okrog 10 Wh energije in zadošča za vsaj 1 dan uporabe (pri izklopljenem ekranu). Porabljena energija OBD2 adapterja bi morala biti precej majhna (manjša od telefona).Vprašanje je seveda ali se zaradi aktivnosti OBD-ja ne vklapljajo kakšni drugi porabniki (releji in podobno), ki so gnani s pomočjo 12 V akumulatorja. Prav zanima me kje je "catch".
Ko avtu daš kontakt se zbudijo vsi moduli, in začnejo pošiljati na CAN-bus svoje stanje in poslušati. Na mojem diesel Volvo-tu, sem malo hackal Can-bus, in v 2h na parkirišču izpraznil akumulator. Avto zaklenjen v mirovanju iz akumulatorja vleče 0.01A, ko je "zbujen" pa nekje 4A. To da ti poslušaš kaj se moduli pogovarjajo preko OBDII priklopa ne porablja neke elektrike, to da se moduli dejansko pogovarjajo med sabo pa jo.