Nissan LEAF 2018

Leaf, e-NV200
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 164
Avto: Čakajoč ...
92
129

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 20 Apr 2018, 13:36

Sicer pa kot pričakovano odličen za po Sloveniji in če ne potrebuješ hitrega polnjenja. Poraba impresivno nizka, bi Ioniq sploh lahko šel nižje?
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 575
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
376
345

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 20 Apr 2018, 13:39

SimonZed je napisal/-a:Sicer pa kot pričakovano odličen za po Sloveniji in če ne potrebuješ hitrega polnjenja. Poraba impresivno nizka, bi Ioniq sploh lahko šel nižje?

Seveda bi Ioniq lahko šel nižje. Kolikor vem, so člani tega foruma to dokazali. Ali se motim?
SimonZed
Uporabniški avatar
kt57
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 57
Kraj: Grosuplje
Avto: List 2018 od 16.4.2018 dalje
139
112

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a kt57 » 20 Apr 2018, 14:01

Pred polnjenjem na 22kW polnilnici:
predPoln22kW.jpg


Po polnjenju:
poPoln22kW.jpg

poPoln22kW1.jpg
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1533
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1037
1955

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a matija » 20 Apr 2018, 15:35

Aha, pri nizkem SoC kar fiktivno naredijo "rezervo" pri Nissanu, tako da ti verjetno % zacno hitreje padat, od tu razlika 8% SoC med Leaf & LeafSpy (36% - 43.6%). Ker pri visokem sta identicna 91% - 91%. Torej 1% voznje pri visokem SoC pomeni vec kot pri nizkem. To verjetno vecina uporabnikov ne bo vedela, uposteva pa GoM.
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 575
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
376
345

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 20 Apr 2018, 16:39

Mislim da pomeni 1% enako količino energije spodaj ali zgoraj. Bom pojasnil, ko utegnem.
crunchy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 575
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
376
345

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a crunchy » 20 Apr 2018, 19:07

Že parkrat sem poskusil poslati sporočilo pa imam težave.
Torej tukaj je tabela dejanske napolnjenosti baterije, kaj pokaže LeafSpy in kaj pokaže številčnica (display):

Dejanski SOC LeafSpy Display
10 10 0
55 55 50
100 100 100

Torej 9% dejanske spremembe SOCa prikaže display kot 10% spremembo.
Dejansko porabljen SOC izračunamo kot 0.9 kratnik spremembe SOCa na displayu.
Vse to ne glede kje se nahajamo.
SimonZed, matija
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1290
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
659
319

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a pirpy » 20 Apr 2018, 20:42

Vsi novopečeni boste kaj hitro spoznali da je z ev jem najbolje it na dolgo pot z hipermilingom
evid
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 354
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
354
387

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 20 Apr 2018, 21:36

Tudi sam dočakal in ga pripeljal na dvorišče.
Priponke
20180420_182416_resized.jpg
Tablice sposojene. Je pa le na dvorišču
MIRKOLEAF, SimonZed, kt57, evid, context, giotto, CRF, reso007, DGJ, crunchy, matija, Dzun Tao
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1290
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
659
319

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a pirpy » 20 Apr 2018, 21:41

Pa ne spet LJ
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 354
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
354
387

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 20 Apr 2018, 21:42

Še kratek vtis.
Naredil 180 km. Varčna vožnja, zmerne hitrosti tudi na avto cesti. 90-108.
Dobra stvar, nastaviš maksimalno hitrost in ti lepo sledi v počasnem pasu, če izbereš prehitevalni pas, se takoj prilepi na hitrejšega.
Kolikor sem do sedaj znal pogledati, je poraba 13 kWh. Če voziš tako ekonomsko, dejansko narediš več kM, kot ti kaže. Sem uporabljal tudi klimo.
Nekaj me moti za luči nisem siguren, če sem prav nastavil, če je to vse, so zelo slabe, mislim blede. To moram še preveriti. Sedaj se polni, no ja, vsaj tako bi naj bilo po lučkah. Samo prva utripa. Toliko za danes. Mi je malo "nerodno", pred tistimi, ki še čakate. Vam držim pesti, da jih dobite čim prej.
MIRKOLEAF, standi79, talker2, evid, context, SimonZed, giotto, CRF, reso007, DGJ, Desty, matija, Dzun Tao
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 354
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
354
387

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 20 Apr 2018, 21:43

pirpy je napisal/-a:Pa ne spet LJ

Ne je štajerc, tablice so sposojene. pridejo druge gor.
standi79
Uporabniški avatar
kt57
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 57
Kraj: Grosuplje
Avto: List 2018 od 16.4.2018 dalje
139
112

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a kt57 » 21 Apr 2018, 14:56

Še en uspel test:
kolo_v_list.jpg


Iščem pa še kakšno rešitev za 2 kolesa peljat. Kljuke najbrž ne bo možno montirat :(
timo, CRF, crunchy
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 164
Avto: Čakajoč ...
92
129

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 21 Apr 2018, 15:57

Strešni prečki (je že nekdo našel med dodatno opremo) in nosilca za kolesi.
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 164
Avto: Čakajoč ...
92
129

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 21 Apr 2018, 16:58

SimonZed je napisal/-a:
SimonZed je napisal/-a:Me prav zanima rezultat današnjega Dems testa med Leafom 2 in Ioniqom. Ali se bo Ioniq spet izkazal za približno tretjino učinkovitejšega in tako izničil Leafovo prednost za tretjino večje baterije? Skratka, ali bo pri obeh podobna poraba pri odstotku baterije (ne glede na različno kapaciteto)? Morda bo Ioniq porabil še celo manjši odstotek svoje baterije kot Leaf 2 svoje (kot se je zgodilo na Norveškem pozimi). :o

Minilo je 24 ur pa še ni rezultata. :yawn: Napisati povprečno hitrost in porabo ne vzame veliko časa. :think:

Še vedno čakajoč na rezultat... :think:
Uporabniški avatar
reso007
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Kraj: Žužemberk
Avto: Leaf 2 + 2 fosilca
59
21

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a reso007 » 21 Apr 2018, 17:25

SimonZed je napisal/-a:Strešni prečki (je že nekdo našel med dodatno opremo) in nosilca za kolesi.



Mislim, da je ta
Nissan LEAF -ZE1E- Load Carrier- Aluminium - KE7305S510
Uporabniški avatar
reso007
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Kraj: Žužemberk
Avto: Leaf 2 + 2 fosilca
59
21

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a reso007 » 21 Apr 2018, 17:31

reso007 je napisal/-a:
SimonZed je napisal/-a:Strešni prečki (je že nekdo našel med dodatno opremo) in nosilca za kolesi.



Mislim, da je ta
Nissan LEAF -ZE1E- Load Carrier- Aluminium - KE7305S510



Kljuka pa paše od Leaf 1 (vsaj tako je zapisal v e-pošti g. Završnik), ni pa dovoljena vleka.
Nissan Leaf 11.2010-jetzt BRINK Anh--ngerkupplung abnehmbar inkl. EBA Neuware - eBay
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 354
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
354
387

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 21 Apr 2018, 22:19

Še izkušnja domačega polnjenja. Iz 32 % na 100. OB 21 uri priklopil, ob 11 uri poln 100%.
V BTC sem polnil cca dobro uro tako na pamet za cca 15 km.
Še popravek povprečne porabe je bil 14,5 kWh/100, to sem našel nekje med meniji.
Še nisem uspel nastaviti tempomata. Omejitev hitrosti mi gre, tempomat še nisem našel pod preprogo.
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 178
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
259
333

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 21 Apr 2018, 23:18

Ok... ker vidim da je kar nekaj zadev...

Jaz sem bil tisti z Ioniqom in pripravljam video na to temo. Lahko vam povem to, da #Rapidgate na teh hitrostih je prava zadeva ni izmišljeno in je upočasnjeno polnjenje, ko se baterija segreje. V Mariboru mu je polnil 23 kWh 1uro in 5 minut... S korejcem potrebuješ malo več kot pol ure za isto energijo.
Druga stvar Leaf števec je še bolj konzervativen... se pravi Leaf2 130 kmh = Ioniq nekaj manj... Skratka video prihaja.
timo, CRF, talker2, giotto, Nejccc, robertto, SimonZed, DGJ, Desty, ixi, matija
Uporabniški avatar
reso007
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Kraj: Žužemberk
Avto: Leaf 2 + 2 fosilca
59
21

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a reso007 » 22 Apr 2018, 08:59

reso007 je napisal/-a:
reso007 je napisal/-a:
SimonZed je napisal/-a:Strešni prečki (je že nekdo našel med dodatno opremo) in nosilca za kolesi.



Mislim, da je ta
Nissan LEAF -ZE1E- Load Carrier- Aluminium - KE7305S510



Kljuka pa paše od Leaf 1 (vsaj tako je zapisal v e-pošti g. Završnik), ni pa dovoljena vleka.
Nissan Leaf 11.2010-jetzt BRINK Anh--ngerkupplung abnehmbar inkl. EBA Neuware - eBay



Še en link z različnimi kompleti za strešne nosilce Thule.
Jaz se nagibam za prvega.
Buyer-s Guide - Thule - UK
SimonZed
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 164
Avto: Čakajoč ...
92
129

Re: Nissan LEAF 2018

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 22 Apr 2018, 09:24

Robinhood je napisal/-a:Ok... ker vidim da je kar nekaj zadev...

Jaz sem bil tisti z Ioniqom in pripravljam video na to temo. Lahko vam povem to, da #Rapidgate na teh hitrostih je prava zadeva ni izmišljeno in je upočasnjeno polnjenje, ko se baterija segreje. V Mariboru mu je polnil 23 kWh 1uro in 5 minut... S korejcem potrebuješ malo več kot pol ure za isto energijo.
Druga stvar Leaf števec je še bolj konzervativen... se pravi Leaf2 130 kmh = Ioniq nekaj manj... Skratka video prihaja.

Hvala ker si se oglasil! :clap: V pričakovanju videa... ;)

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na