Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Sicer off-topic ampak, je imel Amperino baterijo še pod garancijo in če ne, koliko je dal za novo?
Re: Nissan LEAF 2018
Se popolnoma strinjam. Sem pa že srečal več ljudi (tudi z vasi, kjer živim) in so že šli gledat novega Leaf-a. Vsi prepričani, kako enostavno je tudi narediti po 500 km + dnevno.BogyX napisal/-a:Gre pač za specifiko uporabe vozila - žal je pregrevanje resen problem na katerega mora vsak pred nakupom računati in se odločit na osnovi svojih poti.
No, ti ljudje (potencialni kupci) s strani Nissan prodajalcev niso bili obveščeni o tem, da se avto ne obnaša ravno najlepše pri večkratnem hitrem polnjenju.
Dva od teh bi takšno relacijo delala tudi večkrat mesečno.
Od vsega me najbolj moti to, da sta bila oba popolnoma ogorčena, kako, da Nissan tega ne pove. No, razen v drobnem tisku
Oba sveto prepričana, da ima Nissan izkušnje od prej in da so malenkosti odpravili nista niti gledala po spletu, na kakšne morebitne težave lahko naletita.
Mi je pa seveda popolnoma jasno, da Nissan ne bo v svojo skledo pljuval
P.S.
Pa da ne bom samo čez Nissana pljuval, meni so za Ioniq-a ob nakupu zagotavljali, da ima 3-fazno polnjenje, ter, da bo BlueLink samo software nadgraditev
Re: Nissan LEAF 2018
Meni pa za IONIQ-a niso prav veliko povedali. Spomnim se, da je prodajalec kmalu v začetku pogovora o avtu rekel:"... itak ga vi dosti bolje poznate od mene." No vsaj pošten je bil in mi dal posredno vedeti, da ga ne pozna prav dobro.
Se oproščam za off-topic.
Se oproščam za off-topic.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
S takšnimi besedami so tudi meni laskali! Ko sem te zadeve malo bolje spoznaval sem vzel v zakup, da vsak avto ima svoje + in -, ter sklenil kompromis. Sicer sem bil ves vesel, da sem ga lahko vplačal in da ga dobim v realnem času. Odločitev da bo EV, je padla že dosti prej. Konkurent mu je bil samo ioniq. Sedaj imam to, kar imam in se prilagajam, reklamirat ga ne morem. Novim kupcem samo priporočam, preverite, preberite, pojdite vsaj do dveh lastnikov v "živo".DGJ napisal/-a:Meni pa za IONIQ-a niso prav veliko povedali. Spomnim se, da je prodajalec kmalu v začetku pogovora o avtu rekel:"... itak ga vi dosti bolje poznate od mene." No vsaj pošten je bil in mi dal posredno vedeti, da ga ne pozna prav dobro.
Se oproščam za off-topic.
Kakor koli že, priporočam EV!
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Nissan LEAF 2018
Kaj pa, če imaš vklopljen ProPilot? Nekje sem zasledil, da avtomatsko obračanje volana ne deluje pod nastavljeno hitrostjo 37 milj na uro (cca 60 km/h), kar pa se mi zdi neverjetno. Ali je to res?MIRANRR napisal/-a:kolikor sem jaz preizkusil 30 km/h. Sem tudi nekje zasledil, da tako piše.crunchy napisal/-a:Nekaj me zanima. Katera je najmanjša hitrost za radarski tempomat pri novem Leafu?
Re: Nissan LEAF 2018
Crunchy, zakaj pa ne? Ioniq izklopi LKAS pri nekje 58 km/h (ali 56, se ne spomnim točno), nazaj pa ga vklopi, ko greš nad 60.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Nissan LEAF 2018
Dobro, zakaj obračanje volana ne bi smelo delovati pri manjših hitrostih??
Če sem si dobro zapomnil, ProPilot naj bi vseeno popolnoma deloval tudi ob ustavitvi prometa na cesti in potem pri ponovnem pospeševanju (radarski tempomat!), le nominalna nastavljena hitrost mora biti nad cca 60 km/h. Ali lahko kateri od lastnikov Leafa 2 to dejansko preveri?
Če sem si dobro zapomnil, ProPilot naj bi vseeno popolnoma deloval tudi ob ustavitvi prometa na cesti in potem pri ponovnem pospeševanju (radarski tempomat!), le nominalna nastavljena hitrost mora biti nad cca 60 km/h. Ali lahko kateri od lastnikov Leafa 2 to dejansko preveri?
Re: Nissan LEAF 2018
Da, ko se promet ustaviin je tempomat na 130 lepo sledi tudi voznji v koloni in nato vse do nastavljene hitrosti. Moraš pa vedno ko se vozilo ustavi potrditi da sledi vozilu spredaj... sam več ali manj vedno izklopim damostojno vožnjo in se umaknem na rob viznega pasu saj te avtonatika vedno oostavi na sredino pasu.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Ja volan ti kar močno želi popraviti, če slučajno zapelješ preko črte. Je dobra funkcija, če se dolgo voziš in si že utrujen, te zbudi, ko tako pretrese volan in ostro popravi.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
Ja, baterijo so mu menjali pod garancijo, je pa bil brez avtomobila dobra 2 meseca, ker so celice v stari bateriji OK, samo elektronika se ni dala popravit/zamenjat.Sicer off-topic ampak, je imel Amperino baterijo še pod garancijo in če ne, koliko je dal za novo?
Leaf drugače volan obračavedno z neko preddoločeno silo in če je ovinek oster in hitrost prevelika pobegne preko črte - ti pa hkrati zapisaka. Kdo pozna Maribor - to je recimo če greš iz Pesnice po obvoznici priti Melju - sta po 200m ravnine levi in dolgi desni ovinek - tam moj ne zvozi z 110 km/h.
Sem pa opazil še dve stvari
- tudi v dežju ko enkrat najde črte jih izredno dolgo drži - more res bit ena že očesu zelo slabo vidna, da izklopi.
- če si na desnem pasu in te avto prehiti in zapelje na tvoj pas mu pusti da gre veliko bližje pred avtom not in ne zmanjša/zavira, če pa si na levem pasu in ti not skoči nekdo iz desnega pa takoj zmanjša/zavira dokler se razdalja ne poveča na prednastavljeno.
Se pa da vodenje aktivirat pri zelo majhnih hitrostih - danes recimo v mestu v koloni vključim pri 37km/h in se takoj aktivira in izpiše hitrost, ki jo potem popravim navzgor na 50km/h. Vodenje volana se pa vključi če sta dve črti, če je samo ena se pri meni ne (vsaj nisem zasledil drugače).
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Nissan LEAF 2018
Aha. Torej samostojno obračanje volana deluje tudi pri nastavljeni hitrosti 50 km/h (in če sta vidni dve črti, seveda). Hvala za info!BogyX napisal/-a:Se pa da vodenje aktivirat pri zelo majhnih hitrostih - danes recimo v mestu v koloni vključim pri 37km/h in se takoj aktivira in izpiše hitrost, ki jo potem popravim navzgor na 50km/h. Vodenje volana se pa vključi če sta dve črti, če je samo ena se pri meni ne (vsaj nisem zasledil drugače).
Le kaj je narobe z verzijami EVjev, ki imajo milje namesto kilometrov? Morda so v programski opremi pozabili spremeniti omejitve in tako imajo na otoku najnižjo hitrost 37 milj na uro za ProPilot?!?
Re: Nissan LEAF 2018
Za sigurno bom danes še točno preveril.
Sem pa že naše en bug pri mojem - enkrat (do sedaj) mi pri regenerativnem zaviranju ni kazalo na zaslonu (krog, kjer na levem delu navzdol kaže kako močno zavira - tam ni kazalo nič).
Sem pa že naše en bug pri mojem - enkrat (do sedaj) mi pri regenerativnem zaviranju ni kazalo na zaslonu (krog, kjer na levem delu navzdol kaže kako močno zavira - tam ni kazalo nič).
Re: Nissan LEAF 2018
Sem preveril - hitrost sem imel sicer nastavljeno na 50 vendar se je kolona premikala z največ 40km/h. Avto je razdaljo normalno držal, obračanje volana se je vključilo pri 20 km/h relativno hitro tam, kjer je zaznal dve črti (v enem primeru eno črto in rob pločnika ki je bil malo bol svetel).
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Nissan LEAF 2018 - platišča
Hvala! Sedaj sem si oddahnil. Res mi ni jasno zakaj imajo ponekod težave.
Imam pa še eno vprašanje glede platišč (nimam niti osnovnih znanj s tega področja). Predpostavljam, da ne bo težav zamenjati 17 inčne s 16 inčnimi platišči, vendar sem v pdf priročnika prebral naslednje glede možnih platišč:
Predvidevam pa, da bom lahko uporabil platišča tudi od kakšnega drugega vozila, npr. od Golfa, če bom želel?
Imam pa še eno vprašanje glede platišč (nimam niti osnovnih znanj s tega področja). Predpostavljam, da ne bo težav zamenjati 17 inčne s 16 inčnimi platišči, vendar sem v pdf priročnika prebral naslednje glede možnih platišč:
Kaj naj bi pomenil "offset"?!?Type Size Offset (mm)
Steel 16 × 6 1/2JJ (40)
Aluminum 17 × 6 1/2J (45)
Predvidevam pa, da bom lahko uporabil platišča tudi od kakšnega drugega vozila, npr. od Golfa, če bom želel?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Nissan LEAF 2018
Ali lahko preveriš še naslednje:BogyX napisal/-a:Sem preveril - hitrost sem imel sicer nastavljeno na 50 vendar se je kolona premikala z največ 40km/h. Avto je razdaljo normalno držal, obračanje volana se je vključilo pri 20 km/h relativno hitro tam, kjer je zaznal dve črti (v enem primeru eno črto in rob pločnika ki je bil malo bol svetel).
Nastavi ProPilot hitrost na 50 km/h ali še raje nekoliko nižjo takrat, ko ni nobenega vozila spredaj. Preveri ali ProPilot samostojno obrača volan. Na enem forumu sem namreč zasledil naslednje:
The steering bit will work below 37mph if you are following a car to start. If not it won’t. That’s what the manual states. That is also what I have found.
Re: Nissan LEAF 2018
Glede platišč tudi mene zanima saj gre sedanji avto v račun v avto hišo stare zimske gume na svojih platiščih pa bom obdržal, je kak problem pri tem sploh to da star avto nima senzorja tlaka v gumah leaf pa to ima, so feltne vseeno kompitabilne.
res nimam pojma kako deluje sistem zato vprašam tudi če je butasto.
res nimam pojma kako deluje sistem zato vprašam tudi če je butasto.
Re: Nissan LEAF 2018
Crunchy - če uspem nat prazno cesto ti javim kako je šlo.
Offset platišč je odmik glede na disk - grobo rečeno. Če je večji ti kolo bol ven stoji in če je prevelik ali premajhne ti lahko kje podrsa (pod obremenitvijo - maso, ali pri vrtenju volana v obe skrajni legi). 4mm naj ne bi bilo problematično - sam bi upal dat vse od 38 do 45.
Če pa dela brez senzorjev pa ne vem. Glede na to, da so obvezni v vseh novih avtomobilih bi kamot lahko naredili tako da jih moraš imet. Moj stari Opl je imel samo na letnih, zimske so bile pa brez.
Offset platišč je odmik glede na disk - grobo rečeno. Če je večji ti kolo bol ven stoji in če je prevelik ali premajhne ti lahko kje podrsa (pod obremenitvijo - maso, ali pri vrtenju volana v obe skrajni legi). 4mm naj ne bi bilo problematično - sam bi upal dat vse od 38 do 45.
Če pa dela brez senzorjev pa ne vem. Glede na to, da so obvezni v vseh novih avtomobilih bi kamot lahko naredili tako da jih moraš imet. Moj stari Opl je imel samo na letnih, zimske so bile pa brez.
Re: Nissan LEAF 2018
Na moj prejsnji avto ni bilo mozno namestit manj od 17" ravno zaradi diskov, preveri najmanjso mozno dimenzijo platisc. Ali v specifikaciji proizvajalca, ali pa homologaciji.
Ce bodo pasala platisca od golfa pa bos videl po tem kako so postavljeni vijaki (odmiki in stevilo).
Ce bodo pasala platisca od golfa pa bos videl po tem kako so postavljeni vijaki (odmiki in stevilo).
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Nissan LEAF 2018
Ja, prav odmiki in število vijakov sploh ni navedeno v priročniku. Ali kdo od lastnikov lahko pove celotno specifikacijo platišč (le-ta mora biti nekje odtisnjena na samih platiščih)? Še najbolje bi sicer bilo, če je kdo kupil osnovno verzijo Leaf-a, ki ima 16" gume in platišča.matija napisal/-a:Ce bodo pasala platisca od golfa pa bos videl po tem kako so postavljeni vijaki (odmiki in stevilo).
Drugače pa so dovoljene velikosti gum naslednje (vsaj tako piše v ameriškem priročniku):
P205/55R16 89H
P215/50R17 90V
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek