Nissan LEAF 2018

Leaf, e-NV200
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3070
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1647
1910

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 19 Jan 2018, 09:32

Tudi to je mogoče. Ti, prvi, testni avtomobili ni rečeno da so za prodajo.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 242
154
234

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 19 Jan 2018, 09:40

pirpy je napisal/-a:Za japonski trg bo brž ko ne type 1, za EU pa type 2


Točno tako.

Tudi sam sem bil v dvomih dokler ga nisem videl na sejmu na Dunaju. Tam je imel avto že type 2.
venuciae30, MIRANRR
venuciae30
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 78
Avto: Leaf Z.E. 40kWh
65
26

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a venuciae30 » 19 Jan 2018, 09:45

Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 382
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
368
402

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 19 Jan 2018, 11:08

@qiotto Se bi priporočal za kakšne realne vtise iz sejma na Dunaju.
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 696
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
469
461

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 19 Jan 2018, 11:52

Mislim, da je @giotto in ne qiotto
Glede sejma na Dunaju pa nisem prepričan ali so razstavljali 2.ZERO verzijo ali pa "navadno", npr. model Tekna? Previdevam, so imeli model Tekna vključno s samodejnim parkiranjem.
Še vedno pa ne vem natančno kaj je vključeno v Tekni, česar pa ni v 2.ZERO (in obratno). Predvidevam, da v 2.ZERO manjka samodejno parkiranje (ter s tem vse kamere okrog avta??), elektronska ročna zavora in usnjeni sedeži. Ali še kaj?
MIRANRR
venuciae30
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 78
Avto: Leaf Z.E. 40kWh
65
26

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a venuciae30 » 19 Jan 2018, 13:17

Iz AT brošure:
Intelligenter AROUND VIEW MONITOR für 360° Rundumsicht
- Parksensoren, vorne und hinten
- Intelligente Bewegungserkennung
- Intelligente Müdigkeitserkennung

Pri QASHQAI-ju to pomeni, da ima kamere.


Manuelle Parkbremse
Gumb za ročno zavoro

Samodejnega parkiranja ni v brošuri. Rečeno pa je bilo, da ne bo imel LED zasenčenih luči, ki so navedena v brošuri.
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 242
154
234

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 19 Jan 2018, 15:04

Na sejmu je bil Tekna v belo-črni kombinaciji (ta barva je 1000 eur doplačila). Avto je imel tudi pro pilot park tipko v notranjosti.

Ključne razlike med Tekna in Zero so:
- Tekna ima leder-alkantara sedeže. Alkantare je sicer le za vzorec, malo pri straneh in ne na delu kjer sediš. Tam kjer je je vseeno, če jo nebi bilo oz. je zgolj vizualni efekt. Imamo Golfa 6 (Highline), ki ima alkantaro na sedalnem delu – in točno tam alkantara mora biti saj je njen namen, da te dobro drži v sedišču.
- Zero je avto takšen kot je in ne moreš izbirati dodatne opreme, ter je bil na voljo le v dveh barvnih kombinacijah.
- Tekna ima led tudi dnevne luči medtem ko ima Zero dnevne halogenke.
- Primerjava paketov je možna pri dobrem pregledu kataloga, ki je na voljo na eni izmed prejšnjih strani. Kot sem malo bolj na hitro gledal sam je Zero še najbolj primerljiv z N-Connecta.

Zero ima elektronsko ročno zavoro. Ima tudi vse kamere saj podpira “around view monitor”.

Ugotovil sicer nisem nič kaj drastičnega, drugačnega ali dodatnega kar nebi bilo že znano iz zapisov in videov, ki so trenutno na voljo na spletu. Realni vtis je sicer vsesplošno zelo dober, je pa potrebno upoštevati, da so avto razvili Japonci. Kar je s tehnološkega vidika ter kakovosti vsekakor v plus za tiste, ki pa smo navajeni nemških avtov pa kakšna stvar sfali... Avto sem naročil za prvi družinski avto (Golf sicer ostane). Imava 2 majhna otroka. Da bo potrebno kupiti trugo je bilo jasno še preden sem ga sploh naročil. Avto nima sani tako, da se trugo namesti enako kot na vse avte, ki nimajo predpriprave. Videl sem že Leafe prve generacije s trugami tako, da tudi pri tem ne pričakujem težav. Mere na papirju kažejo, da je avto večji od Golfa, realnost pa, da je z vidika prostornosti praktično identičen.

