Nissan LEAF 2018
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Morda ne bo odvisna od tega ali je kupljen v Avstriji ali pri nas. Mislim, da je v Avstriji garancija 3 leta oziroma 100000 km, 5 let oziroma 100000 km za elektro pogon ter 8 let ali 160000 km na baterijo (9 od 12 črtic na prikazovalniku).
Re: Nissan LEAF 2018
Ustavi avto sredi AC? Nevarno.pirpy napisal/-a:Propilot v leafu 2018 ustavi avto, če zaspiš.
Prejšnji model, ki ga je tip testiral je delal tako, da je izključil krmiljenje.
Re: Nissan LEAF 2018
Dzun Tao napisal/-a:Ma po moje izključit krmiljenje pomeni, da voznik ki je zaspal, nima več vpliva na volan (vrti v prazno ali je zaklenjen), avto pa dejansko še naprej lovi črte cestišča, najbrž do varne zaustavitve ali kaj podobnega. Dvomim, da bi res šel naravnost iz ovinka, bi bila preveč začetniška.pirpy napisal/-a:Propilot v leafu 2018 ustavi avto, če zaspiš.
Prejšnji model, ki ga je tip testiral je delal tako, da je izključil krmiljenje.
pirpy napisal/-a:Propilot v leafu 2018 ustavi avto, če zaspiš.
Prejšnji model, ki ga je tip testiral je delal tako, da je izključil krmiljenje.
Poglejta video.... To je najnovejši model... Res neha šofirat.
Evo, tukaj:
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Ali niso razlike med modeli za različne trge? Ko sem gledal razne videe se mi je zdelo da je lahko delovanje različno na Japonskem ali v Ameriki. Predvidevam, da je to zaradi različnih zakonodaj ali kakšnih morebitnih tožb, nisem pa 100% prepričan.
Re: Nissan LEAF 2018
Lahko so razlike ja... Sploh je čudno ker so mu v avtohiši tekli da bi se moral ustavit.
Re: Nissan LEAF 2018
da ne bo nepotrebnih ugibanj... takole deluje propilot;
https://www.youtube.com/watch?v=A5xdeUa3-GU
takole pa prisilno ustavljanje;
https://www.youtube.com/watch?v=VKI-QGDOEEk
https://www.youtube.com/watch?v=A5xdeUa3-GU
takole pa prisilno ustavljanje;
https://www.youtube.com/watch?v=VKI-QGDOEEk
Re: Nissan LEAF 2018
ima že kdo podatek kakšen naj bil bil doseg pozimi oziroma pri -5 ali celo -10? Namreč žena naredi 160 km na dan za službo včasih tudi kaj več tako, da predpogoj je minimalni doseg 160 km. Da ne bom tako kot sosed, ki kupi novega i3 in ugotovi, da pozimi ne pride do službe in nazaj in se vozi z 20 let starim dizlom pozimi;););)
Re: Nissan LEAF 2018
mi smo reskirali... upam, da se nismo zaj... žena ima v službo in nazaj 155km in smo vplačali novega Leafa .
Re: Nissan LEAF 2018
Odvisno od ceste. Če je vseh 160km na avtocesti bo precej tesno... Oziroma bo treba zniževat hitrost.
[/center]
[/center]
Re: Nissan LEAF 2018
Glej, drugi ti bodo verjetno rekli da boš zvozil z lahkoto! Jaz pa poskušam biti bolj ziheraš in poraba 22kWh/100km je na AC z malo dežja čisto realna. V veliki večini primerov pa bo 160km brez problema. Če se pa par dni v letu ne izide, je pa vedno pri roki še kakšna polnilnica da dopolniš tistih 5 minut. Pa na začetku vmes mal dopolniš da vidiš koliko je rezerve. Brez panike!
Re: Nissan LEAF 2018
pogumno... en obvoz na poti, en dodaten opravek, pa bo avtovleka pela.standi79 napisal/-a:mi smo reskirali... upam, da se nismo zaj... žena ima v službo in nazaj 155km in smo vplačali novega Leafa .
Re: Nissan LEAF 2018
Sam imam plug in Hybrida in vidim, da se pozimi doseg zmanjša za 20-30% in če gledaš še na preveč samozavesten podatek o dosegu na splošno si takoj na 50% minus;)
Edini plus, ki ga ima žena je to, da se dejansko ne vozi po avtocesti, ker nič ne profitira in potem gre rajši po stari cesti.
Kakšna je razlika pri porabi med vožnjo po cesti 80-90kmh ali avtocesta cca 120kmh?
Edini plus, ki ga ima žena je to, da se dejansko ne vozi po avtocesti, ker nič ne profitira in potem gre rajši po stari cesti.
Kakšna je razlika pri porabi med vožnjo po cesti 80-90kmh ali avtocesta cca 120kmh?
Re: Nissan LEAF 2018
Ogromna.
Nižja hitrost, nižja poraba. Med 120km/h in 80km/h je razlika ogromna.
Nižja hitrost, nižja poraba. Med 120km/h in 80km/h je razlika ogromna.
Re: Nissan LEAF 2018
Saj ne vemo, kakšno ima pot, naj prvo to avtor napiše.
Če gre iz MB v CE, potem bo potrebno hitrost omejit na AC, regionalna cesta pa ne bi smela delati težav.
Če gre iz MB v CE, potem bo potrebno hitrost omejit na AC, regionalna cesta pa ne bi smela delati težav.
Re: Nissan LEAF 2018
Se pravi pri povprečni hitrosti okoli 50kmh bi lahko naredil cca 350km ali je to zgolj teorija
Re: Nissan LEAF 2018
To je teorija.... ki pa je kar blizu prakse... S tem da je predpostavljena konstantna vožnja, brez zaviranj in pospeševanj, brez vetra, brez dežja, 20 Stopinj.... itd.....tomi123 napisal/-a:Se pravi pri povprečni hitrosti okoli 50kmh bi lahko naredil cca 350km ali je to zgolj teorija
Re: Nissan LEAF 2018
No ja, ne pri povprečni, ker povprečno 50kmh lahko dosežeš tudi če voziš 4min na MAKS pa potem nekaj minut na 10kmh
Konstantno pač 50kmh, pa se dela čudeže-
Konstantno pač 50kmh, pa se dela čudeže-
Re: Nissan LEAF 2018
Za zimske mesece je kar na meji. Pa ne zaradi gretja, to se vecinoma mitigira s toplotno crpako. Ampak zaradi mraza samega. Baterije imajo pac taksno kemijo, da v mrazu kapaciteta pade tudi za 30%. To opazam pri dveh EV-jih.standi79 napisal/-a:mi smo reskirali... upam, da se nismo zaj... žena ima v službo in nazaj 155km in smo vplačali novega Leafa .
Glede na reviewe je z Leafom realno za naredit 250km, ob voznji po regionalki tudi 300km. Pozimi bi torej "cez palec" moralo it 175km po avtocesti, voznja 100km/h. Kaj pa bo cez 5 let ko malo SOH pade pa je vprasanje.
Se vedno pa bo tu CHAdeMO, 10 minutni postanek primerljiv s tankanjem (kjer stejem tudi odhod na placevanje) bo dodal ~40km avtonomije. Ce bo postaja seveda prosta.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek