PMDC - Enosmerni DC motor s trajnimi magneti (krtačni)
To je najstarejši in najpreprostejši tip motorja. Zgrajen je iz trajnih magnetov in navitja na rotorju. Električni tok skozi rotor, povzroči zasuk. Tok se dovaja pulzno, s fizičnim stikom prek krtačk. Ti motorji so poceni, in preprosti za krmiljenje. Imajo soliden navor, vendar potrebujejo vzdrževanje zaradi iskrenja na krtačkah. So tudi manj učinkoviti od brezkrtačnih.
BLDC - Enosmerni brezkrtačni motor
Ti motorji so podobni zgornjim. Imajo magnete, vendar nimajo krtačk. Za dovajanje električnih impulzov pa skrbi krmilnik. V tem primeru je rotor trajni magner, stator pa je serija tuljav, prek katerih se vzbuja rotor. Prednosti brezkrtačnega motorja:
- visok izkoristek
- zanesljivejše delovanje, brez iskrenja
- višje hitrosti in razmerje med močjo in velikostjo
- segreva se stator, ki ga je lažje hladiti
- hitrejše pospeševanje
Ti motorji so brezkrtačni in uporabljajo trajne magnete za ustvarjanje magnetnega polja. Za delovanje potrebujejo krmilno elektroniko z inverterjem.
Sinhroni izmenični motor
Sestavljen je podobno kot PMSM, vendar ne deluje na principu indukcije. Magnetno polje na rotorju je ustvarjeno s tokom prek drsnih obročkov, ali s trajnim magnetom (PMAC).
V praksi so, Enosmerni brezkrtačni motorji in sinhroni izmenični s trajnimi magneti, praktično enaki. Po zgradbi, delovanju in krmiljenju. Razlika je le v obliki električnih impulzov. Enosmerni motorji dobivajo impulze trapezoidne oblike, izmenični pa sinusoidne.
PMAC tip je redko uporabljen za pogon v električnih avtomobilih, je pa to najpogostejši tip motorja, ki ga srečamo doma, tam kjer ni regulacije hitrosti.
Na cesti pa je, od električnih scooterjev do dirkalnikov, največkrat uporabljen asinhroni AC motor. Ta je lažji in učinkovitejši od enosmernega, lažje ga je hladiti in praktično ne potrebuje vzdrževanja. Omogoča pa tudi veliko več nadzora nad samim delovanjem, močjo in hitrostjo vrtenja.