Če se morajo že odrasli člani družine vsak dan približno dve uri peljati v avtu na zadnjih sedežih, potem postane ta debata več kot smiselna. Vsaj zame. Peš bi potrebovali preveč časa (skoraj maraton v eno smer) in bi bilo še manj udobno.Goran napisal/-a:Če bi bil EV avto s katerim greš lahko v Grčijo na dopust potem bi bila ta debata smiselna. Ker je pa to forum (pri)mestnih avtov (če pozabimo na Tesle, ki se po AC vozijo prav tako 100) je pa ta dilema o zadnjih sedežih nesmiselna. Če se kdo hoče peljati z mano tistih 50 km na zadnjih zicih je prav, če ne naj gre pa peš.
Sedenje na zadnjih sedežih
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Sedenje na zadnjih sedežih
Re: Sedenje na zadnjih sedežih
Za peljat počitniško prikolico EV res ni primeren, majhen domet zaradi teže in upora, težje polnjenje na polnilnici.Goran napisal/-a:Če bi bil EV avto s katerim greš lahko v Grčijo na dopust potem bi bila ta debata smiselna. Ker je pa to forum (pri)mestnih avtov (če pozabimo na Tesle, ki se po AC vozijo prav tako 100) je pa ta dilema o zadnjih sedežih nesmiselna. Če se kdo hoče peljati z mano tistih 50 km na zadnjih zicih je prav, če ne naj gre pa peš.
Na dopust v Grčijo pa je z avtom naporno z EV ali klasiko.
Re: Sedenje na zadnjih sedežih
Trenutno sta samo dva avta primerna za družine z več kot dvema članoma, večjih dimenzij.
Pri nas sta otroka (15 in17 let) velika 185 in 191cm, jaz 189cm + žena sedi spredaj.
Za nas ni bil pogoj samo prostor za noge/kolena, ampak tudi glavo.
Ioniq, eGolf, Leaf1 in 2 so zadaj prenizki in posledično je glava skozi v stropu.
i3 je že vstop težak
Kone še ni bilo, sem pa vozil "dvojčka" Kia Stonic, in Nira Hybrida. Niro ima potencial na tem področju.
Sama dimenzija (dolžina avta) na ta problem nima vpliva, saj je tudi v TESLA S zadaj težko sedet, preverjeno sem sedel na vseh treh pozicijah in si te izkušnje ne želim ponoviti, spredaj je seveda druga zgodba.
Torej ostala samo Soul EV in Nissan eNV200..
eNV200 je v resnici največji avto v vseh pogledih.... ampak... je kombi, je precej dražji od Soula in še nisem prepričan a je sploh dobavljiv, model 40kW
Drugače smo pa s Soulom lepo izpeljali 10dnevni izlet po Bosni.
Večrat na leto gremo z njim na morje + kolesa in kuža.
PS: tema je o prostoru na zadnji klopi, ker me vedno kdo napade, da je npr Leaf ali Ioniq večji ... centimetri samega pleha meni niso veliko pomenili
Pri nas sta otroka (15 in17 let) velika 185 in 191cm, jaz 189cm + žena sedi spredaj.
Za nas ni bil pogoj samo prostor za noge/kolena, ampak tudi glavo.
Ioniq, eGolf, Leaf1 in 2 so zadaj prenizki in posledično je glava skozi v stropu.
i3 je že vstop težak
Kone še ni bilo, sem pa vozil "dvojčka" Kia Stonic, in Nira Hybrida. Niro ima potencial na tem področju.
Sama dimenzija (dolžina avta) na ta problem nima vpliva, saj je tudi v TESLA S zadaj težko sedet, preverjeno sem sedel na vseh treh pozicijah in si te izkušnje ne želim ponoviti, spredaj je seveda druga zgodba.
Torej ostala samo Soul EV in Nissan eNV200..
eNV200 je v resnici največji avto v vseh pogledih.... ampak... je kombi, je precej dražji od Soula in še nisem prepričan a je sploh dobavljiv, model 40kW
Drugače smo pa s Soulom lepo izpeljali 10dnevni izlet po Bosni.
Večrat na leto gremo z njim na morje + kolesa in kuža.
PS: tema je o prostoru na zadnji klopi, ker me vedno kdo napade, da je npr Leaf ali Ioniq večji ... centimetri samega pleha meni niso veliko pomenili
Re: Sedenje na zadnjih sedežih
Bjorn vlece vse zivo od prikolic in colnov z EV, razdalje tudi po 1000km+ in nisem dobil obcutka, da bi karkoli bil problem. Ravno EV se izkaze s kupom prednosti pred ICE pri vleki prikolic (regeneracija, navor). Poraba mu pri tem niha med 40-50kWh/100km. Tudi polnilnice zacenjajo postavljati prijazne vozilom s prikolicami.N75 napisal/-a:Za peljat počitniško prikolico EV res ni primeren, majhen domet zaradi teže in upora, težje polnjenje na polnilnici.Goran napisal/-a:Če bi bil EV avto s katerim greš lahko v Grčijo na dopust potem bi bila ta debata smiselna. Ker je pa to forum (pri)mestnih avtov (če pozabimo na Tesle, ki se po AC vozijo prav tako 100) je pa ta dilema o zadnjih sedežih nesmiselna. Če se kdo hoče peljati z mano tistih 50 km na zadnjih zicih je prav, če ne naj gre pa peš.
Na dopust v Grčijo pa je z avtom naporno z EV ali klasiko.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 13 Odgovori
- 401 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a susniand