Hybrid, plug in ali EV?
Re: Hybrid, plug in ali EV?
EV - pri tvojih km boš enkrat na teden pa že uspel napolniti na javnih polnilnicah. Samo ne pusti na brezplačni polnilnici celo noč - nas je še kar nekaj kandidatov, ki občasno v sili polnimo kjer pač najdemo ... v skrajni sili imaš še vedno opcijo hitre polnilnice za 5 eur / do pol ure ...
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Kot že enkrat rečeno, za tvoje dnevne kilometre, karkoli razen dizla.
Če pa hočeš iti eko^2 in izbiraš med hibridi in polno električnimi...
Vzemi polno elektricnega. Malo se bolj se moraš stegniti finančno. Ampak je ekokredit ugoden in subvencija ni majhna.Za dvajset kilometrov na dan boš polnil enkrat na 10 dni. To nebi smel bit problem priklopit za par ur na počasno al pa če maš srečo na hitri pred trgovino. Tud če bi moral za par EUR na Petrol.
Daljše poti (200+ km) moraš pa malo splanirat, oz je zelo odvisno v katero smer greš.
Če pa hočeš iti eko^2 in izbiraš med hibridi in polno električnimi...
Vzemi polno elektricnega. Malo se bolj se moraš stegniti finančno. Ampak je ekokredit ugoden in subvencija ni majhna.Za dvajset kilometrov na dan boš polnil enkrat na 10 dni. To nebi smel bit problem priklopit za par ur na počasno al pa če maš srečo na hitri pred trgovino. Tud če bi moral za par EUR na Petrol.
Daljše poti (200+ km) moraš pa malo splanirat, oz je zelo odvisno v katero smer greš.
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Iz logičnega pogleda na vse mu svetujem benicnarja, tako je! Če bo ubogal samo srce in svoja čustva zanemaril racionalnost in vložek v nakup bo kupil EV ali hibrida.
DCT napisal/-a:Saj vsi tukaj vemo,kakšna je investicija in kakšni so prihranki...gre samo za to,da človek kupuje neke vrste električarja,ti bi mu pa svetoval naj ostane na bencinarju(?).
Ampak on noče ostati na bencinarju,želi menjati za EV,poglej še enkrat njegov prvi post
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Ni vse v ceni, EV se le bolje pelje kot bencinar, in pa ekološki razlogi, ni izpustov, ni ropota.
Bencinar ima pri meni porabo 9 do 9.5 litrov/100km in trenutno visoka cena bencina, vožnja z EV je cenejša.
Poceni vožnja je poleg elektrike edino LPG, ampak zanimivo malo novih vozil ima možnost LPG.
Bencinar ima pri meni porabo 9 do 9.5 litrov/100km in trenutno visoka cena bencina, vožnja z EV je cenejša.
Poceni vožnja je poleg elektrike edino LPG, ampak zanimivo malo novih vozil ima možnost LPG.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 453
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1941726
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Odvisno koliko je pripravljen plačati za vozilo. Če dobi za željen znesek EV potem EV ni napačen, sploh ti novi, ki imajo že kar velik domet. Če pa v željenem znesku ni EV potem bencinarja.
Samo kaj ko ni pametnih bencinarjev + tega tudi novi bencinarji imajo v večini turbino. No zadnjič sem nekje prebral, da ima nek nov motor tudi DPF filter, ki ga imajo večinoma vsi dizli mlajši od 2010.
Sam sem kupil glih zaradi tega ZOE, ker imam do službe 4km. S takimi kratkimi razdaljami pa naredim letno 8000km.
Samo kaj ko ni pametnih bencinarjev + tega tudi novi bencinarji imajo v večini turbino. No zadnjič sem nekje prebral, da ima nek nov motor tudi DPF filter, ki ga imajo večinoma vsi dizli mlajši od 2010.
Sam sem kupil glih zaradi tega ZOE, ker imam do službe 4km. S takimi kratkimi razdaljami pa naredim letno 8000km.
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Če sprašuješ za IONIQ-a je to malo več kot 4 ure, če je baterija popolnoma prazna do polne. Vse je odvisno koliko % še imaš in s koliko % se želiš odpeljati. Če boš polnil do 80% kot nekateri tukaj priporočajo zaradi vzdrževanja zdravja baterije potem je to 1 ura manj.Stromar napisal/-a: Vprasanje za lastnika Ionica: koliko casa se dejansko polni avto na teh javnih polnilnicah, da pride baterija na 100%?
Sicer ti pa računalnik vedno izpiše koliko časa se bo polnil.
Če sprašuješ na splošno je pa odvisno od tega kakšen polnilec ima vgrajen in s kakšno kapaciteto baterije je opremljen EV.
