Ogrevanje C-Zero, iOn
Ogrevanje C-Zero, iOn
Pozdravljeni,
zanimam se za C-Zero ali iOn, pa me vseeno malo skrbi kako je z ogrevanjem (to je sedaj itak najbolj zanimivo ) ?
Verjetno bi znal o tem povedati kakšen lastnik.
Kaj v resnici pomeni tista pika na sredini nastavitvenega gumba? Je to izklop funkcij ogrevanje/hlajenje ali samo srednji položaj?
Iz navodil na spletu mi ni čisto jasno, kaj bi bil ta položaj.
Kaj pa moč grelca, je to okoli 5-6kW?
Sprašujem, da bi lahko približno ocenil dodatno porabo.
Hvala za odgovore.
zanimam se za C-Zero ali iOn, pa me vseeno malo skrbi kako je z ogrevanjem (to je sedaj itak najbolj zanimivo ) ?
Verjetno bi znal o tem povedati kakšen lastnik.
Kaj v resnici pomeni tista pika na sredini nastavitvenega gumba? Je to izklop funkcij ogrevanje/hlajenje ali samo srednji položaj?
Iz navodil na spletu mi ni čisto jasno, kaj bi bil ta položaj.
Kaj pa moč grelca, je to okoli 5-6kW?
Sprašujem, da bi lahko približno ocenil dodatno porabo.
Hvala za odgovore.
Re: Ogrevanje C-Zero, iOn
Pika pomeni nevtralni polozaj, torej samo pihanja zraka kakrsen je ob zajemu spredaj.
Grelec ima moc nekaj cez 5kW. Lahko povem iz prve roke, da letosnjo zimo ko je zunaj -10°C do -16°C vecino noci, se seveda precej pozna. Avto stoji zunaj, temperaturo baterije sem ze odcital enkrat -1.5°C ob zagonu avta. Prve 3-4 minute grelec deluje s 5kW, potem pade in se ustali na neko povprecje 3kW. Voznja po avtocesti, gretje na max temperaturo, moc pihanja ponavadi na 80%.
Ce za 1-2 klika znizas moc gretja ter pihanje nastavis na dobro polovico, se pa grelec ustali na ~2kW.
Seveda ne smes pozabit ze samega mraza ter drugacne gostote zraka, ki dvigne porabo oz. zniza domet. To je dodatno poleg grelca.
Grelec ima moc nekaj cez 5kW. Lahko povem iz prve roke, da letosnjo zimo ko je zunaj -10°C do -16°C vecino noci, se seveda precej pozna. Avto stoji zunaj, temperaturo baterije sem ze odcital enkrat -1.5°C ob zagonu avta. Prve 3-4 minute grelec deluje s 5kW, potem pade in se ustali na neko povprecje 3kW. Voznja po avtocesti, gretje na max temperaturo, moc pihanja ponavadi na 80%.
Ce za 1-2 klika znizas moc gretja ter pihanje nastavis na dobro polovico, se pa grelec ustali na ~2kW.
Seveda ne smes pozabit ze samega mraza ter drugacne gostote zraka, ki dvigne porabo oz. zniza domet. To je dodatno poleg grelca.
Re: Ogrevanje C-Zero, iOn
Hvala za odgovor.
Bi bili potem izračuni po spletni strani GreenRace in vnosu dodatne porabe na okoli 2500 W (gretje) in kapaciteto baterije na 14,5kWh, blizu realni ?
Bi bili potem izračuni po spletni strani GreenRace in vnosu dodatne porabe na okoli 2500 W (gretje) in kapaciteto baterije na 14,5kWh, blizu realni ?
Re: Ogrevanje C-Zero, iOn
Računaj da gre tretjino baterije za ogrevanje, če hočeš da ti je vsaj malo toplo. Odvisno je tudi koliko časa se voziš. Hitreje voziš, prej prideš, manj porabiš za ogrevanje . Ampak posledično ti pade domet zaradi upora. Začaran krog.
Re: Ogrevanje C-Zero, iOn
Damjan, sem naredil dve sliki danes.
Start zjutraj pri temperaturah okoli -10°C. Gretje na maximum, po ~15min voznje je bila povprecna moc grelca 2.7kW. Se ~10min kasneje pa 1.65kW. Torej je bila za celotno voznjo povprecna poraba grelca nekje 2kW.
No pa tudi domet lahko lepo vidis, v primeru ko je ta avto izpostavljen samim negativnim faktorjem:
1. -10°C
2. avtocesta
3. mrzla baterija (ob startu -1.5°C) in mrzel motor
4. gretje
Ob zakljucku 25km poti je bil RR (rated range) se 44km z ze ugasnjenim gretjem. Ce bi pot nadaljeval bi skupaj lahko prevozil ~60km v najslabsih moznih pogojih za tak avto.
Start zjutraj pri temperaturah okoli -10°C. Gretje na maximum, po ~15min voznje je bila povprecna moc grelca 2.7kW. Se ~10min kasneje pa 1.65kW. Torej je bila za celotno voznjo povprecna poraba grelca nekje 2kW.
No pa tudi domet lahko lepo vidis, v primeru ko je ta avto izpostavljen samim negativnim faktorjem:
1. -10°C
2. avtocesta
3. mrzla baterija (ob startu -1.5°C) in mrzel motor
4. gretje
Ob zakljucku 25km poti je bil RR (rated range) se 44km z ze ugasnjenim gretjem. Ce bi pot nadaljeval bi skupaj lahko prevozil ~60km v najslabsih moznih pogojih za tak avto.
Re: Ogrevanje C-Zero, iOn
Je kdo že poskušal segreti kabino z 12V grelcem - 400W?
https://www.amazon.de/Universeller-Kera ... B01K1RERWI
https://www.amazon.de/Universeller-Kera ... B01K1RERWI
Re: Ogrevanje C-Zero, iOn
Sploh ni napacna ideja, ker gretje v CZeru je zal podedovano iz ICE Mitsubishi I, kar pomeni da najprej ogreje tekocino, s te pa dalje toploto prenese v cevi in jih vpiha v kabino. Baje da se dosti pridobi z izolacijami posode s tekocino ter cevi, sem ze videl bloge ki so to opisali od A do Z.mitjap napisal/-a:Je kdo že poskušal segreti kabino z 12V grelcem - 400W?
https://www.amazon.de/Universeller-Kera ... B01K1RERWI
Nekateri so ogromno pripomogli tudi s tem da so sneli vrata, jih odprli ter napolnili z izolativno peno. Ker avto je izoliran enako kot piksna Uniona...
Pozabil kje sem vse to pred leti bral, mogoce Benjamin Nelson in Kanade. Ali pa tisti KiwiEV iz Slovaske, ki je zeno matral s CZerom v mrazu na vec roadtripih, zdaj je locen
Vceraj sem pri -5°C naredil 45km, startal z ledeno baterijo. Pa je vecji del poti nato grelec kuril ~1kW. Mogoce tak ki direktno piha in ne ogreva celega sistema, skoraj zadostuje z 0.4kW.
Se mi pa ne da s tem ukvarjat, ker niti ne potrebujem - prizgem gretje in grem avto se vozi vecinoma v in okolici LJ.
Re: Ogrevanje C-Zero, iOn
No da ne bo kdo dajal 93Eur je tukaj na ebay cenejši 300w po karakteristikah.
https://www.ebay.com/itm/Electric-300-5 ... SwqS5b5z1h
Samo vprašanje če 12v vtičnica zdrži 300w grelec po moje je bolj priporočljiva nova napeljava iz akumulatorja.
https://www.ebay.com/itm/Electric-300-5 ... SwqS5b5z1h
Samo vprašanje če 12v vtičnica zdrži 300w grelec po moje je bolj priporočljiva nova napeljava iz akumulatorja.
Re: Ogrevanje C-Zero, iOn
Jaz na nasi priklopim grelno blazino za sedez ali pa polnim telefon za Cani0n. "Vzigalnik" vticnice so od 100W-150W. Za kaj vec pa obvezno iz akumulatorja, ki pa ga bos ob taksni vezavi hitro menjal. Je tisti pra-star s tekocino. Jaz sem ga menjal mislim da lani. Euroton 50€. Inverter 800w, ki ga imam sem tudi stestiral direktno na akumulator, vse deluje BP (npr. vrtalni stroj), le avto mora biti v kontaktu da deluje dc2dc polnilec 12V iz 360V. Ce bi kdaj bili dlje casa brez elektrike, bi lahko na to laufal par kljucnih stvari kak dan.Denis_ napisal/-a:No da ne bo kdo dajal 93Eur je tukaj na ebay cenejši 300w po karakteristikah.
https://www.ebay.com/itm/Electric-300-5 ... SwqS5b5z1h
Samo vprašanje če 12v vtičnica zdrži 300w grelec po moje je bolj priporočljiva nova napeljava iz akumulatorja.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek