Polnilni kabli ob nabavi vozila

Vse kar si od nekdaj želel vedeti o električnih vozilih, pa nisi vedel kje vprašati
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1798
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1357
2374

Re: Polnilni kabli ob nabavi vozila

OdgovorNapisal/-a matija » 17 Sep 2018, 07:41

@Fireball: Najdrazji del naj bi bil EVSE komponenta. Razmisljas prav, zraven avta mora prit kabel za polnjenje in tudi pride Schuko :)

Ce/ko bos Type2-Type2 kupil, so okoli 200€, 350€ je precej drago. Sam sem kupil dva pri evconnectors, delujejo odlicno (eden dobro leto, drugi 3 leta). Imam doma se 2 bookmarkani strani, ce te zanima.
evid
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 105
Kraj: vitanje
Avto: Ionic
131
485

Re: Polnilni kabli ob nabavi vozila

OdgovorNapisal/-a evid » 17 Sep 2018, 07:57

@Fireball: moje mnenje o kablih je sledeče. Gre za skriti strošek, ki ga trgovci ne upoštevajo ob prodaji vozila. Ob razgovoru s ponudniki sem jim to jasno povedal. Na koncu mi je eden od ponudnikov EV ponujal nekaj 10% popust na nakup Type 2 kabla, drugi pa mi je kabel Type 2 "kao" podaril...
magic
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 224
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
354
10

Re: Polnilni kabli ob nabavi vozila

OdgovorNapisal/-a BoBa » 17 Sep 2018, 08:18

Type 2 kabel ni obvezna oprema niti ni obvezen strošek za voznika, saj se da vozilo uporabljati brez njega. Če ga prodajalec podari, je to njegova dobra volja.
Po isti logiki kot kabel bi lahko od prodajalcev zahtevali domačo ali prenosno polnilnico.
matija, Robie, Kaktus
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 599
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
792
428

Re: Polnilni kabli ob nabavi vozila

OdgovorNapisal/-a robert » 22 Sep 2018, 18:38

fireball99 je napisal/-a:Poskušam se sprijazniti, ker mi drugega ne preostane. Po ZKP (zdravi kmečki pameti) pa je tako, kot če bi kupil štemarico in moral doplačat za kabel. Kupil bi roštilj, za rešetko pa bi moral doplačat. :think:
Me ni je oče že zdavnaj govoril, da ovce so vedno, pravilno pa jih je treba striči, da ne blejejo. In v tem primeru sem izpadel ena ovca.
Po informacijah prodajalca je kabel za hitro polnilnico okoli 600 eur. Meni, ki sva dobra prijatelja :love: (poznava se že od dneva, ko sem naročil avto) ga lahko dobavi za skromnih 350 eur. Če grem zdele v trgovino in kupim 5 m, 5x 6mm2 gumiran kabel, ki z lahkoto vozi 12 kW, bom dal okoli 10 eur. Prosim, naj se najde mojster, ki mi bo utemeljil, zakaj sta vtičnici na vsakem koncu vredni vsaka po 170 eur. Tega pa ne razumem in ne bom in zato sem pa ovca!



Če še nisi nabavil... bi jaz malo zakompliciral... original je namreč dolg 5m in kabli so debeli da zmorejo 32A po treh fazah
Jaz sem nabavil 10m, priporočam pa 7,5m.... 10m je kr precej dolg, 5 pa mnogokrat prekratek, kadar moraš čez kakega ICEja vlečt, pa tvoj Ioniq ima neugodno ob strani vtičnico.
Potem je pa še debelina kabla....
Če ti nekdo dela po naročilu, lahko naročiš kabel za 16A... mislim da je žica 2,5mm2. Uni prvi pa je 4mm2... in ker so kabli za tri faze, ti lahko zveže tako, se ojača faza in minus (po dve žici skupaj) ...
vendar POZOR.... ta kabel je potem samo za Ioniqa, ki ima enofazno polnenje..
Da ne bo kake reklame, kontakt od kakega izdelovalca pa na ZS


Pa še to Type2/Type2 kabel nima EVSE elektronike, tako, da te nebi smel stat 300EUR
EVSE elektronika je pa potrebna, če imaš namen polnit kjer je "navadna vtičnica" vendar močnejša ... ala 3F16 ali3F32A npr v kaki delavnici... potem se pa temu reče "mobilna polnilnica"
magic

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na