@Fireball: Najdrazji del naj bi bil EVSE komponenta. Razmisljas prav, zraven avta mora prit kabel za polnjenje in tudi pride Schuko
Ce/ko bos Type2-Type2 kupil, so okoli 200€, 350€ je precej drago. Sam sem kupil dva pri evconnectors, delujejo odlicno (eden dobro leto, drugi 3 leta). Imam doma se 2 bookmarkani strani, ce te zanima.
Polnilni kabli ob nabavi vozila
Re: Polnilni kabli ob nabavi vozila
@Fireball: moje mnenje o kablih je sledeče. Gre za skriti strošek, ki ga trgovci ne upoštevajo ob prodaji vozila. Ob razgovoru s ponudniki sem jim to jasno povedal. Na koncu mi je eden od ponudnikov EV ponujal nekaj 10% popust na nakup Type 2 kabla, drugi pa mi je kabel Type 2 "kao" podaril...
Re: Polnilni kabli ob nabavi vozila
Type 2 kabel ni obvezna oprema niti ni obvezen strošek za voznika, saj se da vozilo uporabljati brez njega. Če ga prodajalec podari, je to njegova dobra volja.
Po isti logiki kot kabel bi lahko od prodajalcev zahtevali domačo ali prenosno polnilnico.
Po isti logiki kot kabel bi lahko od prodajalcev zahtevali domačo ali prenosno polnilnico.
Re: Polnilni kabli ob nabavi vozila
fireball99 napisal/-a:Poskušam se sprijazniti, ker mi drugega ne preostane. Po ZKP (zdravi kmečki pameti) pa je tako, kot če bi kupil štemarico in moral doplačat za kabel. Kupil bi roštilj, za rešetko pa bi moral doplačat.
Me ni je oče že zdavnaj govoril, da ovce so vedno, pravilno pa jih je treba striči, da ne blejejo. In v tem primeru sem izpadel ena ovca.
Po informacijah prodajalca je kabel za hitro polnilnico okoli 600 eur. Meni, ki sva dobra prijatelja (poznava se že od dneva, ko sem naročil avto) ga lahko dobavi za skromnih 350 eur. Če grem zdele v trgovino in kupim 5 m, 5x 6mm2 gumiran kabel, ki z lahkoto vozi 12 kW, bom dal okoli 10 eur. Prosim, naj se najde mojster, ki mi bo utemeljil, zakaj sta vtičnici na vsakem koncu vredni vsaka po 170 eur. Tega pa ne razumem in ne bom in zato sem pa ovca!
Če še nisi nabavil... bi jaz malo zakompliciral... original je namreč dolg 5m in kabli so debeli da zmorejo 32A po treh fazah
Jaz sem nabavil 10m, priporočam pa 7,5m.... 10m je kr precej dolg, 5 pa mnogokrat prekratek, kadar moraš čez kakega ICEja vlečt, pa tvoj Ioniq ima neugodno ob strani vtičnico.
Potem je pa še debelina kabla....
Če ti nekdo dela po naročilu, lahko naročiš kabel za 16A... mislim da je žica 2,5mm2. Uni prvi pa je 4mm2... in ker so kabli za tri faze, ti lahko zveže tako, se ojača faza in minus (po dve žici skupaj) ...
vendar POZOR.... ta kabel je potem samo za Ioniqa, ki ima enofazno polnenje..
Da ne bo kake reklame, kontakt od kakega izdelovalca pa na ZS
Pa še to Type2/Type2 kabel nima EVSE elektronike, tako, da te nebi smel stat 300EUR
EVSE elektronika je pa potrebna, če imaš namen polnit kjer je "navadna vtičnica" vendar močnejša ... ala 3F16 ali3F32A npr v kaki delavnici... potem se pa temu reče "mobilna polnilnica"
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek