
Če imate težko nogo, potem je tempomat odlična rešitev, ki vam bo pomagala držati hitrost na nastavljeni vrednosti. Če pa je teren precej razgiban, potem ponavadi tempomati preveč agresivno vzdržujejo hitrost v klanec, in ne izkoristijo kinetične energije, ki bi jo lahko nabrali pri spustu.
Seveda tempomati v vseh avtomobilih niso enaki. Nekateri so že adaptivni (BMW i3), drugi elastični (Opel Ampera), večina pa je kar striktnih in vzdržujejo hitrost na točno nastavljeni vrednosti. Adaptivni prilagajajo hitrost vozilu pred vami. To je lahko zelo udobno za brezskrbno vožnjo, ni pa vedno najbolj varčno. Elastični tempomati dovoljujejo manjše ali večje odstopanje od nastavljene hitrosti, in so tako praktično idealni za vožnjo v klanec in navzdol, ne zagotavljajo pa, da boste vozili znotraj omejitev hitrosti, če slučajno tempomat uporabljate za ta namen. Striktni tempomat pa je še vedno zelo uporaben za vožnjo po dolgih ravnih odsekih, kjer brez njegove pomoči hitro izgubimo občutek za hitrost.
Torej, odvisno od okoliščin, se boste sedaj najlažje sami odločili kdaj vključiti tempomat. Še vedno pa vam ostane omejevalnik hitrosti, ki vozniku prepušča ekonomično vožnjo, in hkrati skrbi, da ne pospešite izven območja varčnih hitrosti.
Pa varčno vožnjo, s tempomatom ali brez!
