Nissan LEAF 2018

Leaf, e-NV200
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 911
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
642
877

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Damijan » 12 Maj 2018, 19:33

Hm... kje si izvedel, da je danes prvi dan za rezervacije?

Garancija na akumulator samo 5 let / 160.000km?

Pri severnih sosedih - Avstrija:
✔ Die Garantie auf die NISSAN LEAF Lithium-Ionen-Batterie schützt Sie für einen Zeitraum von 8 Jahren bis 160.000 km.

Očitno bo še nekaj časa ICE Nissan pri hiši... in nekako se mi zdi, da naš drugi EV ne bo Nissan.
Soul EV believer ;)
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 239
153
232

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 12 Maj 2018, 19:51

Se pravi september, oktober...??
Isto kot, ce si narocil novembra lansko leto :bang:
SimonZed
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 239
153
232

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 12 Maj 2018, 20:05

giotto je napisal/-a:Se pravi september, oktober...??
Isto kot, ce si narocil novembra lansko leto :bang:


Oz. še prej... :think:
Ni mi jasno... pa garancija na baterijo 5 let?! :roll: :strange:
Zacetnik
Robie
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 83
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf 2
68
83

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Robie » 12 Maj 2018, 21:26

je pa plus rezervno kolo ... :)
Stanko
Prispevkov: 6
Kraj: Železniki
Avto: kmalu Nissan Leaf
16
26

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Stanko » 12 Maj 2018, 23:06

Danes je bil prvi dan, da si plačal aro in si s tem zagarantiral dotični avto. Rezervacija oziroma bolje rečeno povpraševanje, je bilo mogoča že pred tem.
Uporabniški avatar
reso007
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Kraj: Žužemberk
Avto: Leaf 2 + 2 fosilca
59
21

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a reso007 » 12 Maj 2018, 23:47

Damijan je napisal/-a:Hm... kje si izvedel, da je danes prvi dan za rezervacije?

Garancija na akumulator samo 5 let / 160.000km?



Mogoče pa je garancija 5 let na 12V akumulator. :giggle:
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 321
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
329
359

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 13 Maj 2018, 09:31

Stanko je napisal/-a:Danes je bil prvi dan, da si plačal aro in si s tem zagarantiral dotični avto. Rezervacija oziroma bolje rečeno povpraševanje, je bilo mogoča že pred tem.

To ne vem, če bo držalo, ker sem pred meseci dal "prijavo", na njihovi uradni strani, da želim ponudbo za nissana in še pri enem MB prodajalcu. Nihče mi ni nič ponudil. Tako da neke masovne ponudbe ni bilo, prav tako ne reklame. Torej ne vem kakšen sistem prodaje je to.
Sem vedno bolj prepričan, da je res to, da tovarne ne zmorejo zadovoljit že tega povpraševanja. Ko bodo zmogle, bodo šle tudi številke pri subvencijah navzdol.
Takrat bodo padle cene tudi tem avtomobilom.
SimonZed
Stanko
Prispevkov: 6
Kraj: Železniki
Avto: kmalu Nissan Leaf
16
26

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Stanko » 13 Maj 2018, 11:53

MIRANRR je napisal/-a:
Stanko je napisal/-a:Danes je bil prvi dan, da si plačal aro in si s tem zagarantiral dotični avto. Rezervacija oziroma bolje rečeno povpraševanje, je bilo mogoča že pred tem.

To ne vem, če bo držalo, ker sem pred meseci dal "prijavo", na njihovi uradni strani, da želim ponudbo za nissana in še pri enem MB prodajalcu. Nihče mi ni nič ponudil. Tako da neke masovne ponudbe ni bilo, prav tako ne reklame. Torej ne vem kakšen sistem prodaje je to.
Sem vedno bolj prepričan, da je res to, da tovarne ne zmorejo zadovoljit že tega povpraševanja. Ko bodo zmogle, bodo šle tudi številke pri subvencijah navzdol.
Takrat bodo padle cene tudi tem avtomobilom.


Imaš čisto prav, morda se nisem pravilno izrazil. Naj poudarim, šlo je za povpraševanje v smislu vpisa v interni zvezek pri prodajalcu. In nato upanje in čakanje, da boš med prvimi, ko pride prva dobava avtomobilov in te obvestijo preden pride zadeva med širši krog zainteresiranih kupcev.
Kljukec83
Prispevkov: 9
Kraj: Domžale
Avto: Opel Vectra
8
1

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Kljukec83 » 13 Maj 2018, 21:30

Torej danes sem avto prvič videl v živo v Grosupljem - če je moja rekla, da je avto lep, pol je že nekaj na tem (bil je ''zelen'';)

Me pa ena druga stvar zanima - vedno se dal primerjave z hyundai-em - pa sta avta sploh v istem razredu - po mojem nista tako po prostornosti, kot tudi po moči ;)

poleg tega se omenja, da ima nissan višjo porabo, ki izniči prednost večje baterije - v isti sapi, pa se pričakuje kono - se zavedate, da je kona s svojo obliko verjetno izgubila vso prednost Ioniq-a

Torej po mojem je Iqonic namenjen EV navdušencem, Leaf pa noramlnim uporabnikom

Sam bi imel že zaaran avto, če bi imel termal management -tako pa se bojim, da bi ob normalni uporabi (na AC vozimi praktično vedno preko max brzine leafa - oz med 150-160) metalo v ti želvo

60kw je deinitivno tisto, kar bom od avta pričakoval, vendar skoraj 40.000 eur po odbiti subvenciji za 2. avto definitivno nimam

LP
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 212
Avto: Hyundai IONIQ EV
187
164

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a magic » 13 Maj 2018, 21:50

@Kljukec83 zakaj meniš, da je ioniq namenjen EV navdušencem, saj je čisto "normalen" avto, Leaf pa normalnim uporabnikom? Jaz ga imam kot edini avto in čist špila, pa kakor vem tudi nisem edini, a ne @DGJ?
timo, Robinhood, evid, DGJ, Desty
timo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 76
Kraj: Koper
Avto: Hyundai IONIQ
96
290

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a timo » 13 Maj 2018, 21:58

magic je napisal/-a:@Kljukec83 zakaj meniš, da je ioniq namenjen EV navdušencem, saj je čisto "normalen" avto, Leaf pa normalnim uporabnikom? Jaz ga imam kot edini avto in čist špila, pa kakor vem tudi nisem edini, a ne @DGJ?

Celo več nas je!!! :giggle:
magic, DGJ
Uporabniški avatar
DGJ
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 671
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
731
1169

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a DGJ » 13 Maj 2018, 23:38

Res je @magic. Sicer ima sin še ICE, ki je bil za nas mišljen "za vsak slučaj" in tega slučaja do sedaj še ni bilo. :)

@Kljukec83, tako LEAF kot IONIQ in ostali EV so namenjeni avtomobilskim navdušencem, ki jim/nam strošek vožnje, ekologija, mirna vožnja in učinkovitost izrabe energije (ne nujno v tem vrstnem redu) nekaj pomeni.

Jaz EV vsekakor priporočam vsakemu, je pa treba vedeti tudi to, da EV ni (še) primeren za vsakega. Upam, da nisem preveč zakompliciral. 8-)
magic, evid
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 578
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
448
231

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Matej » 14 Maj 2018, 06:35

@kljukec, čimprej kupi EV, da se boš začel voziti po omejitvah v cestnem prometu. Kolikor spremljam dogajanja okoli sebe opažam, da EV v veliki večini postane 1. vozilo v družini. In prihaja čas (za nekatere je že), ko bo pri taki družini, kjer imajo (morajo imeti) dva avta, od tega pa je en EV, kaj kmalu zamenjali še drugi avto za električnega, ali pa vsaj plugin. Tega si pred recimo dvemi leti niti predstavljati nisem mogel...
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 239
153
232

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 14 Maj 2018, 07:59

Kljukec83 je napisal/-a:
Torej po mojem je Iqonic namenjen EV navdušencem, Leaf pa noramlnim uporabnikom

Sam bi imel že zaaran avto, če bi imel termal management -tako pa se bojim, da bi ob normalni uporabi (na AC vozimi praktično vedno preko max brzine leafa - oz med 150-160) metalo v ti želvo


Ta dva odstavka se malo tepeta. Ali Leaf zdaj je za normalnega uporabnika ali ne?

Leaf ne gre 160, niti 150...
Uporabniški avatar
standi79
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 136
Kraj: Maribor
Avto: LEAF 2018 :)
123
104

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a standi79 » 14 Maj 2018, 08:03

sem ga peljal 160 pa ne po hribu navzdol ;)
če ga lahko moja žena vozi vsak dan pol je za vsakega uporabnika ;)
MIRKOLEAF, DGJ, CRF, talker2, Desty
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 239
153
232

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 14 Maj 2018, 08:23

standi79 je napisal/-a:sem ga peljal 160 pa ne po hribu navzdol ;)
če ga lahko moja žena vozi vsak dan pol je za vsakega uporabnika ;)


Kot je meni znano Leafu števec precej laže. Ali je šlo 160 po gpsu?

Sicer niti ni toliko relevantno saj so te hitrosti itak nelegalne (vsaj v Sloveniji).
standi79
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 212
Avto: Hyundai IONIQ EV
187
164

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a magic » 14 Maj 2018, 08:51

Pa ne samo nelegalne, za EV tudi niso ravno smotrne :geek:
MIRKOLEAF
kavka
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 37
12
7

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a kavka » 14 Maj 2018, 09:03

Zakaj se povdarja pri EV, da je dobro voziti varčno/ekološko? To velja za vsa vozila. Ali samo zaradi dosega? Ker tudi ICE pri višjih hitrostih porabi več - ne vidim razlike, razen da pri ICE z enim rezervarjem narediš namesto 600km potem 900+km, če vožiš varčno. V odstotkih je pa primerljivo in odvisno od Cd avta.
talker2, CRF, evid
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 239
153
232

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 14 Maj 2018, 09:32

kavka je napisal/-a:Zakaj se povdarja pri EV, da je dobro voziti varčno/ekološko? To velja za vsa vozila. Ali samo zaradi dosega? Ker tudi ICE pri višjih hitrostih porabi več - ne vidim razlike, razen da pri ICE z enim rezervarjem narediš namesto 600km potem 900+km, če vožiš varčno. V odstotkih je pa primerljivo in odvisno od Cd avta.


Kot jaz vidim zadevo predvsem zaradi dosega. Razlike so lahko gromozanske. Test Lendava-Koper je pokazal, da je s polno baterijo z Leafom v "hipermiling mode" možno prevoziti ~300km. Če bi vozil 130kph bi naredil natanko pol manj. To je pa že kar razlika.

Pri Leafu je potem potrebno upoštevati še, da visoka hitrost zelo zgreje baterijo.

Se pravi, varčno prideš dlje, hitreje in ceneje. Pa tudi bolj je varno ;) Seveda, če si varčen v mejah normale :)
Robinhood, evid, MIRKOLEAF
Uporabniški avatar
context
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 73
Kraj: Maribor
84
25

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a context » 14 Maj 2018, 09:50

Stvar je tudi v samem izkoristku. ICE motor ima nekje 20% izkoristek, 80% izgube. In na teh 20% potem vpliva se hitrost, gume, aerodinamika....
EV motor ima pa izkoristek nekje 95%, izgube minimalne. In visja hitrost, aerodinamika, gume, teza in ostali faktorji se veliko bolj poznajo.

(stevilke niso popolnoma natancne, ampak za predstavo bo "good enough" :) )
kavka, giotto, Damijan

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na