Ameriška EPA meritev je v tem pogledu boljša, vendar še vedno malo preoptimistična. (5 do 10%)
Seveda se dejasnka poraba razlikuje od modela do modela, zato je vedno najboljši način dejanska meritev, vendar v grobem se lahko orientiramo z naslednjimi številkami:
- Za premagovanje zračnega upora in trenja, povprečen avtomobil potrebuje
- pri hitrosti 30km/h, 2.1kW moči, oziroma 7kWh/100km.
- pri hitrosti 50km/h, 5.2kW moči, oziroma 10.4kWh/100km.
- pri hitrosti 90km/h, 16.3kW moči, oziroma 18.1kWh/100km.
- pri hitrosti 130km/h, 33.3kW moči, oziroma 25.6kWh/100km.
- Za dvig tono in pol težkega avtomobila za 100 višinskih metrov potrebujemo 0.7kWh energije.
Primer za pot iz Kranjske gore na Vršič. Višinska razlika je 800m, pot pa dolga 12km.
Potrebna energija v bateriji = 800m * 0.7kWh/100m + 12km * 7kWh/100km = 5.6kWh + 0.84kWh = 6.44kWh