Razmisljam o V2H ki bi pomagal za kaksen izpad elektrike. Prave CHAdeMO zadeve pomenijo za karjolo velika kišta in nekaj tisoc evrov. Za tisto 2x letno ko kdaj mogoce odklopi elektriko ne vidim smisla.
Bi to slo skozi kaj taksnega ?
https://www.conrad.si/websale8/?Ctx=%7b ... e%2fmd5%7d
Akumulator je navaden Pb. Sem bral na i-miev forumu, da ko das v avtu kontakt takoj preklopi glavno baterijo na 12V omrezje. V teoriji bi s tem torej napajal hiso preko 16kW baterije. Obremenitev bi bila nizka, po meritvah 250w za osnovne stvari: talno gretje, kak laptop in nekaj led luci. Torej sigurno kak teden elektrike.
Sem pomeril akumulator, napetost res precej naraste ko se vklopi kontakt, torej ga napaja iz glavne 360V 16kW baterije. Ali bi 12V akumulator odpovedal zaradi obremenitve, ceprav bi imel zadaj napajanje ? Sodec po CANiON mu 500W ni nic pretiranega verjetno, ko dam kontakt v avtu ter ga prizgem avto kuri nekje 400-500w ko je idle. In vecina te elektronike je tako na 12V omrezju.
Mnenja ?
poceni V2H
Re: poceni V2H
Zanimiva opcija. Po mojem je čisto izvedljivo pod dvemi predpostavkami.
- Da avto dejansko ves čas polni 12V akumulator. (ponavadi gre po nekaj časa spat)
- Da je polnilec akumulatorja dovolj močan za konstantno obremenitev (kot praviš že sam kuri 500W potem bi pa še ti dodal par 100W) In, kako bi se znebil te porabe avta? Drugače bi že to spraznilo baterijo.
Sam 12V akumulator ni problem, saj vsega tega sploh nebi občutil.
- Da avto dejansko ves čas polni 12V akumulator. (ponavadi gre po nekaj časa spat)
- Da je polnilec akumulatorja dovolj močan za konstantno obremenitev (kot praviš že sam kuri 500W potem bi pa še ti dodal par 100W) In, kako bi se znebil te porabe avta? Drugače bi že to spraznilo baterijo.
Sam 12V akumulator ni problem, saj vsega tega sploh nebi občutil.
Re: poceni V2H
Npr. Ampera ima 1.5kW HV->12V konverter, tako da pri prižgani Amperi brez problema lahko priključiš 12V->230V konverter. Ne vem pa, kako močan DC-DC konverter ima C-Zero.
Lepota Ampere je pa tudi v tem, da tudi če HV baterijo izprazniš, da zažene bencinski generator in polni HV baterijo tistih par minut, da dofila tistih par 100Wh, ga ugasne, dokler se ponovno ne izprazni in potem ga spet zažene in tako naprej.
Je pa potrebno biti zelo previden, kako to priključuješ. Kot najprej, moraš izključiti hišno napeljavo iz omrežja - popolnoma, ne samo varovalke, torej fazo, nulo in zemljo.
Lepota Ampere je pa tudi v tem, da tudi če HV baterijo izprazniš, da zažene bencinski generator in polni HV baterijo tistih par minut, da dofila tistih par 100Wh, ga ugasne, dokler se ponovno ne izprazni in potem ga spet zažene in tako naprej.
Je pa potrebno biti zelo previden, kako to priključuješ. Kot najprej, moraš izključiti hišno napeljavo iz omrežja - popolnoma, ne samo varovalke, torej fazo, nulo in zemljo.
Re: poceni V2H
Jaz sem meril pri Zoe ,po parih minutah gre avto spat in ugasne se tudi dc dc , ki polni pb akumulator, če hočem, da avto ne gre v spanje moram prižgati pozicijske luči.
DC-DC je dovolj močan za nekaj 100W vendar pa moraš računati tudi na ca 300 W lastne porabe računalnikov(Zoe).
Bolje bi bilo da nekje prideš direktno do HV baterije , narediš poseben izvod, dodaš 400V dc varovalko in nanj priklopiš navaden poceni kitajski 240 V AC na 12 V DC adapter, naprimer ta :
http://www.ebay.com/itm/AC110-220V-TO-D ... 2YoRamRRGA
Vsi ti napajalniki namreč napetost najprej z diodnim mostičem usmerijo iz AC v DC in iz 230 V AC pride 325 V DC ,vendar pa imajo ponavadi vhodne komponente malo predimenzionirane ,zato lahko nanj priklopimo do 360 V DC brez modifikacije.
Za 390 V pa bi bila potrebna mala modifikacija.
Zanimivo bi bilo videti kako se avto odzove ,če mu sprazneš baterijo medtem ko spi
DC-DC je dovolj močan za nekaj 100W vendar pa moraš računati tudi na ca 300 W lastne porabe računalnikov(Zoe).
Bolje bi bilo da nekje prideš direktno do HV baterije , narediš poseben izvod, dodaš 400V dc varovalko in nanj priklopiš navaden poceni kitajski 240 V AC na 12 V DC adapter, naprimer ta :
http://www.ebay.com/itm/AC110-220V-TO-D ... 2YoRamRRGA
Vsi ti napajalniki namreč napetost najprej z diodnim mostičem usmerijo iz AC v DC in iz 230 V AC pride 325 V DC ,vendar pa imajo ponavadi vhodne komponente malo predimenzionirane ,zato lahko nanj priklopimo do 360 V DC brez modifikacije.
Za 390 V pa bi bila potrebna mala modifikacija.
Zanimivo bi bilo videti kako se avto odzove ,če mu sprazneš baterijo medtem ko spi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 25 Odgovori
- 956 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Andy