Predavanje Matjaž Vidmar na FE

O prototipih, napovedanih modelih, malih in velikih skrivnostih. Od jutri do večnosti.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Predavanje Matjaž Vidmar na FE

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Nejccc napisal/-a:@crunchy, si bil ti tisti v sprednji vrsti z nosilcem za telefon na mizi?
Ja, sem prišel toliko prej, da lahko posnamem iz prve vrste.
Drugače se strinjam, da se ne strinjam s čisto vsem, kar je povedal.
Je pa tudi res, da na tehničnem pregledu preverijo ključne komponente avta, katere vplivajo na varnost. Tako da nisem čisto prepričan, da bi se lahko kar tako vozili okrog z nevarnimi EV.
Nejccc
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
606

Re: Predavanje Matjaž Vidmar na FE

Odgovor Napisal/-a context »

crunchy napisal/-a:
Nejccc napisal/-a:@crunchy, si bil ti tisti v sprednji vrsti z nosilcem za telefon na mizi?
Ja, sem prišel toliko prej, da lahko posnamem iz prve vrste.
Drugače se strinjam, da se ne strinjam s čisto vsem, kar je povedal.
Je pa tudi res, da na tehničnem pregledu preverijo ključne komponente avta, katere vplivajo na varnost. Tako da nisem čisto prepričan, da bi se lahko kar tako vozili okrog z nevarnimi EV.
Ampak prvi tehnicni je cez 5 let, ce se ne motim, servisi pa bolj pogosto, nekateri 2x letno
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Predavanje Matjaž Vidmar na FE

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Tudi jaz sem bil na predavanju. Prvi del je bil bolj poljuden, drugi pa strokoven - namenjen študentom EF ali električarjem.

Načeloma mi je bilo predavanje všeč, čeprav ne vem zakaj je prof. prikazal EV sceno tako črno. Češ vse je zanič, nič ni po standardih, avtomobili so zanič, kabli so zanič, javne polnilnice so brez veze, na neprimernih mestih, itd. DC polnilnic skoraj ni omenil. Se vidi, da z njimi nima osebnih izkušenj, ker ima ZOEta. In kot je povedal se je v 30 letih voženj GO-LJ-GO samo dvakrat peljal do Munchna - in še to z ICE. Ampak vsi se večinoma brez težav vozimo in polnimo. Očitno je edina dobra stvar njegovega ZOEta to, da se lahko dobro pelje po snegu z letnimi gumami - njegove besede Zato se mi je zdelo, da so slušatelji, ki niso izkušeni v EV sceni dobili negativno sporočilo - češ saj vendar ni še to to - kar je sicer do neke mere res ampak, kot sem že zgoraj napisal večinoma nimamo problemov in se vozimo.

Jaz v bistvu nisem izvedel nič konkretno novega. Morda nekaj uporabnih detajlov. Drugi strokovni del je bil pa za mene, ki nimam poglobljenega znanja o elektriki preveč strokoven. Navadnega uporabnika protokol polnjenja na strokovnem nivoju sigurno ne zanima. Važno je, da avto polni. Študente EF ter nekoga, kot je @CRF, ki sam razvija polnilnico ga pa seveda mora. Še veliko bolj, kot je bilo na predavanju.

Sicer kapo dol prof. Vidmarju za strokovnost in ker se je dobro pripravil na predavanje. Se mi pa zdi, da bi Pečjak te stvari povedal še bolj zanimivo za široke množice in predvsem iz dolgoletnih izkušenj.
kt57, Nejccc, CRF, evid
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Predavanje Matjaž Vidmar na FE

Odgovor Napisal/-a crunchy »

context napisal/-a:Ampak prvi tehnicni je cez 5 let, ce se ne motim, servisi pa bolj pogosto, nekateri 2x letno
Prvi tehnični pregled je 4 leta po prvi registraciji.
Ampak kaj ima to za opraviti z EV? Po preteku garancije lahko ICE vozilo peljemo izključno samo na menjavo olja, če to tako želimo. Ali je to pametno, je pa druga pesem. EV imajo ponavadi daljšo garancijo (ni pa nujno), tako da ga bomo v tem času verjetno servisirali (osebno menim, da se splača ), potem pa so tu že redni vsakoletni tehnični pregledi.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Predavanje Matjaž Vidmar na FE

Odgovor Napisal/-a crunchy »

talker2 napisal/-a:Tudi jaz sem bil na predavanju. Prvi del je bil bolj poljuden, drugi pa strokoven - namenjen študentom EF ali električarjem.
Očitno je edina dobra stvar njegovega ZOEta to, da se lahko dobro pelje po snegu z letnimi gumami - njegove besede Zato se mi je zdelo, da so slušatelji, ki niso izkušeni v EV sceni dobili negativno sporočilo - češ saj vendar ni še to to - kar je sicer do neke mere res ampak, kot sem že zgoraj napisal večinoma nimamo problemov in se vozimo.
Sam nisem imel tega občutka, da bi dobili negativno sporočilo. Bolj se mi zdi da je opozarjal študente kako naj ne delajo, če bodo postavljali polnilnice.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Predavanje Matjaž Vidmar na FE

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Fantje in dekleta, tukaj je prvi del predavanja prof. Vidmarja:

[youtube]https://youtu.be/ZIVQrdtvfhI[/youtube]

Za drugi del bom počakal do jutri, da dobim še zadnjih par minut predavanja (v nasprotnem bom pač objavil brez zaključka).
Hitch-Hiker, drejc12, Nejccc, talker2, CRF, evid, prijazen, Damijan, DGJ
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Predavanje Matjaž Vidmar na FE

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Na žalost se je zadeva zaradi tehničnih in tudi drugih razlogov zelo zavlekla. Spodaj je še drugi del predavanja. Hvala tudi prof. Vidmarju in evidu za zvočni zapis (ki mi je manjkal, ker je mobitel crknil nekaj minut pred koncem).

[youtube]https://youtu.be/hwx9myxo5HA[/youtube]
Hitch-Hiker, Nejccc, DGJ, Damijan
Odgovori

Vrni se na “Prihodnost je električna”