Komu si odgovoril?SimonZed napisal/-a:Dobro si opazil!
Za vsak primer: Komentiral sem da je pozneje, ko je bila baterija bolj prazna, največja dovoljena moč ponovno zrasla.
Komu si odgovoril?SimonZed napisal/-a:Dobro si opazil!
Rezultat je torej:giotto napisal/-a:SimonZed napisal/-a: Moje domneve glede rezultatov:
Leaf 18kw/100km
Ioniq 12kw/100km
Pa še to velja samo za 2.zero, naročen v predprodaji, ko se je kupovalo mačka v žaklju (s "skupinskim" popustom). Po nedavni podražitvi Leafa 2 (Nconnecta v Avstriji stane 37.400 eur) je Ioniq občutno cenejši (s primerljivo opremo). Bomo videli, kakšne uradne cene pa bo pripravil Nissan v Sloveniji.BogyX napisal/-a:Jaz se glede porabe tolažim, da morem kaj nekaj kilometrov naret, da bi razliko v ceni do Ioniqa pokril.
Za cisto prve Leaf-e prve generacije (pred 5+ leti) sem slisal ravno to, ko se je avto po dolgem potovanju poleti parkiral doma, se je baterija ohlajevala nekaj dni.tomi123 napisal/-a:čeprav tale je kar smešna, da se baterija v sedmih urah ne bi ohladilaSimonZed napisal/-a:Res je, s to pripombo, da se je pozimi baterija vsaj čez noč uspela nekoliko ohladiti, v poletnih nočeh pa se ji ne bo uspelo in bo hitro polnjenje omejeno že od začetka naslednjega dne. Je že bilo pričevanje iz Anglije na Twitterju, kjer tudi sedem ur mirovanja ni zadostovalo in se je #rapidgate nadaljeval tudi naslednji dan.giotto napisal/-a:Mislim, da na Norveškem Nissan lovi predvsem rekorde. Tudi pri nizkih temperaturah je #rapidgate precej izrazit.
Kar pozabi, Leaf ima omejitev 144 km/h, če se prav spomnimmatija napisal/-a:Tezko si predstavljam taksne stvari pri tako cenovno situiranem avtomobilu, ko na primer na poti na morje tempomat nastavim na 160km/h.
jaz sem ga zadnjič zategnil na 160, pa bi še šel...Nejccc napisal/-a:Kar pozabi, Leaf ima omejitev 144 km/h, če se prav spomnimmatija napisal/-a:Tezko si predstavljam taksne stvari pri tako cenovno situiranem avtomobilu, ko na primer na poti na morje tempomat nastavim na 160km/h.