Nov uporabnik in vprašanja
Nov uporabnik in vprašanja
Pozdravljeni mojstri.
Najprej lep pozdrav vsem skupaj.
Sem popolnoma nov na tej sceni in seveda bom imel kup "neumnih" vprašanj.
Forum sicer prebiram in se učim a saj vsi vemo ... lažje je vprašati.
Ker pri hiši nujno potrebujemo drugi avto za mestno vožnjo je med pregledom stanja na trgu prišla odločitev za rabljenega C-zero.
Vozil se bo največ po Mariboru in okolici, "tankal" pa največ doma.
Moje vprašanje: kaj pomeni za tega malčka 50.000 km in 8 let starosti (mislim na stanja vozila in akumulatorje).
Koliko to vpliva na doseg.
Drugo vprašanje pa je ... ali bi ta malček zmogel relacijo MB-Pula, ki jo sedaj s hibridom delam dokaj redno?
In pa seveda .... kaj vse moram nujno narediti (urediti, kupiti, ...) preden malčka pripeljem domov.
Hvala in lep pozdrav vsem
Primož
Najprej lep pozdrav vsem skupaj.
Sem popolnoma nov na tej sceni in seveda bom imel kup "neumnih" vprašanj.
Forum sicer prebiram in se učim a saj vsi vemo ... lažje je vprašati.
Ker pri hiši nujno potrebujemo drugi avto za mestno vožnjo je med pregledom stanja na trgu prišla odločitev za rabljenega C-zero.
Vozil se bo največ po Mariboru in okolici, "tankal" pa največ doma.
Moje vprašanje: kaj pomeni za tega malčka 50.000 km in 8 let starosti (mislim na stanja vozila in akumulatorje).
Koliko to vpliva na doseg.
Drugo vprašanje pa je ... ali bi ta malček zmogel relacijo MB-Pula, ki jo sedaj s hibridom delam dokaj redno?
In pa seveda .... kaj vse moram nujno narediti (urediti, kupiti, ...) preden malčka pripeljem domov.
Hvala in lep pozdrav vsem
Primož
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Glede na napisano je vpliv na doseg nekje 25%, nekje taksnega smo mi prodajali (letnik 2011, prevozenih 65k), naredil je 100km v treh letnih casih in 70km pozimi ce je bilo vsaj okoli nicle ali manj.
Ce je letnik 2012 ima lahko ze sibkejsi polnilec, ampak v vsakem primeru je avto pripravljen v 1-3h polnjenja za ponovno pot. Baterija je majhna.
Avto je robusten, vecina komponent dela dolgo. Baterije so z nizko gostoto a dobre.
MB-Pula odsvetujem, zelo. Voznja bo 95km/h ter polnjenja pogosta. Se pa seveda da, kot npr za izziv. Relacija LJ-obala ali v kontra smer se ni tak "izziv". Pomeni eno polnjenje 10min ali pa dve (3-4min + 8-9min) za pot nazaj.
Medtem ko bo MB-Pula polnjenj verjetno 6-7. Bodo pa kratka (~15min). Enkrat sem sel v istem dnevu iz Ljubljane z njim v Graz ter potem se nazaj. 420km mislim da. Se da, ampak spet - to je bolj kot za izziv. Meni je bilo nekoc zanimivo poskusit, sedaj ne bi vec sel. Je pa slo brez kakrsnih koli tezav in to ze pred leti ko je bilo polnilnic bistveno manj.
Poisci temo "rabljen c-zero", tam je opisano domala vse.
Ce je letnik 2012 ima lahko ze sibkejsi polnilec, ampak v vsakem primeru je avto pripravljen v 1-3h polnjenja za ponovno pot. Baterija je majhna.
Avto je robusten, vecina komponent dela dolgo. Baterije so z nizko gostoto a dobre.
MB-Pula odsvetujem, zelo. Voznja bo 95km/h ter polnjenja pogosta. Se pa seveda da, kot npr za izziv. Relacija LJ-obala ali v kontra smer se ni tak "izziv". Pomeni eno polnjenje 10min ali pa dve (3-4min + 8-9min) za pot nazaj.
Medtem ko bo MB-Pula polnjenj verjetno 6-7. Bodo pa kratka (~15min). Enkrat sem sel v istem dnevu iz Ljubljane z njim v Graz ter potem se nazaj. 420km mislim da. Se da, ampak spet - to je bolj kot za izziv. Meni je bilo nekoc zanimivo poskusit, sedaj ne bi vec sel. Je pa slo brez kakrsnih koli tezav in to ze pred leti ko je bilo polnilnic bistveno manj.
Poisci temo "rabljen c-zero", tam je opisano domala vse.
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Mogoče bi lahko pogledali se eupa. Nas ni nikoli razočaral v 160kkm lastništva, zato pa pride zdaj njegov naslednik k hiši.
Je slo tudi do Pule in nazaj. Od Pule do Kranja sta bili potrebni 2 hitri polnjenji. 20+25min. Rovinj ter Ravbarkomanda
Je slo tudi do Pule in nazaj. Od Pule do Kranja sta bili potrebni 2 hitri polnjenji. 20+25min. Rovinj ter Ravbarkomanda
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Pozdravljen @GALEA in dobrodošel na forumu.
Matija je povedal že vse in se povsem strinjam. Avto je odličen za mestne in tudi krajše primestne vožnje. Daljše relacije pa odsvetujem razen v izjemnih primerih.
Mi smo kljub temu prevozili dobrih 12.000 km v enem letu in to povsem b.p. Odličen "malček" je. Čeprav mu ta naziv dela krivico. Znotraj je povsem spodoben in prostoren avto.
Matija je povedal že vse in se povsem strinjam. Avto je odličen za mestne in tudi krajše primestne vožnje. Daljše relacije pa odsvetujem razen v izjemnih primerih.
Mi smo kljub temu prevozili dobrih 12.000 km v enem letu in to povsem b.p. Odličen "malček" je. Čeprav mu ta naziv dela krivico. Znotraj je povsem spodoben in prostoren avto.
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Kakšen kabel mora biti v avtu oz. kaj moram nabaviti, da na cesti ne bo težav?
In kako je s tem karticami?
In kako je s tem karticami?
Re: Nov uporabnik in vprašanja
@GALEA
Vecinoma je dovolj, ce imas v avtu type-2 kabel za javne polnilnice. Ta je lahko 1 ali 3 fazna, 16A ali 32A, odvisno od polnilca, ki je vgrajen v EV, katerega uporabljas. Nekateri smo si kupili tudi prenosno polnilnico, ki pride prav na terenu, kjer ni javnih polnilnic. V kampu so 1 fazne modre 16A ali 32A vticnice, suko do 16A ali industrijske 3 fazne rdece 16A ali 32A vticnice. Prenosna polnilnica ima moznost nastavitev od 6A do 32A in se prilagodis vticnici, da ne skuris varovalke. Je pa redko kdaj v uporabi. Kar se pa kartic tice pa so v mojem primeru najbolj v uporabi Petrolova (cela SLO), Gremo na elektriko (LJ in CE) in TUS kartica (CE). Petrol in Gremo na elektriko ima tudi aplikacijo in kartica ni nujna. Jaz imam raje kartico, ker ce polnilnica slucajno ni online z aplikacijo ne mores polniti.
Vecinoma je dovolj, ce imas v avtu type-2 kabel za javne polnilnice. Ta je lahko 1 ali 3 fazna, 16A ali 32A, odvisno od polnilca, ki je vgrajen v EV, katerega uporabljas. Nekateri smo si kupili tudi prenosno polnilnico, ki pride prav na terenu, kjer ni javnih polnilnic. V kampu so 1 fazne modre 16A ali 32A vticnice, suko do 16A ali industrijske 3 fazne rdece 16A ali 32A vticnice. Prenosna polnilnica ima moznost nastavitev od 6A do 32A in se prilagodis vticnici, da ne skuris varovalke. Je pa redko kdaj v uporabi. Kar se pa kartic tice pa so v mojem primeru najbolj v uporabi Petrolova (cela SLO), Gremo na elektriko (LJ in CE) in TUS kartica (CE). Petrol in Gremo na elektriko ima tudi aplikacijo in kartica ni nujna. Jaz imam raje kartico, ker ce polnilnica slucajno ni online z aplikacijo ne mores polniti.
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Kot vidim kupujete rabljenega. Predlagam, da počakate in vidite kaj bo že poleg avta. Če je prejšnji uporabnik polnil na javnih polnilnicah, potem je povsem možno, da bo kabel pustil v vozilu saj C-Zero uporablja type1 vtič, ki ni prav pogost in ga ob morebitni menjavi za drug EV ni mogel uporabiti.
Re: Nov uporabnik in vprašanja
No danes sem šel pogledat tega malčka in se zapeljati z njim.
Zanimiva izkušnja.
Polnilec 220V 10A ima zraven, to pa je vse kaj ima zraven
Zakaj pa ima na drugi strani še eno vtičnico ?
Pa še eno vprašanje, zakaj mora imeti pod pokrovom še klasičen svinčen akumulator?
Čemu pa služi ta ? Imajo to vsi ?
LP
Zanimiva izkušnja.
Polnilec 220V 10A ima zraven, to pa je vse kaj ima zraven
Zakaj pa ima na drugi strani še eno vtičnico ?
Pa še eno vprašanje, zakaj mora imeti pod pokrovom še klasičen svinčen akumulator?
Čemu pa služi ta ? Imajo to vsi ?
LP
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Na levi strani ima "hitri" CHADEMO oziroma DC priklop. Na desni pa AC (Type1) za javne polnilnice in priloženo 220V polnilnico.
Če se ne motim imajo "klasični" akumulator vsi ali skoraj vsi EV, popravite me, če se motim.
Služi pa istemu namenu kot v vsakem ICE avtu. Zakaj to ni rešeno z obstoječimi baterijami, ki v EV so pa ne vem, ker nisem "električar".
Mislim, da bodo zadnje vprašanje bolje znali obrazložiti strokovnjaki na tem področju.
Če se ne motim imajo "klasični" akumulator vsi ali skoraj vsi EV, popravite me, če se motim.
Služi pa istemu namenu kot v vsakem ICE avtu. Zakaj to ni rešeno z obstoječimi baterijami, ki v EV so pa ne vem, ker nisem "električar".
Mislim, da bodo zadnje vprašanje bolje znali obrazložiti strokovnjaki na tem področju.
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Hvala vsem za odgovore.
Bolj berem, manj mi je jasno in evo so se začela "tumasta" vprašanja.
Še meni je skoraj nerodno zdaj vprašati....
Pa bolje ispast glup nego iz aviona
Torej ta c-Zero ima typ1 priključek
koliko pa gledam pa ima večina javnih polnilnic in petrol ipd typ2 priključke
Gre to zdaj skupaj ali je potreben tukaj kak kabel, adapter oz karkoli druga typ2 -> typ1
Bolj berem, manj mi je jasno in evo so se začela "tumasta" vprašanja.
Še meni je skoraj nerodno zdaj vprašati....
Pa bolje ispast glup nego iz aviona
Torej ta c-Zero ima typ1 priključek
koliko pa gledam pa ima večina javnih polnilnic in petrol ipd typ2 priključke
Gre to zdaj skupaj ali je potreben tukaj kak kabel, adapter oz karkoli druga typ2 -> typ1
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Adapter potrebuješ iz type2 na type1.GALEA napisal/-a:Hvala vsem za odgovore.
Bolj berem, manj mi je jasno in evo so se začela "tumasta" vprašanja.
Še meni je skoraj nerodno zdaj vprašati....
Pa bolje ispast glup nego iz aviona
Torej ta c-Zero ima typ1 priključek
koliko pa gledam pa ima večina javnih polnilnic in petrol ipd typ2 priključke
Gre to zdaj skupaj ali je potreben tukaj kak kabel, adapter oz karkoli druga typ2 -> typ1
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Ne rabis adapter, ker se dobi kabel, ki ima na eni strani vtic Type-2, ki pase v polnilnico in na drugi strani vtic Type-1, ki pase v EV.
Re: Nov uporabnik in vprašanja
@GALEA brez skrbi. Ni neumnih vprašanj... so samo neumni odgovori.
Kot pravi @robertto. Potrebuješ samo kabel namenjen za C-Zero, ki ima na strani polnilnice Type 2 in na strani avta Type 1 priklop.
Jaz sem ga naročil preko neta. Cena je bila cca 170 EUR, če se prav spomnim.
Bom poskusil najti link.
Kot pravi @robertto. Potrebuješ samo kabel namenjen za C-Zero, ki ima na strani polnilnice Type 2 in na strani avta Type 1 priklop.
Jaz sem ga naročil preko neta. Cena je bila cca 170 EUR, če se prav spomnim.
Bom poskusil najti link.
Re: Nov uporabnik in vprašanja
https://evcables.scot/index.php/euro-se ... 32amp.html
Tega sem vzel. Izbereš potem še barvo (moj je moder), dolžino (5m) in amp (16).
Cena je ok, deluje odlično.
Tega sem vzel. Izbereš potem še barvo (moj je moder), dolžino (5m) in amp (16).
Cena je ok, deluje odlično.
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Evo sem od prodajalca izstisnil, da mi je zraven dal še ta type1 -> type2 kabel.
Papirologijo še uredimo in ga pripeljemo domov.
Hvala vsem zaenkrat
Papirologijo še uredimo in ga pripeljemo domov.
Hvala vsem zaenkrat
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Kako je pa s polnenjem v dežju, pa recimo da ne lije ravno kot iz škafa, je lahko priklapljanje v dežju nevarno za voznika ali pa vozilo?
Na pokrovu priključka je sicer nalepka, da se ne sme špricati, to razumem kot da se ne smeš lotiti pranja avta med polnenjem.
Na pokrovu priključka je sicer nalepka, da se ne sme špricati, to razumem kot da se ne smeš lotiti pranja avta med polnenjem.
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Ne, ni nevarno.
Vzrokov zakaj ne, je mnogo.
Vzrokov zakaj ne, je mnogo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 121 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Vodokotlic
-
- 1932 Odgovori
- 68768 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a evpolnilnice
-
- 14 Odgovori
- 945 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Rubb
-
- 0 Odgovori
- 90 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a rg67