Porsche Mission E - Taycan

O prototipih, napovedanih modelih, malih in velikih skrivnostih. Od jutri do večnosti.
Blue30
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 84
10
22

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Blue30 » 06 Sep 2019, 21:06

Nisem bral teme, ker se je neko kreganje začelo že na prvi strani itd...

Se torej strinjamo, da bo Tesla samo še baterije delala, ko bo tole na cesti za podoben dnar, kot bmwjev i8? Ker mi ni jasno, kdo bo še kupil Teslo.
quadslo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 157
78
1

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a quadslo » 06 Sep 2019, 21:28

technic je napisal/-a:911 in Tejkan v istem stavku - đizs, med njima je 1 tona razlike...
The race is on:
https://electrek.co/2019/09/05/tesla-model-s-nurburgring-race-track-beat-porsche-taycan/


:clap: :tup:

Če ne bo Model S prirejen za ta test, mislim da se Elon nima šanse bahat. Lahko pa se motim :). Ampak je bil že čas da Tesla naredi uradni laptime za P100D in M3P. Dandanes samo še to šteje poleg 0-100 :)

*Ali kdo ve kater model gum ima serijska P100D in Taycan Turbo S?
Marko007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 449
Kraj: Slovenija
Avto: Hyundai Kona
242
253

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 06 Sep 2019, 21:41

P100D, michelin PS3
quadslo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 157
78
1

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a quadslo » 06 Sep 2019, 21:53

Taycan ima najbrš Michelin pilot sport 4, tako kot Model 3 Dual
Marko007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 449
Kraj: Slovenija
Avto: Hyundai Kona
242
253

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 06 Sep 2019, 22:05

Taycan zna imet klaso boljše gume take kot gt3, pirelli zero corsa ali pa michelin PS cup 2
Kljukec83
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 24
Kraj: Domžale
Avto: Opel Vectra
17
1

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Kljukec83 » 07 Sep 2019, 03:35

Fantje zapomnite si

So avtomobili in so Avtomobili

Sicer je Tesla posebnez v EV in kot tak sicer spada med trendovske, pa vendar tudi prius je bil svojcajt trendovski, kot je sedaj tesla....

P. S. Me pa moti na tem forumu, da zal ni vec splosni: ima privrzence tesle (kar je logicno) in korejcev (so bili med prvimi, ki so ponudili kompleten paket za splosnega uporabnika), ampak nacelna nastrojenost in prezir do drugih znamk je neverjetna. Povsod berem, kaj vse bo v kratkem prislo na cesto, tu pa nic (lep primer je MB V, kateremu bi po vsej logiki morali peti hvalospeve na tem forumu - gre le za nov mejnik v EV)

Pa lep pozdrav
Goran
technic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 237
254
51

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a technic » 07 Sep 2019, 08:32

Kljukec83 je napisal/-a:ampak nacelna nastrojenost in prezir do drugih znamk je neverjetna.

A ni logično, da vsi hvalijo svoj nakup? Še na vseh forumih, kjer sem sodeloval je bilo tako. Pač vsak more sam razbrati kaj želi...
Trenutno Model 3 in X nimata konkurence. Model S ga je končno dobil v Taycanu in Model Y v EQC (*oba tekmeca sta občutno dražja) :beer:
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 715
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
616
413

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a warpedone » 07 Sep 2019, 09:51

nekaj grobo na to temo... The Big Boys Are Coming for Tesla --- - YouTube

Je problem, če stvari ne kapiraš ... ostane ti začudenje in jeza ...
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Kljukec83
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 24
Kraj: Domžale
Avto: Opel Vectra
17
1

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Kljukec83 » 07 Sep 2019, 10:18

technic je napisal/-a:
Kljukec83 je napisal/-a:ampak nacelna nastrojenost in prezir do drugih znamk je neverjetna.

A ni logično, da vsi hvalijo svoj nakup? Še na vseh forumih, kjer sem sodeloval je bilo tako. Pač vsak more sam razbrati kaj želi...
Trenutno Model 3 in X nimata konkurence. Model S ga je končno dobil v Taycanu in Model Y v EQC (*oba tekmeca sta občutno dražja) :beer:


Po zdravibkmecki pameti niti ne

Sam vozim opla pa pravm enkrat opel vedno opel - to pa zato, ker je premal vreden k ga prodajas, pa do druzga k do opla noti ne mores :)

Je pa morda potrebno braniti svoj nakup tako ostro predvsem da sam pri sebi opravicis nabavo. Zdi se mi, da si je veliko kupcev ev za 40.000 eur prej lastilo rabljena vozila za 15.000 in so sli v nabavo da bodo prisparali - kar je pa realno izredno tezko zaradi vecjega vložka - ker da avto gledas preko stroskov lastnistva v 15 letih, da je ekonommsko upraviceno je idiotizem, saj vsi vemo da se velika vecina menka v 5 letih. 8 let je ze res ful dolgo obdobje.

In ja mel bi evja sam izrecno zaradi pospeskov :)
Lp
quadslo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 157
78
1

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a quadslo » 07 Sep 2019, 10:44

Še ena omembe vredna stvar, ki se nanaša na Taycana. Njegova tovarna.

"Besides the impressive size, the facility is eco-friendly as it’s a “Zero Impact Factory” that is CO2 neutral. This was achieved by using renewable energy, electric logistics vehicles and the use of waste heat in the paint shop – among other things."

Nimam nič čez Teslo, ampak v smislu ekologije ladijski prevozi trojk iz ZDA niso prav nič eko.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1467
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1106
1407

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a crunchy » 08 Sep 2019, 09:39

quadslo je napisal/-a:Nimam nič čez Teslo, ampak v smislu ekologije ladijski prevozi trojk iz ZDA niso prav nič eko.

Verjetno je tudi obratno res (ladijski prevoz Taycan-ov v ZDA)? ;)
Kolikor vem pa se tudi Tesla trudi biti čim bolj ekoliški pri proizvodnji.
technic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 237
254
51

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a technic » 08 Sep 2019, 09:40

technic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 237
254
51

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a technic » 08 Sep 2019, 09:52

quadslo je napisal/-a:Nimam nič čez Teslo, ampak v smislu ekologije ladijski prevozi trojk iz ZDA niso prav nič eko.

Nč bat, že aktivno iščejo (*khm* pogajajo z vladami) lokacijo za Gigafactory v EU
quadslo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 157
78
1

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a quadslo » 08 Sep 2019, 11:41

technic je napisal/-a:Why? Because we can. #overengineering :geek:
https://jalopnik.com/an-extremely-detailed-look-at-the-porsche-taycans-engin-1837802533


Upam, da jim v prihodnje rata narediti lažjo baterijo. Z nosilcem trenutno vaga 780kg. Če bi prišli z avtom pod 2t bi bilo super :)
rgornik
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 357
Kraj: Ljubljana
Avto: Renualt
216
91

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a rgornik » 08 Sep 2019, 17:36

Meni osebno je super, da so končno že (skoraj) vsi predstavili svoj EV in se pomikajo v smer razvoja le-teh. Če samo pogledamo Teslo, so od predstavitve Modela S avto precej izboljšali. In če še upoštevamo, da več konkurence (ponavadi) prinese hitrejši razvoj, bomo sigurno v roku 2,3 let videli še precej boljše Taycane, eTrone, Zoe (in Capture?), Kone, Leafe in konec koncev tudi Tesle. And that's making me really excited!!!
matija
EV entuziast, OVE maksimalist, poznavalec sončne energije
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 715
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
616
413

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a warpedone » 08 Sep 2019, 17:59

Absolutno, ampak želel bi si, da bi ti EVji bili vsaj na nivoju tesle leta 2012, i.e. izpred 7 let.

Vsa ta leta že poslušamo zaničevanje, kako bo s teslo konec, ko bodo stari na cesto dali svoje EVje.
Ti da bodo ful bolši, cenejši, z več dosega in oh in sploh. Potem da bo tesla videl, kako se dela avte, kdo obvlada, jada, jada jada...

In ko končno ti stari dajo nekaj na cesto, so od teh visokiih obljub le še kisli nasmehi in zanikanje obstoja slona v sobi... številke govorijo svoje. Moja tesla za 52 jurjev ima 600km dosega po WLTP, filanje z 700 km/h, 5.3 do stotke, 225kmh max, udobno sedenje za 5 odraslih, aplikacijo na telefonu, navigacijo, ki se zaveda v kakšnem avtu je, itd.

Zakaj bi leta 2019 dal +80 jurjev za EV z manj kot 350km dosega, brez ornk polnilnega omrežja?
Zakaj bi leta 2019 kupu EV, ki me opozarja na menjavo olja?
Zakaj bi leta 2019 plačal EV, ki mi govori, kolk je cena bencina?
Zakaj bi leta 2019 delal redne servise na 15k in menjal zavorno olje na 30k?

Praktično vse, kar so ti stari dali na cesto je dobr avto, dokler ga maš le za gledat, za občudovat kvalitetne materiale in prijeten vonj. Kar se tiče vloge avtomobila za vsak dan, jim pa en mulc kaže, da je cesar nag.

Je bil Bolt in so le še črički, prodaja kr neki.
Je bil iPace in so le še črički, prodaja kr neki.
Je bil eTron in so le še črički, prodaja kr neki.
Je Taycan in bodo le še črički, prodaje niti kr neki.
Prihaja ID in bodo ... ne, ne, ne, ID bo pa res boljši, cenejši in vse. Audi in porsche nimata pojma, VW pa res obvalada... na konc bo pa prodaje spet kr neki.

Zakaj zgoraj manjka "pljuvanje" po Zoe?
Ker se renault ne napihuje ko žaba ampak enostavno dela, kar je pač sposobn narest. Tut hyundai ni bil direkt imenovan iz podobnega razloga... dela, kar je pač sposobn. In mal manj gobca v stilu tavelkih amerov in švabov.
Sebastijan, FV-EV, Dzun Tao, matija, DGJ, rgornik
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5362
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3871
4201

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a CRF » 08 Sep 2019, 19:37

Mislim da je na vse Zakaje odgovir, ker ni alternative.

No, dva sta le posledica ICE in sem prepričan da jih Taycan ne trpi.
warpedone, FV-EV
Admin @ EVSVET.eu
technic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 237
254
51

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a technic » 13 Sep 2019, 10:58


Design zelo všečen, tisti napis zadaj se pa tudi da odstraniti :giggle:
Po prostornosti - uporabnosti pa med Model S in Roadsterjem 2.0 :$:
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 239
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
356
545

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a edi-b » 13 Sep 2019, 13:10

[/quote]Je pa morda potrebno braniti svoj nakup tako ostro predvsem da sam pri sebi opravicis nabavo. Zdi se mi, da si je veliko kupcev ev za 40.000 eur prej lastilo rabljena vozila za 15.000 in so sli v nabavo da bodo prisparali - kar je pa realno izredno tezko zaradi vecjega vložka - ker da avto gledas preko stroskov lastnistva v 15 letih, da je ekonommsko upraviceno je idiotizem, saj vsi vemo da se velika vecina menka v 5 letih. 8 let je ze res ful dolgo obdobje.[/quote]

Se vedno nasmejim ko skeptiki branijo uporabo ICE, za EV ni nobene potrebe, tudi če bi pred 18 leti poslušal druge za toplotno in pred dvemi za sončno, bi še danes delal samo za kurilca, elektriko in gorivo, pa ena plača ne bi bila dovolj. Včasih kupoval rabljene in nato nova avta in zdeval nanje bogastvo in živce, od bosch pumpe, sonde, dpf filtri stalno, servisi in sploh veliki servisi zmaga, zavore... Zadnja dva nova avta vsak okoli 20k€ in zadnja dva imel 12 in 10 let, seveda diesle. Na EV računam najmanj 10 let koliko je tudi kredita, ki bo sicer prej odplačan in letno 40.000 km, obrok za kredit itak manj kot prej samo gorivo, glede na izkušnje prvih 4 mesecev z EV morda še precej dlje, vožnja, oprema in ostalo ni primerjave in denarja. Tudi če bi prihranil samo pol obroka bi se splačalo. Če se malo potegne skupaj stroške goriva in ostale, pustimo vse ostale priboljške in dimno zaveso, bi res naredil bolje, da bi kupil novi ICE za 20k € (čez 10 let bi zanj dobil 0€, samo ljudje tega še ne vedo) in nato še 40k € v 10 letih za gorivo, zanimivo pa je, da bi bil isti učinek tudi če bi obdržal starega ali kupoval rabljene. Je pa vse odvisno od posameznega primera
pirpy, kt57, DGJ
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
EV+PV entuziast
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: Laško
122
26

Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a EV+PV entuziast » 26 Sep 2019, 20:34

technic

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na