Nissan LEAF 2018

Leaf, e-NV200
BogyX
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 85
Kraj: MB
Avto: NISSAN
107
20

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a BogyX » 12 Jul 2018, 09:32

Sem sedaj dvakrat sprobal koliko Leaf dejansko gre - moj se ustavi pri 158 po števcu, GPS mi je pa pokazal max 150km/h.

Torej res samo malo čez tovarniško hitrost.
CRF, matija
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 478
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
276
228

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 12 Jul 2018, 15:17

Nekaj me zanima. Katera je najmanjša hitrost za radarski tempomat pri novem Leafu?
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 275
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
240
330

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 12 Jul 2018, 21:21

crunchy je napisal/-a:Nekaj me zanima. Katera je najmanjša hitrost za radarski tempomat pri novem Leafu?


kolikor sem jaz preizkusil 30 km/h. Sem tudi nekje zasledil, da tako piše.
crunchy
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 275
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
240
330

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 12 Jul 2018, 21:23

pirpy je napisal/-a:Kakšen kabel uporabljaš?
Moj granny ima 2 načina in sicer 14 A z greenup vtičnico ali 10 A Na navadni šuko.
Zoe vzame 1 A manj torej 9 in 13 A

Uporabljem original kabel z nekakšno škatlo ob vtičnici, ne vem, če je tam usmernik not, ali samo razne blokade ipd. Da bi na 6 kw preklopil v avtu, ne upam, imam 16 A varovalke, to sigurno ne bi šlo skozi.
desiro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 22
Kraj: Lj
Avto: zaenkrat Diesel
38
5

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a desiro » 13 Jul 2018, 01:16

Danes sem imel priliko preizkusiti leafa na daljši relaciji, Lj-Portorož_lj in še nekaj fjakanja okoli.

Ob prevzemu 80 % po cca 140 km cca 24 % na chademo v dobrih 40 minutah napolnil na 88 % (BS petrol Koper)
Med sladoledom v Portorožu v 40 min dopolnil ravno 4,6 kW (toliko kot sem porabil za pot (kp-Portorož).
nazaj grede se je malenkost mudilo vožnja 140 tudi v klanec in kaj hitro sem opazil da je zgubil živahnost, preverim baterijo le ta v rdečem polju, no pa sem doživel ta zloglasni rapidgate.
Na ravbrkomandi v 9 min dotankal pri cca 22 kWh za nekaj odstotkov, v ljubljano prispel z dobrih 20 % kjer je v Šiški pri Mercatorju polnil le z 16 kWh.

baterija se do oddaje vozila ni shladila kaj dosti kot ravno pod mejo rdečega polja, vendar moram reči da me avto kljub temu ni razočaral.
Pač bomo vozili po ac 110 in skrbeli za to da bo pred štartom polnjen na 6 kWh vtičnicah na 100 %.
če pa bo potreba pa zmore tudi tistih 140 km/h.
Skratka komaj čakam... baje je moj že narejen vem številko šasije, kdaj pa bo pripeljan v Slo pa se pustimo presenetiti.

Ps: vem da je napisano malenkost nepregledno, vendar mislim da glede na uro pisanja še vedno razumljivo :think: :think: :D :D
Namen je bil potolažiti bodoče lastnike ki se bi morda sekirali glede rapidgate. Ni tako grozno kot se morda sliši.
CRF, evid, MIRANRR, Zacetnik, crunchy, MIRKOLEAF, DGJ, standi79, mitjap, timo, mkonci, peion, Stanko, wskiuj, matija, Desty
Zacetnik
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 13
Kraj: Ihan
Avto: KIA soul
5
8

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Zacetnik » 13 Jul 2018, 08:04

Dobro si opisal rapidgate,kaj pa ostale uporabne funkcije...si vse sprobal...
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 237
152
229

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 13 Jul 2018, 12:42

desiro je napisal/-a:Danes sem imel priliko preizkusiti leafa na daljši relaciji, Lj-Portorož_lj in še nekaj fjakanja okoli.

Ob prevzemu 80 % po cca 140 km cca 24 % na chademo v dobrih 40 minutah napolnil na 88 % (BS petrol Koper)
Med sladoledom v Portorožu v 40 min dopolnil ravno 4,6 kW (toliko kot sem porabil za pot (kp-Portorož).
nazaj grede se je malenkost mudilo vožnja 140 tudi v klanec in kaj hitro sem opazil da je zgubil živahnost, preverim baterijo le ta v rdečem polju, no pa sem doživel ta zloglasni rapidgate.
Na ravbrkomandi v 9 min dotankal pri cca 22 kWh za nekaj odstotkov, v ljubljano prispel z dobrih 20 % kjer je v Šiški pri Mercatorju polnil le z 16 kWh.

baterija se do oddaje vozila ni shladila kaj dosti kot ravno pod mejo rdečega polja, vendar moram reči da me avto kljub temu ni razočaral.
Pač bomo vozili po ac 110 in skrbeli za to da bo pred štartom polnjen na 6 kWh vtičnicah na 100 %.
če pa bo potreba pa zmore tudi tistih 140 km/h.
Skratka komaj čakam... baje je moj že narejen vem številko šasije, kdaj pa bo pripeljan v Slo pa se pustimo presenetiti.

Ps: vem da je napisano malenkost nepregledno, ve3ndar mislim da glede na uro pisanja še vedno razumljivo :think: :think: :D :D
Namen je bil potolažiti bodoče lastnike ki se bi morda sekirali glede rapidgate. Ni tako grozno kot se morda sliši.


Meni se pa tole sliši zelo grozno. Relacija LJ-Portorož-LJ bi morala biti šala mala ne pa tole kar ti opisuješ...
Damijan
desiro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 22
Kraj: Lj
Avto: zaenkrat Diesel
38
5

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a desiro » 13 Jul 2018, 13:11

Saj ubistvu je Lj-Portorož šala mala, samo je treba v portorožu ga dat malenkost polnit in ne jit tja ravno obrnit... sam sem šel z avtoceste še v postojni in divači, ker sem moral avto malo pokazat še nekaj kolegom, tako da mislim da bi brez teh stopov šlo brez rapidgate polnjenja na ravbarkomandi.
En ev
peion
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 23
Kraj: Jesenice
Avto: Peugeot Ion
23
31

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a peion » 13 Jul 2018, 13:52

Ko dobiš svojega ga pridi še meni pokazat. Bomo preizkusili kako gre na Vršič ;-)
giotto, wskiuj
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1202
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
569
297

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a pirpy » 13 Jul 2018, 14:39

MIRANRR je napisal/-a:
pirpy je napisal/-a:Kakšen kabel uporabljaš?
Moj granny ima 2 načina in sicer 14 A z greenup vtičnico ali 10 A Na navadni šuko.
Zoe vzame 1 A manj torej 9 in 13 A

Uporabljem original kabel z nekakšno škatlo ob vtičnici, ne vem, če je tam usmernik not, ali samo razne blokade ipd. Da bi na 6 kw preklopil v avtu, ne upam, imam 16 A varovalke, to sigurno ne bi šlo skozi.


Brez skrbi preklopiš na 6kw saj ti tista škatla na kablu omeji moč na 14 ali celo 10 A.
Tisto v avtu velja če polnilnica to dovoli.
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 886
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
606
826

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Damijan » 15 Jul 2018, 09:08

giotto je napisal/-a:
desiro je napisal/-a:... Ni tako grozno kot se morda sliši.


Meni se pa tole sliši zelo grozno. Relacija LJ-Portorož-LJ bi morala biti šala mala ne pa tole kar ti opisuješ...


Ni prijetno - novega Leafa sem imel priložnost testirati na relacijah:

- Moravče - Ljubljana - Jezersko - Kranjska Gora
- Kranjska Gora - Ankaran - Koper (1h AC polnjenje, ker DC CHAdeMO ni deloval) - Sežana (DC polnjenje samo z 27kW) - Mojstrana - Kranjska Gora

In moja ugotovitev je, da se je izziv z akumulatorjem pojavil že pri prvem (!) DC polnjenju v Sežani - namesto s 50kW se je polnil kar 60 minut s 27kW (pri tem je temperatura narasla skoraj do rdečega polja),
nato se je pri vračanju na Gorenjsko kljub vožnji 100-110km/h temperatura ustalila v rdečem polju pri 54 st. C (nisem upal iti hitreje, da se mi slučajno na avtocesti z družinskimi člani v avtu ne bi pojavila "želva")...

Čakam, da preizkusim Leaf 2019 s 60kWh hlajenim aku, upam da bo boljši 8-)
Priponke
03_Sezana_SOC18odst.jpg
04_DCSezana_27kW.jpg
05_Sezana_temp_zacetek.jpg
06_Sezana_SOC66odst.jpg
07_Sezana_SOC91odst.jpg
08_Sezana_temp_82odst.jpg
09_Sezana_18na91odstotkov_1h.jpg
10_AC_Senozece.jpg
11_AC_Razdrto.jpg
matija, CRF, Robinhood, giotto
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2696
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1247
1603

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 15 Jul 2018, 15:14

Ko je enkrat graf premajhen za temperaturo narisat je pa res kriza :)

Je pa zanimivo da o rapidgate pišejo samo "testerji", lastniki pa nič :)
Nejccc, Robinhood, MIRKOLEAF
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 104
Avto: Ioniq, Rav4
127
79

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Hitch-Hiker » 15 Jul 2018, 15:24

Ker za vsakdanjo uporabo je menda kul.
Saj avto je OK dokler ne greš na dolgo pot pa se ti mudi.
Moram it enkrat na testno vožnjo.
Drugače pa, v lastno skledo pljuvat...
Nejccc, Robinhood, MIRANRR, MIRKOLEAF
En ev
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 14
Kraj: Ljubljana
Avto: Škoda
1
1

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a En ev » 16 Jul 2018, 09:54

kdo pa ima Leafe za testne vožnje v Slo?
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 478
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
276
228

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 16 Jul 2018, 11:24

Poskusi pri Nissan Malgaj na Celovški v Ljubljani.
Uporabniški avatar
standi79
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 123
Kraj: Maribor
Avto: LEAF 2018 :)
117
100

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a standi79 » 16 Jul 2018, 13:41

kot uporabnik zapišem glede polnjenja, no razočaranja kot je zapisal zgoraj test...

narejenih 9000 km, do sedaj niti enega rapidgate, res je, da smo avto kupili za namen, ki je bil znan v naprej.
dolgih tur ne delamo, je pa res, da vsak delovni dan leti vsaj 180 km!
ta vikend bo verjetno prvi test do Malinske ;)! in seveda vmes hitra polnilnica... bom poročal.
DGJ

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na