Nissan LEAF 2018
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Nissan LEAF 2018
ah kona je premajhna skoraj vseeno če vzameš zoe potem raje počakaj na kia niro.
Re: Nissan LEAF 2018
A ti na netu niso naprodaj takoj?SimonZed napisal/-a:Mislim, da se na Ioniqa čaka 9 mesecev?
Re: Nissan LEAF 2018
Na netu sem zasledil samo enega, ki bo aprila na voljo. Lahko pa da tudi tega ni več.
Re: Nissan LEAF 2018
Če ne vprašaš ne veš. Meni so za IONIQ-a rekli 5 mesecev, prišel je v 3.
Super da bodo kmalu prvi Leaf2 dobavljeni.
Super da bodo kmalu prvi Leaf2 dobavljeni.
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 450
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
445633
Re: Nissan LEAF 2018
https://www.youtube.com/embed/nLvz83vnVk4
Pri 14°C niti enega hitrega polnjenja z močjo nad 40 kw... Zmerna vožnja po avtocesti z okrog 100 km/h. Žal je avto neuporaben za potovanja, ki zahtevajo več kot eno ali dve hitri polnjenji.
Začel je s 100%.
1. Hitro polnjenje po 99 miljah: 39 kw
2. Hitro polnjenje po 106 miljah: 29 kw
Začetek poti nazaj
3. Hitro polnjenje po 106 miljah: 22 kw
4. Hitro polnjenje po 62 miljah: 18 kw (1,5h od 6% do 75%)
Pri 14°C niti enega hitrega polnjenja z močjo nad 40 kw... Zmerna vožnja po avtocesti z okrog 100 km/h. Žal je avto neuporaben za potovanja, ki zahtevajo več kot eno ali dve hitri polnjenji.
Začel je s 100%.
1. Hitro polnjenje po 99 miljah: 39 kw
2. Hitro polnjenje po 106 miljah: 29 kw
Začetek poti nazaj
3. Hitro polnjenje po 106 miljah: 22 kw
4. Hitro polnjenje po 62 miljah: 18 kw (1,5h od 6% do 75%)
Re: Nissan LEAF 2018
Zadnji dve polnjenji sta potrebovali okrog 1,5 ure postanka na polnilnici, da se je baterija napolnila od 2% oz. 6% do 75%.SimonZed napisal/-a:https://www.youtube.com/embed/nLvz83vnVk4
Pri 14°C niti enega hitrega polnjenja z močjo nad 40 kw... Zmerna vožnja po avtocesti z okrog 100 km/h. Žal je avto neuporaben za potovanja, ki zahtevajo več kot eno ali dve hitri polnjenji.
Začel je s 100%.
1. Hitro polnjenje po 99 miljah: 39 kw
2. Hitro polnjenje po 106 miljah: 29 kw
Začetek poti nazaj
3. Hitro polnjenje po 106 miljah: 22 kw
4. Hitro polnjenje po 62 miljah: 18 kw (1,5h od 6% do 75%)
V poletnih razmerah najbrž lahko pričakujemo že pri pri prvem polnjenju hitrost, kakršna je bila pri drugem...
Še povzetek razočaranega lastnika: https://youtu.be/nLvz83vnVk4?t=28m58s
Re: Nissan LEAF 2018
Zanimivi so tudi komentarji pod videom, veliko razočaranja, kakršnega doživljam tudi sam (vendarle gre za veliko naložbo za posameznima). Sploh, ker se ljudje čutimo ogoljufane, saj Nissan te omejitve vozila nikoli ni jasno naznanil. Pa se še zdaj izgovarjajo, da gre le za nekaj omejenih problemov, kar je, glede na vsa pričevanja, čista laž. Res ni naključje, da so s prodajo začeli pozimi in zato jih prioritetno prodajajo v hladnejše kraje (Norveška)... Če ga ne pelješ več kot 200 km je super, z vsakim nadaljnjim km pa njegova uporabnost drastično pada, mislim, da tega večina ni pričakovala (Simply amazing oglaševalska kampanija).
Re: Nissan LEAF 2018
Si kaj izvedel glede vračila are?
Ali je pri temu angležu temperatura med vožnjo po prvem polnjenju naraščala, se spuščala ali se bolj ko ne držala?
Ali je pri temu angležu temperatura med vožnjo po prvem polnjenju naraščala, se spuščala ali se bolj ko ne držala?
Re: Nissan LEAF 2018
Med vožnjo ni kazal temperature baterije, tudi če ni naraščala, pa se očitno ni dovolj zniževala, saj je vsako naslednje polnjenje potekalo z bolj omejeno močjo. Vozil je res zmerno, malce pod 100 km/h realno. Približno tako vozim tudi sam, ampak očitno žal tudi to ne zadošča za kaj večji doseg... Upal sem, da zmerna vožnja morda ne bo prinesla takih omejitev, zdaj tudi tega upanja ni več.
Kako je z odstopom od naročila še nisem izvedel, upam, da mi sporočijo v prihajajočem tednu. Pričakoval sem, da bom sredi maja dobil sanjski avto, trenutno pa kaže, da pride šele sredi oktobra, pet mesecev kasneje in žal tudi daleč od tega, da bi bil sanjski... Trenutno kaže, da bi bila še najboljša rešitev zame odpoved naročila brez stroškov (vračilo celotne are), ker dvomim, da se na avtu da karkoli spremeniti (vsaj prvi odziv ameriškega Nissana kaže na to, da gre za normalno, načrtovano delovanje, česar pa, razumljivo, niso obešali na veliki zvon... Oglaševanju tako ne moremo reči nič drugače, kot da je bilo zavajajoče)...
Kako je z odstopom od naročila še nisem izvedel, upam, da mi sporočijo v prihajajočem tednu. Pričakoval sem, da bom sredi maja dobil sanjski avto, trenutno pa kaže, da pride šele sredi oktobra, pet mesecev kasneje in žal tudi daleč od tega, da bi bil sanjski... Trenutno kaže, da bi bila še najboljša rešitev zame odpoved naročila brez stroškov (vračilo celotne are), ker dvomim, da se na avtu da karkoli spremeniti (vsaj prvi odziv ameriškega Nissana kaže na to, da gre za normalno, načrtovano delovanje, česar pa, razumljivo, niso obešali na veliki zvon... Oglaševanju tako ne moremo reči nič drugače, kot da je bilo zavajajoče)...
Re: Nissan LEAF 2018
*Zadnji dve polnjenji sta potrebovali okrog 1,5 ure postanka na polnilnici, da se je baterija napolnila od 2% oz. 6% do 75%.
V poletnih razmerah najbrž lahko pričakujemo že pri pri prvem polnjenju hitrost, kakršna je bila pri drugem...
Še povzetek razočaranega lastnika: -Rapidgate--Nissanwehaveaproblem - YouTube*
Vsec mi je zadnja tretjina videa, kako mozakar cisto mirno in iskreno razlaga o problemu ter poucuje Nissan....briliantno. Iskreno. Sokantno.
V Ameriki bo ta avto fasal Lemon Law. In to serijsko.
Dandanes, po 6 letih izdelav serijskih avtomobilih, si dobra firma ne more privosciti, da pokroviteljsko govori uporabnikom, da pac avto malce pocasneje polni... Enostavno, to ne gre vec skozi. Osnova EVjev je sedaj 50 KW FC in uporabniki pricakujemo vsaj 40-45kw moci polnjenja do 75% baterije.
Do sedaj smo zmeraj imeli range anxiety, sedaj se bo pridruzila temperature anxiety? Ne, hvala.
V poletnih razmerah najbrž lahko pričakujemo že pri pri prvem polnjenju hitrost, kakršna je bila pri drugem...
Še povzetek razočaranega lastnika: -Rapidgate--Nissanwehaveaproblem - YouTube*
Vsec mi je zadnja tretjina videa, kako mozakar cisto mirno in iskreno razlaga o problemu ter poucuje Nissan....briliantno. Iskreno. Sokantno.
V Ameriki bo ta avto fasal Lemon Law. In to serijsko.
Dandanes, po 6 letih izdelav serijskih avtomobilih, si dobra firma ne more privosciti, da pokroviteljsko govori uporabnikom, da pac avto malce pocasneje polni... Enostavno, to ne gre vec skozi. Osnova EVjev je sedaj 50 KW FC in uporabniki pricakujemo vsaj 40-45kw moci polnjenja do 75% baterije.
Do sedaj smo zmeraj imeli range anxiety, sedaj se bo pridruzila temperature anxiety? Ne, hvala.
Re: Nissan LEAF 2018
Tale madžar je pa dober test naredil: https://youtu.be/sX5uQwgY_wU
130 po ac pri 21 stopinjah. Brez večjih problemov na prvem DC. Je pa najbrš naredil napako, da ga je polnil skoraj do konca in tako ogrel baterijo čusto do rdeče. Do naslednjega (drugega) polnjenja jo je sicer nekoliko shladil. Kar je dobro saj sem pričakoval, da mu bo zaradi tako razgrete baterije med vožnjo vrglo v želvo. No polnil pa s skromnih 18kw...
Gledal sem na telefonu - se pravi brez podnapisov. Če kdo ugotovi, da je kaj zanimivega tudi povedal naj prosim napiše.
130 po ac pri 21 stopinjah. Brez večjih problemov na prvem DC. Je pa najbrš naredil napako, da ga je polnil skoraj do konca in tako ogrel baterijo čusto do rdeče. Do naslednjega (drugega) polnjenja jo je sicer nekoliko shladil. Kar je dobro saj sem pričakoval, da mu bo zaradi tako razgrete baterije med vožnjo vrglo v želvo. No polnil pa s skromnih 18kw...
Gledal sem na telefonu - se pravi brez podnapisov. Če kdo ugotovi, da je kaj zanimivega tudi povedal naj prosim napiše.
Re: Nissan LEAF 2018
Poleti bo poplava teh videov... eee Nissan...
Od mene potencialni interesenti za preskok na emobilnost ne bodo dobili priporočila niti za 60kwh opcijo. Obstaja precejšnja verjetnost, da nas tudi tam čaka še kakšno presenečenje.
Od mene potencialni interesenti za preskok na emobilnost ne bodo dobili priporočila niti za 60kwh opcijo. Obstaja precejšnja verjetnost, da nas tudi tam čaka še kakšno presenečenje.
Re: Nissan LEAF 2018
Imam občutek da bodo Leafi na zalogi ... Skoraj ne morem verjet kaj pišete tle, oziroma izkušnje drugih uporabnikov v tujini..
Glede na vse je Leaf 2 polizdelek. . NIssan išče večje število ljudi za testirat, seveda samoplačniško testiranje tega avta. Ne razumem, da si lahko kaj takega privoščijo.
Glede na vse je Leaf 2 polizdelek. . NIssan išče večje število ljudi za testirat, seveda samoplačniško testiranje tega avta. Ne razumem, da si lahko kaj takega privoščijo.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Nissan LEAF 2018
a mislite, da si bo Nissan dovolil takšno blatenje?
Pišete kot, da je res avto zanič... za nas, ki bomo polnili doma menim, da je prava izbira...
Pišete kot, da je res avto zanič... za nas, ki bomo polnili doma menim, da je prava izbira...
Re: Nissan LEAF 2018
Tudi sam sem ob predstavitvi mislil, da je idealen EV: razmeroma velik (4,5 metra), z velikim prtljažnikom, razmeroma veliko baterijo in hitrim DC polnjenjem. Očitno je namenjen tudi daljšim potovanjem in ne samo mestnim vožnjam (kot recimo smart forfour ev), sem sklenil (tudi na podlagi Simply amazing oglaševanja). Kakšna napaka! Prvi šok ob zimskem preizkusu na Norveškem (kljub večji bateriji slabši domet od Ioniqa), nato pa še poročila o #rapidgateu... Res nepričakovano. Seveda, če se ti zdi primestni avtomobil z akcijskim radijem 100 km vreden 33.500 eur (pred subvencijo), potem je to odličen avto zate. Kar pa se mene tiče, je že malce daljši skok čez mejo praktično nemogoč. Recimo iz Ljubljane do Muenchna in nazaj v enem dnevu bi bil pravi podvig, ker bi bila najbrž potrebna štiri polnjenja (dvomim, da bi se baterija dovolj ohladila v nekaj urah normalno EV potovanje nazaj). Z bencinarjem sem recimo skočil tudi iz Ljubljane do Torina in nazaj v enem dnevu (dva šoferja). Z Leafom žal praktično nemogoče, čeprav na zunaj zgleda, da je tega sposoben. V tem je problem, da se je avto v praksi izkazal za nekaj drugega, kot so nam prodajali na papirju...standi79 napisal/-a:Pišete kot, da je res avto zanič... za nas, ki bomo polnili doma menim, da je prava izbira...
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
Žal tako je, če si med prvimi, moraš čez kakšno razvojno pomanjkljivost. Pri pilotih je to lahko smrtno nevarno. Pri nas bo samo nekaj razočaranja in prilagajanja razmeram. V nekaj letih se bom temu privadil, ko pride nov razvoj, bomo preskočili na tega najnovejšega. Še vedno se spominjam nekoga iz Ptuja, ki je z malo baterijo prišel do severnega morja. Potem pridem tudi s tem.
Odločitev je padla. Imel bom električni avto.
Odločitev je padla. Imel bom električni avto.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek