Novinec s Kono
Re: Novinec s Kono
Da bom mirno spal pač ne bom brskal za podatkih...11 ali 7
Delam pa zelo malo kilometrov (dnevna logistika max 40 km) skupaj, okrog jurja na mesec (izjemoma kakšna daljša tura in razen 3x letno Dalmacija, ko bom pa itak polnil na hitrih polnilnicah...
Delam pa zelo malo kilometrov (dnevna logistika max 40 km) skupaj, okrog jurja na mesec (izjemoma kakšna daljša tura in razen 3x letno Dalmacija, ko bom pa itak polnil na hitrih polnilnicah...
Re: Novinec s Kono
Smuggler se strinjam, da je kar velika prednost tale 3f 11kW - sem ga imel priložnost sprobavati cel teden, ko so barvali mojo KONO.smuggler007 napisal/-a:Jaz osebno, ne bi kupil kone brez 11kw polnilca, avto mislim imeti vsaj 10 let, nikoli ne veš kdaj boš rabil hitrejše polnenje. je pa samo 480e.Maybe napisal/-a:In če dela dnevno 100km? Je najbrž povsem vseeno če nima 11kw polnilca.macek napisal/-a:Če nimaš polnilca 11kw si zamočil, ker pri 64kw je to nujna oprema, to pomeni, da doma nikoli ne boš polnil več kot 3,5 kw, na javnih AC polnilnicah pa max 7 kw. Ostane ti edino hitra DC do mx 75kw, jih pa ni veliko.
V koikor se odločaš za nakup EV, je treba prej vse naštudirati, kajti 3f polnilec je samo 480e doplačila.
Vsi, ki mislite, da ni potreben boste kmalu spregledaali in ugotovili, da imam prav
Z boljšim se hitro razvadiš, težje je it nazaj na 1f 7 kW, ampak za mojih 100 km dnevno, pa za vikende občasnih 300 km, se normalno preživi tudi z 1f.
Za Gal-a in njegove kilometre je pa tudi 1f čisto zadosti - za dalše poti v Dalmacijo bo pa tako potreboval DC polnjenje.
Re: Novinec s Kono
7,2
Doma imamo trifazni tok... bi lahko to bila možnost za hitrejše polnjenje???
Joj, kolk nič ne vem .
Doma imamo trifazni tok... bi lahko to bila možnost za hitrejše polnjenje???
Joj, kolk nič ne vem .
Re: Novinec s Kono
Torej si na istem kot jaz in še en kup drugih konašev tule s foruma, ki smo kone kupovali na začetku pred dvemi leti npr.Gal napisal/-a:7,2
Doma imamo trifazni tok... bi lahko to bila možnost za hitrejše polnjenje???
Joj, kolk nič ne vem .
Mal so ti pozabili pri nakupu avta svetovati, da je 3f polnilec prednost pred 1f, ampak glede na to da delaš le 40km dnevno je tudi 1f čisto dovolj. Teh 40km boš vsako noč napolnil tudi na tvojem kabelskem polnilcu, ki ga že imaš.
Kasneje boš morda zaradi varnosti in pa v primeru daljših poti kupil kakšno pravo polnilnico in priklopil na 16 A varovalko, kar bo tudi povsem dovolj čez noč.
Ko pa se boš še malce razvadil in boš želel pokriti še daljše poti od doma, da izkoristiš svoj sončni (SE) potencial, pa boš že zato, ker imaš le 1f polnilec verjetno pristal na dinamični polnilnici. Jaz priporočam, da vse vmesne korake preskočiš in si omisliš direkt dinamično polnilnico. Se ti pa zaradi teh 40km sploh ne mudi, počakaj kakšno leto, da še pade malo padejo ceno ali pa naroči decemberskim možem, če imaš višek na računu
Moj primer:
Imam pancarke 3x20A (preveri ali imaš tudi ti tako ali imaš morda 3x25A) in dinamična polnilnica mi polni tam skoraj 4kW v eni uri, kar pomeni da bi ti za teh 40km napolnil v dobri uri, največ dveh. Kadar sem čez dan doma in sije sonce, pa gre tudi preko 5kW, ker pomaga še sončna elektrarna.
S tem napolniš preko noči večino baterije 64kWh na eni sami fazi, saj nikoli ni čisto nula, če pa si še blizu doma in se avto polni 15h, pa itak vedno poln. No problem imam le če pridem pozno domov
Re: Novinec s Kono
Imam soula 64kwh, ki ima enako drobovje. 5,5 mesecev 21000 km pa ne moremnreci, da bi kdaj res pogresal 3f polnjenje, verjetno bi kdaj prav prislo, ampak do sedaj se nisem imel situacije ko bi potreboval hitrejse ac polnenje, ce se mudi gres pac na dc in je to to.Gal napisal/-a:7,2
Doma imamo trifazni tok... bi lahko to bila možnost za hitrejše polnjenje???
Joj, kolk nič ne vem .
Re: Novinec s Kono
Ni panike, s 7kW polnilcem polniš s 50km/h... Vsako jutro bo avto poln!Gal napisal/-a:7,2
Doma imamo trifazni tok... bi lahko to bila možnost za hitrejše polnjenje???
Joj, kolk nič ne vem .
Re: Novinec s Kono
Drži za javne polnilnice, doma pa nima skorajda nihče 32A pancarke in še proste povrhu, tam gre pa ustrezno temu počasneje. Mora pa biti res prazna baterija in kratka noč, da ni polnCRF napisal/-a:Ni panike, s 7kW polnilcem polniš s 50km/h... Vsako jutro bo avto poln!Gal napisal/-a:7,2
Doma imamo trifazni tok... bi lahko to bila možnost za hitrejše polnjenje???
Joj, kolk nič ne vem .
Re: Novinec s Kono
Jaz imam 25A pancarke in polnilno postajo na 11Kw. Super zadeva. Polnilno postajo imam na 3x20A. Dela ko šus na 11kW.
Re: Novinec s Kono
Seveda, ampak če ti avto polni le enofazno...
SnakeEye napisal/-a:Jaz imam 25A pancarke in polnilno postajo na 11Kw. Super zadeva. Polnilno postajo imam na 3x20A. Dela ko šus na 11kW.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Novinec s Kono
Itak ti fila postaja na 11kw zato ker ima avto 3f polnilec !!nakaza napisal/-a:Seveda, ampak če ti avto polni le enofazno...
SnakeEye napisal/-a:Jaz imam 25A pancarke in polnilno postajo na 11Kw. Super zadeva. Polnilno postajo imam na 3x20A. Dela ko šus na
11kW.
Priklopi Zoeta 22kw pa ti takoj zabriše vse tri pancerke !!
Re: Novinec s Kono
Tvoja mogoč od Gal, kateri je odprl to temo je enofazna ! Tema govori o Koni 1f polnjenje, Zoe tle nima nobene veze
macek napisal/-a:Itak ti fila postaja na 11kw zato ker ima avto 3f polnilec !!nakaza napisal/-a:Seveda, ampak če ti avto polni le enofazno...
SnakeEye napisal/-a:Jaz imam 25A pancarke in polnilno postajo na 11Kw. Super zadeva. Polnilno postajo imam na 3x20A. Dela ko šus na
11kW.
Priklopi Zoeta 22kw pa ti takoj zabriše vse tri pancerke !!
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 452
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931725
Re: Novinec s Kono
Zakaj bi pa ZOE skurila varovalke na 11kW polnilnici?
Če je polnilnica koliko toliko, bo ZOE sporočila, da lahko polni samo nazivnimi 11kW in avto se bo polnil tako.
Če je polnilnica koliko toliko, bo ZOE sporočila, da lahko polni samo nazivnimi 11kW in avto se bo polnil tako.
Re: Novinec s Kono
Zmotu sem se, sem mislil da imaš 22kw.Sebastijan napisal/-a:Zakaj bi pa ZOE skurila varovalke na 11kW polnilnici?
Če je polnilnica koliko toliko, bo ZOE sporočila, da lahko polni samo nazivnimi 11kW in avto se bo polnil tako.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Novinec s Kono
Novinec, koliko ti kaže dometa na Koni zdaj ko je mal hladneje, meni cc 400km na 100%.
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 756
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
575405
Re: Novinec s Kono
11kW je 3X 16A, nekaj mi tukaj ne gre skupaj, ali pa ne zastopim...SnakeEye napisal/-a:Jaz imam 25A pancarke in polnilno postajo na 11Kw. Super zadeva. Polnilno postajo imam na 3x20A. Dela ko šus na 11kW.
Re: Novinec s Kono
Še vedno kar naprej taka vprašanja, ki so nesmiselna Domet ti vedno kaže gleden na tvoje osebne vožnje nekaj km preden si ga pogledal, tako da ta primerjava z drugim uporabnikom nima neke resne osnove.smuggler007 napisal/-a:Novinec, koliko ti kaže dometa na Koni zdaj ko je mal hladneje, meni cc 400km na 100%.
Men ga pokaže lahko tudi 500km, če sem se včeraj vozil-cjazil zgolj po mestu
Pozimi lahko okvirno računaš 1/4 več kot poleti, pa še to je odvisno pri kateri temperaturi in kako hitro si vozil te vožnje ki jih primerjaš.
Realno pa s kono64 narediš:
- AC pozimi 140km/h 200km
- AC poleti 140km/h 300km
- regionalke pozimi 70km/h 400km
- regionalke poleti 70km/h 500km
- mesto pozimi 40km/h 700km
- mesto poleti 40km/h 900km
Tvoj miks kombinacije pa je nekje vmes, kar pač več voziš. In toliko ti kaže dometa zjutraj glede na prejšnji dan dva kar si imel voženj v tem miksu.
Zadnjič spremenil FV-EV, dne 30 Nov 2020, 17:03, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Novinec s Kono
Mislim, da je te dni padec dometa precej večji zaradi gostejšega zraka in s tem večjega upora plus potrebe za ogrevanjem vozila, kot zaradi padca kapacitete baterije, kot posledic nizke temperature.
Kona EV ima velik kobalta v bateriji.
Kona EV ima velik kobalta v bateriji.
Re: Novinec s Kono
Ja drži, je pa ta padec odvisen od hitrosti in s tem upora. če voziš hitro je velik, če počasi, pa ni velike razlike. Za ogrevanje pa jaz ne opazim kakšnega konkretnega padca, morda 2%, res pa štartam iz garaže na enih 10stopinjah.Ogo napisal/-a:Mislim, da je te dni padec dometa precej večji zaradi gostejšega zraka in s tem večjega upora plus potrebe za ogrevanjem vozila, kot zaradi padca kapacitete baterije, kot posledic nizke temperature.
Kona EV ima velik kobalta v bateriji.
Re: Novinec s Kono
Kot piše FV-EV, to kar vam pokaže avto v obliki dometa je podatek ki ga le steška primerjate s komurkoli drugim.
Meni Kona polno napolnjena pokaže 320km dosega (poleti in pozimi) pa je na koncu dosega lahko celo manj. Enostavno vozim s hitrim tempom in se ne oziram preveč na porabo, tako proti LJ iz Lucije porabim 55% baterije (kapaciteta baterije- 64kWh) in za nazaj iz LJ v Lucijo 37%.
Danes, ko je bilo pa še nekoliko manj prometa in sem lahko ves čas vozil blizu končne hitrosti... sem od Lucije do LJ porabil 79% baterije. To je rekord, nikoli je še nisem porabil toliko. Bila je močna burja direktno v čelo avta, potoval sem ves čas zelo zelo zelo hitro, zimske gume, ogrevanje na 23°C, zunanja temperatura okrog 0°C ves čas. In tako nanese... Se mi zdi da mi je na koncu poti kazalo povprečno porabo 35.4kWh/100km, nisem pa siguren.
Avto ima povsem zdravo baterijo, ker poleti na jadranski magistrali sem z enim polnjenjem prevozil 670km... Tako da ja vse je odvisno od tega kak voziš. Sam imam s hitro vožnjo povprečno porabo avta nekje na 22kWh/100km. Spodnji rekord je bil nekje okoli 10-11kWh/100km, zgornjega sem pa dosegel danes z 35.4kWh/100km.
Meni Kona polno napolnjena pokaže 320km dosega (poleti in pozimi) pa je na koncu dosega lahko celo manj. Enostavno vozim s hitrim tempom in se ne oziram preveč na porabo, tako proti LJ iz Lucije porabim 55% baterije (kapaciteta baterije- 64kWh) in za nazaj iz LJ v Lucijo 37%.
Danes, ko je bilo pa še nekoliko manj prometa in sem lahko ves čas vozil blizu končne hitrosti... sem od Lucije do LJ porabil 79% baterije. To je rekord, nikoli je še nisem porabil toliko. Bila je močna burja direktno v čelo avta, potoval sem ves čas zelo zelo zelo hitro, zimske gume, ogrevanje na 23°C, zunanja temperatura okrog 0°C ves čas. In tako nanese... Se mi zdi da mi je na koncu poti kazalo povprečno porabo 35.4kWh/100km, nisem pa siguren.
Avto ima povsem zdravo baterijo, ker poleti na jadranski magistrali sem z enim polnjenjem prevozil 670km... Tako da ja vse je odvisno od tega kak voziš. Sam imam s hitro vožnjo povprečno porabo avta nekje na 22kWh/100km. Spodnji rekord je bil nekje okoli 10-11kWh/100km, zgornjega sem pa dosegel danes z 35.4kWh/100km.
Re: Novinec s Kono
Proti Luciji neboš nikol dosegu take porabe, si se še dvignil za 400m + vse kar si napisal pač kombo Če bi mel manjšo baterijo bi pač vozil mal počasneje kot kolikor da pa bi brez problema prišel