Pomoč 72V krmilnik
Pomoč 72V krmilnik
Pozdravljeni,
Sprasujem in potrebujem pomoc, ki je malenkost drugacna ampak vrjamem, da ne bo problema.
Ozivljam e nov elektro maxi skuter (5kW, hub motor)! Zamenjale so se na novo baterije (prejsnje so bile fertik) in sicer Li-Ion 72V60Ah, dodan BMS!
Krmilnik je se original ( Kelly http://kellycontroller.com/keb72801x24v ... p-281.html )!
Zdaj problem; po kaksnem 1-2 km krmilnik vzam moc (zelo ocitno x3) in pa pavzi deluje normalno in spet.
A je kaj s krmilnikom, navitue v motorju, da se pregreva?
Ima morda kdo krmilnik za test (72V)? Zna kdo pomagat? Sam sem laik na tem podrocju....
Hvala, lp
Sprasujem in potrebujem pomoc, ki je malenkost drugacna ampak vrjamem, da ne bo problema.
Ozivljam e nov elektro maxi skuter (5kW, hub motor)! Zamenjale so se na novo baterije (prejsnje so bile fertik) in sicer Li-Ion 72V60Ah, dodan BMS!
Krmilnik je se original ( Kelly http://kellycontroller.com/keb72801x24v ... p-281.html )!
Zdaj problem; po kaksnem 1-2 km krmilnik vzam moc (zelo ocitno x3) in pa pavzi deluje normalno in spet.
A je kaj s krmilnikom, navitue v motorju, da se pregreva?
Ima morda kdo krmilnik za test (72V)? Zna kdo pomagat? Sam sem laik na tem podrocju....
Hvala, lp
Re: Pomoč 72V krmilnik
A kljub temu,da je zdej motorni tok omejen ze na 70%, baterijski na 50%... pa se vseeno dogaja. Pa krmilnik je deklariran za 8kW 300A, motor je pa 5kW?!
Hvala, lp
Hvala, lp
Re: Pomoč 72V krmilnik
Premalo si napisal za kakšno bolj točno analizo.
Ali baterija drži napetost? Ima enako napetost kot prejšnja?
Krmilnik ima več varnostnih omejitev in zmanjšanje izhodne moči je samo ena od njih.Ta se vklopi v primeru prazne baterije ali pa pregrevanje.Lahko pa je tudi pokvarjen. kaj pa će omejiš moč na 40%?
Ali baterija drži napetost? Ima enako napetost kot prejšnja?
Krmilnik ima več varnostnih omejitev in zmanjšanje izhodne moči je samo ena od njih.Ta se vklopi v primeru prazne baterije ali pa pregrevanje.Lahko pa je tudi pokvarjen. kaj pa će omejiš moč na 40%?
Re: Pomoč 72V krmilnik
Baterija oz konfiguracija je, kot je bila original noter (72V 60Ah)! Original je bilo 24 celic, zdaj jih je pa baje 20s 21p (nimma tocnega podatka)
Kljub omejitvi, se dogaja, da vklaplja eco/safe mode.
Sicer scooter ni pri meni ampak pri kolegu, tako, da cist tocnih podatkov nimam. Samo iscem resitve in da se bi zadeva zacela premikat.
Kljub omejitvi, se dogaja, da vklaplja eco/safe mode.
Sicer scooter ni pri meni ampak pri kolegu, tako, da cist tocnih podatkov nimam. Samo iscem resitve in da se bi zadeva zacela premikat.
Re: Pomoč 72V krmilnik
Torej prej je bilo 24 celic
24 x 3,6V ni 72 V če so bile litijeve, če pa svinec pa 24 x 2 je 48 kar spet ni 72V ?? Katero je sedaj?
24 x 3,6V ni 72 V če so bile litijeve, če pa svinec pa 24 x 2 je 48 kar spet ni 72V ?? Katero je sedaj?
Re: Pomoč 72V krmilnik
Moja napaka (zatipkal)' 20x 3.6V je bilo tovarnisko! Zdaj so pa manjse celicne (mislim, da, ne me drzat za besedo) 20p 21s!
Lp
Lp
Re: Pomoč 72V krmilnik
Tisti link za kontroler ne deluje
ali je ta ?
http://kellycontroller.com/keb72801x24v ... p-735.html
ali je ta ?
http://kellycontroller.com/keb72801x24v ... p-735.html
Re: Pomoč 72V krmilnik
Pred tem je delal....! Je pa ta krmilnik, katerega si objavil....pirpy napisal/-a:Tisti link za kontroler ne deluje
ali je ta ?
http://kellycontroller.com/keb72801x24v ... p-735.html
Hvala,lp
Re: Pomoč 72V krmilnik
od strani 13 naprej imaš napisane napake, ki ti jih krmilnik sporoča preko ledic
http://kellycontroller.com/mot/download ... Manual.pdf
lp
http://kellycontroller.com/mot/download ... Manual.pdf
lp
Re: Pomoč 72V krmilnik
Živjo, Nejc na tej strani - prijatelj Yagija
Krmilnik javlja pregrevanje in omeji tok (že po cca 5 pospeševanjih 0-70km/h ali 1-2 kilometrih). Merili smo tok med vožnjo in pride do max. 105A pri pospeševanju pri višji hitrosti, konstantna hitrost 70km/h rabi 50-60A. 72V baterija, nazivna moč motorja 5kW@72V.
Motor se ne greje, na krmilniku smo probali mnogo kombinacij, vendar tudi pri 30% baterijskem in 50% motornem toku prihaja do iste težave.
Krmilnik javlja pregrevanje in omeji tok (že po cca 5 pospeševanjih 0-70km/h ali 1-2 kilometrih). Merili smo tok med vožnjo in pride do max. 105A pri pospeševanju pri višji hitrosti, konstantna hitrost 70km/h rabi 50-60A. 72V baterija, nazivna moč motorja 5kW@72V.
Motor se ne greje, na krmilniku smo probali mnogo kombinacij, vendar tudi pri 30% baterijskem in 50% motornem toku prihaja do iste težave.
Re: Pomoč 72V krmilnik
20 polnih celic je 84 V , vzamimo 20p celic ncr18650, ki z lahkoto oddajo teh 105 A brez omembe vrednega padca napetosti pa recimo, da pade na 82 V to je 82V x 105A = 8600W na max 8 kW kontroler ...
zdaj, če je kontroler 350 A in mu omejiš tok na 30 % je to še vedno 105 A potem pa poglej zgornji izračun.
pozdrav
B
zdaj, če je kontroler 350 A in mu omejiš tok na 30 % je to še vedno 105 A potem pa poglej zgornji izračun.
pozdrav
B
Re: Pomoč 72V krmilnik
se strinjam s tvojim izračunom, ne razumem pa, kaj naj bi teh max. 350A potem pomenilo (glede na 8kW nazivno moč)... ker tudi pri 24V * 350A pride 8.400W (oz. celo do 9.800W, ker je polna 26-28V). Kot jaz razumem njihove specifikacije, je omenjeni tok na fazo (motorni) in ne baterijski.
Nazaj na težavo... pri prej omenjeni omejitvi tok s hitrostjo raste, pospeška z mesta pa ni pravega (in tudi tok je seveda manjši). Skuter torej doseže hitrost, vendar brez pravih pospeškov. Ali je možno, da je bil krmilnik pregret in ne deluje kot bi moral?
Nazaj na težavo... pri prej omenjeni omejitvi tok s hitrostjo raste, pospeška z mesta pa ni pravega (in tudi tok je seveda manjši). Skuter torej doseže hitrost, vendar brez pravih pospeškov. Ali je možno, da je bil krmilnik pregret in ne deluje kot bi moral?
Re: Pomoč 72V krmilnik
Dokler bo zmnožek toka in napetosti, ki ga meriš, večji kot je maximalna moč kontrolerja se ne moreš pritoževati in ne moreš iskati problema v krmilniku, čeprav je tudi to možno. Ali postane ohišje krmilnika vroče ?
Če postane samo toplo je možno, da imaš slab termalni spoj med močnostnimi tranzistorji in ohišjem. Ali je imel motor boljše pospeške pred menjavo baterij ?
Če postane samo toplo je možno, da imaš slab termalni spoj med močnostnimi tranzistorji in ohišjem. Ali je imel motor boljše pospeške pred menjavo baterij ?
Re: Pomoč 72V krmilnik
Pri prestavitvi krmilnika na bolj odprto mesto, je zadeva boljsa.....
Ali bi zadevo resila hladilna rebra? Na kaj biti pozoren pri nabavi le-teh? Kaksen nasvet? A se dobijo kje pri nas (nebi ravno iz China narocal....30 dni cakanja)
Hvala, lp
Ali bi zadevo resila hladilna rebra? Na kaj biti pozoren pri nabavi le-teh? Kaksen nasvet? A se dobijo kje pri nas (nebi ravno iz China narocal....30 dni cakanja)
Hvala, lp
Re: Pomoč 72V krmilnik
Krmilnik kelly obvezno potrebuje še dodatni alu hladilnik...v programski opremi krmiljenja tega krmilnika lahko spreminjaš pri kateri temparaturi se vklopi oziroma odklopi krmilnik iz napajanja..
Sam imam na 3kw motorju vgrajen 14kw kelly krmilnik...motor gre brutalno..je pa problem pri preseku vodnikov iz elektro motorja...te sem nekakjkrat zakurill,nato pa prišel do rešitve,zamenjave z pozlačenimi finožičnim vodnikom-kablom..sedaj je vse ok ..tok potegne pri 14s nekje 230A..krmilnik pa ni odprt do kraja..saj bi se verjetno kaj hitro skuter prelomil zaradi navora
Sam imam na 3kw motorju vgrajen 14kw kelly krmilnik...motor gre brutalno..je pa problem pri preseku vodnikov iz elektro motorja...te sem nekakjkrat zakurill,nato pa prišel do rešitve,zamenjave z pozlačenimi finožičnim vodnikom-kablom..sedaj je vse ok ..tok potegne pri 14s nekje 230A..krmilnik pa ni odprt do kraja..saj bi se verjetno kaj hitro skuter prelomil zaradi navora
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek