
giotto je napisal/-a:Avto ima stop and go funkcijo. Se pa stvar ugasne po 3 sec. stanja na mestu. Da avto spet spelje moraš pritisniti stopalko za elektriko ali pa pritisniti gumb "RES".

giotto je napisal/-a:Avto ima stop and go funkcijo. Se pa stvar ugasne po 3 sec. stanja na mestu. Da avto spet spelje moraš pritisniti stopalko za elektriko ali pa pritisniti gumb "RES".
Ignac Završnik je napisal/-a:Danes sem prevozil 185 kilometrov in porabil 31,9 kWh, dosegel 9% in dobil opozorilo o nizkem stanju baterije. Pot je večinoma vodila po avtocesti, kjer sem zopet vztrajal pri hitrosti 130 km/h in uporabi ProPilota. Seveda, kjer ni omejitev ali gostega prometa. Leaf Spy Pro pokaže pri 8% še vedno 6,8 kWh shranjene energije ali SOC 17,4 %. Rezerve več kot zadosti.
#SloRapidGate Temperatura baterije je narasla iz začetnih 20 na 36,9 stopinj. Na žalost pa nisem mogel na hitro polnilnico, ker je bila zasedena. Vendar sem mnenja, da kakšnih ovir pri hitrem polnjenju ne bi doživel.
crunchy je napisal/-a:Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?
crunchy je napisal/-a:Tole sem našen na francoski strani (navedena spodaj). Lahko bi prišlo prav za ocenjevanje hitrosti polnjenja ob priklopu, čeprav se mi zdi nekoliko optimistična. Spodaj so navedene moči hitrega polnjenja.
Francoska stran, kjer sem to pobral je naslednja:
http://www.automobile-propre.com/forums/nissan-leaf/autonomie-decevante-de-la-nouvelle-leaf-ii-t10577-340.html
Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?
SimonZed je napisal/-a:crunchy je napisal/-a:Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?
Nekaj strani nazaj v tej temi (video s Škotske, pa kasneje Bjorn)...
Nissan LEAF 2018 - Stran 42 - EVSVET.eu
Nissan LEAF 2018 - Stran 48 - EVSVET.eu
giotto je napisal/-a:crunchy je napisal/-a:Tole sem našen na francoski strani (navedena spodaj). Lahko bi prišlo prav za ocenjevanje hitrosti polnjenja ob priklopu, čeprav se mi zdi nekoliko optimistična. Spodaj so navedene moči hitrega polnjenja.
Francoska stran, kjer sem to pobral je naslednja:
http://www.automobile-propre.com/forums/nissan-leaf/autonomie-decevante-de-la-nouvelle-leaf-ii-t10577-340.html
Sem pa že pozabil kje sem že prebral o odvisnosti med hitrostjo polnjenja in izmerjeno temperaturo baterije?
Tole ni najboljši prikaz. V modri coni ne bo nikoli 45kw. Tam pa zato ker je prehladna...
crunchy je napisal/-a:Naredil sem graf moči polnjenja v odvisnosti od SOC (pri bateriji z optimalno temperaturo), ki sem ga dobil na osnovi tega videa:
https://www.youtube.com/watch?v=FrG5L_Jm1es
Kaže, da se moč polnjenja začne zmanjševati pri 50% SOC in ne pri 60% SOC, kot je bilo vedno komentirano do sedaj. Drug, zelo oster padec, pa se pojavi pri 60% SOC.
drejc12 je napisal/-a:Mogoče bi obrnil x in y os za boljši prikaz
crunchy je napisal/-a:Naredil sem graf moči polnjenja v odvisnosti od SOC ...
Kaže, da se moč polnjenja začne zmanjševati pri 50% SOC in ne pri 60% SOC, kot je bilo vedno komentirano do sedaj. Drug, zelo oster padec, pa se pojavi pri 60% SOC.
crunchy je napisal/-a:drejc12 je napisal/-a:Mogoče bi obrnil x in y os za boljši prikaz
Moč polnjenja je odvisna od SOC in ne obratno. Ponavadi je vzrok na x-osi, posledica pa na y. Grafa, ki je obratno obrnjen jaz ne bi bil sposoben razumeti, vsaj ne takoj, ko bi ga videl. Moral bi ga obrniti.![]()
Na primer: zanima nas kolikšna bo moč polnjenja, baterijo pa imamo na 65% SOC. Enostavno na x osi poiščemo 65%, na y pa odčitamo moč (nekje med 33 kW in 34 kW).
giotto je napisal/-a:crunchy je napisal/-a:Naredil sem graf moči polnjenja v odvisnosti od SOC ...
Kaže, da se moč polnjenja začne zmanjševati pri 50% SOC in ne pri 60% SOC, kot je bilo vedno komentirano do sedaj. Drug, zelo oster padec, pa se pojavi pri 60% SOC.
Super prikazano.
O tem sem razmišljal že sam. Glede na trenutne razpoložljive podatke ugotavljam, da je za rapidgate najbolj optimalno začeti s 100% (logično) in potem polniti na DC zgolj v območju od 10-50% napolnjenosti. Si vsakih 80-100km na polnilnici ampak nekako predvidevam da bi s takim načinom uspel obdržat baterijo pod 40°C tudi na daljši razdalji. Seveda potovalna hitrost ne sme biti prek 100kph.
Če bi lahko prišli do grafa, ko bi KW zamenjal za °C bi bilo sploh super.
Za pot tam okrog 250km pozimi, 350km poleti zgornje najbrš ni najbolj optimalno. Takrat ga pač 1x polniš na DC in takrat do 70-80%. Obvezno pa ves čas po polžje, to v vsakem primeru.
Bo pa poleti treba biti izredno previden, da že tekom vožnje ne spraviš temperaturo previsoko do prvega polnjenja. Npr. prek 35°C.
giotto je napisal/-a:https://youtu.be/XpimRoynA3U
Tale ga je pa do konca "stisnil".![]()