Nissan LEAF 2018

Leaf, e-NV200
nakaza
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 239
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
209
230

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a nakaza » 09 Apr 2018, 14:22

Za razvojno pomanjkljivost je bil LEaf 1, torej 2 bi morala bit nadgradnja v tehničnem in tehnološkem smislu, ne pa "korak nazaj" Mislim da je 30.000+ EUR mal preveč za privajat se in razočaranja..

MIRANRR je napisal/-a:Žal tako je, če si med prvimi, moraš čez kakšno razvojno pomanjkljivost. Pri pilotih je to lahko smrtno nevarno. Pri nas bo samo nekaj razočaranja in prilagajanja razmeram. V nekaj letih se bom temu privadil, ko pride nov razvoj, bomo preskočili na tega najnovejšega. Še vedno se spominjam nekoga iz Ptuja, ki je z malo baterijo prišel do severnega morja. Potem pridem tudi s tem.
Odločitev je padla. Imel bom električni avto.
FSP, SimonZed, AndY1
www.VARNOSTNI-PAS.si
Uporabniški avatar
standi79
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 154
Kraj: Maribor
Avto: LEAF 2018 :)
133
108

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a standi79 » 09 Apr 2018, 14:26

Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1357
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
721
339

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a pirpy » 09 Apr 2018, 14:32

standi79 je napisal/-a:https://auto.ndtv.com/news/new-nissan-leaf-gets-embroiled-in-rapidgate-electric-charging-scandal-1833888


Čisto zgrešen opis problema...Zračno hlajen namesto vodno, upočasni polnenje po drugem hitrem polnenju, to sploh ni res.
Nima smisla prebirati člankov ki jih pišejo novinarji ki se ne spoznajo na zadevo.
SimonZed
Uporabniški avatar
standi79
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 154
Kraj: Maribor
Avto: LEAF 2018 :)
133
108

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a standi79 » 09 Apr 2018, 16:58

Pirpy kako pa je?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3204
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1788
2030

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Apr 2018, 17:38

standi79 je napisal/-a:Pirpy kako pa je?

Nehlajen, in moč je znižana že na prvem polnjenju po hitri vožnji. Tako nekako...
SimonZed, matija, pirpy
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
standi79
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 154
Kraj: Maribor
Avto: LEAF 2018 :)
133
108

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a standi79 » 09 Apr 2018, 18:43

Fantje no nekdo pa mora biti poskusni zajček... upam samo, da bodk napako odpravili... sicer nam je to drug avto za vsakodnevno pot v službo in domov samo... tako, da nam na srečo me predatavlja takšnega problema. Me pa res tudi malk skrbi, no jezi zakaj tega niso sporočili prej...
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 328
Avto: čakajoč Kono 64kWh Galactic Grey
191
300

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 09 Apr 2018, 18:47

Žal ne gre za napako, ki bi jo bilo mogoče odpraviti, ampak je avtomobil tako načrtovan. Sistem, ki skrbi za baterijo (BMS), nima možnosti aktivno hladiti baterije (zaradi varčevanja v baterijskem sklopu ni ventilatorja ali vodnega hlajenja), zato jo pač pasivno hladi s tem, da omeji moč njenega polnjenja in prepreči prekomerno segrevanje. Poleti bo verjetno omejitev prisotna že pri prvem hitrem polnjenju (ker baterija pač ne more biti hladnejša od okoliške temperature).
evid
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 100
Kraj: vitanje
Avto: Ionic
125
453

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a evid » 09 Apr 2018, 19:13

pirpy, crf in ostali...

Pri kateri temperaturi se prične baterija "kuhati". Katere temperature so še v mejah normale za optimalno uporabo baterije na vozilu?

Hvala za vaše odgovore!
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 328
Avto: čakajoč Kono 64kWh Galactic Grey
191
300

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 09 Apr 2018, 19:19

Nad 50°C naj bi bilo že bolj ali manj "nezdravo" za baterijo ... BMS pri Leaf 2 začne postopno omejevati moč polnjenja nad približno 25°C.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1357
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
721
339

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a pirpy » 09 Apr 2018, 19:32

Še vedno trdim da povprečen slovenec nebo imel problema z #rapidgate :)
Me pa malo skrbi kako bo z degradacijo baterije.
Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3204
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1788
2030

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Apr 2018, 19:56

Jaz pa mislim da bo ravno zaradi te omejitve življenska doba baterij v Leafu 2018 BISTVENO daljša od 30kWh verzije.
In v tem smislu bi rekel tudi da so temperaturno omejitev nastavili ravno nekam na zgornji "zdravi" nivo.

50 stopinj je visoko, ni pa ravno katastrofalno. Tesline baterije hvalijo da imajo dolgo življensko dobo, pa jih BMS namenoma segreje nad 50 stopinj če vklopiš nek POWER mode al nekaj takega. Da dobijo ven nekaj več moči za 0 - 100 pospeševanja.
Dzun Tao
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1357
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
721
339

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a pirpy » 09 Apr 2018, 20:25

zanimivo so napisali na pushev
"če upoštevamo da tesle model 3 v eu še dolgo ne bo, projekt opel ampera je mrtev, hyunday ioniq je skoraj samorog zato nissanov uspeh z leaf 2 ni nič presenetljivega " :)
https://pushevs.com/2018/04/09/nissan-leaf-is-selling-at-record-lev
Nejccc, matija
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 247
157
239

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 09 Apr 2018, 21:02

Še en zanimiv test (domet pri visoki hitrosti in nizkih temperaturah):
Nissan Leaf 2 minimal winter range -minim--ln-- dojezd v zim--- - YouTube

Pa še za primerjavo Kia Soul pod podobnimi pogoji:
Kia Soul EV minimal winter range -minim--ln-- dojezd v zim--- - YouTube
Zadnjič spremenil giotto, dne 09 Apr 2018, 21:09, skupaj popravljeno 1 krat.
SimonZed
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 328
Avto: čakajoč Kono 64kWh Galactic Grey
191
300

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 09 Apr 2018, 21:09

Jup, temperatura na prvi rdeči črti po 48 km pri 135 km/h po števcu (realno okrog 120-125 km/h). Če tak pripelješ na hitro polnilnico, dobiš 22 kw na prvem polnjenju, če imaš srečo.

Domet na koncu (od 97 % do 6 %) pa 125 km pri hitrosti 135 km/h po števcu. No ja, napram Kia Soul (70 km pri 135 km/h po števcu) zelo dobro! :)
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 247
157
239

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 09 Apr 2018, 21:15

Dobro opazuješ. Mi je ušlo. Evo tole je očitno nadaljevanje (glede na [A] kilometre)... očitno pri takšni vožnji pregreješ baterijo, se pravi potem polni z 14kw.

(Pa še nekaj mi narobe lepi...) :think:
Zadnjič spremenil giotto, dne 09 Apr 2018, 21:20, skupaj popravljeno 2 krat.
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 328
Avto: čakajoč Kono 64kWh Galactic Grey
191
300

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 09 Apr 2018, 21:17

SimonZed je napisal/-a:Jup, temperatura na prvi rdeči črti po 48 km pri 135 km/h po števcu (realno okrog 120-125 km/h). Če tak pripelješ na hitro polnilnico, dobiš 22 kw na prvem polnjenju, če imaš srečo.

No, dejansko še slabše od 22 kw. Na hitri polnilnici ga je po testni vožnji 135 km/h po 125 km pričakalo "hitro" polnjenje s 14 kw (2 uri do 75 %)! :giggle:
Video: Nissan Leaf 2 rapidgate- charging with overheated battery -nab--jen-- s p--eh----tou bateri--- - YouTube

Edit: Ah, vidim, da si ga tudi ti že našel. :D
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 247
157
239

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 09 Apr 2018, 21:25

No. Vsaj omejitve avta bomo dodobra naštudirali. Kot že ugotovljeno, potrebno bo veliko prilagajanja. Nekateri se ga bodo po letu uporabe navadili in ga vzljubili. Spet drugi zasovražili in ga prodali. Vsakemu svoje.

Opažam pa da bo leaf spy kar nujna oprema, da lahko točno spremljaš naraščanje ali spuščanje temperature in potem temu primerno prilagajaš vožnjo.
Stanko
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 260
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
295
598

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 09 Apr 2018, 22:19

giotto je napisal/-a:Nekateri se ga bodo po letu uporabe navadili in ga vzljubili. Spet drugi zasovražili in ga prodali. Vsakemu svoje.


Kaj pa ekosklad in subvencija? Verjetno se ga ne bo dalo kar tako prodati?
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 247
157
239

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 09 Apr 2018, 22:27

Nejccc je napisal/-a:
giotto je napisal/-a:Nekateri se ga bodo po letu uporabe navadili in ga vzljubili. Spet drugi zasovražili in ga prodali. Vsakemu svoje.


Kaj pa ekosklad in subvencija? Verjetno se ga ne bo dalo kar tako prodati?


Res je. 2 leti ga je potrebno imeti.
nakaza
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 239
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
209
230

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a nakaza » 09 Apr 2018, 22:28

Ob prejeti subvenciji je po pogodbi prepoved prodaje 2 leti. Prepovedi nimaš vpisane v prometnem dovoljenju, samo v pogodbi je.

Nejccc je napisal/-a:
giotto je napisal/-a:Nekateri se ga bodo po letu uporabe navadili in ga vzljubili. Spet drugi zasovražili in ga prodali. Vsakemu svoje.


Kaj pa ekosklad in subvencija? Verjetno se ga ne bo dalo kar tako prodati?
www.VARNOSTNI-PAS.si

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na