Nissan Propilot vs. Hyundai LKAS

Vse kar si od nekdaj želel vedeti o električnih vozilih, pa nisi vedel kje vprašati
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Nissan Propilot vs. Hyundai LKAS

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

SimonZed napisal/-a:(ping-pong).
Še to:
če imaš v avtu nastavljeno na "Standard LKA" dobiš ping-pong efekt. Po tovarniško pride avto nastavljen na to.
Če na sredinskem ekranu to prestaviš na "Active LKA" tega efekta skoraj da ni več (razen kot zgoraj opisano - res redko)
Priponke
lka.jpg
evid, matija, SimonZed, magic, Damijan
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
944

Re: Nissan Propilot vs. Hyundai LKAS

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Po dveh dneh testiranj Nissana lahko napišem, da sistem zelo lepo sledi. Ping pong efekta še nisem zasledil, vodenje pa gre tudi na določenih delih kjer so gradbišča in je na obeh straneh oranžna črta + ena bela. Sam tam prekrmarim samo vstopni ovinek, potem pa dokler so črte dobro viden lepo sledi - kjer so pa zabrisane pa izklopi in poten ne vklopi več na ozkem delu.

100% pa ne zaupam - bo potrebno še izkušnje nabirat.
matija, Nejccc, magic, Damijan
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Nissan Propilot vs. Hyundai LKAS

Odgovor Napisal/-a magic »

Danes prvič videl da ioniq zazna pešca, ena gospa očitno ni slišala avta in je kar skočila na cesto, sicer sem se peljal počasi ker sem bil na tržnici, avto je takoj začel opozarjati na oviro, seveda pa sem sam pravočasno zavrl.
matija, DGJ, Nejccc, Robinhood, Damijan
Kona
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 32
Kraj: 2311
Avto: KOna EV
49
2

Re: Nissan Propilot vs. Hyundai LKAS

Odgovor Napisal/-a Kona »

Hyundai Kona ima 3 tipe "line assista"
- 1 varianta te drži na sredini voznega pasa
- 2 varianta je ta da cik caka od črte do črte in
- 3 da samo opozarja,...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6387
Avto: Kona in Zoe
4910
5961

Re: Nissan Propilot vs. Hyundai LKAS

Odgovor Napisal/-a CRF »

A je druga varianta možna brez piskanja? Torej da samo popravi smer če greš čez črto, brez "BEEEEP"?
Kona
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 32
Kraj: 2311
Avto: KOna EV
49
2

Re: Nissan Propilot vs. Hyundai LKAS

Odgovor Napisal/-a Kona »

"beeep" je vedno prisoten če greš preko.

Dokler te drži med črtami piskanja ni,..
CRF
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Nissan Propilot vs. Hyundai LKAS

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

1. je LFA, tega nimajo vsi nivoji opreme
2. in 3. pa sta LKAS, to imajo vsi nivoji opreme (in Ioniq)

En Avstrijec na nemškem forumu se ne more načuditi dejstvu, da ob samodejnem izklopu LFA (recimo, da kamera ne prepozna več črt) sistem nič ne zapiska ampak samo ikona volana spremeni barvo iz zelene v belo (na HUDu). Pravi, da se mu je zdelo bolj varno v Leafu 2, ki je na izklop ProPilota opozoril tudi s piskom.
CRF
amaterB
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 554
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
315
190

Re: Nissan Propilot vs. Hyundai LKAS

Odgovor Napisal/-a amaterB »

Niro hibrid nima LFA, ima pa LKAS s tremi stopnjami, ki se meni zdijo točno to, kar piše uporabnik Kona: warning only (3), normal LKAS (2), active LKAS (1). Pri (1) nisem opazil nobenega ping-ponga, res pa sem to le na hitro preizkusil. (2) pa pač pusti šoferju peljat, samo če šofer zaspi/odtava, ga popravi, preden zapelje čez črto, tako da če spustiš volan, je ping-pong pričakovan.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Vprašaj in izveš”