Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Radeče-Hrastnik-Zagorje-Trojane-postari cesti proti Lukovici-Volčji potok-Kamnik končna destinacija.matija napisal/-a:Sklepam da je pot tale:
Re: Nissan LEAF 2018
tomi123 napisal/-a:ima že kdo podatek kakšen naj bil bil doseg pozimi oziroma pri -5 ali celo -10? Namreč žena naredi 160 km na dan za službo včasih tudi kaj več tako, da predpogoj je minimalni doseg 160 km. Da ne bom tako kot sosed, ki kupi novega i3 in ugotovi, da pozimi ne pride do službe in nazaj in se vozi z 20 let starim dizlom pozimi;););)
Mal špekuliram... piše da si iz Radeč... recimo da se vozi v Ljubljana je to ravno v obe smeri cca.. 160 km
Uporabi tole aplikacijo... http://www.jurassictest.ch/GR/
Je kar točna, mogoče ne upošteva mraza, kar pomeni max 10% napake.
Po teh podatkih se bo ta pot izzšla brezproblema. Že Leaf1 jo spelje.
Pa še za nazaj je v Lukovici DC, recimo da kadar bo preveč porabila, gre to pot nazaj.
Lahko pa sem čist falil pot ...
Re: Nissan LEAF 2018
Po GreenRace je treba imet vožnjo na SPORT če hočeš oceno za vsaj približno normalno vožnjo. Potem pa še 20% dol za zimo.
Re: Nissan LEAF 2018
Ne vem če res.
Vsaj za moj avto ne faleva tok.
Je pa res, da je GOM pri Soulu izjemno konzervativen in vedno lahko prevozm več kot pravi.
Celo pot v Dusseldorf sem si splaniru po GRju, januarja letos, in nisem nič dodajal in tudi ni bilo sport možnosti in so se izračuni ujemali z dejanskim stanjem na cesti.
Vsaj za moj avto ne faleva tok.
Je pa res, da je GOM pri Soulu izjemno konzervativen in vedno lahko prevozm več kot pravi.
Celo pot v Dusseldorf sem si splaniru po GRju, januarja letos, in nisem nič dodajal in tudi ni bilo sport možnosti in so se izračuni ujemali z dejanskim stanjem na cesti.
Re: Nissan LEAF 2018
Seveda ni problem vzeti oz. zamenjati doma avto, če bi bilo to problem. Ampak, če kupuješ avto za cca 5 let kdo tudi več gledaš na to, da boš imel čim manj teh kolobacij;). Avto kupujem čisto iz racionalizacije, ker žena naredi cca 50000km na leto bi rad, da bi še tudi v 5 letu prišla v službo brez večjih težav;););)
Vprašanje glede na vaše izkušnje o subvenciji in EKO kreditu...namreč rad bi dal cca 10000-15000 eur gotovine ostalo bi vzel EKO kredit. Kakšen je postopek, ali avto v tujini plačam v celoti in potem urejam na EKO skladu ali pošljem predračun na EKO sklad, kjer plačajo po predračunu. Hvala za odgovor;)
Vprašanje glede na vaše izkušnje o subvenciji in EKO kreditu...namreč rad bi dal cca 10000-15000 eur gotovine ostalo bi vzel EKO kredit. Kakšen je postopek, ali avto v tujini plačam v celoti in potem urejam na EKO skladu ali pošljem predračun na EKO sklad, kjer plačajo po predračunu. Hvala za odgovor;)
Re: Nissan LEAF 2018
Debato o EKO Kreditu nadaljujte tukaj: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=14&t=830
Re: Nissan LEAF 2018
Tale je tudi obsiren, ogromno informacij ce ne kar vse: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=6&t=80
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
Na enem nemškem forumu sem zasledil, da bodo dobave novih Leaf-ov, za vsa naročila po 1. novembru, meseca junija. Predvidevam, da se bo tudi pri nas (Avstriji) nekoliko zapletlo in da bodo imele dobave kar nekaj zamude glede na postavljen rok.
Očitno je povpraševanje precej preseglo zmogljivosti proizvodnje.
Očitno je povpraševanje precej preseglo zmogljivosti proizvodnje.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
Tega človeka se pa praktično ne da razumeti.evid napisal/-a:nov test na YT za vse bodoče lastnike Leafa 2
https://www.youtube.com/watch?v=jSK1JvpZfUw
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
Ali si jih bral? Še bolj zabavno od ugotavljanja kaj je želel povedati... Kot da bi se vozil v čolnu ali šel na volitve (tolikokrat se pojavi napis boat in vote - namesto Volt ali Bolt).
