Sedenje na zadnjih sedežih

Vse kar si od nekdaj želel vedeti o električnih vozilih, pa nisi vedel kje vprašati
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2320
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1693
2221

Re: Sedenje na zadnjih sedežih

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Goran napisal/-a:Če bi bil EV avto s katerim greš lahko v Grčijo na dopust potem bi bila ta debata smiselna. Ker je pa to forum (pri)mestnih avtov (če pozabimo na Tesle, ki se po AC vozijo prav tako 100) je pa ta dilema o zadnjih sedežih nesmiselna. Če se kdo hoče peljati z mano tistih 50 km na zadnjih zicih je prav, če ne naj gre pa peš.
Če se morajo že odrasli člani družine vsak dan približno dve uri peljati v avtu na zadnjih sedežih, potem postane ta debata več kot smiselna. Vsaj zame. Peš bi potrebovali preveč časa (skoraj maraton v eno smer) in bi bilo še manj udobno.
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 832
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Sedenje na zadnjih sedežih

Odgovor Napisal/-a N75 »

Goran napisal/-a:Če bi bil EV avto s katerim greš lahko v Grčijo na dopust potem bi bila ta debata smiselna. Ker je pa to forum (pri)mestnih avtov (če pozabimo na Tesle, ki se po AC vozijo prav tako 100) je pa ta dilema o zadnjih sedežih nesmiselna. Če se kdo hoče peljati z mano tistih 50 km na zadnjih zicih je prav, če ne naj gre pa peš.
Za peljat počitniško prikolico EV res ni primeren, majhen domet zaradi teže in upora, težje polnjenje na polnilnici.

Na dopust v Grčijo pa je z avtom naporno z EV ali klasiko.
nakaza
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Sedenje na zadnjih sedežih

Odgovor Napisal/-a robert »

Trenutno sta samo dva avta primerna za družine z več kot dvema članoma, večjih dimenzij.
Pri nas sta otroka (15 in17 let) velika 185 in 191cm, jaz 189cm + žena sedi spredaj.

Za nas ni bil pogoj samo prostor za noge/kolena, ampak tudi glavo.
Ioniq, eGolf, Leaf1 in 2 so zadaj prenizki in posledično je glava skozi v stropu.
i3 je že vstop težak
Kone še ni bilo, sem pa vozil "dvojčka" Kia Stonic, in Nira Hybrida. Niro ima potencial na tem področju.
Sama dimenzija (dolžina avta) na ta problem nima vpliva, saj je tudi v TESLA S zadaj težko sedet, preverjeno sem sedel na vseh treh pozicijah in si te izkušnje ne želim ponoviti, spredaj je seveda druga zgodba.
Torej ostala samo Soul EV in Nissan eNV200..
eNV200 je v resnici največji avto v vseh pogledih.... ampak... je kombi, je precej dražji od Soula in še nisem prepričan a je sploh dobavljiv, model 40kW

Drugače smo pa s Soulom lepo izpeljali 10dnevni izlet po Bosni.
Večrat na leto gremo z njim na morje + kolesa in kuža.

PS: tema je o prostoru na zadnji klopi, ker me vedno kdo napade, da je npr Leaf ali Ioniq večji ... centimetri samega pleha meni niso veliko pomenili
Nejccc, robertto, instrukcije, nakaza, Hitch-Hiker, DGJ, matija
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Sedenje na zadnjih sedežih

Odgovor Napisal/-a matija »

N75 napisal/-a:
Goran napisal/-a:Če bi bil EV avto s katerim greš lahko v Grčijo na dopust potem bi bila ta debata smiselna. Ker je pa to forum (pri)mestnih avtov (če pozabimo na Tesle, ki se po AC vozijo prav tako 100) je pa ta dilema o zadnjih sedežih nesmiselna. Če se kdo hoče peljati z mano tistih 50 km na zadnjih zicih je prav, če ne naj gre pa peš.
Za peljat počitniško prikolico EV res ni primeren, majhen domet zaradi teže in upora, težje polnjenje na polnilnici.

Na dopust v Grčijo pa je z avtom naporno z EV ali klasiko.
Bjorn vlece vse zivo od prikolic in colnov z EV, razdalje tudi po 1000km+ in nisem dobil obcutka, da bi karkoli bil problem. Ravno EV se izkaze s kupom prednosti pred ICE pri vleki prikolic (regeneracija, navor). Poraba mu pri tem niha med 40-50kWh/100km. Tudi polnilnice zacenjajo postavljati prijazne vozilom s prikolicami.
MIRANRR
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Vprašaj in izveš”