Nissan LEAF 2018

Leaf, e-NV200
Pier
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 38
Kraj: Okolica Ljubljane
26
1

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Pier » 28 Sep 2018, 16:28

tomi123 je napisal/-a:Pač ljudje smo razvajeni in pričakujemo za naš denar največ. Res je da je tehmologija oz. baterije za drage in s tem naredijo avte bistveno dražje kot bi sicer bili. V tem primeru pač razliko lovijo na drugih področjih kot so razne nastavitve ( volan, sedež) in podobno. Drugače bi bil avto kot je Leaf s svojo kvaliteto in tem kar ponuja že za 14.999EUR seveda v osnovni bencinski izvedbi.
In dokler se sama proizvodnja oz. materiali ne bodo pocenili je to to kar lahko pričakujemo za ta denar;(


Jaz bom napisal zase in sicer je tako, da če dam za avto več kot 30 ali 40 jurjev, potem pričakujem, da sam v avtu sedim komot in ne tako kot bi me kdo stisnil v konzervo. O tem, kako se počutiš, če voziš na kakšno daljšo relacijo, ne bom izgubljal besed. Enostavno ne vem, koliko so prihranili pri globinski nastavitvi volana, da tega v letu 2018 niso mogli vključiti v ceno avtomobila. Lahko si z avtom povezan preko telefona, ga na daljinsko segreješ, ohladiš, vozi v 50% sam, ima kup enih pripomočkov (navigacija, gretje sedežev, električna ogledala, dva LCD zaslona...), na koncu pa nima volana, ki je nastavljiv po globini?! Zakaj potem zadnjih stekel nima na kljuko, da jih odpiraš in zapiraš kot pred 20timi leti? Naj še tam malo prihranijo, a ne. Koliko bi jih potem jamralo in reklo, da to pa se res ne more zgoditi v tem času. Nobeden me ne more prepričati, da to ne bi mogli vključiti v ceno za 40.000€. O bateriji ne bom niti začel. Ni vse v tem, da ima podjetje dobiček, jaz pa naj se zadovoljim s tem, kar imajo in če mi kaj ni všeč, sem pa razvajen. Seveda pa to še ne pomeni, da če meni ni všeč, da drugim tudi ni, saj na koncu koncev nimajo vsi enakih težav kot jaz.
Matej, robertto, DCT, SimonZed
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 682
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
464
443

Nissan LEAF 2018 - vklop klime na daljavo

OdgovorNapisal/-a crunchy » 28 Sep 2018, 18:43

Zanima me ali kdo ve kako vklopiti klimo v Nissanu na daljavo, da bo primerna temperatura, ko prideš v vozilo?
Prek Nissanove aplikacije sem namreč vklopil klimo. Vozilo ni bilo priključeno na napajanje, kar pomemi da lahko takšna klima deluje do 15 minut. Temperaturo sem nastavil na 18oC in ko sem po 10 minutah prišel do vozila sem od zunaj slišal ventilator. V vozilu je bila temperatura precej visoka in iz zračnikov je sicer rahlo pihalo mlačno-hladno. Vsekakor pa ne dovolj, da bi ohladilo vozilo. Ali je še kdo imel podobno izkušnjo?
Uporabniški avatar
Kuki
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 38
Kraj: Zagorje
Avto: Renault Twizy
34
27

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Kuki » 28 Sep 2018, 19:33

Nekaj dni nazaj sem imel priliko narediti nekaj 10 km s testnim vozilom pri Nissan Krulc v Moravčah, prav fina zadeva, sicer bi ga moral poizkusiti za nekaj dni, saj me je nekaj zadev motilo in bi jih želel preizkusiti pri različnih nastavitvah. Kar se zadnjega sedeža tiče, nimam problemov s tem, otrok je še majhen, pa tudi sicer smo v družini vsi bolj pri tleh... res je dno malce višje, ampak se da sedet tudi zadaj. Moti me naprimer zelo močno zaviranje z Epedalom, verjetno se da nastaviti moč zaviranja, ko spustiš pedal ali pa vsaj moč regeneracije ko Epedal ni vključen, upam, da vsaj nekaj od obojega. Upravljanje je dokaj priročno. Malce bi se moral navaditi na položaje raznih informacij na prikazovalnikih. Vožnja drugače zelo prijetna, vleče dovolj, tako po ravnem, kot tudi v hrib.
V glavnem, če se boste oglasili pri Krulcu v Moravčah, vam bodo Leafa z veseljem pokazali in lahko ga boste preizkusili.
Moj naslednji avtomobil čez par let, ni nujno da bo ravno Leaf, bo pa električen.
DGJ, CRF, kt57, Robie
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 787
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
886
1430

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a DGJ » 28 Sep 2018, 20:40

E-pedal se uporablja tako, da popuščaš pritisk po potrebi. Torej, če povsem spustiš pedal "plina" je regeneracija največja in pojemek občuten. Lahko pa postopoma popuščaš glede na potrebe prometa pred teboj in s tem reguliraš pojemek/zaviranje. Vsaj tako je pri IONIQ-u.
Kuki, kt57
En ev
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 37
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
38
5

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a En ev » 28 Sep 2018, 21:47

Danes sem dočakal tudi jaz :)
MIRANRR, crunchy, venuciae30, CRF, Hitch-Hiker, kt57, talker2, dymo, MIRKOLEAF, timo
Uporabniški avatar
Kuki
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 38
Kraj: Zagorje
Avto: Renault Twizy
34
27

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Kuki » 29 Sep 2018, 09:36

DGJ je napisal/-a:E-pedal se uporablja tako, da popuščaš pritisk po potrebi. Torej, če povsem spustiš pedal "plina" je regeneracija največja in pojemek občuten. Lahko pa postopoma popuščaš glede na potrebe prometa pred teboj in s tem reguliraš pojemek/zaviranje. Vsaj tako je pri IONIQ-u.

Tudi na to sem pomislil, vendar šele po testni vožnji :D hvala za info
DCT
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
49
12

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a DCT » 29 Sep 2018, 11:24

Malgaj prodaja hibridnega Leafa :D :smirk:
zzted2.jpg
CRF, crunchy, Robie
MIRKOLEAF
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 91
Avto: Leaf 2018 in Audi Q5
93
176

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRKOLEAF » 29 Sep 2018, 20:30

Halo,
je normalen pritisk v gumah 3,1bara, kot je bilo ob prevzemu avtomobila. Zdi se mi visoko!
DCT
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
49
12

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a DCT » 29 Sep 2018, 21:01

To ni normalen pritisk v gumah,spustiš dobrega pol bara ven,pa je...je pa normalno,da tovarne vse gume novih avtomobilov napolnijo z malo večjim tlakom,da ne postanejo "jajčaste",ko avtomobili stojijo na zalogi po par tednov,mesecev...
Načeloma se potem gume na nultem servisu (kontrolni servis pred izdajo vozila stranki) spustijo na normalno raven,torej nekje 2,2 do 2,4 bara...jaz osebno imam/sem imel sicer v vseh svojih avtomobilih malo večji tlak od predpisanega,čeprav je potem vožnja posledično malo trša...nekje nulte servise delajo takoj ko dobijo avtomobile na zalogo,tudi če niso še prodani,drugje jih delajo tik pred prevzemom vozila,itd.
Skratka bolje da si ob prevzemu imel 3,1 bara kot da bi imel 1,3 bara :)
MIRKOLEAF
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 91
Avto: Leaf 2018 in Audi Q5
93
176

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRKOLEAF » 29 Sep 2018, 21:08

Ne bo nič narobe, če malo angleškega zraka spustim na Štajerskem, haha?
Men se tudi zdi, da bi bilo 2,2 ali 2,3 bara prav. Hvala!
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 682
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
464
443

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 30 Sep 2018, 07:35

Jaz sem mislil, da imajo EVji, če seveda gume dopuščajo, višje tlake zaradi manjšega kotalnega trenja. Pri nekaterih EVjih vem, da sem zasledil tlak okrog 3 barov, ampak ne vem več kje sem to prebral. Pri mojem se mi zdi, da je tlak nekje 2,5 ali 2,6 bara.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 246
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
276
519

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 30 Sep 2018, 12:21

crunchy je napisal/-a:Jaz sem mislil, da imajo EVji, če seveda gume dopuščajo, višje tlake zaradi manjšega kotalnega trenja.


Samo s tem se zmanjša površina, ki nalega na asfalt? To pa pomeni slabše zaviranje in slabše pospeške. :think:
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 183
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
263
359

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 30 Sep 2018, 21:25

Po navadi je na voznikovi strani ko odprete vrata nekje nalepka s specifikacijo tovarniških vrednosti tlaka v pnevmatikah. Višji tlak - nekoliko nižja poraba - slabši oprijem na cestišču in bolj "trda" vožnja in tudi več vibracij gre v kabino ker pač čutimo vsako luknjo na cesti, ki jih pri nas ne manjka... pač sami presodite, če vam je vredno tvegati za tisti kilometer dometa več.
Vem da so na rallyu v NG Leafom spuščali gume ker so bile preveč napihnjene - mi je blo hecno :D
Nejccc
MIRKOLEAF
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 91
Avto: Leaf 2018 in Audi Q5
93
176

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRKOLEAF » 30 Sep 2018, 21:30

Ja, sem našel nalepko na omenjenem mestu, 2,5 bara priporočajo. Istočasno sem preveril tudi senzorje na kolesih, prikazan tlak se ujema z merilcem, kjer sem nastavljal tlak.
Robinhood
En ev
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 37
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
38
5

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a En ev » 30 Sep 2018, 21:45

jaz sem imel fabrško na 3,2 Bar sem spustil na 2,7 pa bom še malo- 2,6
Drugače pa sem ta viken naredil prvih 260km :giggle:
Sem pa se odpravil od doma z 31%SOC napolnil na 58% v Pivki in šel v Opatijo in nazaj naredil 150km pa sploh nisem imel nobenega računa za polnit na HR. Potem sem imel srečo da sem dobil prazno 230 šuko v Lovranu napolnil na 58% in prišel na Vrhniko z 21%SOC.
Sedaj ga zopet polnim na šuko na javni in bo jutri 80% napolnjen. Doma sem preizkusil kako se polni in natočil 3kWh juica ko bo prevoženih 400km bom za to porabil 24centov kar skoraj ne morem verjeti :D
Prvi vtis super, dizajn in interier res čisto japonski, trakec na senčniku na zunanji strani, skoraj brez predalov, notranji ročaj vrat deloma v blagu oblečen meni je to čisto mimo, volan pa me sploh ne moti (sem 182cm). Zaenkrat mi je super avto če ne upoštevam interiera. Vidim da bo zelo zanimivo z EV, super. 8-)
pirpy, Robinhood, kt57, Stromcek, timo, MIRKOLEAF, Robie, crunchy, CRF, talker2, DGJ
En ev
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 37
Kraj: Postojna
Avto: Leaf 2 Zero
38
5

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a En ev » 01 Okt 2018, 14:43

oprostite 340km sem naredil z omenjenimi polnjenji, krivec navdušenje.....
DCT
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
49
12

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a DCT » 01 Okt 2018, 15:34

Robinhood je napisal/-a: Višji tlak - nekoliko nižja poraba - slabši oprijem na cestišču...


Tole o oprijemu je precej relativno,čisto odvisno je od situacije.
Na nekem dolgem hitro voženem zavoju na AC boš imel sigurno boljši in bolj varen oprijem pri višjem tlaku v pnevmatikah...v snegu ali blatu pa je za boljši oprijem definitivno bolje imeti napol prazne pnevmatike!
DCT
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
49
12

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a DCT » 01 Okt 2018, 15:36

En ev je napisal/-a:Drugače pa sem ta viken naredil prvih 260km :giggle:
Sem pa se odpravil od doma z 31%SOC...


A se ne gre ponavadi od doma na tako pot z bolj napolnjeno baterijo? :)
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 963
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
696
958

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Damijan » 01 Okt 2018, 16:35

Pier je napisal/-a:
...), na koncu pa nima volana, ki je nastavljiv po globini?! Zakaj potem zadnjih stekel nima na kljuko, da jih odpiraš in zapiraš kot pred 20timi leti? Naj še tam malo prihranijo, a ne. Koliko bi jih potem jamralo in reklo, da to pa se res ne more zgoditi v tem času. Nobeden me ne more prepričati, da to ne bi mogli vključiti v ceno za 40.000€. ...


Nekaj bi pripomnil in upam, da me lastniki Leafov ne bodo grdo gledali. :devil:

Naš prvi (EV) avto je 2016 Kia Soul EV.
Kia Soul je tudi kot ICE izvedenka precej draga (in jih je posledično zelo malo v Sloveniji) - in ima po višini in globini nastavljiv volan.

Naš drugi (ICE) avto je 2011 Nissan X-Trail LE Premium avtomatik, ki ima poleg premium cene tudi po višini in globini nastavljiv volan ;)

Nissan Leaf (tako predhodnik kot 2018) je vizualno zelo podoben Nissan Micri.
In Nissan Micra je cenejši razred avtomobilov - mogoče prav zato nimajo tako nastavljivega volana? 8-)
Soul EV believer ;)
DCT
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
49
12

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a DCT » 01 Okt 2018, 16:45

Pripomniti moram še to,da nastavljivost volana po globini in višini mora biti konkretna in pravilna! Če je volan že v zgornji legi prenizko (primer pri leafu),ti nastavljivost popolnoma nič ne pomaga...še manj je v pomoč,če spodnji del sredinske konzole ob tem štrli ravno proti volanu in ni prostora za desno nogo...ravno tako ne pomaga,če je volan po globini nastavljiv 1 centimeter,isto velja za sedež (konkretno pri Leafu je žal,podobno kot volan,že v spodnji legi previsoko).
Nastavljivost volana in sedeža nebi smelo biti povezano s ceno vozila,gre tudi za varnost...saj nismo v luna parku na avtomobilčkih :roll:
Damijan, MIRANRR, Nejccc

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na