Še najbolj sem razočaran nad prtljažnim prostorom, ki je glede na uporabno ploskev skoraj identičen Golfu 6. Zelo moteč je plastičen subwoofer, ki je pritrjen neposredno za zadje sedeže. S tega vidika je prtljažni prostor še bolj neroden. Manjša se mi zdi tudi prtljažna odprtina. Glede na litre (435) iz kataloga in slike, ki so bile dostopne na spletu sem pričakoval večji prtljažnik. Če ostanemo pri prtljažnem prostoru… je tu še par detajlov: tapicirana so zgolj tla prtlažnega prostora, ostalo je gola plastika. Golf ima tapiciran celoten prtljažnik. Pri Golfu imamo v prtljažniku še vtičnico, ki jo tu ni. Kot je najbrš že vsem znano, rezervnega kolesa ni. Paket, ki nadomešča rezervno kolo ter varnostni trikotnik je skrit v prekatu znotraj plastike in ne “zajeda” v prtljažni prostor.

Sedeži so zelo komfortni in mehkejši kot v Golfu. Podobni so prvi generaciji Leafa v katerem sem imel tudi možnost sedeti pred parimi meseci. Nastavlja se naprej nazaj, gor dol in naklon sedišča (klasika). Sovoznikov sedež po višini ni nastavljiv. Sedež se sicer nastavlja z vzvodi. Nastavitev pa je mahansko zelo robustna. Pri golfu je nastavitev veliko bolj fina. Sedež nima nastavitve podpore za hrbtenico (ali pa sem to spregledal). Sprednji sedeži so skoraj popolnoma na tleh, ni tako kot pri golfu (ter ostalih avtih, ki jih poznam), ko če sediš zadaj lahko stopalo porineš celo pod sedež. Šele doma me je začela preganjati misel ali avto sploh ima urejeno prezračevanje pod zadnjimi sedeži. Sredinskega prezračevanja za zadnje potnike ni, kot ima to urejeno Golf 6 in praktično vsi novejši avti. Imajo pa zadnji potniki dostop do nastavitve ogrevanja zadnjih sedežev. Isto kot za sprednje je nastavitev (HI/LO).

Zadaj se dobro sedi. Prostornost je primerljiva Golfu. Je pa strop za odtenek nižji (ali pa so sedeži višji). Skratka velik sem 180 cm (ajde, kakšen cm manj) pa me pri popolnoma normalni drži strop že malo boža.

Pozicija za volanom je podobna prvi generaciji Leafa. Kot je večini najbrš že znano volan ni nastavljiv po globini kar me osebno tudi kar moti saj imam rad volan bolj pri sebi. Sem se vkampiral, si vzel čas in nastavil tako, da mi je pasalo. Na koncu sem bil s pozicijo kar zadovoljen. Pač, si s sedežem nekoliko bližje.

Odlagalnih površin je razmeroma malo. Levo od voznika v vratih odprtina za večjo flašo ter še nakaj dodatnega prostora. Desno dva cup holderja, ter odlagalni prekat za telefon (gumiran). Opora za desno roko je majhna/kratka in ni nastavljiva. Se odpre in nudi razmeroma malo prostora. Spet – gola plastika. Sovoznikov predal je presenetljivo zelo majhen a globok ?! Tudi, gola plastika. Ti predali niso hlajeni. Golf 6 naprimer ima sovoznikov predal hlajen.

Kot je že znano je avto ostal malo zadaj tudi z vidika grafike na sredinskem zaslonu. Res je nekoliko zastarel. Pri Nissanu bi se lahko bolj potrudili in pripravili čistejši design, ki bi tudi soupadal z armaturno ploščo, ki je naravnost fantastična. Nekaterim analogni prikazovalnik hitrosti ni všeč meni pa se zdi odličen.

Osebno se mi zdi volan vrhunski. Lep. Nekateri so na spletu omenjali plastičnost ledra na volanu vendar sam tega občutka nisem dobil. So pa po avtu “razmetani” gumbi. Na volanu so postavljeni všečno potem pa so določene tipke razmetane še levo in desno. Izstopa gumb EKO, ki je po novem desno pri nogah (med gumbi za odpiranje polnilnega pokrova, ogrevanja volana ipd.), prej je bil na volanu. Osebno bi ga ime raje nekje bolj pri roki. Rad imam gumbe, ne pa preveč. V njihovem primeru bi vsaj nekatere lahko po vzoru Tesle 3 prenesli tudi v/na LCD.

Sredinsko vzvratno ogledalo ima fukcijo samostojnega temnenja.

Senčniki so precej veliki kar se mi zdi super.

Z vidika notranjosti se mi zdi, da Leafu proti Ioniku in E-Golfu malo manjka - predvsem z vidika tistega “premium” učinka.

Havba za vzvod nima cilindrov temveč se podpre z palico.

Znanjost avta mi je fantastična. V živo je še lepši kot na slikah! Raje bi imel integrirano ali manjšo anteno. Ter osebno bi na e-avtu raje imel ožje gume.

Tudi pod avtom je vse zaprto tako, da bo zrak lepo tekel. Se mi pa zdi kar nizek tako, da bo treba biti pazljiv.

Komaj čakam, da ga začnem vozit in prepričan sem, da bodo zgoraj omenjene malenkosti hitro zbledele :love:
matija, mitjap, kt57, instrukcije, MIRANRR, MIRKOLEAF, pirpy, DGJ, evid, CRF, Damijan, Desty, crunchy
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 242
154
234

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 19 Jan 2018, 15:34

Popravek1: Eko gumb je levo pri nogah.
Popravek2: Tekna ima vse luči led. Zero ima led luči le pozicijske (oz dnevne) ter zadaj. Glavna luč spredaj je halogen.
Uporabniški avatar
context
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 84
Kraj: Maribor
93
26

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a context » 19 Jan 2018, 18:02

Danes sem bil v Grazu pri Nissan SPAS, kjer sem se šel pozanimat za avto, da dobim primerjavo med raznimi slovenskimi dobavitelji (ki uvažajo iz Avstrije in direktno pri AT prodajalcu). Razlika v končni ceni v AT in SLO (konkretno pri DEMS) je v tem, da je pri DEMS avto 500€ cenejši (Tekna z metalic barvo). DEMS tudi zahteva avans (3000€), medtem ko v AT avans ni potreben. V zraku je še "subvencija" avstrijskega uvoznika, še niso prepričani če se slovenski kupci kvalificirajo, izvem v ponedeljek. Če jo dobim, potem je avto 1500€ cenejši kot v SLO.

Ker nimam 3000€ denarja na zalogi se bom 99.9% odločil za naročilo v AT. Razlika v mesečnem obroku je zanemarljiva, bom pa avto dobil vsaj 2 meseca prej, kot pa če bi urejal eko-sklad in eko-kredit da bi lahko nakazal avans. Uradni slovenski uvoznik pa začne prodajat avto "spomladi 2018" (lahko tudi maja ali junija, ne želim čakat).

Mogoče pride komu prav ta info
MIRANRR, FSP, evid, giotto
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 963
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
696
961

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Damijan » 20 Jan 2018, 09:21

Samodejno preklapljanje dolge/kratke luči ima kakšna oprema?
Soul EV believer ;)
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 427
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
215
102

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a N75 » 20 Jan 2018, 10:47

venuciae30 je napisal/-a:Torej je to EU model:

2018 Nissan Leaf Full Coverage - YouTube

5:05


Tale merilnik hitrosti na kazalec je nekako zgrešen, mi je bolj všeč digitalen.

