Stran 2 od 8

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 31 Okt 2018, 07:30
Napisal/-a Goran
“Kr OK”, praviš. Me pa res zanima kateri je pol zate čist OK?

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 31 Okt 2018, 10:20
Napisal/-a N75
Goran napisal/-a:“Kr OK”, praviš. Me pa res zanima kateri je pol zate čist OK?
Kr OK ima zame isti pomen kot čist OK.

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 31 Okt 2018, 12:42
Napisal/-a pirpy
Kr OK tudi zame, ima skoraj vse le privočšiti si ga ne morem, torej, kot da ga ni.

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 01 Nov 2018, 20:06
Napisal/-a matija
Audi ze 20 let ni vec kvaliteten, bmw enako, mercedes se malo dlje. Vse se dela za cim vecji RVC, pol komponent niti ni made in china for audi/bmw/merc, ampak kar kitajska komponenta. Na vseh mojih steklih pise Fuyao. Crkujejo stvari levo in desno, pri vec znancih. Tudi komponente ki nimajo kaj odpovedat pri dokaj mladih avtih.

150kW polnjenje? Se nismo videli. Jaz malo dvomim. Pocakajmo da vidimo. Tudi za Leaf2018 smo poslusali 50kW, a po normalni avtocestni voznji voznik faše 20-25kW. Pri I-Pace 100kW, a je realnost 80kW zaradi vgrajenega CCS1 ter poraba cez vse meje - v km/h se polni pocasneje kot vecina EVjev na tem forumu.

Pa Tudi ce bo, cez par let bo sele nekaj malega polnilnic, vecina je 50kW torej 2h “postanek”

Type2 na desni je doplacilo. Prve serije e-tronov so 100k. Grill spredaj? Ogabno... verjetno je edini namen grilla v tem, da bo se bolj podoben Q5 - ergo da bo povprecen Hans kupil z manj dvoma.

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 18 Nov 2018, 21:27
Napisal/-a matija
Se ena neuporabna slika na plugshare (Lidl Maribor), a vseeno zanimiva

Evo, res lep primer kako zgresen je charge port na strani. Na desni tudi ce ga ima (dodatna oprema), je zal le Type2. Po senci sodec je na desnem mestu ze drug avto. Ce ne bi bila noc, ne bi mogel polnit.

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 19 Nov 2018, 06:52
Napisal/-a mkonci
Ce je sofer nesposoben pol mu res ni pomoci in ni vazno kje je prikljucek bo zakompliciral...

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 19 Nov 2018, 14:10
Napisal/-a mitjap
Mislim da tole nima nič veze z voznikom. Na levem polnilnem mestu ne more polnit pa če parkira naprej ali nazaj. Gre le bočno

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 20 Nov 2018, 11:24
Napisal/-a Vodokotlic
O fak ker fail.

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 20 Nov 2018, 12:23
Napisal/-a matija
Saj to sem napisal Na desni lahko dokupi charge port kot dodatno opremo, ampak tudi ce ga - je le Type2, ki ga uporablja kot extra vcasih na kaksni javni polnilnici oz. vecinoma doma. Tam pa ponavadi ni ravno tezav z dostopom.

Na poti v tranzitu pa jasno potrebuje CCS, ki je pozicioniran res perfektno. Ce so ze proti sredinski poziciji spredaj (ki je idealna), bi bilo boljse vsaj zadaj, ker je zadaj vecinoma bolj pri koncu vozila, torej blizje polnilnici. Tole spredaj je cisto na A stebricku...

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 21 Nov 2018, 06:43
Napisal/-a BogyX
Važno da dobro zgleda

Kot da avta ne bi nikoli v realnem svetu sprobali

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 21 Nov 2018, 07:34
Napisal/-a CRF
Ali pa kot da nebi imeli nobene želje prodati več kot par avtomobilov....hmmm...

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 21 Nov 2018, 08:53
Napisal/-a Matej
Sem zasledil, da je njihov cilj izdelati po 20k EV na leto. Tesla jih toliko naštanca v enem mesecu.

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 22 Nov 2018, 13:31
Napisal/-a Stromcek
https://avto.finance.si/8941566/Elektri ... kriminalka

Tresla se je gora... Kar se pa rojeva, pa ni niti Koni do kolen
Lepo, da kar sami priznajo, pa ceprav neupravičeno delajo slabo reklamo vsrm EVjem...

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 22 Nov 2018, 13:52
Napisal/-a matija
Super realen clanek, nisem preprican da bo se na voljo cez kak mesec. Pa kako so na konferenci oznanili “audi charging”, ki bo z eno kartico omogocil enostavno pot brez tone RFIDjev, pri cemer bodo prvi na svetu. Saj drzi ker tisti proizvajalec ki to ze omogoca nekaj let nima niti rfid kartice.

Se vedno cakamo teh 150kW ter krivuljo polnjenja.

Tesla ima ze nekaj 140kW polnilnic po EU, 120kW ni vec peak; tu so se zmotili.

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 22 Nov 2018, 14:34
Napisal/-a gregimarko
Kot berem članke od Milača s Financ, je on itak pro-Diesel, kot npr. članek ''Kupe, ki zleze pod kožo – s štirimi vrati in dizelskim strojem''. Sicer pa Finance niso avto-moto medij. Pač pišejo main-stream, za klike, saj se ve, da bo članek popularen, če bo pošinfal EV.

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 22 Nov 2018, 15:26
Napisal/-a rgornik
Glede na prebrano ima Audi še kar nekaj za uredit. Dvomim, da so v vseh primerih bile krive polnilnice. Pa poraba, 28kwh/100 je huda.

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 22 Nov 2018, 16:41
Napisal/-a Matej
Oni so pa mislili, da bo poraba 20...malo morgen Hans.

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 22 Nov 2018, 21:33
Napisal/-a Stromcek
[quote]Kot berem članke od Milača s Financ, je on itak pro-Diesel [quote]

No, to ni čisto res, imajo kar nekaj "Pro EV" člankov tudi...
Je pa dejstvo, da so poslovni časopis, ki tudi precej sooblikuje javno mnenje o elektromobilnosti v poslovni javnosti, kjer je pa Audi v Sloveniji še prav posebej zastopan. Posledično pa so štirje krogi mokre sanje marsikaterega mladeniča ...

In če je tole res ves "masterpiece", ki ga Audi danes zmore, potem nam še zelo veliko manjka do preboja v razmišljanju poslovne in širše javnosti o elektromobilnosti.

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 07 Dec 2018, 22:37
Napisal/-a Stromcek
https://insideevs.com/audi-e-tron-elect ... ve-review/

Hm... One pedal driving is a thing of past...

Cesa vsega ne bomo izvedeli od Audija

Re: Audi e-tron

Objavljeno: 10 Dec 2018, 07:58
Napisal/-a BogyX
One pedal driving sam ne uporabljam več, ker sem dobil krče od stalnega položaja noge - sedaj ko se noga malo premakne med vožnjo še na zavoro tega problema nimam več. Kaj češ leta so tu