Nissan LEAF 2018

Odgovori
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Mislim, da pri realnih 110-120 km/h niti poleti ne bo dosegljivih 200 km z enim polnjenjem (mogoče s prvim do 100% na startu). Pozimi pa pri taki hitrosti lahko računamo na cca. 160-180 km dosega, kažejo izkušnje s ceste. Saj tudi na daljšo pot se bo mogoče podati, ampak boš na vsaki dve uri vožnje, po 200 km, dve uri polnil avto... Ne vem, če je kdo pričakoval kaj takega?
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
607

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a context »

SimonZed napisal/-a:Mislim, da pri realnih 110-120 km/h niti poleti ne bo dosegljivih 200 km z enim polnjenjem (mogoče s prvim do 100% na startu). Pozimi pa pri taki hitrosti lahko računamo na cca. 160-180 km dosega, kažejo izkušnje s ceste. Saj tudi na daljšo pot se bo mogoče podati, ampak boš na vsaki dve uri vožnje, po 200 km, dve uri polnil avto... Ne vem, če je kdo pričakoval kaj takega?
Tako je, in to z NOVO baterijo. Cez 3-5 let oziroma ko pade kapaciteta na cca 80% pa se dosti manj.

Ampak ljudje imamo razlicne potrebe in zahteve. Za mene ta avto s to baterijo ni primeren (mogoce bi bil z 60kWh z aktivnim hlajenjem), ocitno pa tudi za tebe ni.
Se vedno pa je veliko ljudi ki jim te omejitve ne predstavljajo nobene ovire in je samo "manjsa nevsecnost".
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3569
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3122
1621

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Poleti se bo baterija manj grela oziroma se bo med vožnjo celo ohladila, če bo temperatura zraka manjša kot temperatura baterije, ker če voziš 100 imaš poleti porabo precej nižjo tako da mislim, da delate paniko prehitro.
venuciae30
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

pirpy napisal/-a:Poleti se bo baterija manj grela oziroma se bo med vožnjo celo ohladila, če bo temperatura zraka manjša kot temperatura baterije, ker če voziš 100 imaš poleti porabo precej nižjo tako da mislim, da delate paniko prehitro.
Pozimi je temperaturna razlika med zunanjim zrakom in baterijo seveda večja kot poleti, pa se baterija pregreva... Še dobro, da bo dobava zamujala in ga pred poletjem ne bo, da bomo na poskusnih zajčkih do takrat spoznali, kako se bo baterija dejansko obnašala poleti (po logiki bi moralo biti stanje še slabše kot pozimi)...
tomi123
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 520
Kraj: radeče
221
182

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a tomi123 »

pirpy napisal/-a:Poleti se bo baterija manj grela oziroma se bo med vožnjo celo ohladila, če bo temperatura zraka manjša kot temperatura baterije, ker če voziš 100 imaš poleti porabo precej nižjo tako da mislim, da delate paniko prehitro.
mogoče je v teoriji res tako ampak v praksi ne!
Pri mojem Volvu se poleti pozna, da dosti prej preklopi na dizel seveda to pri temperaturah okoli 30 in več. Čeprav ima avtu hlajenje baterij imaš pa posledično prižgano klimo poleti na kar so baterije spet obremenjene...

Kot sem že rekel nekaj je teorija drugo je praksa tako, da počakati na prvih nekaj tisoč km, ki bodo dali dejansko uporabnost avta
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3569
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3122
1621

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Baterija se zelo greje dokler je njena temperatura pod 20 stopinj tako da na dolgi poti je skoraj vseeno ali začneš pot z hladno ali toplo baterijo, ker preden jo sprazniš je njena temperatura že v delovnem območju.
Leaf-ova baterija ima celice stisnjene skupaj, spodnje so pod vplivom zunanjega zraka zgornje pa pod vplivom notranjega kabinskega zraka, zato tako velike razlike v temperaturi celic pozimi in zato ne pričakujem drastičnega poslabšanja stanja poleti, ker sedaj je najbolj vroča baterija tista, ki je pod kabinskim vplivom poleti bo pa verjetno tista spodaj, bo pa razlika manjša.Potem pa dodaš še da je povprečna poraba ev ja pozimi precej večja in s tem tudi segrevanje baterije večje...
Torej tisti celici ki je pod sedežem nič kaj ne koristi zunanji hladen zrak BMS pa za maximalno moč polnjenja vzame najbolj vročo celico.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3569
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3122
1621

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a pirpy »

No jaz imam drug problem, meni bms za maximalno hitrost polnenja vzame najbolj hladno celico
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a CRF »

Nekam morajo it vsi ti LEAFi, da k nam ni nobenega
Capture.JPG
[/center]

https://pushevs.com/2018/02/16/2018-nis ... sing-fast/
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

SimonZed napisal/-a: Kmalu bo na youtube objavljen primerjalni test Leafa 40 kwh, Leafa 24 kwh in Ioniqa 28 kwh, kjer so pred dnevi v zimskih razmerah prevozili 450 milj po Škotski in Angliji. Leaf 40kwh je na cilj prispel zadnji, z večurno zamudo...
Poluradni komentar glede tega testa v Angliji/na Škotskem:
Nissan are aware of the recent Aberdeen trip, and will be making a statement once they have investigated.
Seveda, avto je, kakršen pač je. Verjetno kaj drugega kot oglaševanje, ki je zavajajoče, ne morejo spremeniti...
Uporabniški avatar
reso007
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Kraj: Žužemberk
Avto: Leaf 2 + 2 fosilca
59
21

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a reso007 »

Dokler ga sam ne dobim v roke, ne bom verjel raznim zgodbicam. Na raznih forumih sem našel več pohval kot graj. Danes sem dobil sporočilo da pride moj v prvi kvoti, ki bo aprila pri nas.
MIRKOLEAF, DGJ, Stanko
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

reso007 napisal/-a:Dokler ga sam ne dobim v roke, ne bom verjel raznim zgodbicam. Na raznih forumih sem našel več pohval kot graj. Danes sem dobil sporočilo da pride moj v prvi kvoti, ki bo aprila pri nas.
"Zgodbice" so video/foto dokumentirane... Ker ga boš dobil prej kot jaz, komaj čakam na poročilo iz prve roke na slovenskih cestah.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Na Twitterju se pojavljajo pričevanja s ključnikom #rapidgate
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a mitjap »

crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2307
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1691
2214

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

pirpy napisal/-a:Poleti se bo baterija manj grela oziroma se bo med vožnjo celo ohladila, če bo temperatura zraka manjša kot temperatura baterije, ker če voziš 100 imaš poleti porabo precej nižjo tako da mislim, da delate paniko prehitro.
Po moje to ne drži niti v teoriji (če citiram tomi123). Če bi bila notranja upornost baterije, zaradi hladne baterije, večja, potem bi se res sproščalo več toplote v bateriji. Baterija bi se začela segrevati in bi se potem notranja upornost zmanjševala. Voila! Zelo hitro bi se zadeva stabilizirala. Očitno pa se ne stabilizira tudi pri nižji temperaturi okolice. Poleti bo zadeva kvečjemu slabša. Boljša ne more biti pa če še tako verjamemo v to. Na žalost.
Upam, da bo Nissan spremenil SW v smeri manjše konzervativnosti. Upam samo, da bom poleti lahko prišel domov, ker živim v hribih. Samo predstavljam si lahko temperaturo baterije, ko je okoliška temperatura 35oC in je tok baterije relativno visok pri premagovanju višinske razlike.
Upam na najboljše, drugače bom poleti moral spet presedlati na dizla.
Uporabniški avatar
reso007
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Kraj: Žužemberk
Avto: Leaf 2 + 2 fosilca
59
21

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a reso007 »

Ima kdo podatek, koliko Leafov 2018 je naročenih v SLO?
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a BoBa »

crunchy napisal/-a:
pirpy napisal/-a:Poleti se bo baterija manj grela oziroma se bo med vožnjo celo ohladila, če bo temperatura zraka manjša kot temperatura baterije, ker če voziš 100 imaš poleti porabo precej nižjo tako da mislim, da delate paniko prehitro.
Po moje to ne drži niti v teoriji (če citiram tomi123). Če bi bila notranja upornost baterije, zaradi hladne baterije, večja, potem bi se res sproščalo več toplote v bateriji. Baterija bi se začela segrevati in bi se potem notranja upornost zmanjševala. Voila! Zelo hitro bi se zadeva stabilizirala. Očitno pa se ne stabilizira tudi pri nižji temperaturi okolice. Poleti bo zadeva kvečjemu slabša. Boljša ne more biti pa če še tako verjamemo v to. Na žalost.
Upam, da bo Nissan spremenil SW v smeri manjše konzervativnosti. Upam samo, da bom poleti lahko prišel domov, ker živim v hribih. Samo predstavljam si lahko temperaturo baterije, ko je okoliška temperatura 35oC in je tok baterije relativno visok pri premagovanju višinske razlike.
Upam na najboljše, drugače bom poleti moral spet presedlati na dizla.
Domnevam, da se vendarle ustvarja panika brez realne osnove.

1. Stari Leaf je najbolje prodajan EV in če ima kdo izkušnje, jih ima Nissan.
2. NIssan ne bi lansiral produkta z resno napako
3. Če bi pa že lansiral problematičen produkt, bi takoj odreagiral

Pa še nekaj: v tej debati ste razumljivo aktivni predvsem naročniki Leafa, večina jih še nikoli ni imela EV. Sam sicer ne bi kupil avta iz kataloga, ker mi je bolj kot njegove tehnične karakteristike pomembno počutje v vozilu. In ravno zato predlagam, da nehate ure in ure gledati neke videe, brati analize ter računati če boste prevozili 10 km manj ali več. Ko boste avto dobili, se vsedli vanj in naredili prve kilometre, boste vedeli, če vam je všeč ali ne. In večini bo, verjamite! Pa če bo polnjenje trajalo 15 minut več ali manj!
MIRKOLEAF, DGJ, evid, Stanko
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5232
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1219
2560

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a darjan »

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a CRF »

Nissan-Leaf-battery-SOH-data.png
[/center]

Res hud graf! A upa kdo dorisat za 40kWh S temi baterijami pa Nissan nima sreče.... Graf za Teslo ostane visoko zgoraj nad 95%... Jaz sem v 3 letih na Zoe izgubil 2%.... Nikjer drugje ne srečujem takih izgub kapacitete.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5232
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1219
2560

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a darjan »

Ne bi rekel, da "nima sreče", ampak gredo namerno v to, mogoče je toliko ceneje, da se jim splača?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

BoBa napisal/-a:Pa če bo polnjenje trajalo 15 minut več ali manj!
Žal ne gre za vprašanje minut ampak UR. Gre za zavajajoče oglaševanje hitrega polnjenja.
MIRANRR
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Leaf 40kWh”