Kia Niro in družba
Kia Niro in družba
Pri Kia Motors so objavili drzne in vzpodbudne načrte za prihodnost. Že v naslednjem letu na evropskem trgu napovedujejo hibridni model, na novi platformi, Niro. Na voljo tudi kot priključni model.
[/center]
Sledila pa naj bi mu cela serija 11 čistih baterijskih, priključnih in hibridnih avtomobilov do leta 2020. V razvoj bodo vložili skoraj 10 miljard evrov, med drugim tudi v razvoj gorivnih celic, ker so prepričani da ni ene jasne rešitve za vse potrebe po čistem transportu v prihodnosti.
[/center]
[/center]
Sledila pa naj bi mu cela serija 11 čistih baterijskih, priključnih in hibridnih avtomobilov do leta 2020. V razvoj bodo vložili skoraj 10 miljard evrov, med drugim tudi v razvoj gorivnih celic, ker so prepričani da ni ene jasne rešitve za vse potrebe po čistem transportu v prihodnosti.
[/center]
Re: Kia Niro in družba
Le en dan po včerajšnji objavi zgoraj, je Kia dodala, da bo že v 2016 na voljo tudi priključna različica Optime.
Re: Kia Niro in družba
Ali to pomeni, da bo hibridna tudi kombijevska izvedba Optime? To bi bila pa zelo zanimiva zadeva za EU trg.
Re: Kia Niro in družba
Pozravljen na forumu Brutus. Že drugi Soul EV na forumu. Super.
Glede kombi-Optime bo pa bolj jasno ob uradni najavi začetka prodaje v EU.
Glede kombi-Optime bo pa bolj jasno ob uradni najavi začetka prodaje v EU.
Re: Kia Niro in družba
Še nekaj novih podatkov na to temo. Očitno bi radi pri Kii res elektrificirali marsikaj
http://www.autoblog.com/2015/11/18/kia- ... n-details/
"Kia wants to be a leader in the green car world in the next five years, and the global launch of the Optima Plug-in Hybrid (pictured above) is an early step in that $10.2 billion plan. The company also has tech updates ready for the Optima Hybrid. However, both new models essentially copy Hyundai's latest improvements for the Sonata Hybrid and PHEV.
According to a UK press release, the Optima PHEV will arrive in some global markets in the second half of 2016 with a 9.8-kWh lithium-polymer battery and a 67-horsepower electric motor – just like the 2016 Sonata PHEV. Kia will also aim for an EV range of 27 miles. There will be a 2.0-liter four-cylinder with 154 horsepower and 140 pound-feet under the hood for a total system output of 202 hp, and power will get to the road through a six-speed automatic. The company will expect its Hyundai sibling's 99 US mpge fuel economy, too."
http://www.autoblog.com/2015/11/18/kia- ... n-details/
"Kia wants to be a leader in the green car world in the next five years, and the global launch of the Optima Plug-in Hybrid (pictured above) is an early step in that $10.2 billion plan. The company also has tech updates ready for the Optima Hybrid. However, both new models essentially copy Hyundai's latest improvements for the Sonata Hybrid and PHEV.
According to a UK press release, the Optima PHEV will arrive in some global markets in the second half of 2016 with a 9.8-kWh lithium-polymer battery and a 67-horsepower electric motor – just like the 2016 Sonata PHEV. Kia will also aim for an EV range of 27 miles. There will be a 2.0-liter four-cylinder with 154 horsepower and 140 pound-feet under the hood for a total system output of 202 hp, and power will get to the road through a six-speed automatic. The company will expect its Hyundai sibling's 99 US mpge fuel economy, too."
Novosti
Nekje je treba začeti: Kia Niro hybrid in Optima plug-in hybrid
http://www.autoblog.com/2016/02/11/kia- ... cago-2016/
http://www.autoblog.com/2016/02/11/kia- ... cago-2016/
http://www.autoblog.com/2016/02/11/kia- ... cago-2016/
http://www.autoblog.com/2016/02/11/kia- ... cago-2016/
Kia Niro
Očitno bodo avtomobile ponovno najprej razgrabili Američani.
http://blog.caranddriver.com/kia-sees-h ... d-kickoff/
http://blog.caranddriver.com/kia-sees-h ... d-kickoff/
Električni Niro
KIA Niro bo očitno že v naslednjem letu na voljo tudi kot EV.
http://www.greencarreports.com/news/110 ... s-kia-execMichael Cole, chief operating officer of Kia Motors Europe, confirmed to Dutch outlet AutoRAI that a Kia Niro EV will launch next year as a 2018 model.
Re: Kia Niro in družba
Ampak glede na https://autorai.nl/kia-niro-electric-2018/ z enakim motorjem in baterijo kot Hyundai Ioniq...
Bomo videli, mogoče bodo, glede na napovedi za 2018 Kia Soul EV z večjo baterijo, podobno naredili tudi pri tem "pravem" SUV
Bomo videli, mogoče bodo, glede na napovedi za 2018 Kia Soul EV z večjo baterijo, podobno naredili tudi pri tem "pravem" SUV
Soul EV believer
Re: Kia Niro in družba
Niru in Soulu se bo očitno že naslednje leto pridružil še Stonic. Ta bo še za eno stopničko večji od Nira in bo tako že skoraj polnokrvni SUV.
Pričakuje se, da bosta tako Niro kot Stonic, dobila 44 do 46kWh baterijo. To naj bi zadostovalo za dobrih 300km dosega. (Isto baterijo naj bi hkrati dobil tudi IONIQ.)
S tem namerava KIA pokriti vse trenutno najbolj prodajane segmente. Kompaktni Soul, Niro v razredu CUV in Stonic kot SUV.
Cena: pustimo se presenetiti, bo pa bolj jasno v kakšnem rangu bo, že po začetku prodaje električnega Nira.
Re: Kia Niro in družba
Ja bravo Kia. Edino ta range je verjetno NEDC rated, tako da realno lahko pricekujemo zanesljivih 200 ?
Kako pa to, da je podatek o bateriji tako zelo natancen ? Odmik 2kWh je skoraj zanemarljiv.
Kako pa to, da je podatek o bateriji tako zelo natancen ? Odmik 2kWh je skoraj zanemarljiv.
Re: Kia Niro in družba
Mislim, da bo kar realnih 300km dosega glede na ostale prihajajoče EV (Tesla 3, Ampera-e, Leaf).
Re: Kia Niro in družba
S 44-46kWh pri tako ne-aerodinamicnih avtomobilih, samo pri voznji tempomat 50km/h po ravnem oz. po domace — po NEDC. Konkurenca tu ne igra vloge, stevilke so stevilke. Ampere pa itak ne bo
Re: Kia Niro in družba
Počakajmo na realne podatke z uradnih testov, ker Kia sigurno ne bo razočarala.
Re: Kia Niro in družba
Po pričevanju slovenskega lastnika hibridnega Nira, ima porabo bencina kar 5l/100km, kar je zame presenetljivo veliko. Edina olajševalna okoliščina je da ima voznik relativno težko nogo.
Re: Kia Niro in družba
Verjetno gre za navaden hibrid, ki ni plug-in. Vecinoma je to le sibkejsa pomoc ICE motorju, ki je se vedno v osnovi bencinar. 5L je dobro, poraba dizla brez dizla...
Pa Niro je nek SUV, ki po osnovi ne more imeti porabe kot Ioniq. No pa sem celo za tega pogledal (zelo aerodinamicen avto) Hibrid ima povprecno porabo 4.6L/100km. Podatki zbrani od 112 ljudi, vsak je prevozil vsaj 1500km, tako da bi moralo biti ze nekje reprezentativno. Ce torej SUV pije samo pol litra vec ... super
Pa Niro je nek SUV, ki po osnovi ne more imeti porabe kot Ioniq. No pa sem celo za tega pogledal (zelo aerodinamicen avto) Hibrid ima povprecno porabo 4.6L/100km. Podatki zbrani od 112 ljudi, vsak je prevozil vsaj 1500km, tako da bi moralo biti ze nekje reprezentativno. Ce torej SUV pije samo pol litra vec ... super
- Priponke
-
- ioniq.JPG (20.44 KiB) Pogledano 8823 krat
Re: Kia Niro in družba
Niro ima baje osnovo od Ioniqa - zato tudi ni predviden Dizel, samo Hybrid, PlugInHybrid in nekoč Pure Electric.
Re: Kia Niro in družba
Glede na druge vpise je tale na vrhu porabe... klikni in poglejCRF napisal/-a:Po pričevanju slovenskega lastnika hibridnega Nira, ima porabo bencina kar 5l/100km, kar je zame presenetljivo veliko. Edina olajševalna okoliščina je da ima voznik relativno težko nogo.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Kia Niro in družba
Nira sem vozu en cel dan. Poraba je bila res nekje okoli 5l ....
Zanimiv avto od znotraj in od zunaj.
Vendar hibridni pogon... načeloma je vse OK, lahko bi poraba bila tudi manjša in tukaj je problem.
Zaminiv je, da ima klasični menjalnik, avtomatski.
Avto te sili k varčevanju, skoz se notri prižiga znak EV ??? Kot da bi bil EV. In kot šofer si skoz pod pritiskom, kdaj bo zagrabu motor.
Mi je bil všeč, mnogo bolj kot avto, ki sem ga dobil naslednji dan, Stonic. Ta je bil bencinc 1,25 L čist podhranjena mašina, poraba nekje okoli 6L. Manjši avto, je pa imel vse, amapak. Ni primerljiv z Nirom.
Mimgrede, Soula so mi kleparsko poravljal zadi neki vlekl ven, kokr za točo, nič posebnega. Lepo so naredili.
Če res pride Niro EV mi je zanimiv, PHEV in Hybrid pa ne. Prevč stresna vožnja, skoz se neki prikazuje na zaslončku.
Zanimiv avto od znotraj in od zunaj.
Vendar hibridni pogon... načeloma je vse OK, lahko bi poraba bila tudi manjša in tukaj je problem.
Zaminiv je, da ima klasični menjalnik, avtomatski.
Avto te sili k varčevanju, skoz se notri prižiga znak EV ??? Kot da bi bil EV. In kot šofer si skoz pod pritiskom, kdaj bo zagrabu motor.
Mi je bil všeč, mnogo bolj kot avto, ki sem ga dobil naslednji dan, Stonic. Ta je bil bencinc 1,25 L čist podhranjena mašina, poraba nekje okoli 6L. Manjši avto, je pa imel vse, amapak. Ni primerljiv z Nirom.
Mimgrede, Soula so mi kleparsko poravljal zadi neki vlekl ven, kokr za točo, nič posebnega. Lepo so naredili.
Če res pride Niro EV mi je zanimiv, PHEV in Hybrid pa ne. Prevč stresna vožnja, skoz se neki prikazuje na zaslončku.