Nov način obračunavanja omrežnine

O prototipih, napovedanih modelih, malih in velikih skrivnostih. Od jutri do večnosti.
Odgovori
TribesMan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 113
119
17

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a TribesMan »

Power wall 3 zgleda ok razen cene ki je krepko zasoljena. Drug problem je da za nase kraje ni najboljsa izbira, ker imamo vecinoma vsi trifazni prikop… razen za fanboye, ki so pripravljeni odstet 20k€ za nekaj, kar lahko drugje dobis za slabih 10k€…
TribesMan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 113
119
17

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a TribesMan »

McDuck napisal/-a: 14 Sep 2023, 14:59 @TribesMan,

to si vse sam splaniral, montiral, povezal in naredil?
Imaš hibridni razsmernik Deye SUN-12K-SG04LP3?
Koliko velik hranilnik si vzel?
Da, da, da, da.
Da.
14.5 za zacetek, ta vikend ga pa razsirim na 29.
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1072
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
330
160

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a McDuck »

@TribesMan,

hranilnik si kupil narejen ali si ga sam sestavil?
TribesMan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 113
119
17

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a TribesMan »

Sestavil, ampak za 20-30% visjo ceno dobis tudi sestavljene nizkonapetostne hranilnike.
Uporabniški avatar
evpolnilnice
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 622
Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
449
325

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a evpolnilnice »

spaceONE napisal/-a: 14 Sep 2023, 11:41 Torej kateri hibridni inverter vse to omogoča + da lahko pošilja še v omrežje, ko je višek poleti ? Bi ga prec zamenjal in vzel namest Solaredge.
Jaz ti lahko ponudim SunSynk in njihove baterije. Smo zaceli sodelovati z njimi.
appelix, edi-b
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1564
456
1135

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Ce ga bodo res kaj srali z visoko ceno elektrike in omreznine, si bom poleg obstojece solaredge netmetering ekektrarne postavil se neko manjso (pod 10kw) hibridno ki bo omogocala rezanje spice in tudi v prineru off grida napajanje hise in proizvodnje ob soncu.
Upam, da bo takrat kaj takega na trgu.
evpolnilnice, niko6
Rok
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 160
Kraj: Novo mesto
43
157

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a Rok »

@TribesMan Verjetno pa ne polniš električnega avta?
Rok
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 160
Kraj: Novo mesto
43
157

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a Rok »

Ps:. Toplotna bo ob kakšnem hudem mrazu in slabi nastavitvi vklopila poleg 9kw grelce tako da tistih 1-2kw je malo nerealno gledano na daljše obdobje. Glavni problem je da ne rabis veliko da "špricne" mimo za 15min ogromna poraba in ti avtomatično štejejo v obračun.

Je kar nekaj tukaj ljudi ze pisalo da imajo 11kw+ določene dogovorjene moči?! Zato ker jim je poraba bila relano taka.

Vem, da se vse pametno nastavit in marsikaj porezati. Ampak vse se vedno ne da sploh pa ne za povprečnega uporabinka. Ti vem da si še iz Alfa R. casov bil maher in ne dvomim v tvoje sposobnosti. Ampak to ni main stream. Dokler ne bo sistem ze na prodajni polici sam omogocal pametno uporabo elektrike to ni realno za maso ljudi. Smo pa vsaj se 10 let stran od mainstream uporabe pomoje ko se bo cel domaci sistem menjal.
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1072
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
330
160

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Toplotna črpalka je res ena najbolj nepredvidljiva naprava glede porabe saj ne moreš popolnoma izklopiti tistih grelcev, za Samsung so mi tako povedali.
TribesMan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 113
119
17

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a TribesMan »

Rok napisal/-a: 15 Sep 2023, 07:18 @TribesMan Verjetno pa ne polniš električnega avta?
Ne še... pa tudi če bi ga moral, bi to počel ko sije sonce ali z <3kW v nočnem času. To zlahka pokrije vse moje potrebe.

