O kakšnem planiranju je tu govora? Jaz vozim BEV in ne razumem kaj bi naj z njim planiral. Dnevno se vozim zelo različno, kakšen dan le 30km, velikokrat 200-300km, vsaj štiri ali petkrat na mesec pa tudi tja preko 400km na dan. Če si mislil da planiram kje bom polnil, naj povem, da to zame ne obstaja, ker priključim avto doma v vtičnico ko se vrnem. Planiral sem pa prej, ko sem imel ICE, do kje še lahko peljem, da bom tank čimbolj napolnil in mi ne bo potrebno prepogosto stati na črpalki. Več planiranja bi imel z nakupom ICE ali PHEV, kot pa z BEV.DCT napisal/-a:Kaj pa recimo da NE ŽELIM planirat,pa bi se veedno rad vozil na elektriko? A na to si pomislil? Pri ICE ne rabiš planirat,pri PHEV ne rabiš planirat (in še vedno se voziš 95% na elektriko),pri EV si pa prisiljen v planiranje!matija napisal/-a:Sem pomislil DCT. Pa tudi vsi ostali na tem forumu so pomislili, ko so kupovali BEV in verjetno kupili taksnega, da jim zadosti za 95% dnevnih potreb. Za preostalih 5% pa planirajo.
Recimo da mi je svoboda "neplaniranja" veliko bolj všeč,kot pa me skrbi dejstvo,da bom mogoče 1x mesečno prižgal range extender...
Morda si to planiranje potegnil še iz nekih drugih časov, ko so ljudje imeli v BEV baterije z dosegom 100km. Ja, ti avti tudi še obstajajo, tudi še kakšen novi ima mali doseg, ampak tega ti ni treba kupiti, če imaš daljše poti in bi moral planirati, kupiš tisto kar rabiš in to je vsa umetnost. Edino kar priznam je to, da je mala izbira BEV modelov in če si izbirčen, pač morda ne najdeš svoje sladice.
Se opravičujem za bolj trde besede, mi kar živc dvigne, če kdo omeni, da moram z BEV planirat ali pa plačevat najem baterije ali pa da me avto pride dražje od ICE,.... same stare pregrete floskule