Zadnja številka na prikazovalniku je 180, tako da bo Leaf 2019 imel končno hitrost verjetno večjo od 160km/h .

Pogrešam tudi polnilec 11-22kW.

Ali strešni prtljažnik, kovček lahko montiraš ?
Kaj pa vlečna kljuka ?
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 242
154
234

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 20 Jan 2018, 11:02

Damijan je napisal/-a:Samodejno preklapljanje dolge/kratke luči ima kakšna oprema?

Zero tega nima.
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 242
154
234

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 20 Jan 2018, 11:04

Pull opcije avto nima kot ima to npr tesla x. Glede na obliko in vso plastiko zadaj menim da je montaža kljuke nemogoča oz če že, sila neugodna. Za Leafe prve generacije se dobi "kljuka kit".
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 236
Avto: Citroen C2 VTS, čakajoč Kono EV
151
187

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 20 Jan 2018, 12:40

giotto je napisal/-a:
Damijan je napisal/-a:Samodejno preklapljanje dolge/kratke luči ima kakšna oprema?

Zero tega nima.

V avstrijskem katalogu za 2.zero je pisalo, da ga ima:
"Intelligenter Fernlicht-Assistent"
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 236
Avto: Citroen C2 VTS, čakajoč Kono EV
151
187

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 20 Jan 2018, 12:47

giotto je napisal/-a:Zero ima elektronsko ročno zavoro.

Glede na avstrijski katalog ima 2.zero ročno parkirno zavoro in ne stikala:
"Manuelle Parkbremse"

Če se prav spomnim, je bilo to opazno tudi v 3D notranjosti vozila, ki je bila objavljena na nissan.de.
giotto
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 242
154
234

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 20 Jan 2018, 13:00

SimonZed je napisal/-a:
giotto je napisal/-a:
Damijan je napisal/-a:Samodejno preklapljanje dolge/kratke luči ima kakšna oprema?

Zero tega nima.

V avstrijskem katalogu za 2.zero je pisalo, da ga ima:
"Intelligenter Fernlicht-Assistent"


Js sm gledal tale podatek iz zero kataloga:
Halogenscheinwerfer mit manueller Höhenregulierung
Zadnjič spremenil giotto, dne 20 Jan 2018, 13:07, skupaj popravljeno 1 krat.
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 242
154
234

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 20 Jan 2018, 13:07

SimonZed je napisal/-a:
giotto je napisal/-a:Zero ima elektronsko ročno zavoro.

Glede na avstrijski katalog ima 2.zero ročno parkirno zavoro in ne stikala:
"Manuelle Parkbremse"

Če se prav spomnim, je bilo to opazno tudi v 3D notranjosti vozila, ki je bila objavljena na nissan.de.


Imaš prav!
To je pa kar škoda. "Manuelle" sem videl pri starem Leafu in je precej "klošarsko" videt...
Se pravi s tega vidika primerljiv Visiji in Acenti.
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 242
154
234

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 20 Jan 2018, 13:11

Js sm gledal tale podatek iz zero kataloga:
Halogenscheinwerfer mit manueller Höhenregulierung


Hm. Čeprav če še enkrat pomoslim, to najbrš pomeni le ročno nastavitev višine... ne pa dolge/kratke.
Najverjetneje imaš tudi v tem primeru prav ;)
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 236
Avto: Citroen C2 VTS, čakajoč Kono EV
151
187

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 20 Jan 2018, 13:17

giotto je napisal/-a:To je pa kar škoda. "Manuelle" sem videl pri starem Leafu in je precej "klošarsko" videt...
Se pravi s tega vidika primerljiv Visiji in Acenti.


A N-connecta pa ima ročno zavoro na gumb? Sem mislil, da je to samo pri Tekni, ker je samo tam opcija Propilot Park.
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 242
154
234

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a giotto » 20 Jan 2018, 13:42

Ja. Pri n-connecta in tekna je črna pika za "Parkbremse, elektrisch"

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na