Leaf to Home

Leaf, e-NV200
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1120
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
916
1247

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Damijan » 10 Dec 2015, 14:09

Vsi proizvajalci EV (z izjemo Tesle) imajo proizvodnjo vozil s figo v žepu...
Njim paše, da prodajo ICE, s katerim imajo dolgoročno zagarantirane obiske servisov :/
Ni močan samo naftni lobi, tudi proizvajalci filtrov, zavornih sistemov so v verigi...
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2565
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1742
869

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a pirpy » 18 Mar 2018, 22:04

medo93
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 50
Kraj: Ljubljana
Avto: Nissan Leaf
20
21

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a medo93 » 27 Feb 2019, 15:27

A kdo ve je kaj novega glede V2G-a v Sloveniji? je že kakšen premik? :)
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1336
1737

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a crunchy » 09 Jan 2020, 09:17

Tole sem danes zasledil:
https://electrek.co/2020/01/06/wallbox-quasar-tesla-nissan/amp/
Torej 2-smerni wallbox Quasar
https://wallbox.com/en_us/quasar-dc-charger
Cena pa še vedno visoka (okrog 4 kEUR). Za tiste, ki jim je 100 kWh "hišne avtonomije" dovolj ( :) ), je to idealno, če imajo 2 vozili.
CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6171
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4681
5382

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Jan 2020, 09:23

Ne najdem moči?
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6171
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4681
5382

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Jan 2020, 10:27

Nekaj sem našel, izgleda da 7.4kW
crunchy
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3719
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4258
5644

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a matija » 09 Jan 2020, 11:37

Pred dnevi sem slisal da razvijajo CCS varjanto za V2H, ki naj bi stala okoli 4000€ in podpirala vse avte s CCS. S tem bodo lahko tudi uradno kot hranilniki (ce bo to lastnik zelel) brez voidanja garancije (ta se namrec iznici, ce preko 12V akumulatorja z inverterjem uporabljas avto za backup power, npr pri Tesli).

Ce se ne motim v predzadnjem prispevku od nowyouknow @ youtube.

Ce gor priklopis avto s vecjo baterijo je nobrainer — za 4 jurje. Ceprav bi na prvo zogo lahko rekli da ni ravno ugodno, ko pa primerjamo s home-storage pa ... kar :) Baterije od raznoraznih proizvajalcev dobrih ali slabih 10kWh so hitro 10k s podporno opremo (backup relay za izpade, generiranje frekvence za MSE, ...)
crunchy
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6171
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4681
5382

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Jan 2020, 11:53

Nisem prepričan da naši avti podpirajo V2H... CCS standard ga omogoča, ja, ampak vsi avti pa mislim da ne.
Admin @ EVSVET.eu
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1336
1737

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a crunchy » 09 Jan 2020, 11:55

matija je napisal/-a:Pred dnevi sem slisal da razvijajo CCS varjanto za V2H, ...


CRF je napisal/-a:Nisem prepričan da naši avti podpirajo V2H... CCS standard ga omogoča, ja, ampak vsi avti pa mislim da ne.


Nekje pred časom sem prebral, da standard CCS sploh ne podpira dvosmernega pretoka energije (za razliko od CHAdeMO). Torej je to nekakšna nadgradnja?
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 906
Avto: e-Golf 2020
383
23

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 09 Jan 2020, 11:56

Se da kje dobiti seznam le teh ki podpirajo ?
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1336
1737

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a crunchy » 09 Jan 2020, 12:02

Ali nima tega samo Nissan?
Če bo Sono Motors zbral finance in sproduciral vozilo, potem bo le-to imelo navadno šuko vtičnico, ki bi jo načeloma lahko uporabili tudi v kakšnem V2H ali V2G sistemu (z omejeno izhodno močjo, seveda).
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6171
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4681
5382

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Jan 2020, 12:03

CCS 100% podpira (bo podpiral) dvosmerno pretakanje.
Za seznam avtomobilov pa ne vem. Bi bil zanimiv. Upam da ne prazen...
SimonZed, crunchy
Admin @ EVSVET.eu
Argo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1018
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
640
476

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Argo » 09 Jan 2020, 14:17

Hyundai Kona 2020 ima baje V2G in V2V. :tup: sem zmenjen z enim nemcem da se dobiva in sprobava.

KONA Electric Gains Customer Confidence
crunchy, CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6171
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4681
5382

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a CRF » 10 Jan 2020, 07:13

Kaj bosta pa sprobala?
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 518
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90, V40
435
2172

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 10 Jan 2020, 08:10

matija je napisal/-a:Pred dnevi sem slisal da razvijajo CCS varjanto za V2H, ki naj bi stala okoli 4000€ in podpirala vse avte s CCS. S tem bodo lahko tudi uradno kot hranilniki (ce bo to lastnik zelel) brez voidanja garancije (ta se namrec iznici, ce preko 12V akumulatorja z inverterjem uporabljas avto za backup power, npr pri Tesli).)


Matija, logike, da bi bil EV tudi hranilnik in po potrebi vračal v omrežje (kar se je tudi v preteklosti večkrat omenjalo), ne razumem najbolje. Kdo bi si dejansko tega želel, saj se ti cikli baterije nabirajo in le ta bo šla prej k vragu. Če malo poenostavim, od 2.000 ciklov jih boš npr. 1.000 zapravil z oddajo v omrežje, zate jih ostane še 1000 pred večjo degradacijo. Dvomim, da ti plačana elektrika to pokrije.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6171
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4681
5382

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a CRF » 10 Jan 2020, 08:16

Predpostavka je, da bodo avtomobili razpadli preden bo baterija zanič. V tem primeru jo je pač dobro bolje izkoristit.

Potem je pa tu še garancija... Če boš ti uporabljal baterijo za kuhanje, ti proizvajalec gotovo ne bo garantiral števila prevoženih kilometrov...
SimonZed, pirpy, DGJ
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1559
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1253
904

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a warpedone » 10 Jan 2020, 09:15

O vračanju energije iz baterije v omrežje pridigajo podtaknjenci, katerih cilj je idejo zagabit oz. ustavit prihod pametnega omrežja.

V pametnem omrežju se energije ne jemlje iz baterije EV ampak le uravnava moč polnjenja.
Potreben ni noben dodaten HW, ni nobene dodatne degradacije baterije
Avto mora omogočat le internetno povezljivost in remote upravljanje polnjenja, kar danes omogočajo vsi omembe vredni EV.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1824
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2305
4471

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a DGJ » 10 Jan 2020, 12:23

Edino res uporabno vrednost tega sistema vidim, da uporabiš avto takrat, ko zmanjka elektrike. To se pa zgodi vedno bolj redko.
So pa ekstremi (žledolom ipd), ko bi bilo pa res uporabno.
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 612
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1794
724

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 10 Jan 2020, 18:38

warpedone je napisal/-a:V pametnem omrežju se energije ne jemlje iz baterije EV ampak le uravnava moč polnjenja.
Potreben ni noben dodaten HW, ni nobene dodatne degradacije baterije
Avto mora omogočat le internetno povezljivost in remote upravljanje polnjenja, kar danes omogočajo vsi omembe vredni EV.


To imaš prav... Ampak po moje je brez veze, da to pamet tlačijo v avto in na internet.

Kolikor sem nekje slišal, naj bi neka EU direktiva to obvezo predpisala za vse AC polnilnice, tudi za doma, komunikacija pa bo šla kar po dovodnem kablu od distribucije do polnilnice... In distributer bo lahko na daljavo zniževal moč polnjenja vsem polnilnicam na nekem področju in s tem uravnaval obremenitev omrežja... To kar sedaj dela load management za hišo, bo delal distributer za celo vas...

Če kdo kaj več ve... Prosim za prispevek :nod:
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1627
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
388
283

Re: Leaf to Home

OdgovorNapisal/-a darjan » 10 Jan 2020, 18:48

DGJ je napisal/-a:Edino res uporabno vrednost tega sistema vidim, da uporabiš avto takrat, ko zmanjka elektrike. To se pa zgodi vedno bolj redko.
So pa ekstremi (žledolom ipd), ko bi bilo pa res uporabno.


Ali pa, med službo napolniš svojo 100kw baterijo na zastonj javni polnilici, čez noč pa uporabiš L2H in imaš zastonj štrom v bajti za pol dneva - ali celi 2/3 dneva :)
Pa že 50kw je dovolj, redkokatera bajta pokuri več kot 50kwh čez dan pozimi.
Argo

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na