Audi e-tron

O prototipih, napovedanih modelih, malih in velikih skrivnostih. Od jutri do večnosti.
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 439
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
287
17

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a Goran » 31 Okt 2018, 07:30

“Kr OK”, praviš. Me pa res zanima kateri je pol zate čist OK?
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 484
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
239
119

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a N75 » 31 Okt 2018, 10:20

Goran je napisal/-a:“Kr OK”, praviš. Me pa res zanima kateri je pol zate čist OK?

Kr OK ima zame isti pomen kot čist OK.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1461
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
776
354

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a pirpy » 31 Okt 2018, 12:42

Kr OK tudi zame, ima skoraj vse le privočšiti si ga ne morem, torej, kot da ga ni.
mkonci
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1779
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1337
2338

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a matija » 01 Nov 2018, 20:06

Audi ze 20 let ni vec kvaliteten, bmw enako, mercedes se malo dlje. Vse se dela za cim vecji RVC, pol komponent niti ni made in china for audi/bmw/merc, ampak kar kitajska komponenta. Na vseh mojih steklih pise Fuyao. Crkujejo stvari levo in desno, pri vec znancih. Tudi komponente ki nimajo kaj odpovedat pri dokaj mladih avtih.

150kW polnjenje? Se nismo videli. Jaz malo dvomim. Pocakajmo da vidimo. Tudi za Leaf2018 smo poslusali 50kW, a po normalni avtocestni voznji voznik faše 20-25kW. Pri I-Pace 100kW, a je realnost 80kW zaradi vgrajenega CCS1 ter poraba cez vse meje - v km/h se polni pocasneje kot vecina EVjev na tem forumu.

Pa Tudi ce bo, cez par let bo sele nekaj malega polnilnic, vecina je 50kW torej 2h “postanek” :)

Type2 na desni je doplacilo. Prve serije e-tronov so 100k. Grill spredaj? Ogabno... verjetno je edini namen grilla v tem, da bo se bolj podoben Q5 - ergo da bo povprecen Hans kupil z manj dvoma.
timo, Dzun Tao, CRF, DGJ, N75, Stromcek
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1779
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1337
2338

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a matija » 18 Nov 2018, 21:27

Se ena neuporabna slika na plugshare (Lidl Maribor), a vseeno zanimiva ;)

Evo, res lep primer kako zgresen je charge port na strani. Na desni tudi ce ga ima (dodatna oprema), je zal le Type2. Po senci sodec je na desnem mestu ze drug avto. Ce ne bi bila noc, ne bi mogel polnit.
Priponke
8F2056D3-FE2C-4B29-A844-504B8222695F.jpeg
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 419
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
495
461

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a mkonci » 19 Nov 2018, 06:52

Ce je sofer nesposoben pol mu res ni pomoci in ni vazno kje je prikljucek bo zakompliciral...
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 342
Avto: C-Zero
230
153

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a mitjap » 19 Nov 2018, 14:10

Mislim da tole nima nič veze z voznikom. Na levem polnilnem mestu ne more polnit pa če parkira naprej ali nazaj. Gre le bočno :)
DGJ
Vodokotlic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 97
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
31
11

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 20 Nov 2018, 11:24

O fak ker fail.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1779
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1337
2338

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a matija » 20 Nov 2018, 12:23

Saj to sem napisal :-) Na desni lahko dokupi charge port kot dodatno opremo, ampak tudi ce ga - je le Type2, ki ga uporablja kot extra vcasih na kaksni javni polnilnici oz. vecinoma doma. Tam pa ponavadi ni ravno tezav z dostopom.

Na poti v tranzitu pa jasno potrebuje CCS, ki je pozicioniran res perfektno. Ce so ze proti sredinski poziciji spredaj (ki je idealna), bi bilo boljse vsaj zadaj, ker je zadaj vecinoma bolj pri koncu vozila, torej blizje polnilnici. Tole spredaj je cisto na A stebricku...
BogyX
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
Kraj: MB
Avto: NISSAN
190
50

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a BogyX » 21 Nov 2018, 06:43

Važno da dobro zgleda :think:

Kot da avta ne bi nikoli v realnem svetu sprobali :bang:
DGJ
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3428
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1921
2181

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a CRF » 21 Nov 2018, 07:34

Ali pa kot da nebi imeli nobene želje prodati več kot par avtomobilov....hmmm...
DGJ
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 683
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
514
282

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a Matej » 21 Nov 2018, 08:53

Sem zasledil, da je njihov cilj izdelati po 20k EV na leto. Tesla jih toliko naštanca v enem mesecu.
DGJ
Stromcek
Prispevkov: 8
Kraj: Ljubljana
Avto: Nissan Leaf 2018
8
45

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 22 Nov 2018, 13:31

Elektri--na avantura Slovenca v razvoju Audija- ki se bere kot kriminalka

Tresla se je gora... Kar se pa rojeva, pa ni niti Koni do kolen :)
Lepo, da kar sami priznajo, pa ceprav neupravičeno delajo slabo reklamo vsrm EVjem...
matija, timo
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1779
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1337
2338

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a matija » 22 Nov 2018, 13:52

Super realen clanek, nisem preprican da bo se na voljo cez kak mesec. Pa kako so na konferenci oznanili “audi charging”, ki bo z eno kartico omogocil enostavno pot brez tone RFIDjev, pri cemer bodo prvi na svetu. Saj drzi :-) ker tisti proizvajalec ki to ze omogoca nekaj let nima niti rfid kartice.

Se vedno cakamo teh 150kW ter krivuljo polnjenja.

Tesla ima ze nekaj 140kW polnilnic po EU, 120kW ni vec peak; tu so se zmotili.
timo
gregimarko
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 19
Kraj: Ljubljana
26
1

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a gregimarko » 22 Nov 2018, 14:34

Kot berem članke od Milača s Financ, je on itak pro-Diesel, kot npr. članek ''Kupe, ki zleze pod kožo – s štirimi vrati in dizelskim strojem''. Sicer pa Finance niso avto-moto medij. Pač pišejo main-stream, za klike, saj se ve, da bo članek popularen, če bo pošinfal EV.
rgornik
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 110
Kraj: Ljubljana
Avto: Renualt
55
25

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a rgornik » 22 Nov 2018, 15:26

Glede na prebrano ima Audi še kar nekaj za uredit. Dvomim, da so v vseh primerih bile krive polnilnice. Pa poraba, 28kwh/100 je huda.
Stromcek
EV entuziast, OVE maksimalist, poznavalec sončne energije
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 683
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
514
282

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a Matej » 22 Nov 2018, 16:41

Oni so pa mislili, da bo poraba 20...malo morgen Hans.
Stromcek
Prispevkov: 8
Kraj: Ljubljana
Avto: Nissan Leaf 2018
8
45

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 22 Nov 2018, 21:33

[quote]Kot berem članke od Milača s Financ, je on itak pro-Diesel [quote]

No, to ni čisto res, imajo kar nekaj "Pro EV" člankov tudi...
Je pa dejstvo, da so poslovni časopis, ki tudi precej sooblikuje javno mnenje o elektromobilnosti v poslovni javnosti, kjer je pa Audi v Sloveniji še prav posebej zastopan. Posledično pa so štirje krogi mokre sanje marsikaterega mladeniča ...

In če je tole res ves "masterpiece", ki ga Audi danes zmore, potem nam še zelo veliko manjka do preboja v razmišljanju poslovne in širše javnosti o elektromobilnosti.
Stromcek
Prispevkov: 8
Kraj: Ljubljana
Avto: Nissan Leaf 2018
8
45

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 07 Dec 2018, 22:37

2019 Audi E-Tron First Drive: A Mainstream Electric Move

Hm... One pedal driving is a thing of past...

Cesa vsega ne bomo izvedeli od Audija :-)
matija
BogyX
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
Kraj: MB
Avto: NISSAN
190
50

Re: Audi e-tron

OdgovorNapisal/-a BogyX » 10 Dec 2018, 07:58

One pedal driving sam ne uporabljam več, ker sem dobil krče od stalnega položaja noge - sedaj ko se noga malo premakne med vožnjo še na zavoro tega problema nimam več. Kaj češ leta so tu :-)

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na