Nissan LEAF 2018

Odgovori
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1138
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
1046
1422

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a MIRANRR »

Za Štajerski del, ima Koletnik v MB .
Samo pazite, da vas ne prepriča, da EV ni dobra stvar!
DGJ
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
standi79
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 186
Kraj: Maribor
Avto: LEAF 2018 :)
146
113

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a standi79 »

MIRANRR napisal/-a:Za Štajerski del, ima Koletnik v MB .
Samo pazite, da vas ne prepriča, da EV ni dobra stvar!
Ja pazite se Koletnika, ker imam zeloooo slabe izkušnje pa ne z EV.
Da pa te še prepričuje, da EV ni ok pa tak katastrofa.
Robie
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a matija »

Damijan napisal/-a:
En ev napisal/-a:kdo pa ima Leafe za testne vožnje v Slo?
Testno vozilo imajo tudi pri Nissan Krulc Moravče http://www.nissan-krulc.si/
- prodajalec in serviser z najdaljšo tradicijo pri nas.
Priporočam.
Pri njih sem bil tudi jaz na testni, prijazno osebje. Glede polnjenja ob visokih temperaturah baterije ne vedo nic, niti kje se jo pogleda.

Ta tiste ki planirate it tja, imajo tudi Type2 Etelovo polnilnico za Leafa — jih pa ni motilo da sem polnil C-Zera. Sem jo dodal na plugshare in tudi dopisal da se je sinhronizirala z avtom na <~10A (zelo pogosto pri polnilnicah tega proizvajalca).
CRF napisal/-a:Ko je enkrat graf premajhen za temperaturo narisat je pa res kriza
Je pa zanimivo da o rapidgate pišejo samo "testerji", lastniki pa nič
Sklepam da zato, ker tisti ki so avto testirali in kupili, jim odgovarja. Verjetno daljsih relacij ne delajo pogosto. Testerji pa avto poskusijo tocno s tem namenom in jasno pisejo o upocasnitvi po prvem ali ze ob prvem polnjenju.
standi79, CRF, Damijan, Hitch-Hiker, mkonci, talker2, Desty
Robie
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 316
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla
221
1731

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Robie »

Vsak dan min 230km in do danes še ni bilo težav da bi me upočasnila “želvica”. Prevozenih pa cca 12000km...
MIRKOLEAF, DGJ, standi79, hribovc0601, Klemaslo
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1240
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1512

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Nekaj nasvetov iz navodil (https://owners.nissanusa.com/content/te ... manual.pdf):

To maximize the battery's useful life, use
the following driving and charging habits
where possible:
• Avoid exposing a vehicle to extreme ambient
temperatures for extended periods.
• Avoid storing a vehicle in temperatures
below −13°F (−25°C) for more than seven
days.
• Avoid leaving your vehicle for more than
14 days where the Li-ion battery available
charge gauge reaches a zero or near zero
(state of charge).
• Allow the vehicle and Li-ion battery to cool
down after use before charging.
• Park/store your vehicle in cool locations
out of direct sunlight and away from heat
sources.
• Avoid sustained high battery temperatures
(caused, for example, by exposure to
very high ambient temperatures or extending
highway driving with multiple
quick charges [if so equipped]) .

Prav tako piše, da se priporoča pustiti pri nizkih temperaturah vključen polnilni kabel - če ima vozilo vgrajen grelec, se vklopi pri temperaturi pod -10 st.C...

Glede želve - ko se prižge (tudi zaradi previsoke temperature) se zmanjša moč motorja:
LI-ION BATTERY TEMPERATURE
GAUGE
The gauge indicates the temperature of
the Li-ion battery.
The temperature of the Li-ion battery is
within the normal range when the display
is within the zone1 shown in the illustration.
The temperature of the Li-ion battery varies
according to the outside air temperature
and driving conditions.
NOTE:
• If the display indicates that the temperature
of the Li-ion battery is near the
red zone end of the normal range, reduce
vehicle speed to decrease the
temperature. If the indicator is over the
normal range, the power provided to
the traction motor is reduced when the
powerlimitation indicator light is illuminated.
Therefore, the vehicle is not as
responsive when the accelerator is depressed
while the power limitation light
is illuminated. For additional information,
refer to “Power limitation indicator
light” in this section.
• If the outside temperature is extremely
low, the Li-ion temperature gauge may
not display a temperature reading. The
vehicle may not be able to be put in the
READY to drive mode. Have the system
checked. It is recommended that you
visit a NISSAN certified LEAF dealer for
this service.

Tega si nikakor ne bi želel doživeti na avtocesti.
matija, Robie
Soul EV believer
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1138
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
1046
1422

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a MIRANRR »

Ali je kdo že preizkusil opozorilo o nizki vrednosti baterije, kdaj se to vklopi, pri 5% ali kje drugje. Kako pa je z želvico. Kdaj se ta vklopi, pri visoki temperaturi, sem videl pri prejšnjem zapisu. Kaj pa ko je baterija 3 % ali manj. Koliko še lahko prevoziš, da prideš do prve bencinske črpalke, da kupiš 1 liter bencina, da ga,......
Navodil je veliko, ampak latinščina mi nekako ne gre.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a CRF »

Kolikor vem, ogromno. Ker pri 0% je baterija še precej polna... 10% mislim da. Tako da kakšnih 30km bi po moje z lepo vožnjo šlo.
Robie
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1132
869
1087

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a giotto »

Leaf spy je kljub dvema monitorjema pri tem avtu še vedno nuja...
timo
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 265
Kraj: Logatec
Avto: Hyundai Kona 3f 64 -2021
425
1665

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a timo »

Danes sva s kolegom opravila kratek navzkrižni test Leaf 2 vs Ioniq in ugotavljam naslednje -na kratko.
Funkcije in sposobnosti ne bi posebej primerjal- oba nudita iste funkcije pod drugim imenom in z malce drugačno dostopnostjo do njih- vse ostalo so nianse, ki posamezniku ki se enega navadi tudi bolj sede.
Vsekakor sta oba avta trenutno na ravni "stroja vseh strojev"(v tem razredu)!
Lp v
Nejccc, MIRANRR, talker2, Matej, kt57, Robinhood, Hitch-Hiker, MIRKOLEAF, evid, instrukcije, DGJ, Desty
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2307
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1691
2214

Nissan LEAF 2018 - Članek o segrevanju baterije

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Zasledil sem naslednji članek o segrevanju baterije Leafa. Zdi se mi zelo izčrpen in realističen. Tu pa tam je kakšna napaka, kot je na primer poraba vozila, ki naj bi bila sorazmerna moči motorja (in ostalih porabnikov).
Članek je tukaj:https://cleantechnica.com/2018/07/16/20 ... -the-heat/
MIRKOLEAF, matija
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: Nissan LEAF 2018 - Članek o segrevanju baterije

Odgovor Napisal/-a matija »

crunchy napisal/-a:Zasledil sem naslednji članek o segrevanju baterije Leafa. Zdi se mi zelo izčrpen in realističen. Tu pa tam je kakšna napaka, kot je na primer poraba vozila, ki naj bi bila sorazmerna moči motorja (in ostalih porabnikov).
Članek je tukaj:https://cleantechnica.com/2018/07/16/20 ... -the-heat/
Dober graf iz clanka:
Priponke
Leaf_RapidgateTEMPgraph.png
Nejccc, DGJ, CRF, Damijan
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1240
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1512

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Damijan »

timo napisal/-a:Danes sva s kolegom opravila kratek navzkrižni test Leaf 2 vs Ioniq in ugotavljam naslednje -na kratko.
Funkcije in sposobnosti ne bi posebej primerjal- oba nudita iste funkcije pod drugim imenom in z malce drugačno dostopnostjo do njih- vse ostalo so nianse, ki posamezniku ki se enega navadi tudi bolj sede.
Vsekakor sta oba avta trenutno na ravni "stroja vseh strojev"(v tem razredu)!
Lp v
Ioniq je bolj aerodinamičen, verčnejši (z manjšim aku naredi praktično enako km),
ima hlajen akumulator in na hitrih CCS (CHAdeMO se iz EU postopoma umika) se lahko polni tudi s 70kW...

Težko bi se strinjal, da sta oba "stroja vseh strojev"
nakaza, giotto, matija, timo, SimonZed, evid, Nejccc
Soul EV believer
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a CRF »

Da se CHAdeMO umika pa ne vem če bi lahko rekel. Število vztrajno narašča, čeprav ga uporablja skoraj da samo še Nissan. Podobno 43kW Type2, čeprav ga koristi le en avto.
Mislim da je bi morali čim prej ukinit tisto da morajo hitre polnilnice podpirat vse tri standarde. Naj bo CCS. Pa naj Nissan za EU predeluje polnilec.
Nejccc
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

CRF napisal/-a:Ko je enkrat graf premajhen za temperaturo narisat je pa res kriza

Je pa zanimivo da o rapidgate pišejo samo "testerji", lastniki pa nič
Zganil se je tudi BBC in poročal o razhajanju med oglaševanimi lastnostmi Leafa 2 in izkušnjami kupcev:
https://www.bbc.co.uk/news/amp/business-44575399
Tudi britanski pooblaščenec za oglaševalske standarde (Advertising Standards Authority) razmišlja o sprožitvi preiskave.
MIRANRR, evid
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a matija »

CRF napisal/-a:Da se CHAdeMO umika pa ne vem če bi lahko rekel. Število vztrajno narašča, čeprav ga uporablja skoraj da samo še Nissan. Podobno 43kW Type2, čeprav ga koristi le en avto.
Mislim da je bi morali čim prej ukinit tisto da morajo hitre polnilnice podpirat vse tri standarde. Naj bo CCS. Pa naj Nissan za EU predeluje polnilec.
+ pred kratkim objavljen CHAdeMO 2.0, ki naj bi deloval s 400kW, kar je vec kot trenutno najvisja hitrost standarda SAE CCS 350kW. Sicer nerelevantno, avtomobilom se znizuje polnilna moc (iz 2-3C se premika bolj proti 1C), kot opazamo v zadnjih letih.
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1240
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1512

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a Damijan »

CRF napisal/-a:Da se CHAdeMO umika pa ne vem če bi lahko rekel. Število vztrajno narašča, čeprav ga uporablja skoraj da samo še Nissan. Podobno 43kW Type2, čeprav ga koristi le en avto.
Mislim da je bi morali čim prej ukinit tisto da morajo hitre polnilnice podpirat vse tri standarde. Naj bo CCS. Pa naj Nissan za EU predeluje polnilec.
Že 8 let star CHAdeMO je vsaj po celem svetu enak (poleg Nissana ga uporablja še Mitsubishi, Toyota, Subaru, Kia...).

CCS Combo ni enak - v EU je kombiniran s type2, v ZDA s type1

Se mi zdi, da nekaterim lobijem prav paše, da je toliko izzivov na poti do elektrifikacije :/
MIRANRR, matija, DGJ
Soul EV believer
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2307
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1691
2214

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a crunchy »

SimonZed napisal/-a:
CRF napisal/-a:Ko je enkrat graf premajhen za temperaturo narisat je pa res kriza

Je pa zanimivo da o rapidgate pišejo samo "testerji", lastniki pa nič
Zganil se je tudi BBC in poročal o razhajanju med oglaševanimi lastnostmi Leafa 2 in izkušnjami kupcev:
https://www.bbc.co.uk/news/amp/business-44575399
Že objavljeno (30. junij):
crunchy napisal/-a:BBC se je oglasil glede rapidgate-a:
https://www.bbc.com/news/business-44575399
Pravijo, da je Nissan zavajal glede hitrosti polnjenja. Glede na to da BBC ni kar tako, upam, da bo to dobra lekcija za Nissan, da bodo pri prihodnjem EVju bolj pazili na baterijo in končno vgradili ustrezen sistem hlajenja baterije.
SimonZed
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Se opravičujem za podvojitev, ne sledim več redno rapidgateu, sem bolj slučajno naletel na novico...
Uporabniški avatar
AndY1
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 206
Kraj: Domžale
Avto: 2012 Opel Ampera
182
53

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a AndY1 »

desiro napisal/-a:Danes sem imel priliko preizkusiti leafa na daljši relaciji, Lj-Portorož_lj in še nekaj fjakanja okoli.

Ob prevzemu 80 % po cca 140 km cca 24 % na chademo v dobrih 40 minutah napolnil na 88 % (BS petrol Koper)
Med sladoledom v Portorožu v 40 min dopolnil ravno 4,6 kW (toliko kot sem porabil za pot (kp-Portorož).
nazaj grede se je malenkost mudilo vožnja 140 tudi v klanec in kaj hitro sem opazil da je zgubil živahnost, preverim baterijo le ta v rdečem polju, no pa sem doživel ta zloglasni rapidgate.
Na ravbrkomandi v 9 min dotankal pri cca 22 kWh za nekaj odstotkov, v ljubljano prispel z dobrih 20 % kjer je v Šiški pri Mercatorju polnil le z 16 kWh.

baterija se do oddaje vozila ni shladila kaj dosti kot ravno pod mejo rdečega polja, vendar moram reči da me avto kljub temu ni razočaral.
Pač bomo vozili po ac 110 in skrbeli za to da bo pred štartom polnjen na 6 kWh vtičnicah na 100 %.
če pa bo potreba pa zmore tudi tistih 140 km/h.
Skratka komaj čakam... baje je moj že narejen vem številko šasije, kdaj pa bo pripeljan v Slo pa se pustimo presenetiti.

Ps: vem da je napisano malenkost nepregledno, vendar mislim da glede na uro pisanja še vedno razumljivo
Namen je bil potolažiti bodoče lastnike ki se bi morda sekirali glede rapidgate. Ni tako grozno kot se morda sliši.
Hvala za tale zapis. O točno taki situaciji sem pisal par mesecev nazaj, pa sem bil s strani nekaterih tukajšnjih forumašev popljuvan.

Latniki Leaf-ov boste poleg range anxiety-ja imeli še battery temperature anxiety.

P.S.: Pa še hitre polnilne postaje boste zasedali nenormalno dolgo, plačevali pa 2x ali 3x kratno ceno.
SimonZed, giotto, talker2, Nejccc
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1547
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
951

Re: Nissan LEAF 2018

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Gre pač za specifiko uporabe vozila - žal je pregrevanje resen problem na katerega mora vsak pred nakupom računati in se odločit na osnovi svojih poti.
Sam sem šel v nakup kljub tej pomanjkljivosti in ker avto uporabljam striktno za vožnje kjer do tega problema ne more prit mirno spim.
Sem pa računal, da bom večino doma polnil, kar se je pri dostopnosti polnilnih postaj izkazalo za nerealno - dejansko sem v mesecu dni doma polnil 2 uri.

Glede na ponudbo EVjev tako nimamo velike izbire in z avtom sem v osnovi zadovoljen - dela točno tako kot sem pred nakupom predvideval.

Jaz bi raje vzel večjo baterijo kot hitrejše polnjenje - pač spet zaradi mojih poti - potem bi priklopil vsak drugi dan, sedaj pa vsak dan.

Mimogrede - sodelavcu so na Amperi končno dobavili novo baterijo (avto je stal 2 meseca na servisu) - za staro na avstrijskem servisu niso prepričani ali je zanič, samo usposobit je pa niso več uspeli (kapaciteto je pred odpovedno držala BP). In ja vem - vse se lahko pokvari.
matija, CRF, talker2, MIRKOLEAF, kt57
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Leaf 40kWh”