V glavnem eden od najbolj zmedenih videov, kar sem jih videl. Tip res nima smisla za ustvarjanje videov.
V glavnem eden od najbolj zmedenih videov, kar sem jih videl. Tip res nima smisla za ustvarjanje videov.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
Pri vsakem ogledu testa Nissana Leafa 2018 pa je potrebno vzeti v zakup, da se modeli za različna tržišča razlikujejo. Verzija 2.zero ne bo imela vseh dodatkov, kot jih predstavljajo kje na Japonskem ali v ZDA. Samodejnega parkiranja ne bo. Predvidevam, da ne bo tudi vzvratnih kamer in podobnih priboljškov. Za britansko tržišče (morda tudi za ostalo EU) one pedal drive naj ne bi imel tako agresivne regeneracije (kar se mi zdi slabo).
Prav zanima me kakšen avto bo dejansko prišel na EU (SLO, Avstrijske) ceste naslednjo pomlad.
Prav zanima me kakšen avto bo dejansko prišel na EU (SLO, Avstrijske) ceste naslednjo pomlad.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Nissan LEAF 2018
Tole sem namreč našel na eni spletni strani:
Our test car is different to what we’ll get in the UK. The suspension will be stiffer on the UK car, the e-Pedal smart regenerative braking system gentler, the dashboard more Micra-like, and it won’t get a rear-view camera and display in the rearview mirror.
The UK-specification car will benefit from that upgraded dashboard from the Micra because the interior of the Leaf isn’t exactly inspiring in Japanese spec. There’s a lot of grey plastic.
The e-Pedal in the Japanese-spec car is a little aggressive and Nissan expects UK customers to prefer a gentler deceleration when easing off the throttle. Nissan couldn’t say by how much it’ll be reined in, but there’ll be less head-bobbing from passengers when the driver’s foot comes off the accelerator. When you're on the accelerator, this new Leaf has got a real lump of torque to fire it down the road – 20% more than before, in fact, at 236lb ft. 148bhp of power gives a rather pedestrian top speed of 89mph, but that's of little concern to the average Leaf driver.
Stiffer suspension might not be such a welcome tweak for the UK, though. The Leaf is slightly firm already. Bumpier surfaces make themselves known at low speeds, with a little more shake than you’d hope. Nissan promises that cornering ability will be improved, although there’s nothing noticeably wrong with that. From first impressions at least, it doesn’t need it.
Our test car is different to what we’ll get in the UK. The suspension will be stiffer on the UK car, the e-Pedal smart regenerative braking system gentler, the dashboard more Micra-like, and it won’t get a rear-view camera and display in the rearview mirror.
The UK-specification car will benefit from that upgraded dashboard from the Micra because the interior of the Leaf isn’t exactly inspiring in Japanese spec. There’s a lot of grey plastic.
The e-Pedal in the Japanese-spec car is a little aggressive and Nissan expects UK customers to prefer a gentler deceleration when easing off the throttle. Nissan couldn’t say by how much it’ll be reined in, but there’ll be less head-bobbing from passengers when the driver’s foot comes off the accelerator. When you're on the accelerator, this new Leaf has got a real lump of torque to fire it down the road – 20% more than before, in fact, at 236lb ft. 148bhp of power gives a rather pedestrian top speed of 89mph, but that's of little concern to the average Leaf driver.
Stiffer suspension might not be such a welcome tweak for the UK, though. The Leaf is slightly firm already. Bumpier surfaces make themselves known at low speeds, with a little more shake than you’d hope. Nissan promises that cornering ability will be improved, although there’s nothing noticeably wrong with that. From first impressions at least, it doesn’t need it.
Re: Nissan LEAF 2018
V začetku decembra naj bi stekla proizvodnja Leafa za evropski trg. Eden iz med YT vlogerjev je obljubil, da bo pridobil in objavil specifikacije opreme za posamezne modele. Potem bomo pa videli kaj pomeni nakup v prednarocilu...
Re: Nissan LEAF 2018
Ali ni bil avto, ki so ga nekateri naročili preko AUT točno specificiran? Kolikor sem gledal je bila vsa oprema zelo podrobno našteta. Lahko je samo še kaj dodatno, nikakor pa ne sme karkoli manjkati.
Re: Nissan LEAF 2018
Zmeda. Skoraj tako kot da bi Teslo 3 naročil. Še pol leta za čakat, nejasnost pri opremi...omg, upam, da temu ni tako.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek