Nissan LEAF 2018

Leaf, e-NV200
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 229
150
218

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 20 Apr 2018, 09:16

SimonZed je napisal/-a:Podatka o testu Leaf2-Ioniq še niso objavili, se je pa pojavilo novo sporočilo:
Ignac Završnik je napisal/-a:Podatek o porabi je podatek iz prikazovalnika v Leafu. Npr. danes je imel Marjan na poti iz Lendave do Kopra spodnji podatek (10.4 kWh/100 km). Po prevoženih 297,7 km mu je ostalo še 12%. Osebno sem imel daljšo pot in višje povprečje 11,2 kWh/100 km.
Žal ni znana povprečna hitrost na relaciji, verjetno okrog 50 km/h?


Tole je sicer super rezultat. Skrbi me da nis slo za kaksen nerealen hipermiling (80kph po AC in voznja za tovornjaki...).

Pri varcni voznji se Ioniq in Leaf bolj priblizata v smislu porabe kwh/km.
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
211
167

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 20 Apr 2018, 10:13

giotto je napisal/-a:Tole je sicer super rezultat. Skrbi me da nis slo za kaksen nerealen hipermiling (80kph po AC in voznja za tovornjaki...).

Če moraš prevoziti daljšo pot (npr. 250 km) v čim krajšem času je verjetno najbolje peljati tako počasi, da ni potrebno vmes polniti vozila. 80 km/h je kolikor vem dovoljena hitrost na AC, za tovornjaki pa je sedaj čisto enostavno voziti s ProPilot-om. ;)
Dzun Tao
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 229
150
218

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 20 Apr 2018, 11:11

Dvomim, da te propilot spusti dovolj blizu, da bi najbolj opimalno lahko izkoristil zavetrje.

Če pa "ja" je pa to vrhunsko!
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
211
167

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 20 Apr 2018, 11:19

giotto je napisal/-a:Dvomim, da te propilot spusti dovolj blizu, da bi najbolj opimalno lahko izkoristil zavetrje.

Kolikor vem se je že nekdo pritoževal, da je tudi največja dovoljena razdalja pri novem Leafu skoraj manjša od dovoljenih 2 sekund. Morda pa se bo dalo izkoristiti. ;)
nakaza
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 120
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
100
132

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a nakaza » 20 Apr 2018, 11:23

Z 80 km/h naprimer iz Kopra do Celja.. MB.. MS ?? Prve izkušnje lastnikov bodo več povedale, upam da kdo kmalu poroča.

crunchy je napisal/-a:
giotto je napisal/-a:Tole je sicer super rezultat. Skrbi me da nis slo za kaksen nerealen hipermiling (80kph po AC in voznja za tovornjaki...).

Če moraš prevoziti daljšo pot (npr. 250 km) v čim krajšem času je verjetno najbolje peljati tako počasi, da ni potrebno vmes polniti vozila. 80 km/h je kolikor vem dovoljena hitrost na AC, za tovornjaki pa je sedaj čisto enostavno voziti s ProPilot-om. ;)
nakaza
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 120
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
100
132

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a nakaza » 20 Apr 2018, 11:24

A si morda pomislil na tistega ki vozi spredaj ? Tebi je všeč če ti stalno nekdo vozi "v rit" ?

giotto je napisal/-a:Dvomim, da te propilot spusti dovolj blizu, da bi najbolj opimalno lahko izkoristil zavetrje.

Če pa "ja" je pa to vrhunsko!
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 154
Avto: FELT e-kolo
84
94

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 20 Apr 2018, 11:48

Testna vožnja po nemških avtocestah... Temperatura baterije narasla na 52°C, sledilo "hitro" polnjenje s 14 kW.
-Live- Nissan Leaf 2 Test -2-2-: Bregenz-M--nchen - YouTube
nakaza
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 120
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
100
132

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a nakaza » 20 Apr 2018, 11:55

Saj ne veš, se je za smejat ali za jokat. :think: :think:

SimonZed je napisal/-a:Testna vožnja po nemških avtocestah... Temperatura baterije narasla na 52°C, sledilo "hitro" polnjenje s 14 kW.
-Live- Nissan Leaf 2 Test -2-2-: Bregenz-M--nchen - YouTube
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 229
150
218

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 20 Apr 2018, 11:59

nakaza je napisal/-a:A si morda pomislil na tistega ki vozi spredaj ? Tebi je všeč če ti stalno nekdo vozi "v rit" ?

giotto je napisal/-a:Dvomim, da te propilot spusti dovolj blizu, da bi najbolj opimalno lahko izkoristil zavetrje.

Če pa "ja" je pa to vrhunsko!


Imaš prav. Malo sebično sem napisal. Preveč sem v teoriji ker sem že bolan od čakanja na avto in prebiranja vseh teh testov...
nakaza
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 229
150
218

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 20 Apr 2018, 12:03

SimonZed je napisal/-a:Testna vožnja po nemških avtocestah... Temperatura baterije narasla na 52°C, sledilo "hitro" polnjenje s 14 kW.
-Live- Nissan Leaf 2 Test -2-2-: Bregenz-M--nchen - YouTube


Spodaj v opisunje zapisano: začetna temperatura 46, končna temperatura 52. Se pravi je že začel z zelo razgreto.

Ta avto vsekakor ni za rajo. Ga bo treba zelo dobro poznat in predvsem znat vozit!
crunchy, Stanko
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
211
167

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 20 Apr 2018, 12:30

nakaza je napisal/-a:A si morda pomislil na tistega ki vozi spredaj ? Tebi je všeč če ti stalno nekdo vozi "v rit" ?

Ni treba veliko misliti. Pred mano je profesionalni voznik tovornjaka, katerega ne bi smelo motiti, če se mu kdo malce bolj približa "od zadaj".
Sem pa 100% prepričan, da je najbližja dovoljena razdalja pri ProPilotu še vedno precej večja od nekaterih junakov, ki jih srečujemo na SLO cestah.
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
211
167

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 20 Apr 2018, 12:32

giotto je napisal/-a:Spodaj v opisunje zapisano: začetna temperatura 46, končna temperatura 52.

Bereš mi misli. :)
Uporabniški avatar
context
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 67
Kraj: Maribor
78
23

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a context » 20 Apr 2018, 12:45

giotto je napisal/-a:Spodaj v opisunje zapisano: začetna temperatura 46, končna temperatura 52. Se pravi je že začel z zelo razgreto.

Ta avto vsekakor ni za rajo. Ga bo treba zelo dobro poznat in predvsem znat vozit!



Zunanja temeratura je med 22 in 25. Torej se je kljub razliki temperature 24-30 stopinj baterija pri varcni voznji vedno bolj segrevala.

Nevem kaksen zakljucek bi lahko potegnil iz tega :nope:
matija
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
211
167

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 20 Apr 2018, 12:52

context je napisal/-a:Zunanja temeratura je med 22 in 25. Torej se je kljub razliki temperature 24-30 stopinj baterija pri varcni voznji vedno bolj segrevala.

Glede na to, da si pogledal cel video, ali nam (vsem tistim, ki ne razumemo nemško in si težko vzamemo 2 uri časa za en video) lahko samo na kratko poveš kako hitra vožnja je bila?
Uporabniški avatar
context
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 67
Kraj: Maribor
78
23

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a context » 20 Apr 2018, 12:58

crunchy je napisal/-a:
context je napisal/-a:Zunanja temeratura je med 22 in 25. Torej se je kljub razliki temperature 24-30 stopinj baterija pri varcni voznji vedno bolj segrevala.

Glede na to, da si pogledal cel video, ali nam (vsem tistim, ki ne razumemo nemško in si težko vzamemo 2 uri časa za en video) lahko samo na kratko poveš kako hitra vožnja je bila?


Nisem pogledal celega (sem v sluzbi), sem ga samo preletel in pogledal thumbnaile, kjer se vidi da je zacel v mestu (0-8 min), in naprej po AC, nekaj casa za tovornjakom (33-44), delo na cesti, zastoji.... tako da ni bilo skoz na polno na AC. Na stevcu mislim da kaze povprecna hitrost 60kmh v 5h:22min, skupaj 325km in poraba 16 kWh/100km
SimonZed
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 229
150
218

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 20 Apr 2018, 13:01

context je napisal/-a:
giotto je napisal/-a:Spodaj v opisunje zapisano: začetna temperatura 46, končna temperatura 52. Se pravi je že začel z zelo razgreto.

Ta avto vsekakor ni za rajo. Ga bo treba zelo dobro poznat in predvsem znat vozit!



Zunanja temeratura je med 22 in 25. Torej se je kljub razliki temperature 24-30 stopinj baterija pri varcni voznji vedno bolj segrevala.

Nevem kaksen zakljucek bi lahko potegnil iz tega :nope:


Smo ugotavljali na prejšnji strani in je CRF dobro napisal. Da polnjenje in praznenje enako vpliva na temperaturo baterije. Se pravi če želiš med vožnjo znižati temp baterije se moraš peljati z nekje okrog 15kw moči (kar je možno z umirjeno vožnjo po ravnem ter tja nekje do 100kph).

... hm. Potem ni vozil pretirano potratno :think:
SimonZed
evid
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 75
Kraj: vitanje
Avto: honda na poti v pokoj
76
214

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a evid » 20 Apr 2018, 13:12

Z mirno vožnjo čez Slovenijo... ;) Leaf 2, AC in 308 km v enem kosu...

"Društvo za e-mobilnost Slovenija je danes preverjalo možnost prevoziti najdaljši avtocestni odsek v Sloveniji od Lendave do Kopra brez polnjenja in oba električna avtomobila sta razdaljo uspešno premagala."
SimonZed, MIRKOLEAF, kt57, talker2, giotto, CRF, DGJ
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 154
Avto: FELT e-kolo
84
94

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 20 Apr 2018, 13:23

S kakšno povprečno hitrostjo še zdaj ne vemo. Kako segreta je bila baterija na cilju in kako bo zgledalo polnjenje za nazaj, tudi ne vemo.
nakaza
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
211
167

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 20 Apr 2018, 13:34

context je napisal/-a:Na stevcu mislim da kaze povprecna hitrost 60kmh v 5h:22min, skupaj 325km in poraba 16 kWh/100km

Povprečne hitrosti na števcu ne moremo upoštevati, ker meri povprečje tudi med stanjem na polnilnici. Vsako zaustavitev avta bi morali izločiti, če bi želeli vedeti povprečno hitrost.
Je pa še ena zadeva, katero še nisem srečal, da bi jo natančneje razložili. Pri isti povprečni hitrosti in zunanjih temperaturah je lahko poraba zelo različna. Vzemimo primer, da gre avto enakomerno 90 km/h in da za to potrebuje moč 12 kW. Poraba je 13.3 kWh / 100 km. Če bi to vozilo prevozilo pot tako, da bi polovico časa stalo (kolone) in polovico časa vozilo 180 km/h (da dosežemo enako povprečno hitrost), potem bi bila poraba okrog 27 kWh / 100 km (če ne štejemo stalnih porabnikov in trenja). Še sama sreča, da večina Evropskih EV teh hitrosti ne omogoča. ;)
Torej: Če ne upoštevamo trenja in stalnih porabniko je pri isti povprečni hitrosti poraba najmanjša takrat, če EV pelje celo pot s to povprečno hitrostjo in je ne spreminja.
Zadnjič spremenil crunchy, dne 20 Apr 2018, 13:36, skupaj popravljeno 2 krat.
SimonZed
timo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 68
Kraj: Koper
Avto: Hyundai IONIQ
67
228

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a timo » 20 Apr 2018, 13:35

Hipermilling test ni življenski, predvsem pa ne vsakdanja vožnja!
giotto, SimonZed, AndY1

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na