Nakup rabljenega Leafa
Re: Nakup rabljenega Leafa
V izogib špekulacijam (oz. slovensko: ugibanjem oz. govorjenju "na pamet") je smiselno primerjati samo enake ICE in EV modele, kot npr.: R Fluence, R Kangoo, VW Golf, Nissan NV200,...hribovc0601 napisal/-a:OK, kaj se dogaja s cenami rabljenih EV? Če bi bil to ICE bi se pogovarjali o cca 9,000 do 10.000 €...
Na ta način dobiš realno sliko - koliko se cene razlikujejo pri novih in kakšno je stanje kasneje pri rabljenih.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Nakup rabljenega Leafa
Malo spremljam portal mobile.de glede rabljenih Leaf-ov, pa se je pojavila velika količina vozil uvoženih iz ZDA. Ima kdo kakšno informacijo/idejo, kaj bi lahko pri takem vozilu šlo lahko narobe, poleg zdravja baterije?
Eden lepših primerov:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 9f7138edc8
Eden lepših primerov:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 9f7138edc8
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Re: Nakup rabljenega Leafa
@hribovc0601
Ni mi vsec baterija, ker je 24kWh bruto, neto mislim da je nekje 22kWh. Ce imas v sluzbo in nazaj skupaj 60km bi pozimi zadoscalo. Pogledati je tudi treba zdravje SOH baterije. Desno na displayu je 10 crtic ki kazejo kapaciteto baterije. Ce so vse bi naj bila baterija OK, ampak obstaja reset teh crtic in je podatek lahko varljiv. Vse ostalo je pac potrebno dobro pogledati (rja, poskodbe zunaj in v notranjosti, ...). Jaz osebno se ne bi odlocil za nakup rabljenega Leafa.
Ni mi vsec baterija, ker je 24kWh bruto, neto mislim da je nekje 22kWh. Ce imas v sluzbo in nazaj skupaj 60km bi pozimi zadoscalo. Pogledati je tudi treba zdravje SOH baterije. Desno na displayu je 10 crtic ki kazejo kapaciteto baterije. Ce so vse bi naj bila baterija OK, ampak obstaja reset teh crtic in je podatek lahko varljiv. Vse ostalo je pac potrebno dobro pogledati (rja, poskodbe zunaj in v notranjosti, ...). Jaz osebno se ne bi odlocil za nakup rabljenega Leafa.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Nakup rabljenega Leafa
Ja do službe in nazaj imam cca 50 km in vsaj zaenkrat možnost polnjenja. Ker iščem to za 2. Avto mi doseg ni tako pomemben. Doma je že Soul, pa Cmax predelan na plin, ki mora še nekaj let služit. Najbolj se bojim kakšnih neumnosti z zdravjem baterije in uvoza iz ZDA ( da se nebi dalo uredit kakšnih nastavitev, težave s polnjenje,...)
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nakup rabljenega Leafa
Ali si mislil reči 12 črtic?robertto napisal/-a:Desno na displayu je 10 crtic ki kazejo kapaciteto baterije. Ce so vse bi naj bila baterija OK, ampak obstaja reset teh crtic in je podatek lahko varljiv.
https://www.carswithcords.net/2014/05/t ... -part.html
Re: Nakup rabljenega Leafa
Kakor sem bral je dosti "enostavno" nekako resetirati BMS. Takrat bo avto kazal vse črtice, čez en čas pa lahko "izgubi" 3 črtice hkrati.
Nekje sem zasledil, da se je nekdo tako nasmolil z nakupom rabljenega
Nekje sem zasledil, da se je nekdo tako nasmolil z nakupom rabljenega
Re: Nakup rabljenega Leafa
Res je, pred nakupom je treba naredit 200km testno vožnjo. Mislim da je to dovolj da se BMS rekalibrira.
Re: Nakup rabljenega Leafa
Če je pa samo 200km že dovolj, je pa to super. Sam kar malo dvomim.
Sam bi v kupoprodajno pogodbo dodal še pogoj, da v naslednjih 1000 km BMS ne sme pasti več kot za eno črtico.
To bi v tehničnem smislu verjetno zadoščalo.
Sam bi v kupoprodajno pogodbo dodal še pogoj, da v naslednjih 1000 km BMS ne sme pasti več kot za eno črtico.
To bi v tehničnem smislu verjetno zadoščalo.
Re: Nakup rabljenega Leafa
Ja, z 200km samo ugibam. Mogoče kdo ve bolj točno, kdaj se vrne na pravo vrednost. Verjetno rabi par ciklov.
Re: Nakup rabljenega Leafa
Oziroma, še boljše, naredit je treba samo eno testno vožnjo s polno baterijo do prazne, pa se vidi kje si.
Še eno navodilo za LeafSpy:
Še eno navodilo za LeafSpy:
Ahr and SOH are the only two I'd look at.
A new battery is 66 ahr, 1 bar lost around 50 ah, 2 bars lost around 46ah, 3 bars lost around 42 ah.
If the ahr are low and the bars are high they reset it, not a bad thing on its own but if you drop 4 bars in 60,000 miles or 60 months you get a free battery from Nissan, go over the months or miles and you don't.
You just want to know what you are really dealing with.
If the ahr is reasonable vs the bars on the dash then you can use SOH% as the easier to look at number on a 100% style scale but that number resets with the dash bars so use ahr to see if you can trust it then SOH% for a convenient percentage.
in table form
* Brand new - about 66.25 Ahr#
* Loss of bar 12 - between 53.75 AHr and 56 AHr
* Loss of bar 11 - between 49.75 AHr and 52 AHr
* Loss of bar 10 - between 45.75 AHr and 48 AHr
* Loss of bar 9 - between 41.75 AHr and 44 AHr
\#table is for 24 kWh packs, numbers would differ for a 30 kWh pack.
Re: Nakup rabljenega Leafa
Tocno tako, testna voznja na relaciji, s tem da zadnji del ali na zaprem krogu, ali pa prodajalec garantira avtovleko v primeru da se avto ugasne ko se vedno BMS kaze domet. Enostavno s stalisca matematike, tezje s stalisca pogajanja.
Ce ne bo ravno obupan, bo raje pocakal kupca ki bo padel na lepe oci. Zal bo teh vedno vec, po vecini statistik so electric & hybrid zdaj najbolje prodajani avtomobili.
Ce ne bo ravno obupan, bo raje pocakal kupca ki bo padel na lepe oci. Zal bo teh vedno vec, po vecini statistik so electric & hybrid zdaj najbolje prodajani avtomobili.
Re: Nakup rabljenega Leafa
Pozdravljeni
Tudi sam se zanimam za nakup rabljenega EV-ja kot drugi avto na avto.net u je tega že nekaj izbire Leaf, c-zero . . .načeloma se nagibam na c-zeroo kar pa opažam prodajajo se cca letniki 2012 leto gor dol predvsem me zanima koliko leta vplivajo na baterijo ker nekateri tudi v tujini prodajajo 7 let stare EV je z malo kilometri ali na življensko dobo vplivajo večinoma cikli polnjen ali tudi starost akumulatorja?
Tudi sam se zanimam za nakup rabljenega EV-ja kot drugi avto na avto.net u je tega že nekaj izbire Leaf, c-zero . . .načeloma se nagibam na c-zeroo kar pa opažam prodajajo se cca letniki 2012 leto gor dol predvsem me zanima koliko leta vplivajo na baterijo ker nekateri tudi v tujini prodajajo 7 let stare EV je z malo kilometri ali na življensko dobo vplivajo večinoma cikli polnjen ali tudi starost akumulatorja?
Re: Nakup rabljenega Leafa
Pozdravljen na forumu. Baterijo stara oboje. 1-3% na leto plus cikli. Še bolj kot cikli pa visoka temperatura.
Tako da če se želiš prepričat o preostali kapaciteti jo moraš izmerit. Najlažje s testno vožnjo.
Tako da če se želiš prepričat o preostali kapaciteti jo moraš izmerit. Najlažje s testno vožnjo.
Re: Nakup rabljenega Leafa
Zivjo, nic bistvenega te ne rabi skrbet pri C-Zeru, baterije imajo nizko gostoto, so vzdrzljive in hlajene (kar je denimo Nissan potrdil da Leaf 2019 ne bo imel - 10 let novejsi avto). Eden od najvecjih vplivov degradacije je ravno pregrevanje baterije.Denis_ napisal/-a:Pozdravljeni
Tudi sam se zanimam za nakup rabljenega EV-ja kot drugi avto na avto.net u je tega že nekaj izbire Leaf, c-zero . . .načeloma se nagibam na c-zeroo kar pa opažam prodajajo se cca letniki 2012 leto gor dol predvsem me zanima koliko leta vplivajo na baterijo ker nekateri tudi v tujini prodajajo 7 let stare EV je z malo kilometri ali na življensko dobo vplivajo večinoma cikli polnjen ali tudi starost akumulatorja?
Na degradacijo vpliva oboje kar omenjas.
Nas je letnik 2011 z nekaj cez 60.000 prevozenimi. Imamo ga skoraj 3 leta, kupili smo ga z 19.500 in je vse enako kot prvi dan nakupa rabljenega. Ne znam ocenit upada baterije, naredimo 100km tri letne case oz 70 pozimi. Normalna mestna in primestna voznja, torej do 100km/h. Ce vozis hitreje, naredis manj. Zame je to avto, ki bo za moje potrebe uporaben se 10 let, tudi ce mu kapaciteta pade se za 20%, 30%. Komu drugemu pa ze zdaj ne ustreza. Je pa hitrih DC polnilnic ze kot solate v okolici LJ. Nazadnje sem moral tankat (polnit) na poti v Portoroz za 9+3min, pred tem pa na poti na pir za 1min 50sec.
Nazadnje sem ga vozil vceraj, poskocno se je peljal do 135km/h, vec pa ne gre. Naslednji teden bo zjutraj 5°C, odlicen obcutek ker zacne gret veliko hitreje kot ICE kot dizli.
Zdajle ima baterijo na 60% napolnjenosti in ima 62km dometa. Polnim ga do 80%, ker je to boljse za baterijo.
Re: Nakup rabljenega Leafa
Hvala za hiter in obsežen odgovor pač namenj je najprej si sposodit EV za kak dan toliko da res vidim da je to to potem pa nakup v roku cca 4 mesecev ko žena zaključi porodniško in more spet v službo meni bi pa EV služil za vsakdanjo vožnjo v službo cca 15km v eno stran pa še sproti opravki okoli. se pravi cca 40km na dan.
Re: Nakup rabljenega Leafa
Nekaj novega glede Nissanovih baterij za Leaf gen1:
1. stroski menjave stare baterije so poskocili iz 5.500& na 8.500$. Baterija seveda ostaja identicna. Morda kaj povezano s prodajo njihovega battery divisiona ?
2. Nissan je zacel z updati BMSja, ki avtomagično uredi SoH. Podobno kot je Renault zacel lani na Zoe-ah, ko so clani tega foruma pisali o nenadnem skoku SoH v CanZE. Vir: https://cleantechnica.com/2018/09/29/ni ... batteries/
Kar slabo za brand in pa tudi za vrednost gen1 Leaf-ov. Skoda, znamka ki je kot prva prodirala v elektromobilnosti, sedaj postaja sinonim slabega odnosa in zavajanja kupcev.
1. stroski menjave stare baterije so poskocili iz 5.500& na 8.500$. Baterija seveda ostaja identicna. Morda kaj povezano s prodajo njihovega battery divisiona ?
2. Nissan je zacel z updati BMSja, ki avtomagično uredi SoH. Podobno kot je Renault zacel lani na Zoe-ah, ko so clani tega foruma pisali o nenadnem skoku SoH v CanZE. Vir: https://cleantechnica.com/2018/09/29/ni ... batteries/
Kar slabo za brand in pa tudi za vrednost gen1 Leaf-ov. Skoda, znamka ki je kot prva prodirala v elektromobilnosti, sedaj postaja sinonim slabega odnosa in zavajanja kupcev.
Re: Nakup rabljenega Leafa
Ne vem če je primerjava z Zoe čisto na mestu. Renault ni naredil nič slabega, razen popravil napako v SW ki je narobe računala kapaciteto.(SOH) Pred in po popravku sem imel na voljo enako kWh.
Re: Nakup rabljenega Leafa
Ne samo da znamka postaja sinonim slabe odnosa,to po mojem JE že nekaj časa!matija napisal/-a: Kar slabo za brand in pa tudi za vrednost gen1 Leaf-ov. Skoda, znamka ki je kot prva prodirala v elektromobilnosti, sedaj postaja sinonim slabega odnosa in zavajanja kupcev.
Zasrali so pa vse skupaj že v začetku,ko so konstruirali baterijo za Leafa 1...če bi se vsaj malo zgledovali po enakih pionirjih elektromobilnosti - inženirjih GM-a,ki so praktično v istem obdobju naredili vrhunsko baterijo za Volta - danes teh zgodb o težavah s "slavnimi" Leafovimi baterijami sploh nebi poslušali...pa verjetno niti ni za kriviti inženirje pri Nissanu,ampak njihove šefe,ki se odločili,da bodo raje varčevali,kot pa v prodajo poslali dober izdelek!
Pri novih,v praksi nepreizkušenih tehnologijah se taka strategija ponavadi nikoli ne obnese...
Re: Nakup rabljenega Leafa
A ni zanimivo... glede baterije so pri Nissanu vse "zasrali" kot pravite tukaj a kljub temu je to daleč najbolje prodajani BEV.
Kaj bo šele, ko bodo naredili vse prav?!
Kaj bo šele, ko bodo naredili vse prav?!
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 20 Odgovori
- 1109 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a TeodorOrtl
-
- 50 Odgovori
- 18544 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a darjan
-
- 40 Odgovori
- 1470 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Odisej
-
- 13 Odgovori
- 882 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a svino
-
- 0 Odgovori
- 1772 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blue30