Slabe nastavitve in slabo dimenzionirane črpalke seveda ne boš rešil z baterijo.
Ampak kdo vas sili da izberete slabo dimenzionirane sisteme?

Drugače sistem, ki ga opisujem je popolnoma mainstream.
Vse to je integrirano v "all in one" inverter. Priklopiš ga praktično enako kot vsak drug solarni inverter (ok, če hočeš imeti še full house UPS, kot ga imam jaz, je malo dodatnega dela, samo to je ranga par 100€ več stroška).
Dodaš baterijo poljubne želje, nastaviš kak je limit za peak shaving, in kdaj fila baterijo in to je to.
Set and forget. Ne zahteva nobene ekstra pameti, ali dnevne/tedenske prilagoditve nastavitev.

Drugače verjamem da imajo ljduje 11+kW dogovorjene moči, imajo avto, TČ, indukcijo, sušilec, ... in PV netmetering.
Ne da se jim nič "pazit", ker je pač "zastonj elektrika" in je sam "udri ga, nije ti brat" razmišljanje.

Ampak vam že nekaj časa govorim da se bo ta zabava nehala, zlepa ali zgrda.
Netmetering ima problem, da ne vzpodbuja odgovornega ravnanja z energijo. Zato bo sistem slej ko prej padel. ¯\_(ツ)_/¯
warpedone
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2323
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1260
1180

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a Simon »

TribesMan napisal/-a: 15 Sep 2023, 10:12
Rok napisal/-a: 15 Sep 2023, 07:18 @TribesMan Verjetno pa ne polniš električnega avta?
Ne še... pa tudi če bi ga moral, bi to počel ko sije sonce ali z <3kW v nočnem času. To zlahka pokrije vse moje potrebe.

Slabe nastavitve in slabo dimenzionirane črpalke seveda ne boš rešil z baterijo.
Ampak kdo vas sili da izberete slabo dimenzionirane sisteme?

Drugače sistem, ki ga opisujem je popolnoma mainstream.
Vse to je integrirano v "all in one" inverter. Priklopiš ga praktično enako kot vsak drug solarni inverter (ok, če hočeš imeti še full house UPS, kot ga imam jaz, je malo dodatnega dela, samo to je ranga par 100€ več stroška).
Dodaš baterijo poljubne želje, nastaviš kak je limit za peak shaving, in kdaj fila baterijo in to je to.
Set and forget. Ne zahteva nobene ekstra pameti, ali dnevne/tedenske prilagoditve nastavitev.

Drugače verjamem da imajo ljduje 11+kW dogovorjene moči, imajo avto, TČ, indukcijo, sušilec, ... in PV netmetering.
Ne da se jim nič "pazit", ker je pač "zastonj elektrika" in je sam "udri ga, nije ti brat" razmišljanje.

Ampak vam že nekaj časa govorim da se bo ta zabava nehala, zlepa ali zgrda.
Netmetering ima problem, da ne vzpodbuja odgovornega ravnanja z energijo. Zato bo sistem slej ko prej padel. ¯\_(ツ)_/¯
Pa kdo misliš, da bo sploh še šel na EV, če bi morali "tankati" po kapljicah? Polnjenje mora biti hitro in učinkovito, da je avto s polno baterijo čimprej na voljo za kakršnekoli nepredvidene dogodke, sicer nikoli ne bo izpodrinil ICE.
TribesMan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 113
119
17

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a TribesMan »

Drugače pa tko kot sem že včeraj napisal.
Če imate dnevno porabo pod 100kWh, kar sem skoraj 100%, da redko katero gospodinjstvo preseže. Vam soliden baterijski sistem s peak shavingom in nekaj zdrave pameti omogoča, da nikoli ne boste presegli 4kW maksimalne moči odvzema.

4kW bo po mojih informacijah minimalna možna dogovorjena obračunska moč za gospodinjstva.

Tako da, za "povprečno gospodinstvo" ne vidim težav, tudi če ima TČ, avto in še kaj.

Se splača? Nevem... jaz sem to zgradil primarno zaradi možnosti backupa, ne za peak shaving, to je le dodaten bonus.
Simon napisal/-a: 15 Sep 2023, 10:33 Pa kdo misliš, da bo sploh še šel na EV, če bi morali "tankati" po kapljicah? Polnjenje mora biti hitro in učinkovito, da je avto s polno baterijo čimprej na voljo za kakršnekoli nepredvidene dogodke, sicer nikoli ne bo izpodrinil ICE.
Vsi, ki jim bo ustrezal, ker EVja ne "tankaš" tako da stojiš ob njemu in čakaš da bo poln.
EV je lahko priklopljen vedno in je vedno poln.
Hitro polnjenje je za izjemne primere in dolga potovanja.
Sebastijan, warpedone, Robie, niko6, Hanzi
Sloking
Prispevkov: 3
Kraj: Celje
Avto: Avto

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a Sloking »

Jaz imam mogoče v celem letu 20 konic preko 3.8KW,ki je pri meni še najmanjša možna dogovorjena moč. Pojavijo se ko gre toplotna črpalka v odmrzovanje zunanje enote z 6kw grelci.V tem času gre približno 2kwh energije za odtaljevanje. Max mi na moj elektro kaže 8.5Kw. Kako velik hranilnik bi potreboval za rezanje konic in koliko približno bi me prišla takšna investicija?
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2323
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1260
1180

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a Simon »

TribesMan napisal/-a: 15 Sep 2023, 10:43
Simon napisal/-a: 15 Sep 2023, 10:33 Pa kdo misliš, da bo sploh še šel na EV, če bi morali "tankati" po kapljicah? Polnjenje mora biti hitro in učinkovito, da je avto s polno baterijo čimprej na voljo za kakršnekoli nepredvidene dogodke, sicer nikoli ne bo izpodrinil ICE.
Vsi, ki jim bo ustrezal, ker EVja ne "tankaš" tako da stojiš ob njemu in čakaš da bo poln.
EV je lahko priklopljen vedno in je vedno poln.
Hitro polnjenje je za izjemne primere in dolga potovanja.
Nimaš EV in potem meni soliš pamet kako to izgleda v praksi v vsakdanjem življenju?

Domov pridem s prazno baterijo in potem naj polnim s 4kW in to šele ponoči, če pa vmes pride kaj nujnega, pa na kolo ali kako?

Ljudje nikoli ne bodo preskočili na EV, če bo slabši kot ICE in kar se polnjenja tiče sigurno ni v prednosti, sploh s trenutno polnilno infrastrukturo.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 7500
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
4997
3173

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Domov prideš s prazno baterijo?
Kup si avto.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2323
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1260
1180

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a Simon »

warpedone napisal/-a: 15 Sep 2023, 11:54 Domov prideš s prazno baterijo?
Kup si avto.
Kakšen imaš ROI?
TribesMan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 113
119
17

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a TribesMan »

Tipično slovensko?

Vgradi se TČ, ki je poddimenzionirana ali celo neprimerna za neizolirano hišo... in potem jok, da se grelci vklapljajo, visoka poraba, visoke špice...
Kupi se avto s premajhno baterijo za dnevne potrebe... in joka da ne more nafilat avta v dveh urah ko pride domov brez da bi filal z 22kW.

ROI pri avtu? Nihče nima pozitivnega. Avto je zguba ne investicija.
Sloking
Prispevkov: 3
Kraj: Celje
Avto: Avto

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a Sloking »

Pri meni ne gre za poddimenzionirano Tč.
Sama Tč je narejena tako,da uporablja grelce v zunanji enoti za odtaljevanje.
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1072
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
330
160

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Ali niso tisti zunanji grelci moči do 300W!?
Sloking
Prispevkov: 3
Kraj: Celje
Avto: Avto

Re: Nov način obračunavanja omrežnine

Odgovor Napisal/-a Sloking »

Pri moji Vaillant Tč se za odtaljevanje vklopi 6KW grelev
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek