poceni V2H

Vse kar si od nekdaj želel vedeti o električnih vozilih, pa nisi vedel kje vprašati
Odgovori
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

poceni V2H

Odgovor Napisal/-a matija »

Razmisljam o V2H ki bi pomagal za kaksen izpad elektrike. Prave CHAdeMO zadeve pomenijo za karjolo velika kišta in nekaj tisoc evrov. Za tisto 2x letno ko kdaj mogoce odklopi elektriko ne vidim smisla.

Bi to slo skozi kaj taksnega ?

https://www.conrad.si/websale8/?Ctx=%7b ... e%2fmd5%7d

Akumulator je navaden Pb. Sem bral na i-miev forumu, da ko das v avtu kontakt takoj preklopi glavno baterijo na 12V omrezje. V teoriji bi s tem torej napajal hiso preko 16kW baterije. Obremenitev bi bila nizka, po meritvah 250w za osnovne stvari: talno gretje, kak laptop in nekaj led luci. Torej sigurno kak teden elektrike.

Sem pomeril akumulator, napetost res precej naraste ko se vklopi kontakt, torej ga napaja iz glavne 360V 16kW baterije. Ali bi 12V akumulator odpovedal zaradi obremenitve, ceprav bi imel zadaj napajanje ? Sodec po CANiON mu 500W ni nic pretiranega verjetno, ko dam kontakt v avtu ter ga prizgem avto kuri nekje 400-500w ko je idle. In vecina te elektronike je tako na 12V omrezju.

Mnenja ?
Photo 3. 06. 16 17 57 20.jpg
Photo 3. 06. 16 17 57 42.jpg
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: poceni V2H

Odgovor Napisal/-a CRF »

Zanimiva opcija. Po mojem je čisto izvedljivo pod dvemi predpostavkami.
- Da avto dejansko ves čas polni 12V akumulator. (ponavadi gre po nekaj časa spat)
- Da je polnilec akumulatorja dovolj močan za konstantno obremenitev (kot praviš že sam kuri 500W potem bi pa še ti dodal par 100W) In, kako bi se znebil te porabe avta? Drugače bi že to spraznilo baterijo.

Sam 12V akumulator ni problem, saj vsega tega sploh nebi občutil.
matija
Uporabniški avatar
AndY1
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 206
Kraj: Domžale
Avto: 2012 Opel Ampera
182
53

Re: poceni V2H

Odgovor Napisal/-a AndY1 »

Npr. Ampera ima 1.5kW HV->12V konverter, tako da pri prižgani Amperi brez problema lahko priključiš 12V->230V konverter. Ne vem pa, kako močan DC-DC konverter ima C-Zero.

Lepota Ampere je pa tudi v tem, da tudi če HV baterijo izprazniš, da zažene bencinski generator in polni HV baterijo tistih par minut, da dofila tistih par 100Wh, ga ugasne, dokler se ponovno ne izprazni in potem ga spet zažene in tako naprej.

Je pa potrebno biti zelo previden, kako to priključuješ. Kot najprej, moraš izključiti hišno napeljavo iz omrežja - popolnoma, ne samo varovalke, torej fazo, nulo in zemljo.
matija
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3571
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3123
1626

Re: poceni V2H

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Jaz sem meril pri Zoe ,po parih minutah gre avto spat in ugasne se tudi dc dc , ki polni pb akumulator, če hočem, da avto ne gre v spanje moram prižgati pozicijske luči.
DC-DC je dovolj močan za nekaj 100W vendar pa moraš računati tudi na ca 300 W lastne porabe računalnikov(Zoe).
Bolje bi bilo da nekje prideš direktno do HV baterije , narediš poseben izvod, dodaš 400V dc varovalko in nanj priklopiš navaden poceni kitajski 240 V AC na 12 V DC adapter, naprimer ta :

http://www.ebay.com/itm/AC110-220V-TO-D ... 2YoRamRRGA

Vsi ti napajalniki namreč napetost najprej z diodnim mostičem usmerijo iz AC v DC in iz 230 V AC pride 325 V DC ,vendar pa imajo ponavadi vhodne komponente malo predimenzionirane ,zato lahko nanj priklopimo do 360 V DC brez modifikacije.
Za 390 V pa bi bila potrebna mala modifikacija.

Zanimivo bi bilo videti kako se avto odzove ,če mu sprazneš baterijo medtem ko spi
matija
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Vprašaj in izveš”