Nissan LEAF 2018

Leaf, e-NV200
Uporabniški avatar
context
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 67
Kraj: Maribor
78
23

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a context » 18 Apr 2018, 12:52

SimonZed je napisal/-a:Me prav zanima rezultat današnjega Dems testa med Leafom 2 in Ioniqom. Ali se bo Ioniq spet izkazal za približno tretjino učinkovitejšega in tako izničil Leafovo prednost za tretjino večje baterije? Skratka, ali bo pri obeh podobna poraba pri odstotku baterije (ne glede na različno kapaciteto)? Morda bo Ioniq porabil še celo manjši odstotek svoje baterije kot Leaf 2 svoje (kot se je zgodilo na Norveškem pozimi). :o


Glede na to da DEMS prodaja LEAFa in ne IONIQa bom presenecen ce se ne bo izkazal LEAF za boljsega :think:

Mislim da je bolj verjeti rezultatom lastnikov (youtube) ki mu je vseeno ce gledalec kupi ali ne, kot pa nekoga ki testira avto in ga zeli prodati
matija, SimonZed
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 229
150
218

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 18 Apr 2018, 13:00

matija je napisal/-a:Gledam spodnjo sliko iz Nissan Leaf 40 kWh --8211- DEMS, torej pri 43.6°C naj bi imel 43kW hitrost polnjenja ? Nekaj ne gre skupaj.


Gre za prvo polnjenje in začel je s hladno. Če začneš s hladno te tekom polnitve spusti tudi do 50°C (še čez) in ne reducira. Vsaj ne tako aktivno kot če bi v trenutku slike prekinil polnjenje in priklopil ponovno. V takem primeru bi bilo pa najbrš med 25 in 30kW.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1304
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
783
1504

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a matija » 18 Apr 2018, 13:04

Zanimivo, torej ce nekdo starta DC polnjenje pri izredno nizkem SOC ravno na meji zacetka temperature-tapering in pusti avto na DCju 1 uro, mu zadnji del polnjenja dejansko skoduje.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2593
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1122
1478

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 18 Apr 2018, 13:08

matija je napisal/-a:Zanimivo, torej ce nekdo starta DC polnjenje pri izredno nizkem SOC ravno na meji zacetka temperature-tapering in pusti avto na DCju 1 uro, mu zadnji del polnjenja dejansko skoduje.

Ja, škoduje bolj kot če bi polnil hladno. Ampak očitno so ocenili da sama visoka temperatura tudi ni problem, če ne traja dolgo. Zato prvo polnjenje omejujejo pri višji temperaturi kot naslednja.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2593
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1122
1478

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 18 Apr 2018, 13:09

giotto je napisal/-a:Kakšna bi bila to vožnja do 15kW? (nimam izkušenj...)

Zelo umirjena. Brez hitrih pospeševanj. Po ravnem gre, v klance pa seveda ne.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 154
Avto: FELT e-kolo
84
94

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 18 Apr 2018, 13:12

matija je napisal/-a:Gledam spodnjo sliko iz Nissan Leaf 40 kWh --8211- DEMS, torej pri 43.6°C naj bi imel 43kW hitrost polnjenja ? Nekaj ne gre skupaj.

Možno, če je bila temp. baterije pred začetkom polnjenja okrog 30°C. Namreč na to, s kakšno močjo bo potekalo polnjenje, vpliva temperatura ob začetku, nadalje se moč znižuje glede na SOC. (vsaj tako se domneva, uradnega pojasnila Nissana še ni)
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 154
Avto: FELT e-kolo
84
94

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 18 Apr 2018, 13:13

context je napisal/-a:
SimonZed je napisal/-a:Me prav zanima rezultat današnjega Dems testa med Leafom 2 in Ioniqom. Ali se bo Ioniq spet izkazal za približno tretjino učinkovitejšega in tako izničil Leafovo prednost za tretjino večje baterije? Skratka, ali bo pri obeh podobna poraba pri odstotku baterije (ne glede na različno kapaciteto)? Morda bo Ioniq porabil še celo manjši odstotek svoje baterije kot Leaf 2 svoje (kot se je zgodilo na Norveškem pozimi). :o


Glede na to da DEMS prodaja LEAFa in ne IONIQa bom presenecen ce se ne bo izkazal LEAF za boljsega :think:

Mislim da je bolj verjeti rezultatom lastnikov (youtube) ki mu je vseeno ce gledalec kupi ali ne, kot pa nekoga ki testira avto in ga zeli prodati

Zelo možno, da bo tako, kot napoveduješ. Jasno, da prodajalcem ni za zaupati. :think:
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 213
Avto: C-Zero
110
137

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a mitjap » 18 Apr 2018, 13:26

Mogoče pri prvem polnjenju pusti malo višjo temperaturo, po tem je pa precej bolj "previden".
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
211
167

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 18 Apr 2018, 14:41

SimonZed je napisal/-a:Me prav zanima rezultat današnjega Dems testa med Leafom 2 in Ioniqom. Ali se bo Ioniq spet izkazal za približno tretjino učinkovitejšega in tako izničil Leafovo prednost za tretjino večje baterije? Skratka, ali bo pri obeh podobna poraba pri odstotku baterije (ne glede na različno kapaciteto)? Morda bo Ioniq porabil še celo manjši odstotek svoje baterije kot Leaf 2 svoje (kot se je zgodilo na Norveškem pozimi). :o

Kakšnega testa? Ali lahko objaviš povezavo?
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 154
Avto: FELT e-kolo
84
94

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 18 Apr 2018, 15:07

Napovedana je sočasna vožnja leafa 2 in ioniqa iz LJ v MB danes (na dnu strani):
Nissan Leaf 40 kWh --8211- DEMS
standi79, crunchy
standi79
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 111
Kraj: Maribor
Avto: LEAF 2018 :)
100
93

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a standi79 » 18 Apr 2018, 15:34

Sem ju srečal junaka oba, ki sta testirala...pred lidlom v mb na polnilnici. Seveda jaz danes prvič z novim leaf black :)
context, evid, SimonZed, matija, kt57, MIRANRR, CRF, DGJ, Desty, MIRKOLEAF
qoki55
Prispevkov: 6
Kraj: Nova Gorica
Avto: ---
3
0

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a qoki55 » 18 Apr 2018, 16:13

crunchy je napisal/-a:
SimonZed je napisal/-a:Me prav zanima rezultat današnjega Dems testa med Leafom 2 in Ioniqom. Ali se bo Ioniq spet izkazal za približno tretjino učinkovitejšega in tako izničil Leafovo prednost za tretjino večje baterije? Skratka, ali bo pri obeh podobna poraba pri odstotku baterije (ne glede na različno kapaciteto)? Morda bo Ioniq porabil še celo manjši odstotek svoje baterije kot Leaf 2 svoje (kot se je zgodilo na Norveškem pozimi). :o

Kakšnega testa? Ali lahko objaviš povezavo?



Tukaj lahko pogledaš video:
New Nissan Leaf vs Hyundai Ioniq road trip - YouTube
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
211
167

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 18 Apr 2018, 17:10

qoki55 je napisal/-a:Tukaj lahko pogledaš video:
New Nissan Leaf vs Hyundai Ioniq road trip - YouTube

Tale video sem že zdavnaj videl. Mene zanima tudi primerjava pri spomladanskih temperaturah.
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
211
167

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 18 Apr 2018, 17:11

SimonZed je napisal/-a:Napovedana je sočasna vožnja leafa 2 in ioniqa iz LJ v MB danes (na dnu strani):
Nissan Leaf 40 kWh --8211- DEMS

Ja, šele sedaj sem opazil. Hvala. ;)
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 154
Avto: FELT e-kolo
84
94

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 18 Apr 2018, 20:33

Hmm... Dolgo časa traja, da objavijo rezultat (standi79 je že ob 15:30 poročal, da ju je srečal v MB)... Morda rezultat ni najbolj po godu prodajalcu Leafa 2? :nope:
MIRANRR
crunchy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: V pričakovanju EV-ja
211
167

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 18 Apr 2018, 21:22

SimonZed je napisal/-a: Morda rezultat ni najbolj po godu prodajalcu Leafa 2? :nope:

Ne verjamem, da bi potvarjali rezultate. Saj bi potem "skočil" lasnik Ioniqa. V Društvu so vozniki različnih vozil in verjamem, da bo test merodajen.
Sestaviti besedilo z rezultati in vsemi slikami lahko tudi traja. Skoraj ne verjamem, da bo objavljeno pred jutrišnjim dnem.
kt57, MIRANRR, evid
standi79
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 111
Kraj: Maribor
Avto: LEAF 2018 :)
100
93

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a standi79 » 19 Apr 2018, 08:12

nekaj slikic ;)
Priponke
20180418_091546.jpg
20180418_115204.jpg
20180418_091533.jpg
20180418_091511.jpg
matija, SimonZed, reso007, DGJ, CRF, crunchy, MIRANRR, evid, kt57, Nejccc, robertto, Desty
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1304
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
783
1504

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a matija » 19 Apr 2018, 08:14

giotto je napisal/-a:Kakšna bi bila to vožnja do 15kW? (nimam izkušenj...)

Umirjena oz. zvezna, brez naglih pospesevanj. Je pa lahko to cisto normalna voznja ob jutranjih prometnih spicah. Pri tempomatu 100km/h tudi tezji avto s 1735kg in sibkim motorjem 88HP porabi le 15kW oz 20HP. Glej spodnjo sliko, zgoraj desno na stevec porabe moci.

Sicer se vidi slabo; prva stevilka na skali je 60HP, crtica pod njo 30HP, merilec pa pri 20HP. Leaf2 bo pri enakih pogojih definitivno porabil se manj.
Priponke
IMG_4785.jpg
talker2, giotto
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2593
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1122
1478

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 19 Apr 2018, 08:41

Lepe slikce @standi79! In kako komentiraš #rapidgate?
Če kaj spremljaš temperaturo, do koliko ti jo je uspelo spravit?
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
standi79
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 111
Kraj: Maribor
Avto: LEAF 2018 :)
100
93

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a standi79 » 19 Apr 2018, 08:49

CRF je napisal/-a:Lepe slikce @standi79! In kako komentiraš #rapidgate?
Če kaj spremljaš temperaturo, do koliko ti jo je uspelo spravit?


ni še bilo časa ;) ...

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na