Re: Hybrid, plug in ali EV?
To, kar imam sedaj se mi v nobenem primeru ne splaca, ker je poraba enostavno prevelika, sploh na nacin voznje, ki ga imam - pp omejitvah in brez naglih pospesevanj itd, skatka varcno. In tudi zato bi rad avto, pri katerem bo moj stil voznje dejansko imel kaj efekta.
Cca. 3 polnilnice imam blizu (peš so oddaljenje prbl. 3 min)in ni razloga, da ne bi odmaknil avta po nafilanju stran
Kar se tice plug Ionica, se mi ne dopade ze zaradi dodatnih stroskov, ki jih pri Ev ni, cena pa skoraj tam tam (ciljam na cestnino, bencin, drazji servisi). Kona pa ni v dosegu, ker je max opremljena enostavno predraga. Ionic z najbolso opremo pa naju bo prisel okoli 30k e, kar je se sprejemljivo.Jutri imava se testno voznjo potem pa polletno cakanje na avto..
Cca. 3 polnilnice imam blizu (peš so oddaljenje prbl. 3 min)in ni razloga, da ne bi odmaknil avta po nafilanju stran
Kar se tice plug Ionica, se mi ne dopade ze zaradi dodatnih stroskov, ki jih pri Ev ni, cena pa skoraj tam tam (ciljam na cestnino, bencin, drazji servisi). Kona pa ni v dosegu, ker je max opremljena enostavno predraga. Ionic z najbolso opremo pa naju bo prisel okoli 30k e, kar je se sprejemljivo.Jutri imava se testno voznjo potem pa polletno cakanje na avto..
Re: Hybrid, plug in ali EV?
No, brez veze bluzimo, ker si že odločen. Test avta bo pa to odločitev samo še potrdil. Ostane samo še upanje, da je ta pp 3 min oddaljena v glavnem prazna
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Mhm tudi naftni lobi zraven. Brez zamere, sem pač čisti EV-jaš.dule5 napisal/-a:Toyota plug in hibrid. Rešiš vse.
Re: Hybrid, plug in ali EV?
.. iz prve roke PLUGIN .... imam ga že 4,5 mesecaStromar napisal/-a:Pozdravljeni,
S punco sva v fazi nakupa novega avta. Ziviva v centru Lj in poraba na trenutnem avtu je 10+ z zeloo mirno nogo. Do sluzbe imam 4 kilometre v eno smer, zato sem zacel gledati za hybridi oz. nekaj v tej smeri. Tu pa nastane tezava, ker se ne znava odlocit, kaj bi bilo za najine potrebe najbolsa odlocitev. Najprej sva gledala Toyoto Auris hybrid, nato Hyundai Kono EV, trenutno pa se ustavila pri Plugin Ionicu. Kar se polnjenja tice mislim, da ne bi bilo tezav ker je polnilnic v samem centru kar nekaj, same razdalje, ki jih opravljava pa tudi niso dolge, (razen morje itd). Letno opravim cca. 20k kilometrov in tu ne znam narediti zakljucka, ce bi se EV "splacal" v primerjavi s plug-inom glede na toliko vecjo ceno samega avtomobila.
P.s. Ja vem, da bi bilo najbolse, ce bi zajahal kolo in sel v sluzbo ampak..je kakor je
Hvala za kakrsnokoli mnenje in pomoc
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Samo ioniq plugin ni ravno varčen pozimi, če se ne motim namreč za ogrevanje uporablja ICE motor?
Re: Hybrid, plug in ali EV?
... po cca 4,5 meseca
prevoženih 7800 km
poraba elektrike cca 250 Kwh na mesec
poraba bencina za 7800 km = 85 litrov, torej 1,1 na 100 km povprečje.
prevoženih 7800 km
poraba elektrike cca 250 Kwh na mesec
poraba bencina za 7800 km = 85 litrov, torej 1,1 na 100 km povprečje.
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Hja...jaz pa naredil 25k km in porabil 11l bencina
PS, volt se vedno greje na štrom in ne vklaplja motorja za ta namen
PS, volt se vedno greje na štrom in ne vklaplja motorja za ta namen
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Opažam,da vedno pišeš plugin.... plugin lahko pomeni tudi to,da je 100% EV (če pa pišeš o priključnem hibridu,se pa napiše plugin hibrid,da se ve,o kakšnem avtomobilu točno govoriš...just to know...pa brez zamere )wskiuj napisal/-a: .. iz prve roke PLUGIN .... imam ga že 4,5 meseca
Re: Hybrid, plug in ali EV?
Da se malo javiva. Danes oddala narocilo za najinega ev ioniqa. Zdaj pa cakanje na konec zime
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek