Nakup rabljenega Leafa

Vse kar si od nekdaj želel vedeti o električnih vozilih, pa nisi vedel kje vprašati
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3206
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1791
2031

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a CRF » 08 Avg 2018, 09:19

Novi so dragi, potem so pa še rabljeni dragi :)
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
prijazen
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 49
Kraj: Gorenjska
Avto: HoverBoard ;-)
27
68

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a prijazen » 08 Avg 2018, 11:10

hribovc0601 je napisal/-a:OK, kaj se dogaja s cenami rabljenih EV? Če bi bil to ICE bi se pogovarjali o cca 9,000 do 10.000 €...

V izogib špekulacijam (oz. slovensko: ugibanjem oz. govorjenju "na pamet") je smiselno primerjati samo enake ICE in EV modele, kot npr.: R Fluence, R Kangoo, VW Golf, Nissan NV200,...
Na ta način dobiš realno sliko - koliko se cene razlikujejo pri novih in kakšno je stanje kasneje pri rabljenih.
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 389
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
393
389

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a robertto » 07 Sep 2018, 23:24

@hribovc0601
Ni mi vsec baterija, ker je 24kWh bruto, neto mislim da je nekje 22kWh. Ce imas v sluzbo in nazaj skupaj 60km bi pozimi zadoscalo. Pogledati je tudi treba zdravje SOH baterije. Desno na displayu je 10 crtic ki kazejo kapaciteto baterije. Ce so vse bi naj bila baterija OK, ampak obstaja reset teh crtic in je podatek lahko varljiv. Vse ostalo je pac potrebno dobro pogledati (rja, poskodbe zunaj in v notranjosti, ...). Jaz osebno se ne bi odlocil za nakup rabljenega Leafa.
hribovc0601
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 85
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
85
76

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a hribovc0601 » 08 Sep 2018, 00:13

Ja do službe in nazaj imam cca 50 km in vsaj zaenkrat možnost polnjenja. Ker iščem to za 2. Avto mi doseg ni tako pomemben. Doma je že Soul, pa Cmax predelan na plin, ki mora še nekaj let služit. Najbolj se bojim kakšnih neumnosti z zdravjem baterije in uvoza iz ZDA ( da se nebi dalo uredit kakšnih nastavitev, težave s polnjenje,...)
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 728
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
490
503

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a crunchy » 08 Sep 2018, 07:14

robertto je napisal/-a:Desno na displayu je 10 crtic ki kazejo kapaciteto baterije. Ce so vse bi naj bila baterija OK, ampak obstaja reset teh crtic in je podatek lahko varljiv.

Ali si mislil reči 12 črtic?
https://www.carswithcords.net/2014/05/three-years-of-nissan-leaf-driving-part.html
robertto
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 260
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
295
600

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 10 Sep 2018, 07:48

Kakor sem bral je dosti "enostavno" nekako resetirati BMS. Takrat bo avto kazal vse črtice, čez en čas pa lahko "izgubi" 3 črtice hkrati.
Nekje sem zasledil, da se je nekdo tako nasmolil z nakupom rabljenega :(
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3206
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1791
2031

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a CRF » 10 Sep 2018, 07:51

Res je, pred nakupom je treba naredit 200km testno vožnjo. Mislim da je to dovolj da se BMS rekalibrira.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
prijazen
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 49
Kraj: Gorenjska
Avto: HoverBoard ;-)
27
68

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a prijazen » 10 Sep 2018, 08:59

Če je pa samo 200km že dovolj, je pa to super. Sam kar malo dvomim.
Sam bi v kupoprodajno pogodbo dodal še pogoj, da v naslednjih 1000 km BMS ne sme pasti več kot za eno črtico.
To bi v tehničnem smislu verjetno zadoščalo.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3206
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1791
2031

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a CRF » 10 Sep 2018, 09:23

Ja, z 200km samo ugibam. Mogoče kdo ve bolj točno, kdaj se vrne na pravo vrednost. Verjetno rabi par ciklov.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3206
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1791
2031

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a CRF » 10 Sep 2018, 13:35

Oziroma, še boljše, naredit je treba samo eno testno vožnjo s polno baterijo do prazne, pa se vidi kje si.

Še eno navodilo za LeafSpy:
Ahr and SOH are the only two I'd look at.

A new battery is 66 ahr, 1 bar lost around 50 ah, 2 bars lost around 46ah, 3 bars lost around 42 ah.

If the ahr are low and the bars are high they reset it, not a bad thing on its own but if you drop 4 bars in 60,000 miles or 60 months you get a free battery from Nissan, go over the months or miles and you don't.

You just want to know what you are really dealing with.

If the ahr is reasonable vs the bars on the dash then you can use SOH% as the easier to look at number on a 100% style scale but that number resets with the dash bars so use ahr to see if you can trust it then SOH% for a convenient percentage.

in table form

* Brand new - about 66.25 Ahr#
* Loss of bar 12 - between 53.75 AHr and 56 AHr
* Loss of bar 11 - between 49.75 AHr and 52 AHr
* Loss of bar 10 - between 45.75 AHr and 48 AHr
* Loss of bar 9 - between 41.75 AHr and 44 AHr

\#table is for 24 kWh packs, numbers would differ for a 30 kWh pack.
matija
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1704
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1260
2207

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a matija » 11 Sep 2018, 20:59

Tocno tako, testna voznja na relaciji, s tem da zadnji del ali na zaprem krogu, ali pa prodajalec garantira avtovleko v primeru da se avto ugasne ko se vedno BMS kaze domet. Enostavno s stalisca matematike, tezje s stalisca pogajanja.

Ce ne bo ravno obupan, bo raje pocakal kupca ki bo padel na lepe oci. Zal bo teh vedno vec, po vecini statistik so electric & hybrid zdaj najbolje prodajani avtomobili.
Denis_
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 18
Kraj: Sežana
Avto: C-Zero
18
5

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a Denis_ » 18 Sep 2018, 13:06

Pozdravljeni

Tudi sam se zanimam za nakup rabljenega EV-ja kot drugi avto na avto.net u je tega že nekaj izbire Leaf, c-zero . . .načeloma se nagibam na c-zeroo kar pa opažam prodajajo se cca letniki 2012 leto gor dol predvsem me zanima koliko leta vplivajo na baterijo ker nekateri tudi v tujini prodajajo 7 let stare EV je z malo kilometri ali na življensko dobo vplivajo večinoma cikli polnjen ali tudi starost akumulatorja?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3206
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1791
2031

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a CRF » 18 Sep 2018, 13:25

Pozdravljen na forumu. Baterijo stara oboje. 1-3% na leto plus cikli. Še bolj kot cikli pa visoka temperatura.
Tako da če se želiš prepričat o preostali kapaciteti jo moraš izmerit. Najlažje s testno vožnjo.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1704
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1260
2207

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a matija » 18 Sep 2018, 21:24

Denis_ je napisal/-a:Pozdravljeni

Tudi sam se zanimam za nakup rabljenega EV-ja kot drugi avto na avto.net u je tega že nekaj izbire Leaf, c-zero . . .načeloma se nagibam na c-zeroo kar pa opažam prodajajo se cca letniki 2012 leto gor dol predvsem me zanima koliko leta vplivajo na baterijo ker nekateri tudi v tujini prodajajo 7 let stare EV je z malo kilometri ali na življensko dobo vplivajo večinoma cikli polnjen ali tudi starost akumulatorja?


Zivjo, nic bistvenega te ne rabi skrbet pri C-Zeru, baterije imajo nizko gostoto, so vzdrzljive in hlajene (kar je denimo Nissan potrdil da Leaf 2019 ne bo imel - 10 let novejsi avto). Eden od najvecjih vplivov degradacije je ravno pregrevanje baterije.

Na degradacijo vpliva oboje kar omenjas.

Nas je letnik 2011 z nekaj cez 60.000 prevozenimi. Imamo ga skoraj 3 leta, kupili smo ga z 19.500 in je vse enako kot prvi dan nakupa rabljenega. Ne znam ocenit upada baterije, naredimo 100km tri letne case oz 70 pozimi. Normalna mestna in primestna voznja, torej do 100km/h. Ce vozis hitreje, naredis manj. Zame je to avto, ki bo za moje potrebe uporaben se 10 let, tudi ce mu kapaciteta pade se za 20%, 30%. Komu drugemu pa ze zdaj ne ustreza. Je pa hitrih DC polnilnic ze kot solate v okolici LJ. Nazadnje sem moral tankat (polnit) na poti v Portoroz za 9+3min, pred tem pa na poti na pir za 1min 50sec.

Nazadnje sem ga vozil vceraj, poskocno se je peljal do 135km/h, vec pa ne gre. Naslednji teden bo zjutraj 5°C, odlicen obcutek ker zacne gret veliko hitreje kot ICE kot dizli.

Zdajle ima baterijo na 60% napolnjenosti in ima 62km dometa. Polnim ga do 80%, ker je to boljse za baterijo.
Damijan
Denis_
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 18
Kraj: Sežana
Avto: C-Zero
18
5

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a Denis_ » 18 Sep 2018, 22:45

Hvala za hiter in obsežen odgovor pač namenj je najprej si sposodit EV za kak dan toliko da res vidim da je to to potem pa nakup v roku cca 4 mesecev ko žena zaključi porodniško in more spet v službo meni bi pa EV služil za vsakdanjo vožnjo v službo cca 15km v eno stran pa še sproti opravki okoli. se pravi cca 40km na dan.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1704
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1260
2207

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a matija » 02 Okt 2018, 12:02

Nekaj novega glede Nissanovih baterij za Leaf gen1:

1. stroski menjave stare baterije so poskocili iz 5.500& na 8.500$. Baterija seveda ostaja identicna. Morda kaj povezano s prodajo njihovega battery divisiona ?
2. Nissan je zacel z updati BMSja, ki avtomagično uredi SoH. Podobno kot je Renault zacel lani na Zoe-ah, ko so clani tega foruma pisali o nenadnem skoku SoH v CanZE. Vir: Nissan--039-s Long Strange Trip With LEAF Batteries - CleanTechnica

Kar slabo za brand in pa tudi za vrednost gen1 Leaf-ov. Skoda, znamka ki je kot prva prodirala v elektromobilnosti, sedaj postaja sinonim slabega odnosa in zavajanja kupcev.
Nejccc, FSP, evid
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3206
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1791
2031

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a CRF » 02 Okt 2018, 12:18

Ne vem če je primerjava z Zoe čisto na mestu. Renault ni naredil nič slabega, razen popravil napako v SW ki je narobe računala kapaciteto.(SOH) Pred in po popravku sem imel na voljo enako kWh.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 116
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
115
18

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a DCT » 02 Okt 2018, 12:36

matija je napisal/-a:Kar slabo za brand in pa tudi za vrednost gen1 Leaf-ov. Skoda, znamka ki je kot prva prodirala v elektromobilnosti, sedaj postaja sinonim slabega odnosa in zavajanja kupcev.


Ne samo da znamka postaja sinonim slabe odnosa,to po mojem JE že nekaj časa!
Zasrali so pa vse skupaj že v začetku,ko so konstruirali baterijo za Leafa 1...če bi se vsaj malo zgledovali po enakih pionirjih elektromobilnosti - inženirjih GM-a,ki so praktično v istem obdobju naredili vrhunsko baterijo za Volta - danes teh zgodb o težavah s "slavnimi" Leafovimi baterijami sploh nebi poslušali...pa verjetno niti ni za kriviti inženirje pri Nissanu,ampak njihove šefe,ki se odločili,da bodo raje varčevali,kot pa v prodajo poslali dober izdelek!
Pri novih,v praksi nepreizkušenih tehnologijah se taka strategija ponavadi nikoli ne obnese...
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 853
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
1010
1603

Re: Nakup rabljenega Leafa

OdgovorNapisal/-a DGJ » 02 Okt 2018, 18:28

A ni zanimivo... glede baterije so pri Nissanu vse "zasrali" kot pravite tukaj a kljub temu je to daleč najbolje prodajani BEV.
Kaj bo šele, ko bodo naredili vse prav?! :)
CRF, Robie, Stromcek

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na