
Kateri za 100+ km ?
Kateri za 100+ km ?
Vsak dan se vozim 100 km v službo, tam lahko avto polnim 8 ur in potem 100 km nazaj. Letno prevozim 50.000 km. Vozim po avtocesti 120-130 km/h. Kateri avto predlagate? Ciljam na manjši ali srednje velik avto.
Re: Kateri za 100+ km ?
Mislim da je tega sposoben prav vsak EV trenutno na voljo v Sloveniji. Tako da v bistvu izberi tistega ki ti finančno in praktično ustreza.
Vse kar zahtevaš je baterija ranga 30kWh in več.
Vse kar zahtevaš je baterija ranga 30kWh in več.
mkonci, DGJ
Admin @ EVSVET.eu
Re: Kateri za 100+ km ?
Vidim, da voziš ZOE. Tudi sam razmišljam v tej smeri. Samo ta najem baterije mi dela malo zmede. Na njihovi strani ga ponujajo za 23.790 (16.290 € s finančno vzpodbudo). Jaz bom delal veliko km in mislim da sem si nekje izračunal, da za 40.000 km/letno je najem baterije 119 €. Kako je s tem najemom?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 118
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
55149
Re: Kateri za 100+ km ?
Če se ne motim lahko sedaj ZOE kupiš tudi z baterijo in ti tako ni potrebno plačevati najema baterije.
Re: Kateri za 100+ km ?
Imam najem ja. Zastavljen je tako da boš še naprej plačeval približno enako kot sedaj za bencin, samo vozil boš EV. Če ti to ustreza OK, drugače pa kupi EV z baterijo.
Pri tvojih kilometrih vsekakor priporočam
Pri tvojih kilometrih vsekakor priporočam

Admin @ EVSVET.eu
Re: Kateri za 100+ km ?
Za 50k km je zoe odlična izbira, 50 k km za 1428 €+ elektrika je ugodno za ev trenutno.
Najem vzameš 119€ in imaš neomejeno število kilometrov.(če ni bilo kakšne spremembe)
Pri vsakem drugem avtu moraš baterijo plačati takoj in bo iz garancije po 3-4 letih, ti pa jo boš v tem času z najemnino plačal komaj pol.
Najem vzameš 119€ in imaš neomejeno število kilometrov.(če ni bilo kakšne spremembe)
Pri vsakem drugem avtu moraš baterijo plačati takoj in bo iz garancije po 3-4 letih, ti pa jo boš v tem času z najemnino plačal komaj pol.
MIRANRR
Re: Kateri za 100+ km ?
Za 100km ustreza kar nekaj EV-jev od novih pa vsi. Pojdi na testiranja, ker so razlike v vožnji in počutju v avtu lahko kar velike in izberi po lastnem občutku.
Jaz osebno ne bi izbral najema baterije. Garancije so kar velike in s skrbno uporabo nima biti kaj večjega narobe tudi izven garancije.
Jaz osebno ne bi izbral najema baterije. Garancije so kar velike in s skrbno uporabo nima biti kaj večjega narobe tudi izven garancije.
Re: Kateri za 100+ km ?
To kar opisuješ, je natanko moj primer. Malo manj kot 200 km na dan, v službo in nazaj, velik del po AC, polnim lahko v službi (polnilnica 7,4 kW) ali doma.
Ne vem, ali imas možnost polnjenja tudi doma, vsaj na navaden granny (10A). To bo pomembno za vikende ali ko se v nedeljo zvečer s prazno baterijo priplaziš z izleta. Da bo zjutraj vsaj za 100 km napolnjen. Meni se niti zvečer niti zjutraj ne da iskati javnih polnilnic, ki pa so že in bodo vedno bolj zasedene.
Torej, tvoje potrebe glede dometa zmore večina sodobnih EVjev, ki pa se zelo razlikujejo po ceni, velikosti, uporabnosti... Preveri velikost, prostornost, serijsko in dodatno opremo...
