Nissan LEAF 2018

Leaf, e-NV200
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 417
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
206
100

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a N75 » 07 Maj 2018, 11:01

Neka optimalna hitrost na avtocesti za EV je 110km/h, tudi za bencinarje če hočeš varčno vozit.

Po prazni cesti ni problem vozit 110, ko je gužva pa za kamioni počasi, ali po prehitevalnem več kot 110.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1632
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1157
2073

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a matija » 07 Maj 2018, 11:09

tomi123 je napisal/-a:Glede porabe pa, če se misliš peljati 130 po avtocesti ti bo pa vsak EV dosti več papal kot je obljubljeno.


Ioniq morda delno izstopa, ker mu z povisevanjem hitrosti ne gre poraba tako strmo gor kot ostalim zaradi odlicne aerodinamike.
Nejccc, SimonZed
tomi123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 217
Kraj: radeče
88
0

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a tomi123 » 07 Maj 2018, 11:46

matija je napisal/-a:
tomi123 je napisal/-a:Glede porabe pa, če se misliš peljati 130 po avtocesti ti bo pa vsak EV dosti več papal kot je obljubljeno.


Ioniq morda delno izstopa, ker mu z povisevanjem hitrosti ne gre poraba tako strmo gor kot ostalim zaradi odlicne aerodinamike.


Ioniq je razred zase pa vseeno zaradi nekaj manjše baterije se "laiki" ne odločajo za avto ,ker številke niso vzpodbudne :)
Nejccc, Robinhood
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Avto: Ioniq, Rav4
196
142

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Hitch-Hiker » 07 Maj 2018, 11:50

Nekateri se vseeno odlocimo za Ioniqa z vsemi njegovimi napakami. Ampak pol cakamo. :cry:
Pa saj to cakanje je pa isti smorn pr vseh. :bang:
Bi blo kul, ce bi mal bolj masovno EVje delal.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1322
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
677
327

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a pirpy » 07 Maj 2018, 11:55

Kdo ti je obljubljal doseg 280 km pri 130km/h ?
Ali nisi prej kakšnega foruma prebral?
nakaza, MIRANRR, Robinhood
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Avto: Ioniq, Rav4
196
142

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Hitch-Hiker » 07 Maj 2018, 12:14

Noben ni obljubljal 280 km pri 130km/h. Tega nisem niti pričakoval.
Ampak preseneča, da ima pri tako majhni bateriji dobrih 200km dometa če voziš normalno. Brez divjanja. Pač tako kot vozim že sedaj z ICE avtom.
SimonZed, Robinhood
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1322
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
677
327

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a pirpy » 07 Maj 2018, 12:18

Robie je napisal/-a:Dolgo nihal in izbiral ter testiral... pa tudi čakal na dobavo. Ce nebi imel opcije polniti v službi se v nobenem primeru nebi odlocil za to varijanto. Dejansko porabim 18 kwh za 100 km pri voznji 130 km/h. To je bilo tudo moje izhodišče - hitrost 130 km/ h po avtocesti! Je pa res da so mi vsi zatrjevali da bo doseg pri taki voznji min 280 km a je to nateg in zavajanje!


Pozabil sem napisati komu je namenjen post :(
Robie
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 117
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf 2
78
209

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Robie » 07 Maj 2018, 12:26

Pred nakupom mi je bilo na velikoooo naslovih od različnih ljudi zagotovljeno da bo baterija omogočila 280 km... jih ne bom omenjal so pa tudi iz tujine.... lahko pa samo omenim da sem na isti razdalji in cesti testiral i3, e golfa, mb b, nekatere se celo veckrat ker mi prodajalci niso verjeli in lahko zagotovim da glede prevozenih km izstopa leaf. Najbolj pa meje s stalisča km razočaral mb b.

Drugače pa je i3 krasna igrača sicer slabo izolirana in z porazno speljanim hlajenjem kabine... A o tem kdaj drugic - to je tema Leaf...
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Avto: Ioniq, Rav4
196
142

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Hitch-Hiker » 07 Maj 2018, 12:43

Samo za Leafa so res obljubljali tocno to. prek 380 po nekem standardu (ne vem na pamet kater) ampak to dejansko pomeni, da bi moral racunat z realnim dosegom prek 300 km umirjeno (ne za kamioni) in 250 km normalne voznje. Ampak glede na izkusnje vecine temu ni tako.
Robie
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 117
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf 2
78
209

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Robie » 07 Maj 2018, 12:48

Drži - obljubljali so 380 km in sicer po ameriškem standardu, ki je bližje normalni uporabi vozila kot pa ta ki ga večina uporablja -zavajanje!
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3031
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1573
1873

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a CRF » 07 Maj 2018, 12:55

To pa ne bo držalo! Leaf 2018 ima EPA doseg 243km. In EPA doseg je znan po tem da je dejasnko dosegljiv z lepo vožnjo. Nikakor pa ne pri 130km/h.

Ima pa res 380km deklariran doseg po NEDC. Je treba bit previden.

