- Proizvodnja
Velika večina električnega avtomobila je popolnoma enaka običajnim avtomobilom. Razlika se pojavi šele pri motroju in bateriji, katera se lahko 100% reciklira in tako kasneje ne obremenjuje okolja. - CO2
Baterije v električnih vozilih zahtevajo v proizvodnem procesu več vložene energije in proizvedenaga CO2. Za lažjo predstavo: Električni avto nadomesti proizvedeni CO2 (za baterijo) po 40.000 prevoženih kilometrih.
Podobno je glede energije za polnjenje. Odvisno od uporabljenega vira, se po določenem času bilanca CO2 obrne v negativno smer.
Kot zanimivost, enaka količina energije proizvedene v termoelektrarni na premog, proizvede 70% manj CO2, kot motor z notranjim izgorevanjem v avtomobilu. To je posledica izkoristka pri masovni proizvodnji. Torej električni avtomobil že v najslabšem možnem primeru proizvaja veliko manj CO2, v primeru, ko je energija pridobljena iz obnovljivih virov, pa po določenem času, celo nič. - Prašni delci
Še veliko bolj, kot CO2, so za velika mesta pomembni izpusti prašnih delcev in drugih nezaželjenih snovi. Električni avtomobili jih nimajo! Japonska je že davno prepovedala vožnjo dizelskih avtomobilov v mestih, ker so ugotovili, da je izpuh dizelskih motorjev kancerogen. Lansko leto so enake zaključke končno potrdili tudi v Veliki Britaniji, vendar do prepovedi še ni prišlo. Se je pa prodaja dizelskih motorjev že močno zmanjšala. Kdaj jim bo končno sledil še ostali svet pa bomo videli. Upajmo da čim prej. - Hrup
Električna vozila so pri nizkih hitrostih zelo tiha, pri višjih pa v vsakem primeru manj glasna kot klasična. Torej idealna kombinacija glasnosti in varnosti.
Če imate drugačno mnenje, ali boljše vire informacij, jih delite spodaj. Debata je odprta...