Nissan LEAF 2018

Leaf, e-NV200
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3166
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1733
1990

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 26 Sep 2018, 07:51

Ne bo hudega! Tja do 30% se lahko poveča, več pa ne bo.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
standi79
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 154
Kraj: Maribor
Avto: LEAF 2018 :)
133
108

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a standi79 » 26 Sep 2018, 07:55

jao to je dosti 30 % :(
to je zaradi hladne baterije ali?
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 716
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
481
484

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 26 Sep 2018, 08:44

Hladna baterija ima po moje večjo notranjo upornost in s tem izgube. Bolj boš pospeševal, večje bodo izgube (sorazmerno s kvadratom toka skozi motor). Nekje sem zasledil da naj bi imel Leaf tudi gretje baterije, vendar nisem čisto prepričan. Oboje lahko botruje višji porabi.
matija
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3166
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1733
1990

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 26 Sep 2018, 08:49

Večino zaradi hladne baterije ja. In nekaj zaradi klime. Pa še nekaj zaradi vremena
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
MIRKOLEAF
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 95
Avto: Leaf 2018 in Audi Q5
93
179

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRKOLEAF » 26 Sep 2018, 08:53

Če gretje ni vklopljeno, poraba ni bistveno večja, vklopi grafe porabe el. energije, se dobro vidi.
Robie
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 127
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf 2
83
253

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Robie » 26 Sep 2018, 09:05

Ni ravno za hvalit... nisem orepričan da se naredi 150km po avtocesti pri mojem načinu vožnje... običajno cca 19kw /100 km sedaj 21kw/100 s tem da jebilo gretje samo na 16 stopinj in suha cesta... sigurno med 10-15 % višja poraba (pričakovano)...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3166
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1733
1990

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 26 Sep 2018, 09:46

MIRKOLEAF je napisal/-a:Če gretje ni vklopljeno, poraba ni bistveno večja, vklopi grafe porabe el. energije, se dobro vidi.

Izgubljena energija zaradi notranjih upornosti hladne baterije se na grafih in prikazih ne vidi...
matija, crunchy
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
MIRKOLEAF
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 95
Avto: Leaf 2018 in Audi Q5
93
179

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRKOLEAF » 26 Sep 2018, 09:50

Ja, drži, to ni spremljano, se le odraža z povečano porabo.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1677
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1225
2181

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a matija » 26 Sep 2018, 10:21

V eni sosednji temi sem pisal glede zimskih dometov. Ce povzamem na kratko, ze zaradi mraza (recimo -10°C ter cas da se vse ohladi) je lahko domet manjsi 20%-35%. Brez vklopa gretja, brez dezja/snega. S tem skupaj je lahko tudi polovico.
BogyX
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 194
Kraj: MB
Avto: NISSAN
171
45

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a BogyX » 26 Sep 2018, 10:34

Jaz imam 30% rezervo - drugače ne pridem več domov....bo še zanimivo :-)
standi79
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3166
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1733
1990

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 26 Sep 2018, 10:46

Saj z manjšo spremembo vožnje in znižanjem povprečne hitrosti lahko verjetno še precej pridobiš. Pač za tiste najbolj kritične dni.
Robie, MIRKOLEAF
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 162
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3
269
6

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a BoBa » 26 Sep 2018, 10:54

BogyX je napisal/-a:Jaz imam 30% rezervo - drugače ne pridem več domov....bo še zanimivo :-)

70% porabiš za dnevno vožnjo? potem imaš vsaj 80 km v eno smer? Če je tako, je verjetno ob poti katera hitra polnilnica - za nujne primere, ali?
Uporabniški avatar
standi79
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 154
Kraj: Maribor
Avto: LEAF 2018 :)
133
108

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a standi79 » 26 Sep 2018, 10:57

BoBa je napisal/-a:
BogyX je napisal/-a:Jaz imam 30% rezervo - drugače ne pridem več domov....bo še zanimivo :-)

70% porabiš za dnevno vožnjo? potem imaš vsaj 80 km v eno smer? Če je tako, je verjetno ob poti katera hitra polnilnica - za nujne primere, ali?


tudi mi furamo vsak dan na take km... bo še zanimivo ;)
BogyX
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 194
Kraj: MB
Avto: NISSAN
171
45

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a BogyX » 26 Sep 2018, 13:18

Polnilnice so - težava je, da se vozimo trije skupaj in če si od doma 11 ur na dan nekako ne moreš pričakovati da bosta sovoznika mirno počakala še 30 min na polnilnici.

Sicer pa brez panike - mogoče pa ne bo tako kritično.
standi79
Uporabniški avatar
instrukcije
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 117
Kraj: Ladja
Avto: KIA Soul EV
177
190

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a instrukcije » 26 Sep 2018, 13:51

Za uporabnike Leafa 2 bi imel vprašanje o dosegu (realnem). Zanima me, ker je imel znanec na testnem pri 90% 208km. Razumem da ga tiščijo, zato me zanima realni domet.
Znanje je denar :geek:
MIRKOLEAF
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 95
Avto: Leaf 2018 in Audi Q5
93
179

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRKOLEAF » 26 Sep 2018, 15:59

Sklepam, da je zelo odvisno od načina vožnje. Moji podatki so sledeči po treh polnjenjih:
71% 204 km
85% 250 km
71% 202 km,

Povprečna poraba po prevoženih 400 km je 12,9 KWh/100km.
instrukcije, crunchy
Robie
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 127
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf 2
83
253

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Robie » 26 Sep 2018, 18:49

Moja povprečna poraba cca 20 000km - 18.pa še nekaj kWh / 100km,
instrukcije
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 716
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
481
484

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 27 Sep 2018, 07:56

crunchy je napisal/-a:
crunchy je napisal/-a:Opazil sem, da mi je danes na poti v službo skočil iz porabljenih 9% na 12%,

Pozabil sem dodati da na poti nazaj ponavadi porabim nekje okrog 19%. Ja, nazaj gre pot navzgor.

Zanimivo. Danes sem vklopil Leaf Spy (Pro) in izmeril SOC in kWh doma in v službi.
Doma: SOC=64.5%, 25.3 kWh
Služba: SOC=58.2%, 22.8 kWh
Mislim, da je bila na Leafovem prikazovalniku razlika 7%. Pa prav danes zjutraj je bilo najbolj hladno (očitno je bila baterija dobro ogreta v garaži - garaža je v hiši). Razdalja je približno 35 km, živim pa na približno 650 m nadmorske višine.
BogyX
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 194
Kraj: MB
Avto: NISSAN
171
45

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a BogyX » 27 Sep 2018, 08:49

JAz imam povprečno porabo sedaj okoli 16,5kWh/100km.
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 397
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
395
408

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 27 Sep 2018, 09:53

Rang
7,348

Durchschnittliche Energieeinsparung
0.14 kWh/km
Iz nissanovega programa

moje povprečje. prevoženih imam cca 17 000. Vožnja doma se giblje okrog 13 kWh, na daljših potovanjih malo čez 14 kWh tujina AC. Sedaj pride še zima, bo še slabše.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na