No, za povrhu je pa dobil še 280km dosega po WLTP. :)
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1632
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1157
2073

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a matija » 07 Maj 2018, 12:58

Standardi, v oklepaju pa Leaf-ove vrednosti:

EPA - ameriski standard, izredno realen (243km)
WLTP - novi EU standard, malenkose manj realen kot EPA (280km)
NEDC - stari EU standard, totalno dislociran z realnosti (380km)

Verjetno so omenjali NEDC, podobno je z ostalimi vozili. Veliko proizvajalcev je zacela ze javno oglasevat nizje stevilke, tudi ko je bil NEDC se veljaven, nekateri pac ne. Vecinoma pa so kupci bolj informirani kot prodajalci EVjev.

Ceprav je EPA najbolj realen, je za voznjo po avtocesti s 140km/h po stevcu ponavadi pametno/varno mnozit EPA domet z 0.75, za zimske razmere pa tudi z 0.60.
Nejccc
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 398
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
225
13

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Goran » 07 Maj 2018, 13:11

Neka optimalna hitrost na avtocesti za EV je 110km/h, tudi za bencinarje če hočeš varčno vozit.


Vedno bolj imam občutek, da EV vozijo v glavnem šparovčki :) Nisem pristaš brezglavega zapravljanja, še manj pa šparanja za vsako ceno. Pelješ 110 in slej ko prej naletiš na nekoga, ki pelje 90. Če hočeš "vljudno" in varno prehiteti moraš pohodit gas do daske in si že popušil večino prišparanega.

Nekdo je govoril o normalni vožnji brez divjanja. Enkrat smo šli z morja s kolegi .... ene 5 vozil, 4 smo menili, da smo vozili zelo počasi, 5. je izjavil, da se tako hitro še ni peljal.

Drugače pa je i3 krasna igrača sicer slabo izolirana in z porazno speljanim hlajenjem kabine...


?? Očitno ima tudi X5, ki sem ga imel prej, porazno hlajenje. Najbrž je to spet ena velikih napak BMWjev.
matija, BoBa
Robie
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 117
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf 2
78
209

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Robie » 07 Maj 2018, 13:16

Poleti imaš spredaj občutek da si boš prehladil ledvica ali levo stran telesa, zadaj se pa kuhajo... če usmeriš samo v noge pa sta zadnja dva še večja reveža. Bi pa rad povdaril da je i3 drugače krasna a draga igrača za bolj ali manj mestno/primestno vožnjo in meni je zadeva odpadla zaradi dosega in neuporabnosti za 4 osebe.
MIRKOLEAF
Robie
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 117
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf 2
78
209

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Robie » 07 Maj 2018, 13:20

Se pa strinjam z izjavo da manjši kot je avto večji izziv je speljati tok zraka mimo telesa, to je tudi razlog zakaj je vedno v večjih vozilih ( srednji razred +) občutek neslišne in nemoteče ventilacije (več šob, več prostora kjer lahko kroži zrak, močnejše klima naprave,...).
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 398
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
225
13

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Goran » 07 Maj 2018, 13:24

Jest pa še nisem imel avta, da ne bi imel "težav" z ledvicami ali glavo. Kako je pa v i3 zadaj pa na srečo ne vem :) Kar se pa dosega tiče je pa tam tam z ostalimi. Razen s pravljičarji. Ko berem hvaljenje ioniqa se pa vedno spomnim na Anjo, ki je napisala en realističen post.
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Avto: Ioniq, Rav4
196
142

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Hitch-Hiker » 07 Maj 2018, 13:26

Goran je napisal/-a:
Neka optimalna hitrost na avtocesti za EV je 110km/h, tudi za bencinarje če hočeš varčno vozit.


Vedno bolj imam občutek, da EV vozijo v glavnem šparovčki :) ....
....


Jaz sem zase ugotovil da 110 dejansko je optimalna hitrost. Ne zaradi sparanja (ceprav je to bonus) ampak zaradi gladkosti voznje.
ce vozim manj je vec pospesevanja zaradi prehitevanja, ce vozim vec (cca 130) je pa konstantno bremzaj potegni....

Edino ce sem vozil 150+ potem pa spet postane voznja gladka. Samo to pa ni vec to. K polej pa zivcen ratam.... :think:
magic, SimonZed
MIRKOLEAF
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 91
Avto: Leaf 2018 in Audi Q5
93
176

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRKOLEAF » 07 Maj 2018, 13:41

Tako je s to hitrostjo, če imaš dober (hiter!) avto, si vedno zadnji v koloni!
CRF, SimonZed
Uporabniški avatar
reso007
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Kraj: Žužemberk
Avto: Leaf 2 + 2 fosilca
59
21

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a reso007 » 07 Maj 2018, 23:58

Pa je v garaži! :)
MIRANRR, pirpy, standi79, CRF, MIRKOLEAF, Nejccc, kt57, Hitch-Hiker, BogyX, context, matija, magic, evid, SimonZed, DGJ
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 381
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
368
402

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 08 Maj 2018, 00:08

Čestitam, veliko mirne in prijetne vožnje. Kako lepo je to, ko dočakaš.
Tudi ostali pridejo skoraj na vrsto.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na