Kateri za 100+ km ?
Re: Kateri za 100+ km ?
Vse OK, ampak Ioniqa se ne dobi rabljen za ugodno ceno. Tudi jaz sem kupoval EV za hcerko, ampak rabljenega z zavidljivim dometom ne dobis in sva se odlocila za Opel Ampero. Bolje kot cisti fosilec.
Re: Kateri za 100+ km ?
100 km v eno smer, potem 8 ur polnjenja in 100 km nazaj in tebi pade na pamet samo ioniq? Svašta. Kot je nekdo že napisal, vsi novejši in tudi malo manj novi to zmorejo, tudi pozimi.
Re: Kateri za 100+ km ?
@Goran
Res sem malo cudno napisal, ampak ne mislim samo na Ionika. Odgovarjal sem na prejsnji post od Mateja.
Res sem malo cudno napisal, ampak ne mislim samo na Ionika. Odgovarjal sem na prejsnji post od Mateja.
Re: Kateri za 100+ km ?
Sem si pogledal IONIQ. Zanimiv. Samo za mojo potrebo (vožnja 100 km po AC v službo in 100 nazaj), mislim da bom bolj malo vozil na elektriko, saj ne bo zaviranja, vožnje po hribu navzdol ipd, kar hrani elektro motor. Kaj meniš, Matej?Matej napisal/-a:Meni pade na misel samo Ioniq. Pač najmanj pokur, če se malo brzdaš na gasu. Pa še precej udoben je, kar tudi šteje .
Re: Kateri za 100+ km ?
Vprašanja ne razumem popolnoma...sicer je konstantna vožnja (baje) najbolj varčen način.
Re: Kateri za 100+ km ?
Ioniqi so trije: elektro,hibrid in plug in. Tu je govora od elektro. Se mi pa zdi da si ti gledal hibrida...energija napisal/-a:Sem si pogledal IONIQ. Zanimiv. Samo za mojo potrebo (vožnja 100 km po AC v službo in 100 nazaj), mislim da bom bolj malo vozil na elektriko, saj ne bo zaviranja, vožnje po hribu navzdol ipd, kar hrani elektro motor. Kaj meniš, Matej?Matej napisal/-a:Meni pade na misel samo Ioniq. Pač najmanj pokur, če se malo brzdaš na gasu. Pa še precej udoben je, kar tudi šteje .
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2313
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Kateri za 100+ km ?
Če kupuješ električno vozilo (EV), potem imaš za pogon samo električni motor in boš kjerkoli 100% vozil na elektriko. Pri vožnji navzdol ali pri zaviranju lahko del potencialne in/ali kinetične energije dobiš nazaj v obliki elektrončkov, vendar ne v celoti. Tako boš neko krožno vožnjo (isto izhodišče in cilj), pri isti hitrosti, vedno učinkoviteje prevozil po bolj "ravni" cesti, kot po hriboviti.energija napisal/-a:Sem si pogledal IONIQ. Zanimiv. Samo za mojo potrebo (vožnja 100 km po AC v službo in 100 nazaj), mislim da bom bolj malo vozil na elektriko, saj ne bo zaviranja, vožnje po hribu navzdol ipd, kar hrani elektro motor. Kaj meniš, Matej?
Re: Kateri za 100+ km ?
Danes sem obiskal Renaul ZOE in Nissan Leaf. Za ZOE mi ustreza najem baterije, saj bom prevozil 50.000 km/leto in tako precej izrabil baterijo. Leaf pa naj bi čakal več kot pol leta. Za ZOE sem pozabil vprašati za čakalno dobo. Naslednje dni grem še pogledati Hyundai KONA in morda BMW i3. Kaj menite?
Re: Kateri za 100+ km ?
napisanim avtomobilom je skupno, da ne potrebujejo bencina oz nafte, drugače jih je pa težko primerjati brez dodatnih informacij.
Če gledaš le iz ekonomičnega vidika, je verjetno nekaj let star avto ranga Clio najekonomična rešitev, saj bo nakup ugoden in poraba ne bo visoka. Če kupuješ EV ker si ekološki je na tvoje kilometre verjetno Zoe kar primeren nakup, saj boš zelo hitro presegel vse garancije na batarijo in jo boš moral verjetno menjati prej, kot pa bodo tvoji stroški najema dosegli vrednost baterij
Jaz sem se odločil za nakup prvo sekundo, ko sem pritisnil na gas v BMW-ju. Je pa res BMW neuporaben avto, v kolikor želiš prevažati 5 oseb, oz roko na srce, je kot družinski avto kakšen drug bolj primeren.
Za 100km v eno smer po AC s hitrostjo 130km bi rekel, da bi bil avto z baterijo 30kWh dovolj poleti, pozimi pa vprašanje, sploh če se pelješ iz KP v LJ, tako da je mogoče za rezervo raje razmisliti o bateriji 40kWh+, kar je pa trenutno Zoe, Leaf, Kona, BMW pride v 2019.
A v službi imaš na voljo polnilnico, ali navadno vtičnico, ker v kolikor nimaš polnilnice, ti bo premalo napolnil baterijo.
V kolikor pa znižaš hitrost na avtocesti, bi bilo pa bistveno lažje.
Če gledaš le iz ekonomičnega vidika, je verjetno nekaj let star avto ranga Clio najekonomična rešitev, saj bo nakup ugoden in poraba ne bo visoka. Če kupuješ EV ker si ekološki je na tvoje kilometre verjetno Zoe kar primeren nakup, saj boš zelo hitro presegel vse garancije na batarijo in jo boš moral verjetno menjati prej, kot pa bodo tvoji stroški najema dosegli vrednost baterij
Jaz sem se odločil za nakup prvo sekundo, ko sem pritisnil na gas v BMW-ju. Je pa res BMW neuporaben avto, v kolikor želiš prevažati 5 oseb, oz roko na srce, je kot družinski avto kakšen drug bolj primeren.
Za 100km v eno smer po AC s hitrostjo 130km bi rekel, da bi bil avto z baterijo 30kWh dovolj poleti, pozimi pa vprašanje, sploh če se pelješ iz KP v LJ, tako da je mogoče za rezervo raje razmisliti o bateriji 40kWh+, kar je pa trenutno Zoe, Leaf, Kona, BMW pride v 2019.
A v službi imaš na voljo polnilnico, ali navadno vtičnico, ker v kolikor nimaš polnilnice, ti bo premalo napolnil baterijo.
V kolikor pa znižaš hitrost na avtocesti, bi bilo pa bistveno lažje.
Re: Kateri za 100+ km ?
Glede prvega se ne strinjam pa tudi če kupiš Clio za 2000Eur po 100.000 km za bencin plačaš še cca 7500Eur če kupiš EV pa za elektriko na 100.000km pa cca 1500 Eurb0k1 napisal/-a: Če gledaš le iz ekonomičnega vidika, je verjetno nekaj let star avto ranga Clio najekonomična rešitev, saj bo nakup ugoden in poraba ne bo visoka. Če kupuješ EV ker si ekološki je na tvoje kilometre verjetno Zoe kar primeren nakup, saj boš zelo hitro presegel vse garancije na batarijo in jo boš moral verjetno menjati prej, kot pa bodo tvoji stroški najema dosegli vrednost baterij
Računica je v prid EV-ja
Re: Kateri za 100+ km ?
no tvoja računica je zelo prilagojena in tudi ne upošteva, da gorivo/elektrika ni edini strošek......predvsem je amortizacija avtomobila.Denis_ napisal/-a:Glede prvega se ne strinjam pa tudi če kupiš Clio za 2000Eur po 100.000 km za bencin plačaš še cca 7500Eur če kupiš EV pa za elektriko na 100.000km pa cca 1500 Eurb0k1 napisal/-a: Če gledaš le iz ekonomičnega vidika, je verjetno nekaj let star avto ranga Clio najekonomična rešitev, saj bo nakup ugoden in poraba ne bo visoka. Če kupuješ EV ker si ekološki je na tvoje kilometre verjetno Zoe kar primeren nakup, saj boš zelo hitro presegel vse garancije na batarijo in jo boš moral verjetno menjati prej, kot pa bodo tvoji stroški najema dosegli vrednost baterij
Računica je v prid EV-ja
če kupiš 1,5 dCi, ki porabi cca 3,5l/100km je pa tudi drugačna računica. Glede na trenutno povpraševanje po EV in napovedih, bo le-to še dodatno večje od ponudbe, tako da bi rabljena EV z ne preveč kilometri lahko imela visoko ceno in bi prihranek na stroških energenta lahko izničil izgubo od nakupne vrednosti. Ekstremov, ki so jim bili priča v preteklosti, ko je bil rabljen avto dražji od novega, verjetno ne bo, čeprav si verjetno nihče pred parimi leti ni mislil, da se bo ponovno prodajala boljša pozicija v čakalni vrsti za avto, kar je že bilo
Ključno kar sem mislil zapisati je, da se mora vsak sam najprej odločiti zakaj kupuje avto, ali gleda na ekologijo, ali ekonomsko računico, ali užitek v vožnji.
Re: Kateri za 100+ km ?
Vsekakor je EV stroškovno gledano najboljša izbira za 50k km letno. Povem iz lastnih izkušenj. Poleg tega je (lahko) strošek polnjenja enak (nič) ne glede kako hitro se pelješ po AC kar je pri ICE znastvena fantastika.
Nihče me ne more prepričati, da je ICE bolj ekonomičen in posledično boljša izbira v tem primeru.
Nihče me ne more prepričati, da je ICE bolj ekonomičen in posledično boljša izbira v tem primeru.
Re: Kateri za 100+ km ?
Baterije ne boš izrabil tako hitro kot morda misliš.... Dobra in solidno vzdrževana baterija bo zdržala milijon kilometrov preden bo kapaciteta padla pod 75%. Kolikor vem za Zoe praktično ni čakalne dobe, če pa ti ne ustreza nobena iz zaloge in jo naročiš čisto po svojih željah pa okrog 3 mesece.energija napisal/-a:Danes sem obiskal Renaul ZOE in Nissan Leaf. Za ZOE mi ustreza najem baterije, saj bom prevozil 50.000 km/leto in tako precej izrabil baterijo. Leaf pa naj bi čakal več kot pol leta. Za ZOE sem pozabil vprašati za čakalno dobo. Naslednje dni grem še pogledati Hyundai KONA in morda BMW i3. Kaj menite?
Težko je kaj konkretnega predlagat, ker si ti tisti ki veš kaj želiš. In v igri je več vidikov, ki so nam različno pomembni. Verjetno ni nikogar ki bi gledal na samo izključno eno stvar.
Obišči/preizkusi teh par avtov ki si jih napisal in ti bo hitro jasno kaj bo najbolj zate. Pa srečno pri izbiri!
Re: Kateri za 100+ km ?
No ja, pri outlanderju padejo baterije pod 75% ful hitro, uporabniki poročajo o tem že po manj kot 100k km. je pa res, da ti potem mitsubishi zamenja garancijsko takšno baterijo.
Re: Kateri za 100+ km ?
Sedaj je sprememba iz ZOE na IONIQ. Za ZOE dam brez baterije in z odšteto subvencijo cca 18.000 €, za IONIQ pa 30.000 z baterijo. Je pa velika razlika v opremi, udobju vožnje, uporabnost za 4-člansko družino. Malo moram še prespati, potem pa se odločiti. Mi lahko kdo od uporabnikov IONIQ-a da kakšno informacijo za lažjo odločitev?
Re: Kateri za 100+ km ?
Kako natančen in realen je ta zemljevid polnilnih postaj? http://www.polni.si/ Iščem namreč realne možnosti za polnjenje vozila v LJ v okolici mojega doma in v Krškem, v okolici mojega podjetja. Ali se s postavitvijo nove postaje le ta hitro vpiše na zemljevid?
Re: Kateri za 100+ km ?
Saj imaš več teh strani, kjer lahko preveriš polnilne postaje, se mi pa zdi, da je najbolj v uporabi ravno https://www.plugshare.com/, kjer lahko preveriš, kako in kaj. A doma nimaš možnosti, da bi polnil na svoji vtičnici oz. domači polnilni postaji?energija napisal/-a:Kako natančen in realen je ta zemljevid polnilnih postaj? http://www.polni.si/ Iščem namreč realne možnosti za polnjenje vozila v LJ v okolici mojega doma in v Krškem, v okolici mojega podjetja. Ali se s postavitvijo nove postaje le ta hitro vpiše na zemljevid?
Re: Kateri za 100+ km ?
Če se boš odločil za Ioniqa, ti ne bo žal. V tem cenovnem rangu je sigurno zelo racionalna odločitev.
Re: Kateri za 100+ km ?
Raje išči https://www.plugshare.com/ . . . . polni.si nima vpisanih kar nekaj polnilnic.energija napisal/-a:Kako natančen in realen je ta zemljevid polnilnih postaj? http://www.polni.si/ Iščem namreč realne možnosti za polnjenje vozila v LJ v okolici mojega doma in v Krškem, v okolici mojega podjetja. Ali se s postavitvijo nove postaje le ta hitro vpiše na zemljevid?
Re: Kateri za 100+ km ?
Očitno nimaš možnosti polniti doma in boš odvisen od javnih polnilnic? Potem je avto, ki podpira 3f polnjenje velika prednost.energija napisal/-a:Kako natančen in realen je ta zemljevid polnilnih postaj? http://www.polni.si/ Iščem namreč realne možnosti za polnjenje vozila v LJ v okolici mojega doma in v Krškem, v okolici mojega podjetja. Ali se s postavitvijo nove postaje le ta hitro vpiše na zemljevid?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 95 Odgovori
- 2264 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a TeodorOrtl
-
- 48 Odgovori
- 2957 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a TeodorOrtl
-
- 39 Odgovori
- 1473 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a noucamp90