Tudi če boš avto kupil samo za v službo in nazaj, bo kmalu prevzel vlogo prvega avta tudi med vikendi. Pišem iz lastnih izkušenj
Moj službeni ICE višjega razreda je sedaj v uporabi samo še za službene poti v tujino.
Jaz sem pred nakupom preskusil do takrat večino dostopnih EVjev, nato pa se zgolj na podlagi prospekta v novembru lani v prednaročilu odločil za Nissan Leafa Zero edition.
Avto je na cesti od aprila letos, prevozil je že 32.000 km.
In mi ni bilo niti enkrat žal, tudi sedaj ko so na trgu že novejši modeli. Leaf še vedno pokrije vse moje potrebe in predvsem na te bodi sam pozoren.
Zato predlagam čimveč testiranj, tudi komentarjem uporabnikov in forumom prisluhni, a si ustvari svoje mnenje in izkušnjo. Tako boš sprejel najbolj pravo odločitev zase.
Veliko veselja ob testiranjih in izbiranjih ti želim
Ne vem, ali imas možnost polnjenja tudi doma, vsaj na navaden granny (10A). To bo pomembno za vikende ali ko se v nedeljo zvečer s prazno baterijo priplaziš z izleta. Da bo zjutraj vsaj za 100 km napolnjen. Meni se niti zvečer niti zjutraj ne da iskati javnih polnilnic, ki pa so že in bodo vedno bolj zasedene.
Torej, tvoje potrebe glede dometa zmore večina sodobnih EVjev, ki pa se zelo razlikujejo po ceni, velikosti, uporabnosti... Preveri velikost, prostornost, serijsko in dodatno opremo...
Tudi če boš avto kupil samo za v službo in nazaj, bo kmalu prevzel vlogo prvega avta tudi med vikendi. Pišem iz lastnih izkušenj

Jaz sem pred nakupom preskusil do takrat večino dostopnih EVjev, nato pa se zgolj na podlagi prospekta v novembru lani v prednaročilu odločil za Nissan Leafa Zero edition.
Avto je na cesti od aprila letos, prevozil je že 32.000 km.
In mi ni bilo niti enkrat žal, tudi sedaj ko so na trgu že novejši modeli. Leaf še vedno pokrije vse moje potrebe in predvsem na te bodi sam pozoren.
Zato predlagam čimveč testiranj, tudi komentarjem uporabnikov in forumom prisluhni, a si ustvari svoje mnenje in izkušnjo. Tako boš sprejel najbolj pravo odločitev zase.
Veliko veselja ob testiranjih in izbiranjih ti želim

DGJ, matija
Re: Kateri za 100+ km ?
Vse pohvale vašim direktorjem, ki vam imogočajo polnjenje tudi v službi. Pri nas se to zdi znanstvena fantastika...
Glede teme pa mislim, da je trenutno najbolj ekonomičen ev za tvoje potrebe Kia Soul. Mogoče bi bil lahko zanimiu celo kakšen rabljen 24kwh Leaf. V vsakem primeru bi pozimi tistih 130kmh na AC moral malenkost prilagoditi.
Glede teme pa mislim, da je trenutno najbolj ekonomičen ev za tvoje potrebe Kia Soul. Mogoče bi bil lahko zanimiu celo kakšen rabljen 24kwh Leaf. V vsakem primeru bi pozimi tistih 130kmh na AC moral malenkost prilagoditi.
ixi
Re: Kateri za 100+ km ?
energija je napisal/-a:Vsak dan se vozim 100 km v službo, tam lahko avto polnim 8 ur in potem 100 km nazaj. Letno prevozim 50.000 km. Vozim po avtocesti 120-130 km/h. Kateri avto predlagate? Ciljam na manjši ali srednje velik avto.
Kia Soul 33kWh, 24.500€ po subvenciji.
giotto, CRF
1500km free supercharging: https://www.tesla.com/de_AT/referral/matija92788
Re: Kateri za 100+ km ?
Ta NISSAN mi je padel v oko. Se mi zdi ugodna cena. Kaj menite?
Nissan Leaf :: Avtonet ::
Nissan Leaf :: Avtonet ::
Re: Kateri za 100+ km ?
Ce je baterija 24kWh in ce je SOH baterije se dobrih 80%, vprasanje ce se lahko naredis 100 km z njo.
Re: Kateri za 100+ km ?
Tudi z novo baterijo je 100km pri tvoji hitrosti sredi zime skoraj nedosegljivo.
Admin @ EVSVET.eu
Re: Kateri za 100+ km ?
energija je napisal/-a:Ta NISSAN mi je padel v oko. Se mi zdi ugodna cena. Kaj menite?
Nissan Leaf :: Avtonet ::
Tole sem ugledal tudi sam. Moti me komentar v opisu da je SOH nad 80%. A nebi bilo smiselnejše napisat točnega procenta...
Kaj mislite ostali glede "ugodno"? Pozimi je s takim najbrš potrebno že precej pazit, da narediš 100km. SOH pa z leti pada naprej.
Re: Kateri za 100+ km ?
robertto je napisal/-a:Ce je baterija 24kWh in ce je SOH baterije se dobrih 80%, vprasanje ce se lahko naredis 100 km z njo.
Kako si iz podatka 80 kW izračunal 24 kWh? Na netu vidim, da ima ZOE tudi 80 kW in obljubljajo domet 400 km. En od prejšnjih komentarjev mi predlaga nakup vozila s 30 kWh, da bom lahko normalno šel v službo.
Re: Kateri za 100+ km ?
Na strani https://www.renault.si/vozila/elektricna-vozila/zoe.html sem našel zanimiv računalnik za izračun porabe, glede na povprečno hitrost, zunanjo temperaturo in vklopljenim gretjem/klimatsko napravo. Hitro ZOE pade iz 388 km na 130 km ;-) Tako je verjetno z vsemi elektro vozili.
Re: Kateri za 100+ km ?
Čudni podatki se tukaj mešajo
Ne vem od kod 80kW, kakorkoli pa moč tukaj ne igra nobene vloge.
Ja, za varnih 100km na avtocesti pri več kot 110km/h sredi zime rabiš 30kWh energije. Zoe ima 22kWh, stari LEAF prav tako, stara KIA Soul tudi tam nekje.
Novi Soul pa ima že bližje 30kWh, novi LEAF blizu 40kWh, Kona 38kWh... itd...
Tisti kalkulator ki ga gledaš je čist OK, in velja praktično za vse EV, pač z odstopanji...

Ja, za varnih 100km na avtocesti pri več kot 110km/h sredi zime rabiš 30kWh energije. Zoe ima 22kWh, stari LEAF prav tako, stara KIA Soul tudi tam nekje.
Novi Soul pa ima že bližje 30kWh, novi LEAF blizu 40kWh, Kona 38kWh... itd...
Tisti kalkulator ki ga gledaš je čist OK, in velja praktično za vse EV, pač z odstopanji...
Admin @ EVSVET.eu
Re: Kateri za 100+ km ?
Stari Leaf ima bruto 24kWh, neto je okoli 22kWh. In ce ima SOH dobrih 80% ni sans da bi poleti delal vec kot 100km.
Re: Kateri za 100+ km ?
Meni pade na misel samo Ioniq. Pač najmanj pokur, če se malo brzdaš na gasu. Pa še precej udoben je, kar tudi šteje .
DGJ
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
-
- Podobne Teme
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 11
- 1458
-
Napisal/-a Goran
Poglej zadnji prispevek
14 Nov 2019, 19:20
-
- 6
- 391
-
Napisal/-a Matej
Poglej zadnji prispevek
13 Okt 2019, 09:38
-
- 0
- 328
-
Napisal/-a Barbara
Poglej zadnji prispevek
07 Nov 2019, 13:38
-
-
Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Napisal/-a energija » 12 Mar 2019, 20:44 » v Splošne debate o EV - 30
- 2900
-
Napisal/-a energija
Poglej zadnji prispevek
27 Mar 2019, 09:28
-