Električni štirikolesniki
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Električni štirikolesniki
Živjo,
že cca 1 leto po malem iščem električnega štirikolesnika za delo v gozdu/parku (vitel, prikolica, prevoz po ozkih poteh, plug...). Na žalost pri nas ne najdem nič pametnega. Do sedaj sem našel le podjetje v UK, ki ga ima v naboru (http://ecochargerquads.com/index.php). Je pa težava, da nebi rad za firmo kupoval kar na "pamet" in brez servisne mreže zadaj, saj v primeru popravil se do UK malo vleče
Pozna kdo še kakšno rešitev?
No še nekaj glede štirikolesnikov: načeloma mi gredo zelo na živce, saj so nenormalno hrupni, štorasti in večina jih uporablja za zabavo in ne za delo, kot so bili mišljeni. Ko pa gledam filmčke za električnega, pa odpade prekomeren hrup, ostane pa uporabnost, ki jo želim.
že cca 1 leto po malem iščem električnega štirikolesnika za delo v gozdu/parku (vitel, prikolica, prevoz po ozkih poteh, plug...). Na žalost pri nas ne najdem nič pametnega. Do sedaj sem našel le podjetje v UK, ki ga ima v naboru (http://ecochargerquads.com/index.php). Je pa težava, da nebi rad za firmo kupoval kar na "pamet" in brez servisne mreže zadaj, saj v primeru popravil se do UK malo vleče
Pozna kdo še kakšno rešitev?
No še nekaj glede štirikolesnikov: načeloma mi gredo zelo na živce, saj so nenormalno hrupni, štorasti in večina jih uporablja za zabavo in ne za delo, kot so bili mišljeni. Ko pa gledam filmčke za električnega, pa odpade prekomeren hrup, ostane pa uporabnost, ki jo želim.
Re: Električni štirikolesniki
Kaj pa Twizy, a ni to registriran kot 4-kolesnik. Pa tasvohnega lahko vozijo ze 14 letniki.
Re: Električni štirikolesniki
Avto net si najbrž že pogledal? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12664857
Re: Električni štirikolesniki
S Twizyjem se pa ne bos vozil po gozdu, uporabljal vitlo, vozil prikolico, ... je samo za mestno voznjo. Je pa res, da je registriran kot 4 kolesnik.
Re: Električni štirikolesniki
Oglas zavaja.Matej napisal/-a:Avto net si najbrž že pogledal? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12664857
Če pogledate razpis Eko sklad jasno piše "Vozila, ki so predmet nepovratnih finančnih spodbud, morajo biti opremljena z akumulatorji, ki ne temeljijo na svinčevi tehnologiji."
https://www.ekosklad.si/cms/tinymce/upl ... 0poziv.pdf
V oglasu pa piše "Baterije: 5x baterije brez vzdrževanja Varta Professional Deep Cycle AGM 12V / 150Ah" Se pravi baterije temeljijo na svinčeni tehnologiji.
Preverite, da ne boste na koncu izvedeli, da niste upravičeni do nepovratne finančne spodbude.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Električni štirikolesniki
O super informacija, žal se na avto.net sploh nisem spomnil.Matej napisal/-a:Avto net si najbrž že pogledal? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12664857
No zadeva je na hitro točno to, kar sem imel v mislih. Ima mali kason za orodje, vlečno kljuko (tukaj je lahko še trik v dovoljeni vlečni moči), pa tudi sedenje je bolj praktično kot pri standardnih štirikolesnikih.
No glede baterije tudi to požrem, če ga dajo za pol cene, kot pišejo, kar pa malo dvomim
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Električni štirikolesniki
No na hitro eno vmesno poročilo:
- Linhai je sicer čisto spodoben, ampak je nizka cena glede na druge sumljiva
- Polaris je sicer že na prvi pogled bolj kvaliteten, ampak tudi cena zelo raste
Generalno je težava UTV vozil, da se zaplete pri homologaciji teže prikolice. Uradno praktično ne morejo vleči nič (številke se baje vrtijo okoli 160 kg, vendar mi niso znali točno povedat??). Zadevo načeloma razumem, saj je iz varnostnega vidika zelo nevarno, če teža prikolice kljub npr. naletni zavori presega težo vozila, ker ga lahko "porine". Vendar ravno zato želim imeti vozilo, ki bo legalno to dovoljevalo, če se slučajno kaj zgodi.
No po nadaljnjih iskanjih pa sem našel še tole: https://www.alke.com/electric-utv (slovenski zastopnik Hoa projekt). Sicer je cenovno višji rang, ampak gre za profesionalno delovno vozilo, ki lahko že sam veliko pelje in tudi ima možnost vleke resne prikolice. Nadgradenj pa da se počutiš ko ženska v trgovini z oblekami...
Noben od teh pa ne pride v poštev za Eko sklad (sama litijeva baterija je sicer opcija pri Polarisu in Alketu, ampak je nesorazmerno dražja od subvencije)
No sedaj pa raziskujem naprej...
- Linhai je sicer čisto spodoben, ampak je nizka cena glede na druge sumljiva
- Polaris je sicer že na prvi pogled bolj kvaliteten, ampak tudi cena zelo raste
Generalno je težava UTV vozil, da se zaplete pri homologaciji teže prikolice. Uradno praktično ne morejo vleči nič (številke se baje vrtijo okoli 160 kg, vendar mi niso znali točno povedat??). Zadevo načeloma razumem, saj je iz varnostnega vidika zelo nevarno, če teža prikolice kljub npr. naletni zavori presega težo vozila, ker ga lahko "porine". Vendar ravno zato želim imeti vozilo, ki bo legalno to dovoljevalo, če se slučajno kaj zgodi.
No po nadaljnjih iskanjih pa sem našel še tole: https://www.alke.com/electric-utv (slovenski zastopnik Hoa projekt). Sicer je cenovno višji rang, ampak gre za profesionalno delovno vozilo, ki lahko že sam veliko pelje in tudi ima možnost vleke resne prikolice. Nadgradenj pa da se počutiš ko ženska v trgovini z oblekami...
Noben od teh pa ne pride v poštev za Eko sklad (sama litijeva baterija je sicer opcija pri Polarisu in Alketu, ampak je nesorazmerno dražja od subvencije)
No sedaj pa raziskujem naprej...
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek