Nissan LEAF 2018
Re: Nissan LEAF 2018
Že imate kakšne informaciji prvi naročniki glede morebitnega zamika dobave (če ste naročili oktobra in je bila obljubljena februarja)?
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 450
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
445633
Re: Nissan LEAF 2018
Dvomim, da je kdo, ki mu je bila obljubljena dobava v februarju.SimonZed napisal/-a:Že imate kakšne informaciji prvi naročniki glede morebitnega zamika dobave (če ste naročili oktobra in je bila obljubljena februarja)?
Oktobra je bilo rečeno, da bodo prve dobave v Avstrijo konec februarja 2018.
Naša naročila ne bodo med prvimi dobavama.
Potem pa še prevoz v SLO, ureditev papirjev vsaj 2 tedna.
Mislim, da ga ni naročnika, ki bi realno pričakoval pred aprilom.
Re: Nissan LEAF 2018
Pri Spesu v Grazu so mi rekli da bi naj prvi bil pri njih 8.3.2018. Če ne bo zamud. Bom takrat malo povprašal, da vidimo pri čem smo.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2018
V kolikor se boš kaj tam oglasil, preveri, kakšna oprema je in bolj natančno koliko bi moral plačati. Če bodo naši naročeni, "drugi razred". Mogoče vzamem pri njih. Saj verjetno dobim nazaj "aro", v kolikor se ne držijo dogovorjenih rokov in opreme.BogyX napisal/-a:Pri Spesu v Grazu so mi rekli da bi naj prvi bil pri njih 8.3.2018. Če ne bo zamud. Bom takrat malo povprašal, da vidimo pri čem smo.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2018
Naši avti so avstrijski. "Balkansko" verzijo bo moč naročiti šele v aprilu.MIRANRR napisal/-a:V kolikor se boš kaj tam oglasil, preveri, kakšna oprema je in bolj natančno koliko bi moral plačati. Če bodo naši naročeni, "drugi razred". Mogoče vzamem pri njih. Saj verjetno dobim nazaj "aro", v kolikor se ne držijo dogovorjenih rokov in opreme.BogyX napisal/-a:Pri Spesu v Grazu so mi rekli da bi naj prvi bil pri njih 8.3.2018. Če ne bo zamud. Bom takrat malo povprašal, da vidimo pri čem smo.
Glede na tvoje pretekle zapise sem siguren, da boš s Tekno bolj zadovoljen. Sporoči, če kaj izveš glede vračila are.
Re: Nissan LEAF 2018
Pri avtomatikih je dobro uporabljati ročno zavoro tudi na rahlem klančku. Če ne drugega razbremeniš menjalnik.
Re: Nissan LEAF 2018
Še bolje uporabljati AUTO HOLD.Matej napisal/-a:Pri avtomatikih je dobro uporabljati ročno zavoro tudi na rahlem klančku. Če ne drugega razbremeniš menjalnik.
Re: Nissan LEAF 2018
Ja, če ga avto pač premore.DGJ napisal/-a:Še bolje uporabljati AUTO HOLD.Matej napisal/-a:Pri avtomatikih je dobro uporabljati ročno zavoro tudi na rahlem klančku. Če ne drugega razbremeniš menjalnik.
Re: Nissan LEAF 2018
Sam mam avtomatika 7 let, pa lahko na prste ene roke prešteješ, kolikokrat sem zategnil ročno (za parkiranje seveda), tako da je pomembnost kakšna je ročna povsem nepomembna. Razen morda zaradi dizajna. Mene je zero zmotil predvsem zaradi temne notranjosti in led luči. lp
Re: Nissan LEAF 2018
Videl sem veliko pisanja tukaj na temo ročne (mehanske ali elektronske) a se mi zdi (moje osebno mnenje) , da je, v EV še posebej, to dokaj nepomembna lastnost, ker se izjemno malo uporablja, če sploh se.
V IONIQ-u je elektronska in se mi zdi da veliko bolj ustreza avtu kot če bi bila mehanska. Je pa to, zopet poudarjam, moje osebno mnenje.
V IONIQ-u je elektronska in se mi zdi da veliko bolj ustreza avtu kot če bi bila mehanska. Je pa to, zopet poudarjam, moje osebno mnenje.
Re: Nissan LEAF 2018
Druga največja napaka zaradi katere pride do okvare menjalnika je ravno ne uporabljanje ročne zavore...če bi vedel kako je menjalnik sestavljen oz. kakšna "kajlica" ti drži v "P" položaju bi prej zmeraj zategnil ročno. Ko ti odbije to kajlico je potrebno komplet menjalnik podret in strošek ni zanemarljiv.Kljukec83 napisal/-a:Sam mam avtomatika 7 let, pa lahko na prste ene roke prešteješ, kolikokrat sem zategnil ročno (za parkiranje seveda), tako da je pomembnost kakšna je ročna povsem nepomembna. Razen morda zaradi dizajna. Mene je zero zmotil predvsem zaradi temne notranjosti in led luči. lp
Re: Nissan LEAF 2018
Če parkiraš na ravnem ne bi smelo biti problema. Na neravnini sploh pa na klancu pa jaz vedno uporabim ročno zavoro.
Re: Nissan LEAF 2018
Zakaj ne sodi v ta cenovni razred mehanska rocna zavora ? Ima tudi prednosti pred elektronsko. Na sliki spodaj je avto, ki brez dodatne opreme stane 92.000€ in ima mehansko rocno z razlogomMIRKOLEAF napisal/-a:Se strinjam s povedanim. Mi je pa malo nelogično pri serijski proizvodnji delati toliko sprememb, če zakonsko ni nujno za posamezne trge. Nas imajo še vedno za del Balkana, očitno. V avtomobile iz tega cenovnega razreda ročna parkirna zavora ne sodi, sploh pa ne varianta izvedbe. Ne vem, zdi se mi zelo primitivno in zaradi tega sem razočaran. Sicer pa zelo malo uporabljam pri svojem avtomatiku ročno zavoro, mi zadustuje pozicija menjalnika P, z izjemo močnih strmin.
Re: Nissan LEAF 2018
Taka mehanska kot na sliki je meni osebno zakon! Problem pri Leafovi mehanski je ta, da jo imaš na nogi in ti tista stopalka spodaj potem ven štrli.
Re: Nissan LEAF 2018
Sem pa najprej sliko pogledal in sem že pričakoval komentar v smislu: ušle so nove fotografije notranjosti leafa 2019
Re: Nissan LEAF 2018
Nekdo jespraševal za ceno Zero edition v A - s popustom 33190. Si pa potem nekje na istem, ker je potrebno uredit doplačilo DDV/DMV in prevoz + homologacija. Nisem pa siguren če še imajo kaj prostih, ker sem pred tremi tedni naročal.
Re: Nissan LEAF 2018
Tudi jaz ne bi imel nič proti tej varianti ročne zavore, sem pa razočaran nad Nissanovo izvedbo!giotto napisal/-a:Taka mehanska kot na sliki je meni osebno zakon! Problem pri Leafovi mehanski je ta, da jo imaš na nogi in ti tista stopalka spodaj potem ven štrli.
Matija, menda mi ni treba polagat računov, zakaj meni nekaj ni, ali je všeč. Izražam pač svoje mnenje in tebi nič ne vsiljujem. Bw.
Re: Nissan LEAF 2018
To velja tudi za ročni menjalnik!Matej napisal/-a:Pri avtomatikih je dobro uporabljati ročno zavoro tudi na rahlem klančku. Če ne drugega razbremeniš menjalnik.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek